Ο παραπλανητικός/καταχρηστικός χαρακτηρισμός 'Souls Like'

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Aυτό ακριβώς σκεφτόμουν το πρωί που διάβαζα για μια βλακεία που βγαίνει με τον Αχιλλέα or something, lol
 
... είπε και σφυρίζοντας αδιάφορα συνέχιζε να προσθέτει τέτοια παιχνίδια στη steam wishlist του.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, η θέση μου είναι σαφής και δηλωμένη, αλλά ας την επαναλάβουμε.

το να μαζεύεις παιχνίδια είναι διαφορετικό χόμπυ από το να τα παίζεις.
 
Τόσα χρόνια στα ιντερνετς και ξεχνάς τι χαμός γίνεται εκεί έξω απο τρολ, ανίδεους και τα συναφή, αυτά παθαίνεις όταν γίνεσαι πάρτυ ανιμαλ αγαπητέ συνδεινόσαυρε
 
Εγώ δε διαφωνώ με το νόημα , αλλά γιατί να μην το κάνουμε "Soles-Like" να γίνει η αγγελία μου για τα footjobs πιο πιασάρικη και να χω περισσότερα hits στα #soles-like ;
 
Ποια Souls/Soulslike είναι τα πιο εύκολα για αρχάριους? Είδα φυσικά και βιντεάκια (για αυτό και κατέβασα Ashen και Dark Souls 2) αλλά μουχαμπέτι να γίνεται.
 
Ποια Souls/Soulslike είναι τα πιο εύκολα για αρχάριους?
Τα έχεις παίξει ήδη.

Gothic 1-3
:trollface:
 
Ποια Souls/Soulslike είναι τα πιο εύκολα για αρχάριους? Είδα φυσικά και βιντεάκια (για αυτό και κατέβασα Ashen και Dark Souls 2) αλλά μουχαμπέτι να γίνεται.

Από τα παιχνίδια της From νομίζω ότι το πιο προσιτό ίσως είναι το τελευταίο, το Elden Ring. Έχω ακούσει από πολλούς ότι δεν μπόρεσαν να παίξουν προηγούμενα souls αλλά τα κατάφεραν με το Elden Ring. Από τα υπόλοιπα, νομίζω ότι το Darksiders 3 είναι μια καλή επιλογή γιατί είναι αρκετά προσιτό από άποψη δυσκολίας, με όχι ιδιαίτερα πολύπλοκους χάρτες και χωρίς σαδιστικά bosses.
 
Γιεπ προσυπογράφω για ελδεν ρινγκ. Ιδανικό για εισαγωγή στα souls
 
το τετρις ανωτερο φυσικα.
 
Θα πρόσθετα επίσης design που κάνει ένα game σαδιστικά δυσκολότερο. Πχ, να μην έχει manual παρά μόνον autosave όπου θέλει το παιχνίδι. Να μην υπάρχει Questlog και να μαντεύει από μόνος σου τί πρέπει να κάνεις. Bosses που κάνουν τρελό spike στο gameplay.

Αν κάποιος καταφέρει και τα ξεπεράσει, θα μπορέσει να ισαχθεί κα στα Souls-like. Σε όποιο άλλο game, τα παραπάνω είναι λόγος για κράξιμο προς τους devs. Στα souls like, αυτά όλα είναι "features"
 
Θα πρόσθετα επίσης design που κάνει ένα game σαδιστικά δυσκολότερο. Πχ, να μην έχει manual παρά μόνον autosave όπου θέλει το παιχνίδι. Να μην υπάρχει Questlog και να μαντεύει από μόνος σου τί πρέπει να κάνεις. Bosses που κάνουν τρελό spike στο gameplay.

Αν κάποιος καταφέρει και τα ξεπεράσει, θα μπορέσει να ισαχθεί κα στα Souls-like. Σε όποιο άλλο game, τα παραπάνω είναι λόγος για κράξιμο προς τους devs. Στα souls like, αυτά όλα είναι "features"

Η αλήθεια είναι, επειδή είχα αναφερθεί σε ορισμένα από αυτά τα ζητήματα σε σχετικό άρθρο όταν ασχολήθηκα για πρώτη φορά με το Dark Souls, ότι αρκετά από τα στοιχεία που έχουν καθιερωθεί στα soulslikes θα μπορούσαν να βελτιωθούν χωρίς να χάσει κάτι το είδος από τον χαρακτήρα του. Το Elden Ring ήδη έβαλε 2-3 τέτοια στοιχεία (π.χ. τον χάρτη καί την "bonfire" κοντά σε dungeons και bosses).

Γενικά υπάρχει ένα φαινόμενο που ορισμένες φορές οι purists επιμένουν σε πράγματα που στην πραγματικότητα ήταν design flaws και όχι features. Για παράδειγμα, η ασάφεια στην πλοκή είναι σαφέστατα feature αλλά θεωρώ ότι τα διάφορα sidequests θα μπορούσαν να προσφέρουν λίγη περισσότερη καθοδήγηση διότι πολύς κόσμος δεν μπορεί να τα ολοκληρώσει χωρίς κάποιο guide (και εγώ εκεί ανήκω). Άρα η μαγεία του μυστηρίου και της ανακάλυψης χάνεται όταν πρέπει να αναζητήσεις εξωτερικές πηγές πληροφόρησης.
 
Last edited:
Γενικά υπάρχει ένα φαινόμενο που ορισμένες φορές οι purists επιμένουν σε πράγματα που στην πραγματικότητα ήταν design flaws και όχι features. Για παράδειγμα, η ασάφεια στην πλοκή είναι σαφέστατα feature αλλά θεωρώ ότι τα διάφορα sidequests θα μπορούσαν να προσφέρουν λίγη περισσότερη καθοδήγηση διότι πολύς κόσμος δεν μπορεί να τα ολοκληρώσει χωρίς κάποιο guide (και εγώ εκεί ανήκω). Άρα η μαγεία του μυστηρίου και της ανακάλυψης χάνεται όταν πρέπει να αναζητήσεις εξωτερικές πηγές πληροφόρησης.
Ναι αλλά με το να πηγαίνεις σε εξωτερικές πηγές πληροφόρησης, με το να συζητάς για το παιχνίδι στο fextarlife, βλέπεις βιντεάκια του Vaati κτλ. κτλ. συμβάλεις στο να μεγαλώσει το word of mouth και γενικά ο θρύλος των παιχνιδιών...

Τόσα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Demon's και την πρώτη εμφάνιση χαρακτηριστικών που κάνουν τα παιχνίδια αυτά μυστηριώδη και κρυπτικά και τα οποία συνεχίζουν να βρίσκονται στα souls ως σήμερα , μου είναι ξεκάθαρο ότι δε βρίσκονται εκεί ως ελαττώματα, αλλά εσκεμμένα. Ακόμα και τα ασαφή side quests. Όλα αυτά συμβάλουν είτε στο να μένει το παιχνίδι σχετικά φρέσκο ακόμα και μετά από πολλαπλά playthroughs, αφού σου αφήνει περιθώρια να ανακαλύψεις κάτι νέο, είτε όπως είπα πριν στο να συζητιέται το παιχνίδι να δημιουργούνται οδηγοί, videos κτλ και έτσι να μένει ζωντανό το ενδιαφέρον.
Σαφώς υπάρχουν ελαττώματα και αγκυλώσεις, αλλά έχουν περισσότερο σχέση με τη διαχείριση του inventory, την έλλειψη πιο άμεσου τρόπου να συγκρίνεις αντικείμενα και άλλα θέματα με το micromanagement. Η βασική ιδέα πίσω από την ύφανση του story telling θεωρώ είναι πολύ προσεκτικά διαμορφωμένη στο μυαλό του Μιγιαζάκι.
 
η δομη side quests στο elder ring προσωπικα την βρηκα επιεικως απαραδεκτη. περιμενα να βρω δομη κατι σε metroid prime πχ στην ολη δομη του game και ειδα holding hand για οτι ειναι main και τερμα φλου μυρισε τα νυχια σου ειτε δες guide σε οτι ειναι side.

Ίσως η σύγκριση με prime να μπορεί να γίνει με τα dark souls που είναι πιο μαζεμένος χάρτης. Όπως και να έχει ότι είναι side στο elden ring απλά με ξένισε πολύ άσχημα.

Edit: το botw που στα side quests ήταν και αυτό λιγο φλου είχε πολύ σωστά hints για να τα προχωρήσεις.
 
Last edited:
Ναι αλλά με το να πηγαίνεις σε εξωτερικές πηγές πληροφόρησης, με το να συζητάς για το παιχνίδι στο fextarlife, βλέπεις βιντεάκια του Vaati κτλ. κτλ. συμβάλεις στο να μεγαλώσει το word of mouth και γενικά ο θρύλος των παιχνιδιών...

Δεν διαφωνώ αλλά νομίζω ότι αν και επιχειρηματικά είναι έξυπνο γιατί πράγματι αναπτύσσει και συντηρεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα γύρω από τα παιχνίδια, το παιχνίδι αυτό καθεαυτό ως αυτόνομο έργο χάνει, ειδικά στο πρώτο playthrough που όλα στο παιχνίδι είναι φρέσκα.
 
Back
Top