What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ο παραπλανητικός/καταχρηστικός χαρακτηρισμός 'Souls Like'

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,619
Aυτό ακριβώς σκεφτόμουν το πρωί που διάβαζα για μια βλακεία που βγαίνει με τον Αχιλλέα or something, lol
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,431
... είπε και σφυρίζοντας αδιάφορα συνέχιζε να προσθέτει τέτοια παιχνίδια στη steam wishlist του.

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς, η θέση μου είναι σαφής και δηλωμένη, αλλά ας την επαναλάβουμε.

το να μαζεύεις παιχνίδια είναι διαφορετικό χόμπυ από το να τα παίζεις.
 

steel_havoc

Death Knight
Joined
Dec 3, 2012
Messages
4,161
Τόσα χρόνια στα ιντερνετς και ξεχνάς τι χαμός γίνεται εκεί έξω απο τρολ, ανίδεους και τα συναφή, αυτά παθαίνεις όταν γίνεσαι πάρτυ ανιμαλ αγαπητέ συνδεινόσαυρε
 

Epitaph

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
4,490
Εγώ δε διαφωνώ με το νόημα , αλλά γιατί να μην το κάνουμε "Soles-Like" να γίνει η αγγελία μου για τα footjobs πιο πιασάρικη και να χω περισσότερα hits στα #soles-like ;
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,619
Ποια Souls/Soulslike είναι τα πιο εύκολα για αρχάριους? Είδα φυσικά και βιντεάκια (για αυτό και κατέβασα Ashen και Dark Souls 2) αλλά μουχαμπέτι να γίνεται.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,795
Ποια Souls/Soulslike είναι τα πιο εύκολα για αρχάριους?
Τα έχεις παίξει ήδη.

Gothic 1-3
:trollface:
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Ποια Souls/Soulslike είναι τα πιο εύκολα για αρχάριους? Είδα φυσικά και βιντεάκια (για αυτό και κατέβασα Ashen και Dark Souls 2) αλλά μουχαμπέτι να γίνεται.

Από τα παιχνίδια της From νομίζω ότι το πιο προσιτό ίσως είναι το τελευταίο, το Elden Ring. Έχω ακούσει από πολλούς ότι δεν μπόρεσαν να παίξουν προηγούμενα souls αλλά τα κατάφεραν με το Elden Ring. Από τα υπόλοιπα, νομίζω ότι το Darksiders 3 είναι μια καλή επιλογή γιατί είναι αρκετά προσιτό από άποψη δυσκολίας, με όχι ιδιαίτερα πολύπλοκους χάρτες και χωρίς σαδιστικά bosses.
 

Thaxll'ssillyia

Φραγκολεβαντίνος μπιφτεκάς
Joined
Feb 11, 2021
Messages
2,000
Γιεπ προσυπογράφω για ελδεν ρινγκ. Ιδανικό για εισαγωγή στα souls
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
το τετρις ανωτερο φυσικα.
 

bald_killer

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
3,888
Θα πρόσθετα επίσης design που κάνει ένα game σαδιστικά δυσκολότερο. Πχ, να μην έχει manual παρά μόνον autosave όπου θέλει το παιχνίδι. Να μην υπάρχει Questlog και να μαντεύει από μόνος σου τί πρέπει να κάνεις. Bosses που κάνουν τρελό spike στο gameplay.

Αν κάποιος καταφέρει και τα ξεπεράσει, θα μπορέσει να ισαχθεί κα στα Souls-like. Σε όποιο άλλο game, τα παραπάνω είναι λόγος για κράξιμο προς τους devs. Στα souls like, αυτά όλα είναι "features"
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Θα πρόσθετα επίσης design που κάνει ένα game σαδιστικά δυσκολότερο. Πχ, να μην έχει manual παρά μόνον autosave όπου θέλει το παιχνίδι. Να μην υπάρχει Questlog και να μαντεύει από μόνος σου τί πρέπει να κάνεις. Bosses που κάνουν τρελό spike στο gameplay.

Αν κάποιος καταφέρει και τα ξεπεράσει, θα μπορέσει να ισαχθεί κα στα Souls-like. Σε όποιο άλλο game, τα παραπάνω είναι λόγος για κράξιμο προς τους devs. Στα souls like, αυτά όλα είναι "features"

Η αλήθεια είναι, επειδή είχα αναφερθεί σε ορισμένα από αυτά τα ζητήματα σε σχετικό άρθρο όταν ασχολήθηκα για πρώτη φορά με το Dark Souls, ότι αρκετά από τα στοιχεία που έχουν καθιερωθεί στα soulslikes θα μπορούσαν να βελτιωθούν χωρίς να χάσει κάτι το είδος από τον χαρακτήρα του. Το Elden Ring ήδη έβαλε 2-3 τέτοια στοιχεία (π.χ. τον χάρτη καί την "bonfire" κοντά σε dungeons και bosses).

Γενικά υπάρχει ένα φαινόμενο που ορισμένες φορές οι purists επιμένουν σε πράγματα που στην πραγματικότητα ήταν design flaws και όχι features. Για παράδειγμα, η ασάφεια στην πλοκή είναι σαφέστατα feature αλλά θεωρώ ότι τα διάφορα sidequests θα μπορούσαν να προσφέρουν λίγη περισσότερη καθοδήγηση διότι πολύς κόσμος δεν μπορεί να τα ολοκληρώσει χωρίς κάποιο guide (και εγώ εκεί ανήκω). Άρα η μαγεία του μυστηρίου και της ανακάλυψης χάνεται όταν πρέπει να αναζητήσεις εξωτερικές πηγές πληροφόρησης.
 
Last edited:

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,889
Γενικά υπάρχει ένα φαινόμενο που ορισμένες φορές οι purists επιμένουν σε πράγματα που στην πραγματικότητα ήταν design flaws και όχι features. Για παράδειγμα, η ασάφεια στην πλοκή είναι σαφέστατα feature αλλά θεωρώ ότι τα διάφορα sidequests θα μπορούσαν να προσφέρουν λίγη περισσότερη καθοδήγηση διότι πολύς κόσμος δεν μπορεί να τα ολοκληρώσει χωρίς κάποιο guide (και εγώ εκεί ανήκω). Άρα η μαγεία του μυστηρίου και της ανακάλυψης χάνεται όταν πρέπει να αναζητήσεις εξωτερικές πηγές πληροφόρησης.
Ναι αλλά με το να πηγαίνεις σε εξωτερικές πηγές πληροφόρησης, με το να συζητάς για το παιχνίδι στο fextarlife, βλέπεις βιντεάκια του Vaati κτλ. κτλ. συμβάλεις στο να μεγαλώσει το word of mouth και γενικά ο θρύλος των παιχνιδιών...

Τόσα χρόνια μετά την κυκλοφορία του Demon's και την πρώτη εμφάνιση χαρακτηριστικών που κάνουν τα παιχνίδια αυτά μυστηριώδη και κρυπτικά και τα οποία συνεχίζουν να βρίσκονται στα souls ως σήμερα , μου είναι ξεκάθαρο ότι δε βρίσκονται εκεί ως ελαττώματα, αλλά εσκεμμένα. Ακόμα και τα ασαφή side quests. Όλα αυτά συμβάλουν είτε στο να μένει το παιχνίδι σχετικά φρέσκο ακόμα και μετά από πολλαπλά playthroughs, αφού σου αφήνει περιθώρια να ανακαλύψεις κάτι νέο, είτε όπως είπα πριν στο να συζητιέται το παιχνίδι να δημιουργούνται οδηγοί, videos κτλ και έτσι να μένει ζωντανό το ενδιαφέρον.
Σαφώς υπάρχουν ελαττώματα και αγκυλώσεις, αλλά έχουν περισσότερο σχέση με τη διαχείριση του inventory, την έλλειψη πιο άμεσου τρόπου να συγκρίνεις αντικείμενα και άλλα θέματα με το micromanagement. Η βασική ιδέα πίσω από την ύφανση του story telling θεωρώ είναι πολύ προσεκτικά διαμορφωμένη στο μυαλό του Μιγιαζάκι.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
η δομη side quests στο elder ring προσωπικα την βρηκα επιεικως απαραδεκτη. περιμενα να βρω δομη κατι σε metroid prime πχ στην ολη δομη του game και ειδα holding hand για οτι ειναι main και τερμα φλου μυρισε τα νυχια σου ειτε δες guide σε οτι ειναι side.

Ίσως η σύγκριση με prime να μπορεί να γίνει με τα dark souls που είναι πιο μαζεμένος χάρτης. Όπως και να έχει ότι είναι side στο elden ring απλά με ξένισε πολύ άσχημα.

Edit: το botw που στα side quests ήταν και αυτό λιγο φλου είχε πολύ σωστά hints για να τα προχωρήσεις.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Ναι αλλά με το να πηγαίνεις σε εξωτερικές πηγές πληροφόρησης, με το να συζητάς για το παιχνίδι στο fextarlife, βλέπεις βιντεάκια του Vaati κτλ. κτλ. συμβάλεις στο να μεγαλώσει το word of mouth και γενικά ο θρύλος των παιχνιδιών...

Δεν διαφωνώ αλλά νομίζω ότι αν και επιχειρηματικά είναι έξυπνο γιατί πράγματι αναπτύσσει και συντηρεί ένα ολόκληρο οικοσύστημα γύρω από τα παιχνίδια, το παιχνίδι αυτό καθεαυτό ως αυτόνομο έργο χάνει, ειδικά στο πρώτο playthrough που όλα στο παιχνίδι είναι φρέσκα.
 
Top Bottom