Official thread περί adventure games

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
*γέλια*

Πωπώ, Τσουρινάκης-ον-α-Ράμπεητζ, ένα γραφικό πρώην οπαδό της Telltale μου θυμίζει σε σημεία...

{Τρόλφεης από την Κόλαση}

Το ΜI4 λογικά σχεδιαζόταν από το '97. Κάποιο σαϊνι, ενώ ζούσε ακόμη το ΜΚ4, έκανε το συσχετισμό και προχωρήσανε στο σχεδιασμό του συγκεκριμένου σκέλους πριν πάρουν χαμπάρι τί συνέβαινε. Αν το ανέφερε ποτέ κανείς σε design meeting, θα ήταν υπερβολικά αργά για να ξηλώσουν τα assets.

Παύλο νομίζω όλοι όσοι μεγαλώσαμε με τάνκ κοντρόλς, στάνταρ τα θυμόμαστε ακόμη και δε μασάμε, αλλά διάολε, οι quality of life αλλαγές είναι ΠΑΝΤΑ ευπρόσδεκτες!
 
Ας με συγχωρέσει ο αδερφός F2bnp, η μαρμάγκα του Troubleshooting έφαγε το τελευταίο δυνατό του πόστ (αν θέλεις, ξαναβάλε τα βασικά, τα λίνκς ήταν δυνατά!).
 
[quote quote=501763](κατ’εμέ το παιχνίδι δεν λαμβάνει ούτε το 1/100 του praise που θα έπρεπε να έχει από όλες τις απόψεις – καλλιτεχνική/γρίφοι/voice acting).[/quote]

όσοι έχουν παίξει εκείνα της LA, ξέρουν ότι η πραγματική σειρά είναι: 1>Curse>2>>Εscape.  ;-)

 
[quote quote=501785]Ας με συγχωρέσει ο αδερφός F2bnp, η μαρμάγκα του Troubleshooting έφαγε το τελευταίο δυνατό του πόστ (αν θέλεις, ξαναβάλε τα βασικά, τα λίνκς ήταν δυνατά!).
[/quote]

No problemo!

Λοιπόν, ένα πολύ καλό και συνεκτικό review είναι το ακόλουθο:

http://www.hardcoregaming101.net/escape-from-monkey-island/

Γενικά αξίζει να διαβάσετε όλο το retrospective, το συγκεκριμένο site είναι εξαιρετικό με πολύ in-depth αναλύσεις αγαπημένων σειρών και μεμονωμένων παιχνιδιών. Επιπλέον, έχει κυκλοφορήσει πλέον πάρα πολλά ψαγμένα βιβλία, αυτό που μας αφορά περισσότερο και έχει μερικά χρονάκια που κυκλοφόρησε και σε physical και σε e-book είναι το "Hardcore Gaming 101 Presents : The Guide to Classic Graphic Adventures" και μπορείτε να το βρείτε παρακάτω:

http://www.hardcoregaming101.net/books/hg101-presents-the-guide-to-classic-graphic-adventures/

Τα περισσότερα είναι άρθρα συλλεγμένα από το site, αλλά έχει και μπόλικο υλικό που δεν υπάρχει εκεί. Τρελό respect και φόρος τιμής στο είδος, δείτε το οπωσδήποτε, 772 σελίδες αγάπης πραγματικά.

Αν σας ενδιαφέρουν περισσότερο τα παιδιά, έχουν και ένα εξαιρετικό podcast, το "Top 47.858 Games of All-Time" το οποίο είναι διασκεδαστικότατο, αλλά και πάρα πολύ ενδιαφέρον, κάθε βδομάδα επιλέγουν random 2-3 παιχνίδια από μία λίστα με υποψήφια (τα επιλέγουν οι ακροατές) και έπειτα από συζήτηση τα κατατάσσουν σε μία μεγάλη λίστα. Πρόκειται κυρίως για παιχνίδια κονσολών (φορητές και μη) και arcades, παρόλα αυτά έχει μπόλικα PC games με πολύ έξυπνες παρεμβάσεις, απλά ίσως ξενίσει κάποιους το παραπάνω. Νομίζω πως απλά οι περισσότεροι που μιλάνε δεν έχουν μεγαλώσει με PC και φαίνεται, κάθε φωνή πάντως έχει ουσιαστικά πράγματα να προσθέσει.
Αν ψάχνεστε για podcast, το προτείνω ανεπιφύλακτα.

Στα του Monkey Island 4, οκ ίσως είμαι λίγο παραπάνω αυστηρός μαζί του, αλλά με ενοχλεί ιδιαίτερα η κακή αίσθηση που μου είχε αφήσει το τελευταίο 1/3 κατά βάση. Έχω βέβαια και εγώ όμορφες αναμνήσεις από όταν το πρωτοέπαιξα γύρω στο 2000-2001 και το παιχνίδι κάνει παρέα στο ράφι δίπλα στα υπόλοιπα της σειράς :).

[quote quote=501786]

Όλοι όσοι έχουν παίξει εκείνα της LA, ξέρουν ότι η πραγματική σειρά είναι: 1>Curse>2>>Εscape. ?
[/quote]

tenor.gif


Curse>2 ???

Να καταλάβω προτίμηση στο 1 έναντι του 2, αλλά 2 > Curse ξεκάθαρα.
Για μένα προσωπικά:
2>Curse>1>>>>>>>>Escape :twisted:
 
Το 2 θα μπορούσε, δυνητικά να είναι το καλύτερο στη σειρά (μπορώ να πω ότι είναι πιο πλήρες από το πρώτο), αλλά το λάβωσαν, το πιο αμερικ(λ)ανιά, κατά διαστήματα, χιούμορ σε σχέση με το 1, μερικοί παράλογοι γρίφοι και φυσικά, το μεχ, ψευδοιντελεκτουάλ φινάλε που θα μπορούσε να είναι και σε top 10... ανιμε προδοσίες (ooohh we're so smart and shiet, you riked it, come on admit it) -_-
 
Εγώ πάλι και μόνο για την χαρά να καρφώσω τον Σταν στο φέρετρο είμαι έτοιμος να συγχωρήσω τα πάντα...
 
Βρήκα το εξής γαμάτο πόστερ για MI4, αν θυμάστε το αντίστοιχο του Phantom Menace θα καταλάβετε.

https://twitter.com/decafjedi/status/692003890410213376
 
Δεν νομίζω πως αντιλέγει κανείς στο ότι το Escape ήταν -για πολλούς και διαφορετικούς λόγους- το χειρότερο της σειράς. Ωραίο adventure σε κάθε περίπτωση, ευχάριστο, άξια φόραγε την Πιθηκοφανέλα, αλλά είχε τα θέματά του. Το Tales of Monkey Island της ΤΤ επίσης είναι αξιότατη προσθήκη στη σειρά και 100% Monkey Island, όσοι δεν το έχουν δει, πραγμαιτκά χάνουν.
 
Μόλις προστέθηκε στο GOG το Shivers της Sierra, από τα πιο αγαπημένα μου παιχνίδια όλων των εποχών!  :-D  :-D

https://www.gog.com/game/shivers

 
Lol το review του Τσουρινάκη, ήταν από τις πιο χτυπητές αρλούμπες που έχει γράψει ποτέ.

Όσο για το ίδιο το Escape, ναι ήταν προϊόν της εποχής του και τα γραφικά έγιναν 3D επειδή το επέτασσε η μόδα ξεκάθαρα. Καλλιτεχνικά είναι "λίγο" μπροστά στο Curse ή ακόμα και τα πρώτα δύο της σειράς αλλά οι γραφίστες το πάλεψαν και αξίζουν πατ-πατ στην πλάτη που τουλάχιστον βλέπεται και σήμερα σε αντίθεση με κάτι Simon the Sorcerer 3D και άλλα εκτρώματα της εποχής.

Κατά τα άλλα θυμάμαι πως ακόμα και τότε που το έπαιζα, το πνεύμα του μου φαινόταν ενοχλητικά παράταιρο με τη φιλοσοφία της σειράς. Ως adventure δεν είναι καθόλου άσχημο (με τον χειρισμό δεν έχω θέμα), ως Monkey Island άστο καλύτερα. Κύριοι φταίχτες -κατ'εμέ- οι σχεδιαστές Sean Clark και Mike Stemmle που προηγουμένως μας έδωσαν το Sam and Max Hit the Road. Κωμωδία το ένα κωμωδία και το άλλο, λες γιατί όχι; Το θέμα είναι ότι προηγουμένως τα Monkey Island είχαν μεν αναχρονισμούς και περίεργες αναφορές αλλά κρατούσαν το lore και την εσωτερική λογική τους συμπαγή ώστε αυτές να είναι απρόσμενες και αστείες (και με βάση το φινάλε του MI2 ενδεχομένως αποτελούσαν και hints του ευρύτερου σεναρίου). Το MI4 ακολούθησε τη λογική του Sam and Max: ένα καζάνι που βράζει από ποπ αναφορές, εξυπνακίστικα gags και τους σοβάδες του σμπαραλιασμένου 4ου τοίχου. Παράλληλα το παράκανε με την τάση να παρωδεί συνέχεια τον εαυτό του και τη σειρά. Μάλιστα, τότε που είχα περισσότερο πάθος με τη σειρά και το lore, θυμάμαι είχα βρει και ορισμένα ιερόσυλα κενά λογικής που αντιβαίνουν με όσα ξέραμε από τα προηγούμενα παιχνίδια (αμυδρά θυμάμαι ότι αφορούσαν τον hermit και το πιθηκορομπότ).

Στην τελική βέβαια το χειρότερο είναι πως πολλά από τα καλαμπούρια του ήταν απλά κρυάδες, με πιο θλιβερές παρουσίες αυτές των Stan και Murray :(

That said, ΤΡΕΧΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ GOG.COM!!!!1!
 
Συμφωνώ 100% σε όλα όσα είπες. Ο Τσουρινάκης νομίζω την πάτησε γιατί απλά ήθελε πολύ να πιστέψει στο Monkey 4, ήταν δύσκολες χρονιές για τα Adventure εκείνες. Εκτός και αν  τσίμπαγε λεφτά και δεν το ξέρουμε :p.

Δεν μου λες, μήπως ψάχνεστε για Q&A στο GOG; Θυμάμαι είχα δει αγγελία πριν μερικά χρόνια αλλά βλακωδώς δεν έστειλα ποτέ, πολύ θα γούσταρα να τεστάρω παιχνίδια σε μοντέρνα λειτουργικά, άλλωστε το κάνω που το κάνω έτσι κι αλλιώς συνεχώς.
 
Μην ξεχνάμε ότι ουσιαστικά ήταν το κύκνειο άσμα της Lucas Arts στα adventure games και ήταν πραγματικά μεγάλη ελπίδα μήπως και αναστηθεί από τις στάχτες της.
 
Δεν το ξεχνάμε. Ακόμη αναρωτιέμαι κατά πόσο το ακυρωμένο Sam & Max : Freelance Police έμοιαζε με την πρώτη σεζόν των αντίστοιχων της TellTale. Αυτό ήταν μεγάλη μαλακία που το ακύρωσαν, το Full Throttle 2 από την άλλη, πάλι καλά...
 
Δεν νομίζω ότι έμενε κάτι να μας πει το full throttle για να βγει και 2. Πολύ φοβάμαι ότι αν έβγαινε θα ήταν κάπως τραβηγμένο ώστε να βγάλουν ιστορία.

Όσο για το monkey 4 , σίγουρα δεν ήταν άσχημο σαν παιχνίδι , αλλά ένιωθα ότι δεν είχε την σπιρτάδα στο humor που είχαν τα προηγούμενα. Μου φάνηκε σαν να δίναν πολύ περισσότερη έμφαση στα γραφικά παρά στο σενάριο.
 
Όχι, δεν είχε κάτι να πει το Full Throttle 2. Απλά η Lucasarts ήθελε μια μεγάλη επιτυχία και αποφάσισε να το κάνει... έτσι:

https://www.youtube.com/watch?v=xjqAN72DoyU

Ευτυχώς δεν κυκλοφόρησε ποτέ αυτό το πράμα.

Έχει και εδώ περισσότερα, πρακτικά θέλανε να φτιάξουν beat-em-up:
https://www.unseen64.net/2008/04/15/full-throttle-hell-on-wheels-xboxps2-cancelled/

Το αστείο είναι πως δεν ήταν καν η πρώτη φορά που προσπάθησαν να φτιάξουν sequel, είχε ξαναξεκινήσει αντίστοιχο project γύρω στο 1999-2000 και ο ίδιος ο Tim Schafer έχει ισχυριστεί πως ήταν ένας από τους λόγους που αποφάσισε να φύγει από την Lucasarts και να ιδρύσει την DoubleFine, αφού κανένας ψήθηκε να τον ενημερώσει καν για το project και το έμαθε από σπόντα.

Το Sam & Max : Freelance Police από την άλλη ήταν καθαρόαιμο adventure και το περίμενα πως και πως τότε, μέχρι που μια μέρα άνοιξα το PC Master (νομίζω πρέπει να ήταν Μάρτης-Απρίλης του 2004) και ο Τσουρινάκης με ενημέρωσε πως ακυρώθηκε :(.

https://www.youtube.com/watch?v=MCqDx3ArlI8

Πάλι καλά που τα πήρε τότε η TellTale και έβγαλε τα δικά της μερικά χρόνια αργότερα, αν δεν τα έχετε δει και σας άρεσε το original είναι άξιοι διάδοχοι.
 
Ιχ... Χάλια φαίνεται. Θα μπορούσε ίσως να είχε την πλάκα του αν στο μάρκετινγκ τονίζαν ότι δεν πρόκειται για adventure, και κρατάγαν λίγο περισσότερο το feeling του παλιού. Έτσι όπως είναι τα γραφικά πιο πολύ καρικατούρα του original μου βγάζει... Αν και όπως είδα τις εικόνες δεν νομίζω να έβγαινε και πολύ καλό beat em up. Όσο για τον χαρακτηρισμό sequel δεν είμαι και τόσο σίγουρος κατά πόσο είναι από αυτά που είδα...

Το Sam and max από την άλλη πραγματικά κρίμα. Η αλήθεια είναι ότι τερμάτισα το hit the road πρόσφατα , γιατί παλιά είχε έρθει στα χέρια μου δανεικό και δεν πρόλαβα και μπορώ να πω ότι αν και δυσκολάκι ήταν πολύ καλό. το Freelance Police αν και 3d ,κρατάει παρα πολύ καλά την αισθητική των παλιών. Ευτυχώς υπάρχουν της telltale και προς έκπληξή μου έχουν και γρίφους.... Πρέπει να τα παίξω κάποια στιγμή όλα. Έχω παίξει ελάχιστα το πρώτο.

Και τα monkey από ότι διαβάζω της tellate. Τα φοβήθηκα και δεν είχα ασχοληθεί μαζί τους....
 
Sam & Max και Monkey Island της Telltale (αλλά και το Wallace & Gromit για τους φανς του ιδιότυπου αυτού claymation) θα μπορούσαν ΚΑΛΛΙΣΤΑ να αποτελούν δημιουργίες της ύστερης περιόδου της LucasArts. Φουλ γρίφοι, έξυπνη γραφή και ειδικά το Sam & Max στην τελευταία του σαιζόν, πραγματικά έδινε ρέστα όσον αφορά την περιπλοκότητα των γρίφων και την τσαχπινιά των διαλόγων. Εντελώς απαραίτητα για τους αφοσιωμένους 'παραδοσιακούς' adventurers.
 
[quote quote=501890]Sam & Max και Monkey Island της Telltale (αλλά και το Wallace & Gromit για τους φανς του ιδιότυπου αυτού claymation) θα μπορούσαν ΚΑΛΛΙΣΤΑ να αποτελούν δημιουργίες της ύστερης περιόδου της LucasArts.

[/quote]

Η ίδρυση της Telltale είναι από πρώην εργαζόμενους της LucasArts και οι περισσότεροι developers που εργάζονται εκεί επίσης.  ;-)
 
Ναι μωρέ, απλά τα τελευταία χρόνια που βρήκε την "φόρμουλα" της, εμένα προσωπικά με έχει απογοητεύσει οικτρά ακριβώς διότι θυμάμαι τι έβγαζε τα πρώτα χρόνια.

Άσχετο, αλλά η κοπέλα μου έχει φαγωθεί πως ότι adventure παίζει τελευταία της φαίνεται πανεύκολο. Έχει παίξει τα περισσότερα classics, δηλαδή Monkey 2, DOTT κλπ, ενώ μαζί έχουμε παίξει Riven, Discworld 1 οπότε έχει δει δύσκολα παιχνίδια. Το ζήτημα είναι ότι θέλω να της δώσω κάτι να σιχτιρίσει τελείως, αλλά πρέπει να είναι οπωσδήποτε point & click με σταθερές κάμερες, ειδάλλως ζαλίζεται. Είχα σκεφτεί δηλαδή να της δώσω Schizm ή το Journeyman Project 2 να την στείλω τελείως, αλλά θα της είναι αδύνατον να τα παίξει λόγω πάρα πολύς κακής αίσθησης προσανατολισμού και ζαλάδας.
 
[quote quote=501894] Το ζήτημα είναι ότι θέλω να της δώσω κάτι να σιχτιρίσει τελείως, αλλά πρέπει να είναι οπωσδήποτε point & click με σταθερές κάμερες, ειδάλλως ζαλίζεται.
[/quote]

Deponia τριλογία έπαιξε;

Αν ξεφύγουμε από τα «καθαρά» point&click adventure κάτι πολύ καλό και δύσκολο:

<strong>FEZ</strong>
 
Back
Top