Great0ldOne wrote:
Kuivamaa wrote:
Great0ldOne wrote:
Kuivamaa wrote:
ΤF2 το οποίο οπως είπα ξεκίνησε κανονικά ως εμπορικό.</blockquote>
Μόνο που το πως ξεκίνησε το TF2 πριν 7-8 χρόνια δεν έχει καμία σημασία για όποιο παιχνίδι ξεκινάει να το ανταγωνιστεί σήμερα, μιας και σήμερα το TF2 είναι τζάμπα και με ατελείωτο περιεχόμενο - και το CS:GΟ βγαίνει συχνά σε sale για τρία-τέσσερα ευρώ, η Blizzard δεν πρόκειται να ρίξει εκεί την τιμή του Overwatch ούτε το 2040. Πραγματικά δεν βλέπω πως θα τραβήξει η Blizzard κόσμο, πέραν φυσικά από όσους έχουν την ίδια σχέση εξάρτησης με τα παιχνίδια της και το battle.net που άλλοι (
) έχουν με το Steam - αλλά αυτούς τους έχει έτσι κι αλλιώς στο τσεπάκι. Φτάνουν; Ο χρόνος θα δείξει.
Είναι 100% σίγουρο πως το Overwatch θα είναι επί πληρωμή όταν γίνει launch? Γιατί και για το HotS μπορούσες να αγοράσεις πρόσβαση σε alpha/beta με λεφτά (νομίζω κάπου 30 ευρώ ήθελε το βασικό πακέτο, μπορεί να κάνω και λάθος γιατί εγώ κέρδισα κωδικό από το Ragequit :cheers: :cheers: :cheers: ), αλλά με το launch έγινε F2P.</blockquote>
Σιγουροι δεν είμαστε. Αλλά σκέψου τα εξής.
- Το TF2 ειναι η μερα με τη νυχτα τεχνικά σε σχέση με το Overwatch πραγμα που δικαιολογεί η blizz να ζητήσει χρήμα. Τα production values ειναι απο αλλο πλανήτη.
- Τα μπλιζοπαίχνιδα βγαίνουν σε εκπτώσεις συχνά-πυκνά ενώ οταν κυκλοφορησουν τα xpac τους η τιμή του βασικού πακέτου πέφτει χαμηλά για παντα. To βασικό SC2 εχει 20 και βγαίνει που και που στα 10 εκπτωση.
- Προφανώς υποτιμάς την blizzard ΑΓΡΙΑ. Εχει δεκάδες εκατομμύρια φανατικούς των franchise της, υπάρχουν εκατομμύρια υποψήφιοι πελάτες για το OW που δεν θα έπαιζαν αλλο FPS. Γενικά η αγάπη που έχουμε για το Steam μας κάνει πολλές φορές να ξεχνάμε ότι τεράστιο κομμάτι του PC gaming συμβαίνει αποκλειστικά εκτός Steam. League of Legends, Warcraft, Diablo, Starcraft (ολα της blizz δλδ), Battlefield, Dragon Age ,FIFA, (ολα της ΕΑ απο το 2011 και δώθε δλδ) κοκ.</blockquote>
- Καλά τα sky-high production values, αλλά σε ένα competitive online team-based παιχνίδι υπάρχουν άλλα πράγματα που είναι πολύ πιο σημαντικά: έχοντας ρίξει πάνω από 300 ώρες στο Heroes of the Storm, αν το matchmaking του Overwatch τόσο σε quick match όσο και σε ranked είναι του ίδιου επιπέδου, κανονικά θα έπρεπε να μας πληρώνει για να παίξουμε. Και in true Blizzard fashion, χρειάστηκε να περάσουν πέντε μήνες και να https://www.reddit.com/r/heroesofthestorm/comments/3oob1v/im_the_1_rated_hero_league_player_na_for_two/" class="bbcode_url">φάει κράξιμο από τον top North American player απλά για να παραδεχτεί πως υπάρχει θέμα, και θα το διορθώσει... κάποτε.
- Το βασικό SC2 αντιπροσωπεύει πλέον (ή τέλος πάντων, σε 4 μέρες) το 33% του παιχνιδιού.
- Αν στην Blizzard αρκεί η πελατεία που ζει αποκλειστικά στο μικρόκοσμο του Battle.net, μαγκιά της, εμένα δεν μου πέφτει λόγος. Επειδή όμως δεν είμαι ανάμεσά τους, προφανώς και θα συγκρίνω με το τι υπάρχει διαθέσιμο και σε ποια τιμή σε Steam, Origin, Uplay, ακόμα και Kongregate.</blockquote>
Για το τελευταίο, προφανώς και δεν ειναι μικρόκοσμος και προφανώς αρκεί και με το παραπάνω φίλτατε. Καθένας κάνεις τις επιλογές του (λχ. εμένα με καλύπτουν τα Battefield, εχω δοκιμάσει αλλα 20 competitive FPS και κανένα δεν φτάνει αυτή τη σειρά για τα γούστα μου πχ.). Οσο για το SC2, δεν ξέρω τι ισχύει για το multiplayer εκει, πάντως στο BF4 το vanilla game εχει μολις το ένα τρίτο των χαρτών αλλά τα 7/10 των παικτών εκεί παίζουν. Αρα δεν θα το κρίνω με βάση την φουλ τιμή μαζί με premium.
Μην τα πολυλογούμε. Το hearthstone έπρεπε να ειναι F2P γιατί βρίσκεται και σε iOS/Android (εκεί οτιδηποτε non freemium ειναι καταδικασμένο). Το ΗotS στόχευσε σε μια αγορά που ειναι μεν καθαρά PC αλλά επίσης καθαρά F2P. To Overwatch από την άλλη στοχεύει σε μια αγορά με πολλά εμπορικά παιχνίδια ενώ μάλλον θα περάσει και στις κονσόλες που εκεί σχεδόν όλα είναι εμπορικά.