Northlander wrote:
Πέραν του της πλάκας (και του ότι διάβασες πίσω από γραμμές που δεν υπάρχουν) το σχόλιο ήταν περισσότερο συμφωνία με αυτό που είπε και ο kuiv. Ακόμη και 10,000 Nitro να μην το πάρουν, θα το τσιμπήσουν κάμποσοι από τους hardcore συνδρομητές του WoW και όλων των υπόλοιπων παιχνιδιών της Blizzard. Στην πραγματικότητα αυτή η μερίδα του καταναλωτικού κοινού χρήζει ειδικής μελέτης, αφού πρακτικά παίζουν σχεδόν αποκλειστικά ένα παιχνίδι (πχ. WoW) και όταν θέλουν ένα σφηνάκι ασχολούνται με κάτι φτιαγμένο από τη μαμά Blizz. Τσιμπάνε και το exclusive content της Blizzard για το main pasttime game τους και είναι ευχαριστημένοι. Σε αυτούς πλέον στοχεύει η Blizzard και για αυτήν όσο καταφέρνει να γεμίζει BlizzCon κάθε χρόνο, δεν της καίγεται καρφάκι για το narration quality, sensible pricing κτλ. Στοχεύει στο να διατηρεί το δικό της niche (οικοθέση) αναλλοίωτο και να τσιμπάει ό,τι μπορεί και από άλλους. Δεν ήταν τυχαίο ότι στο Twitch το HotS έφτασε και 150k viewers σε κάποια στιγμή μέσα στο Σ/Κ (WCS Finals).
Ειδικότερα για το Overwatch, έχει ξεκάθαρο στο μυαλό της ότι δεν πάει να χτυπήσει το Team Fortress 2. Μέχρι στιγμής όλο το οικονομικό της μοντέλο της έχει βγει άνετα (εννοώ σε όλα της τα παιχνίδια), λόγω του "πιστού" (θα έλεγα τυφλού) της κοινού. Εξαίρεση ίσως αποτελεί το SC2 (και σίγουρα το Auction House του Diablo 3), όπου κατάλαβαν ότι πρέπει να κάνουν κάτι διαφορετικό σε κάποια στιγμή και νέρωσαν το κρασί τους. Στο HotS πήγαν εξαρχής σε μοντέλο τύπου LoL και βγάζουν αρκετά.</blockquote>
Σωστό, αλλά δεν έκανε πάντα έτσι η Blizzard?
Eννοώ δε νομίζω πως σε κανένα από τα genres που επεκτάθηκε εφηύρε τον τροχό, αλλά πάντα τον έκανε πιο ευπαρουσίαστο-φανταχτερό, και με αρκετά καλή πρόσφυση ώστε να μην τρώνε τα μούτρα τους όσοι δεν είναι ραλίστες, αλλά να μπορούν και οι ραλίστες να πηγαίνουν για σπινιές. Και όλα αυτά ενώ το επόμενο σημαιάκι τερματισμού είναι πάντα just out of reach και για τους δύο. Το ίδιο έκανε π.χ. με το WoW σε σχέση με το Everquest, το ίδιο με το Hearthstone σε σχέση με τα παραδοσιακά tcg, το ίδιο κάνει και με το Overwatch. Κάποιες φορές επιτυγχάνει το ποθητό crushing addiction που σε κρατάει για χρόνια, κάποιες όχι και τόσο, αλλά πάντα προσφέρει ένα highly polished προιόν που αποκλείεται να μη σε ψυχαγωγήσει για "x" χρονικό διάστημα, σε γνώριμο από άλλα παιχνίδια σύμπαν, εξ' ού και οι ορδές των fanboys.
Και ναι, τον τελευταίο καιρό παραέγιναν "σοσιαλιστικά" τα παιχνίδια της με το skill gap μεταξύ καλών-κακών παιχτών να γίνεται ολοένα και μικρότερο, και ναι το pricing είναι κατηγορίας milking the cow, και ναι προσανατολίζεται πιο πολύ προς compact multiplayer experiences αντί επικές ραψωδίες (ίσως γιατί και το κοινό της μεγάλωσε μαζί της και δεν έχει τόσο χρόνο όσο παλιά), αλλά εξακολουθεί να το κάνει καλά - πολλές φορές καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο στην πιάτσα.
Εν κατακλείδι -και μιλώντας αποκλειστικά για μένα- το Overwatch κατά 99% θα το πάρω για τρεις λόγους : Eίμαι fps fan, είναι Blizzard game, και έχω παρακολουθήσει αρκετές ώρες στο twitch και φαίνεται insanely fun. Προσωπικά το pricing δεν το βρίσκω υπερβολικό για κάτι που όλα δείχνουν πως θα με ψυχαγωγήσει για ώρες, τώρα αν πουν πως θα βγάζουν ανα μήνα νέο hero για 20 ευρά το ξανασυζητάμε, αν και δεν το βλέπω γιατί -όπως είπαν και οι ίδιοι- είναι πολύ σημαντικό να έχουν όλοι πρόσβαση σε όλους τους heroes αφού το όλο παιχνίδι δουλεύει με hard counters.
Ίδωμεν!