Pathfinder: Wrath of the Righteous

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
εχω συμφιλιωθει με την ιδεα γκου, οτι το συμπαν του παθφαιντερ απ τα λιγα που εχω αντιληφθει εχει τετοιες παραμετρους, στον πυρηνα του, εξ ορισμου κι οχι σαν τσοντα.
οπότε δεν θα βγει ποτέ παιχνιδι που να εχει ΜΟΝΟ το κλασικο rpg κομματι εξερευνησης, μαχών, κουέστς κλπ, κατι σαν bg ας πουμε.
γι αυτό δεν απογοητευομαι και πολυ και απλα περιμενω την επισημη κυκλοφορια και μετα τα μοντς για να δω τι μπορει να γινει με το ταιμανατζμε π.χ. και την υλοποιηση του.

για το καμπινγκ που λες, ειναι μεγαλη κουβεντα και την εχουμε ξανακανει σε αλλο θρεντ. αν ηταν μονο αυτο το προβλημα μου με το κέιμ, ισως και να το ξεπερνουσα παντως.
 
Last edited:
Capture.png
 
δεν ξερω τι θα παιξει στο wrath αλλα στο kingmaker ο χρονος που ειχες στην διαθεση σου ηταν υπεραρκετος να κανεις τα παντα.
πχ το πρωτο chapter εχει 3 μηνες deadline και βγαινει ανετα ακομα και αν κανεις rest spam. το δυσκολο ηταν να το βγαλεις σε 1 μηνα για να τσιμπησεις ενα +2 dueling sword.
συν το οτι εμμεσα σου περιοριζε την συνηθεια να σπαμαρεις rest καθοτι σπαταλουσες χρονο που θα ηταν ποιο χρησιμος να λεβελαρεις τα kingdom stats και μεσω αυτων να παρεις τουμπανα οπλα/πανοπλιες.
 
Ο μόνος τρόπος να είναι ο χρόνος αρκετός για να κάνεις "τα πάντα", είναι να παίζεις με το ένα μάτι κολλημένο στο wiki που έχεις ανοιχτό στο tablet. Ή να είσαι στο σαρακοστό πέμπτο playthrough. Game design από τα Lidl.
 
Μη μασάτε ρε. Έχουμε αυτό κι αυτό για πιο παραδοσιακά εδέσματα, αν το Pathfinder προκύψει εξομοιωτής άγχους για δυνατούς λύτες ντιεντίκυθους™.
 
Μη μασάτε ρε. Έχουμε αυτό κι αυτό για πιο παραδοσιακά εδέσματα, αν το Pathfinder προκύψει εξομοιωτής άγχους για δυνατούς λύτες ντιεντίκυθους™.

Καλά μην παίρνεις και όρκο για το Realms Beyond, δυστυχώς.
 
Λέγε τι ξέρεις!11!
(καλά κι εγώ βίντεο πριν κάνα χρόνο είχα δει, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι στο μεταξύ)
 
Όσο για το Black Geyser, κοιτάω το pledge μου στο KS που λέει delivery Αύγουστος του '19 και πεθαίνω στα γέλια. 2 χρόνια αργότερα, πάμε για Early Access. :ROFLMAO:
 
Λέγε τι ξέρεις!11!
(καλά κι εγώ βίντεο πριν κάνα χρόνο είχα δει, δεν ξέρω αν άλλαξε κάτι στο μεταξύ)
Αν δεν ήσουν 40, φίλος του ποράτσο και φασαίος τελείως των crpgs, ίσως να το περίμενες με αγωνία το παιχνίδι και ίσως να πονούσε η ψυχούλα σου τώρα που ανακοινώνει πτώχευση η εταιρεία.

Πέρα απ' την πλάκα, από τέλη του '20 είναι παρατημένο το Realms Beyond. Αν θες κάτι νεότερο, και οφίσιαλ, διάβασε εδώ:
 
It's not "cancelled". Nobody sat down and made the decision to stop development on the game. One owner is unresponsive and his actions interfere with the company's work, but Hob and me are still willing to keep working on the game and finish up something releasable, even if it's just a smaller module for the start. Were it not for the other owner, we would resume development part-time right away.



@Bathory καλά είναι ρε 2 χρόνια. Μάλλον δε θυμάσαι αρκετά πρόζεκτ στο KS που τραβάγαν 4-5 χρόνια. Τουλάχιστον αυτό είναι σε καλό δρόμο, δεν το κόβω να αργεί πολύ ακόμα.
 
Καλά εγώ πάντα ήμουν υπομονετικός, αλλά κάτι πλεμπαία Solasta και Wrath για ντιεντίκυθους με κακομάθανε με την συνέπειά τους.
 
Ο μόνος τρόπος να είναι ο χρόνος αρκετός για να κάνεις "τα πάντα", είναι να παίζεις με το ένα μάτι κολλημένο στο wiki που έχεις ανοιχτό στο tablet. Ή να είσαι στο σαρακοστό πέμπτο playthrough. Game design από τα Lidl.
Δεν ισχύει GoO, εγώ στο πρώτο playthrough χωρίς ίχνος wiki, mods, έκανα το 95% των kingdom missions (άφησα μόνο κάτι λίγα που μου φάνηκαν ασύμβατα με το RP μου) και 100% των side, όλα τα DLC, companions (πλην gnome που δεν βρήκα) etc.

Ναι, και εμένα μου φάνηκε εκνευριστικό κάτι 14 μέρες αναμονή για να ανεβάσεις τα kingdom level αλλά με ελάχιστο time management έβγαινε.
 
Το βασικό είναι να μπορείς να κάνεις save σε κάθε βήμα.

Αλλιώς δεν μπορείς να του βάλεις πάνω από 80% βαθμολογία.
 
Αν δεν ήσουν 40, φίλος του ποράτσο και φασαίος τελείως των crpgs, ίσως να το περίμενες με αγωνία το παιχνίδι και ίσως να πονούσε η ψυχούλα σου τώρα που ανακοινώνει πτώχευση η εταιρεία.

Πέρα απ' την πλάκα, από τέλη του '20 είναι παρατημένο το Realms Beyond. Αν θες κάτι νεότερο, και οφίσιαλ, διάβασε εδώ:
ouch.
 
Δεν ισχύει GoO, εγώ στο πρώτο playthrough χωρίς ίχνος wiki, mods, έκανα το 95% των kingdom missions (άφησα μόνο κάτι λίγα που μου φάνηκαν ασύμβατα με το RP μου) και 100% των side, όλα τα DLC, companions (πλην gnome που δεν βρήκα) etc.

Ναι, και εμένα μου φάνηκε εκνευριστικό κάτι 14 μέρες αναμονή για να ανεβάσεις τα kingdom level αλλά με ελάχιστο time management έβγαινε.

Ε τότε τα παίρνω όλα πίσω, reinstall και βουρ για 100% Kingdom upgrades!
 
Νομίζω πως ο λόγος που επιλέχθηκαν τα συγκεκριμένα campaign για μεταφορά σε CRPG από την Owlcat και την Paizo είναι η "management" πλευρά τους. Το setting του Golarion δεν το λες και ρηξικέλευθο, ούτε και το σενάριο του Kingmaker, όσο είδα τουλάχιστον, είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Νομίζω πως υπήρχε και σε D&D ένα παιχνίδι με διαχείριση βασιλείου, και θυμάμαι ένα βιβλίο για mechanics διαχείρισης στρατού και μεγάλων μαχών στο AD&D 2E.
 
Back
Top