Pathfinder: Wrath of the Righteous

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Κατάλαβα, σε speedrunners έπεσα.
Μπιτζ πλιζ, μένα μου πήρε 20 ώρες στην beta για να καταλήξω σε χαρακτήρα.
 
Τουλάχιστον μία βδομάδα playtime είναι οι πρώτες δύο καρτέλες δημιουργία χαρακτήρα. Μπήκα λίγο να δω τις κλάσεις, έκλασα στα γέλια, είπα καλό 2025 και το έκλεισα να πάω για ύπνο μετά το ζεστό μου γάλα.
 
Μπήκα λίγο να δω τις κλάσεις, έκλασα στα γέλια, είπα καλό 2025 και το έκλεισα να πάω για ύπνο μετά το ζεστό μου γάλα.

Έλα ρε, θα μπορούσες να δεις ένα χαλαρό 9ωρο βιντεάκι instead, δεν χρειαζόταν να μπεις καν.

 
Μπήκα λίγο να δω τις κλάσεις, έκλασα στα γέλια, είπα καλό 2025 και το έκλεισα να πάω για ύπνο μετά το ζεστό μου γάλα.

Μου είχε δείξει λίγο από την Beta ο Άρης, 100+ κλάσεις και μου εξηγούσε πως θα έβαζαν κι άλλες...

 
Έλα ρε, θα μπορούσες να δεις ένα χαλαρό 9ωρο βιντεάκι instead, δεν χρειαζόταν να μπεις καν.



Δεν ξέρω καν αν θα παίξω ποτέ το παιχνίδι, σίγουρα όχι άμεσα, αλλά κάθισα και είδα σχεδόν δύο ώρες, είμαι καλά γιατρέ;
 
Έλα μωρέ δύο ωρίτσες εσύ, 180 ωρίτσες αυτός για να περάσει όλες τις κλάσεις και να κάνει το βίντεο. Ο χρόνος και η βαρύτητα είναι μεγέθη σχετικά. Πιάσε τέσσερα πιτόγυρα.
 
Γιατί κοιτάζετε κλάσεις που δε θα παίξετε ποτέ τόσες ώρες; Δε σας βλέπω σε φόρμα για διαβασμένους Ντιεντίκυθους.
Σε 40-45 λεπτά είχα δει σχεδόν τα πάντα και είχα καταλήξει τι θα φτιάξω στο Black Geyser.
(disclaimer: choices made in rtwp)
 

Ο συγγραφέας του ανωτέρω άρθρου ισχυρίζεται ότι έριξε 30 ώρες μέχρι την στιγμή της συγγραφής, αλλά είμαι επιφυλακτικός για ότι λέει. Από την άλλη μεριά, αν ισχύουν τα όσα λέει, ίσως έχει να κάνει και με το ότι η Owlcat έπρεπε να δουλέψει με το υπάρχον module, και ότι περιορισμούς συνεπάγονται από αυτό. Πχ αν παίξεις ως κακός χαρακτήρας, μήπως θα τελείωνε υπερβολικά γρήγορα το παιχνίδι;
Έχει παίξει κανείς στο PnP το συγκεκριμένο adventure path, για να μας πει κατά πόσο είναι εφικτό ένα evil playthrough;
 
RPG είπε, όχι Grand Strategy.

Σε άλλα νέα



Όπως αναμενόταν, βελτιωμένο από το προηγούμενο, στα περισσότερα σημεία, αλλά δεν απέφυγαν τον σκόπελο των bugs.
 

Ο συγγραφέας του ανωτέρω άρθρου ισχυρίζεται ότι έριξε 30 ώρες μέχρι την στιγμή της συγγραφής, αλλά είμαι επιφυλακτικός για ότι λέει. Από την άλλη μεριά, αν ισχύουν τα όσα λέει, ίσως έχει να κάνει και με το ότι η Owlcat έπρεπε να δουλέψει με το υπάρχον module, και ότι περιορισμούς συνεπάγονται από αυτό. Πχ αν παίξεις ως κακός χαρακτήρας, μήπως θα τελείωνε υπερβολικά γρήγορα το παιχνίδι;
Έχει παίξει κανείς στο PnP το συγκεκριμένο adventure path, για να μας πει κατά πόσο είναι εφικτό ένα evil playthrough;
Αυτό με ενδιαφέρει πολύ. Είχα ψηθεί να φτιάξω Lich.
 
Γενικά επιτυχημένα evil camapign δεν βρίσκεις ευκολα. Για αυτό τα μνημονεύουμε όποτε συμβαίνουν (προσωπικά είναι το χαρακτηριστικό το οποίο θα θυμάμαι περισσότερο από όλα στο Tyranny).

Έχοντάς κάνει πλήρες evil playthrough στο kingmaker, οφείλω να ομολογήσω ότι αναφέρει το άρθρο ίσχυαν και εκεί. Η συντριπτική πλειοψηφία των evil επιλογών ήταν ηλίθιες του στυλ "Σκότωσέ τον!", λες και η μόνη έκδοση του evil είναι του ψυχωτικού δολοφόνου.

Γενικά δεν έμεινα ευχαριστημένος από τους writers της owlcat σε αυτό το σημείο. Ποιο ενδιαφέρων ήταν οι evil companions και σύμβουλοι παρά ο ίδιος σου ο χαρακτήρας.
 
Back
Top
Oops! We ran into some problems.
Oops! We ran into some problems. Please try again later. More error details may be in the browser console.