Pathfinder: Wrath of the Righteous

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,326
EK83mkg-XYAAy-ES.jpg


Μετά την μεγάλη επιτυχία του Pathfinder: Kingmaker, το πρώτο παιχνίδι του ρωσικού στούντιο Owlcat games, έρχεται η δεύτερη μεταφορά στα μόνιτορ του υπολογιστή μας ενός official module του Pathfinder ttRPG της Paizo, όπως μας ανακοίνωσαν εδώ και λίγες εβδομάδες. Θα είναι direct μεταφορά της περιπέτειας που έγινε published το 2013, και το storyline αφορά τον παίκτη και το πάρτυ του που μπλέκονται ανάμεσα σε μια μάχη μεταξύ θνητών και δαιμόνων (πολύ φοριούνται τελευταία οι δαίμονες, βλ Descent Into Avernus και Baldur's Gate 3, κάτι που υποθέτω θα έπαιξε ρόλο στο να επιλεγεί το συγκεκριμένο module για να μεταφερθεί).
Μέχρι στιγμής λίγα πράγματα έχουν γίνει γνωστά. Ξέρουμε ότι υπάρχει ήδη funding του 1M, και ότι το στούντιο επέλεξε να πάει μέσω της Kickstarter οδού (το ίδιο είχε κάνει επιτυχημένα και στο πρώτο παιχνίδι) για να εξασφαλίσει παραπάνω funding, ενώ επίσης υπάρχουν κάποιες φήμες ότι το παιχνίδι είναι σχετικά μπροστά σε επίπεδο development, οπότε παίζει να μην αργήσει η ημερομηνία κυκλοφορίας του. Το launchάρισμα στο KS γίνεται στις 4 Φεβρουαρίου.

KICKSTARTER: Pathfinder: Wrath of the Righteous



Links:


ELCIMa-TXYAANSDt.jpg
 
Last edited:
Σύστημα μάχης; Ελπίζω όχι πάλι RTwP.
 
Το έχω αναφέρει δεξιά και αριστερά, αλλά ας το γράψω κι εδώ, τώρα που ανοίξαμε και οφίσιαλ θεματάρα.
Στο Kingmaker φτιάχτηκε ένα εξαιρετικό Turn-Based Combat Mod, το οποίο αποθεώθηκε, εκτός απ' τους παίκτες, και απ' την Owlcat Games.
Μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Αξιέπαινο mod, πραγματικά, balanced, ελαφρύ, προσθέτει βάθος και τακτική στις μάχες και γενικά σηκωνόμαστε όρθιοι και χειροκροτάμε την προσπάθεια, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το γράψω :p Όσοι δεν έχετε δοκιμάσει, σπεύσατε. Και το καλύτερο είναι ότι αλλάζει σε rtwp πάλι ON THE FLY, οπότε ούτε σε βάθος χρόνου τραβάει, όπως κάνει το TB του POE 2.

Θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα την εταιρεία να προσελάμβανε τους υπεύθυνους του mod και να τους άφηνε να το φτιάξουν και να το εξελίξουν σε κάτι ακόμα πιο γαμάτο για το WotR και να το έβαζε σε κανά stretch goal ξέρω 'γω.

tldr, θεωρώ ότι και το WotR θα έχει παρόμοια μάχη με το KIngmaker, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ θα δούμε Turn-Based σύστημα μάχης, είτε επίσημα είτε με mod.
 
Το έχω αναφέρει δεξιά και αριστερά, αλλά ας το γράψω κι εδώ, τώρα που ανοίξαμε και οφίσιαλ θεματάρα.
Στο Kingmaker φτιάχτηκε ένα εξαιρετικό Turn-Based Combat Mod, το οποίο αποθεώθηκε, εκτός απ' τους παίκτες, και απ' την Owlcat Games.
Μπορείτε να το βρείτε εδώ.
Αξιέπαινο mod, πραγματικά, balanced, ελαφρύ, προσθέτει βάθος και τακτική στις μάχες και γενικά σηκωνόμαστε όρθιοι και χειροκροτάμε την προσπάθεια, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το γράψω :p Όσοι δεν έχετε δοκιμάσει, σπεύσατε. Και το καλύτερο είναι ότι αλλάζει σε rtwp πάλι ON THE FLY, οπότε ούτε σε βάθος χρόνου τραβάει, όπως κάνει το TB του POE 2.

Θα μου άρεσε πολύ να έβλεπα την εταιρεία να προσελάμβανε τους υπεύθυνους του mod και να τους άφηνε να το φτιάξουν και να το εξελίξουν σε κάτι ακόμα πιο γαμάτο για το WotR και να το έβαζε σε κανά stretch goal ξέρω 'γω.

tldr, θεωρώ ότι και το WotR θα έχει παρόμοια μάχη με το KIngmaker, αλλά ΣΙΓΟΥΡΑ θα δούμε Turn-Based σύστημα μάχης, είτε επίσημα είτε με mod.

Δεν ήξερα ότι υπάρχει τέτοιο mod, ευχαριστώ!
 
Όχι ότι το έχω αναφέρει καμιά δεκαριά φορές, αλλά χαίρομαι που το ανακάλυψες επιτέλους! :p
 
Όχι ότι το έχω αναφέρει καμιά δεκαριά φορές, αλλά χαίρομαι που το ανακάλυψες επιτέλους! :p

Συγγνώμη 😁
 
@Northlander
Τσίμπα το citation needed σου, με ένα γρήγορο ψαξιματάκι. :sneaky:

Single Player RPGs #2020
 
Πού λέει στο link που παρέθεσες ότι χαίρεσαι που το ανακάλυψε επιτέλους?

:gap:
 
Στο κάτω-κάτω της γραφής, μπορεί κάποιος να μπει στις ρυθμίσεις του παιχνιδιού (από το Baldur's Gate και έπειτα) και να αποφασίσει το πότε θα σταματάει ο χρόνος στο RTwP. Μπασταρδεμένο σύστημα είναι, αφού ο χρόνος αντιμετωπίζεται διαφορετικά, αλλά δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά τότε.

Παρόλα αυτά αν θέλει ο κάθε ΤΒ-πιουρίστας ρυθμίζει ώστε το παιχνίδι να πατάει παύση έπειτα από κάθε completed action του χαρακτήρα (σημαντικό ώστε να μην χάνεις τα spells λόγω interrupted casting) και είσαι κύριος. Όταν έχεις τέτοιες παροχές α) είτε δεν έδωσες ευκαιρία στο σύστημα, διότι το απέρριψες με τη μία, β) είτε old man yells at cloud.
 
Τι ΤΒ ζητάτε πάλι σε παιχνίδι που διαχειρίζεσαι ομάδα 4 ατόμων;!!; Στα RTS τι κάνετε; Πνίγεστε;
GIT GUD ΡΕ.
 
Facts:
Μωρέ μια χαρά είναι και το rtwp, αλλά σε σύγκριση με το TB, έχει πολλά μεινοεκτήματα.
 
Αυτό πάει αμφίδρομα (τεχνητή αύξηση διάρκειας, πρέπει όλα τα encounters να είναι god-tier/boss-like για να έχουν ενδιαφέρον, μείωση ρυθμού κ.α.) . ;)
 
Ενώ το rtwp έχει φοβερό ρυθμό, ισχύει.
Είσαι σε μια μάχη στο Kingmaker, 6 η ομάδα σου, άλλοι 6 npcs να σε βοηθάνε, 15 οι εχθροί, ξεκινά η μάχη, γίνεται της πουτάνας στην οθόνη, πατάς pause, ξεκινάς να διαβάζεις ένα combat log με ένα εικοσάλεπτο σκρολάρισμα για να καταλάβεις τι σκατά παίχτηκε τώρα.
Κουλ. :trollface:
 
Δεν χρειάζεται να διαβάσεις combat log για να ξέρεις αν έφαγε crit o άλλος ή όχι. Βάζεις ποια conditions είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ να γνωρίζεις (πχ. το σημαντικότατο ineffective weapon ή/και finished spell), ώστε να κάνει pause και αφήνεις να ρολλάρει η μάχη μόνη της.
 
Άρα θέλουμε να ρολάρει μόνη της η μάχη σε τέτοια crpgs; Με την όσο δυνατή λιγότερη συμμετοχή μας; :unsure:
 
Back
Top