Lucky Shamrock wrote:
Θεωρείς σημαντικό το ότι προωθούν τον ανταγωνισμό;
Το ότι προωθούν τον ανταγωνισμό είναι καθαρά προσωπική σου άποψη, την οποία δε συμμερίζομαι. Αν όμως πιστεύεις πως καταφέρνουν να προωθήσουν τον ανταγωνισμό μεταξύ των παικτών, τότε δεν μπορείς να μη τα θεωρείς σημαντικά - είναι λογική αντίφαση.
Υπάρχουν παιχνίδια με μη-ανταγωνιστικό gameplay, και παιχνίδια με καθαρά ανταγωνιστικό gameplay - πχ Dota 2 και Counter-Strike. Και υπάρχουν και οι ενδιάμεσες καταστάσεις, που είναι και οι συχνότερες. Αλλά ακόμα και σε παιχνίδια με μη-ανταγωνιστικό core gameplay, από την εποχή του Space Invaders έχουν μπει στοιχεία που προωθούν ξεκάθαρα τον ανταγωνισμό - scores και leaderboards. Αυτά γιατί τα δέχεσαι σαν κομμάτι του παιχνιδιού, και τα achievements όχι;
Lucky Shamrock wrote:
Παίζεις για να διασκεδάσεις, όχι για τα achievements</blockquote>
Δεν είναι δικιά σου δουλειά να κρίνεις για ποιο λόγο παίζει ο καθένας, ούτε είναι και κάτι που σε αφορά.