Λοιπόν έπαιξα το demo, προφανώς μέχρι τέλους (EZ 100% κιόλας για όσους τσιβοκυνηγούς ενδιαφέρονται). Δεν πρόλαβα να πάω καθόλου στους πάνω ορόφους, αλλά τσέκαρα το μεγαλύτερο μέρος του ισογείου. Ατμόσφαιρα φανταστική, είναι ακριβώς σαν να παίζεις RE2, κάτι που δείχνει πως η αλλαγή σε over the shoulder δεν πλήγωσε σε τίποτα το παιχνίδι. Καλά με κάτι λίγους γραφικούς που λένε ότι είναι πιο action από το παλιό απλά γελάω. Στο τέλος του demo είχα κάπου 57 σφαίρες (σύνολο από τα 2 όπλα που είχα) και είχα σκοτώσει 4 ζόμπι από τα καμιά 10αριά που συνάντησα (δυστυχώς δεν είδα άλλους εχθρούς αλλά υποψιάζομαι ότι δεν ήμουν και πολύ μακριά από το πρώτο τετ α τετ με licker, καλά τα cerberus λογικά είναι πιο μετά, αν δεν το έχουν αλλάξει τόσο από το αρχικό game).
Βρήκα και τέσταρα τη χραπαχρούπα (σε έναν χοντρό αστυνομικό, βγήκαν τα σρεντεροένστικτα στην επιφάνεια), του φύγε η μισή πλευρά με μέρος του χεριού (κρίμα που δεν το περίμενα για να βγάλω snapshot), έπεσε ξερός μονομιάς. Από την άλλη με το πιστόλι διαπίστωσα ότι ήθελαν 3 καλά headshot (όσο πιο κοντά στο μέτωπο γίνεται), με chance για "critical" να πέσουν μονόχιτοι όπως έγινε σε μια φάση. Νομίζω οι διαμελισμοί και το gore θέτουν νέα στάνταρ, ποιο Dead Space και Doom...Γενικά το παιχνίδι σε ωθεί να διαφυλάξεις πυρομαχικά καθώς δεν έχει νόημα να σκοτώσεις ένα γκρουπ 3 εχθρών, ειδικά αν μπορείς να τους φέρεις σε σημείο να τους αποφύγεις. Έχουν αλλάξει και τη διαρρύθμιση του χωρου όπως τη θυμομουν, με κάποια νέα δωμάτια, μπλοκαρισμένους με φοριαμούς και μπάζα κάποιους διαδρόμους κτλ. και είδα κι ένα νέο puzzle, inventory based.
Κατά τ' άλλα γραφικάρες<b>™</b> (ΠΟΛΛΕΣ ρυθμίσεις), όμορφοι φωτισμοί, λεπτομέρεια στα περιβάλλοντα κτλ. και ένα δάκρυ κύλησε όταν μπήκα στο "save room" (τυπικά πουθενά δεν είσαι ασφαλής καθώς δεν υπάρχουν loading πόρτες πλέον) που εμφανίζεις τα film κάτω από τις σκάλες (για όποιον θυμάται στο αρχικό) και ξεκίνησε να παίζει το save room theme του παλιού, πιο αργό και χαμηλό σε ένταση. Καλή απόδοση γενικά, έχει κάποια μικρά σκαμπανεβάσματα στο frame pacing στο πρώτο 10 λεπτο περίπου, μετά έστρωσε, στην πρώτη cutscene με τον Marvin όμως κόλλησε για λίγο η εικόνα με αποτέλεσμα ο ήχος να προηγείται μέχρι το τέλος της.
Μου άρεσε ο έλεγχος, και κυρίως 2 πράγματα, αν δεν κινείσαι το στόχαστρο μικραίνει ακόμα περισσότερο για ευστοχία, και υπάρχει επιλογή που το επιβραδύνει όταν βρίσκεται πάνω σε κάποιο εχθρό για να μην τον προσπεράσει από κάποια βιαστική κίνηση μας (ξεχωριστή επιλογή από το aim assist που υπάρχει κι αυτό). Επίσης για όσους ανησυχούσαν, τα prompts αλλάζουν αυτόματα σε kb/mouse ή gamepad αναλόγως τι πατάς. Θα ήθελα στο τέλος να σε ανταμείβει με καμιά στολή ή κάτι τέτοιο για το full παιχνίδι αλλά τεσπα. Έχει όμως ένα ωραίο βιντεάκι στο τέλος που διέρρευσε στο YT και μπορείτε να δείτε στο Βιντεοδρόμιο. Όσο καλό ήλπιζα, pre-ordered σε καλή τιμή απ΄έξω.
-"Μ...μα διαφημίσεις στο SF V..."
-Σσσσσσ... Όχι δάκρυα, μόνο όνειρα τώρα.