What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Ποιο είναι το καλύτερο Resident Evil;

Ποιο είναι το καλύτερο RE;

  • Resident Evil

  • Resident Evil 2

  • Resident Evil 3

  • Resident Evil - Cove: Veronica + Code: Veronica X

  • Resident Evil (2001) + HD Remaster (2015)

  • Resident Evil 0 + HD Remaster

  • Resident Evil 4

  • Resident Evil 5

  • Resident Evil 6

  • Resident Evil: Revelations

  • Resident Evil: Revelations 2

  • Resident Evil 7

  • Resident Evil 2 (2019)

  • Εκείνα του Paul Anderson...

  • Residen Evil 3 (2020)

  • Resident Evil: Village

  • Resident Evil 4 (2023)


Results are only viewable after voting.

bald_killer

Death Knight
Joined
Jul 26, 2014
Messages
3,848
Της έχει κάτσει καλά η μηχανή γραφικών της αλλά παίρνουν και τις σωστές αποφάσεις όσον αφορά τα RE. Από την άλλη πάλι, ετοιμάζουν ένα online co-op looter shooter με δεινόσαυρους που πιο generic πεθαίνεις.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,045
Tέλος το Re4make, στις 26 ώρες.

Based Capcom, σε μεγάλα κέφια, πήρε το καλύτερο Resident Evil, το 4 του 2005, και έφτιαξε σε remake το καλύτερο Resident Evil.
Παίζει μπαλίτσα μόνη της γενικά στη φάση, συνεχίζοντας να προσφέρει blueprints του How to make a remake 101, παρά το καλό αλλά ίσως μεχ του Re3make. Εδώ πιάνει peak κατά τη γνώμη μου με το Re4make. Είτε ξέρετε το παλιό, είτε όχι, η εμπειρία είναι η ίδια: Φανταστική.
Είμαι περίεργος να δω πώς θα συνεχίσει η φάση με τα remakes, αν συνεχίσει, μετά το (λογικά επόμενο) RE 9. πχ μια μεγάλη κουβέντα από μόνη της είναι αν "χρειάζεται" ή όχι remake το RE 5.

Στα του παιχνιδιού τώρα:
Τρομερή απόδοση του ορίτζιναλ, σχεδόν σε κλίμακα 1:1. Έπραξε πολύ σωστά για μένα η capcom, αυτά που έχει αφαιρέσει και αυτά που έχει προσθέσει απογειώνουν την εμπειρία. Χαρακτηριστικότερη αλλαγή θα έλεγα την διαχείριση της Ashley, κόπηκε το πολύ το micromanagement του ορίτζιναλ (αφαίρεση health bar κλπ) κάτι που προσθέτει πολύ θετικά στη διατήρηση του immersion στα σημεία που συντροφεύει τον Leon.
Επίσης, φανταστική πισί έκδοση. Options σε γραφικά και gameplay για τα πάντα. Πολύ ωραία γραφικά, όμορφο art και sound direction και για μένα τουλάχιστο, έτρεχε νεράκι, κανένα απολύτως πρόβλημα.
Το gameplay σε πολύ υψηλά επίπεδα επίσης. Περισσότερα τα σημεία action βέβαια, παρά survival horror, αν και εκεί είχε τις στιγμές του, ειδικά στα σκοτεινά σημεία που ανάβει ο φακός. Η διασκέδαση στα ύψη πάντως, με σφιχτοδεμένη και (σχεδόν) ασταμάτητη δράση, και σε γενικές γραμμές ικανοποιητικά boss battles.
Κανένα παράπονο γενικά, αν έπρεπε να πω ότι κάτι μου έλειπε, είναι ότι το ορίτζιναλ μου είχε βγάλει περισσότερη ατμόσφαιρα ψυχολογικού survival horror, κάτι που δεν μου έβγαλε σε τόσο μεγάλο βαθμό το Re4make. Παρ'όλ'αυτά, όπως ανέφερε και στο ριβιού ο αδχάνιος, το Re4make παίρνει πιο σοβαρά τον εαυτό του σε σχέση με το ορίτζιναλ, είναι πιο "σοβαρό και gloomy" και έχουν μειωθεί σε μεγάλο βαθμό οι πολλές αστείες ατάκες και τα "κωμικά" interactions μεταξύ διαφόρων χαρακτήρων του ορίτζιναλ.

Δυστυχώς είδα ότι δεν υπάρχει το Ada πλέιθρου, ελπίζω να είναι στα σκαριά και να βγει κάποια στιγμή, έστω σε μορφή εξπάνσιο, είναι κρίμα να μας αφήσουν έτσι. Μέχρι τότε, κυκλοφορεί σε free dlc το Mercenaries σε λίγο καιρό, οπότε η διασκέδαση δεν σταματάει εδώ.

 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
ικανοποιητικά boss battles
Για μένα είναι χαλαρά τα πιο καλοσχεδιασμένα από όλα τα remake, είχαν βέβαια και καλό πάτημα από το original υλικό.

Θα διαφωνήσω μόνο στο σημείο που λες για περισσότερα action σημεία. Εγώ αυτό το διαπίστωσα μόνο στο νησί, που ούτως ή άλλως έτσι ήταν και στο αρχικό. Παρόλα αυτά, ακόμα κι εκεί το έκαναν πιο σκοτεινό και κάποιες στιγμές όπως το πρώτο τετ-α-τετ με τον "Τιραμόλα" κατάφεραν, δεν ξέρω πως, και το έκαναν πιο χεζμεντέν.

Όσο για το Seperate Ways, φήμες λένε ότι θα είναι επί πληρωμή DLC. Μαλακία αν σκεφτείς πως το περιείχαν όλες οι προηγούμενες εκδόσεις, από την άλλη τα ίδια leaks λένε για μεγάλες αλλαγές που θα δικαιολογούν αυτή την απόφαση (στο αρχικό ανακύκλωνε κυρίως περιοχές από το βασικό campaign και ανακάτευε τα αντικείμενα και τους εχθρούς).

οπότε η διασκέδαση δεν σταματάει εδώ
Καλά εννοείται, ακόμα και να αργούσε έχω βάλει πλώρη για 2ο playthrough και όσα αντέξω να ξεκλειδώσω. 😁

edit - Πρόσθεσα και το remake του RE4 στο αρχικό poll.
 

Bathory

Lich
Φασαίος Larianός Rocket League RQ Crew 1st Tournament Order of Alucard Foot Clan Inductee
Joined
Dec 5, 2012
Messages
7,045
Ε είναι λίγα γενικά τα survival horror σημεία, σε σχέση με την ποικιλία των set pieces του παιχνιδιού. Ξεχωρίζει προφανώς
το κομμάτι που χειρίζεσαι την Ashley. Πολύ ωραίο segment, τρομακτικό και αγωνιώδες.

Α δεν το ήξερα αυτό για το Seperate Ways. Ναι, όντως, αν έχει αλλαγές και προσθήκες κλπ, καλοδεχούμενο έστω και σαν paid.

Βλέποντας τα challenges και τα achievements πάντως, κάποια είναι brutal πραγματικά, λυπάμαι όσους έχουν ocd και προσπαθήσουν να τα κάνουν όλα.

Από δυσκολία πώς σου φάνηκε; Σε τι το έπαιξες; Εγώ το άρχισα σε hardcore, επειδή λέει για όσους έχουν παίξει το ορίτζιναλ, αλλά μετά από λίγο μου φάνηκε ζόρικο και το ξεκίνησα σε νόρμαλ. Το νόρμαλ όμως από ένα σημείο και μετά μου φάνηκε αρκετά βατό, ειδικά όταν σου πετάει χρυσάφι αβέρτα το παχνίδι, και με τις αναβαθμίσεις στα όπλα γίνεσαι killing machine.
Εννοείται θα υπάρξει νέο πλέιθρου σίγουρα σε παραπάνω δυσκολία, και όσο πάει. Για το mercenaries ανυπομονώ περισσότερο όμως.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Ναι ειδικά κάτι ranks S+ πρέπει να είναι πολύ ζόρι. Θέλουν καλή απομνημόνευση και ελάχιστα λάθη, ειδικά στο professional.
Normal το έβαλα. Μου φάνηκε, συνολικά, κάπως πιο δύσκολο από το αρχικό, λόγω κάποιων συγκεκριμένων στιγμών, υπήρχαν βέβαια και σημεία πιο βατά από το αρχικό. Πχ για μένα η πολιορκία στην καλύβα ήταν καρκίνωμα, πρέπει να πάλευα καμιά ώρα εκεί και από ό,τι είδα τελικά μετά, έχανα λίγο πριν τελειώσει.
Δε λέω και στο αρχικό είχε πρόκληση, αλλά ήταν ξεκάθαρα time-based, ενώ στο remake περιμένει να τους ξεπαστρέψεις όλους. Βοηθάει πάρα πολύ πάντως, αν βρεις που είναι οι σανίδες (όχι αυτές στην αρχή, εμφανίζονται και άλλες μετά νομίζω από τα σπασμένα έπιπλα) και φράξεις τα παράθυρα.

επειδή λέει για όσους έχουν παίξει το ορίτζιναλ
Ναι αυτό αποδείχτηκε παπάτζα τελικά. Στην πραγματικότητα το hardcore είναι μια δυσκολία κάπου ανάμεσα στο standard και το pro του παλιού και είδα να το λένε όλοι όσοι το προσπάθησαν εκεί. Η standard θα έλεγα είναι πιο κοντά στην αντίστοιχη του ορίτζιναλ. Μάλλον οι devs έχουν υπερεκτιμήσει τις δυνατότητες μας. Άσε που επειδή ξαναέβαλα πρόσφατα του 2005 να το θυμηθώ, μου φάνηκε λίγο πιο δύσκολο από όσο το θυμόμουν, μπορεί και να σκούριασα, οπότε απέφυγα το hardcore.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,393
Θα ξεκινησω σε λιγες μερες το 4. Φαινεται πως οντως ειναι το πιο επιτυχημενο παιχνιδι της σειρας οπως λεει η capcom καθως ηδη πουλησε 12 εκατομυρια στο pc! Resident Evil 4 - Τελευταια φορα το επαιξα οταν βγηκε το προηγουμενο remake το 2015 το HD. Αυτο ομως εχει ολες τις νεες τεχνολογιες γραφικων που δεν υπηρχαν τοτε και 1000 φορες καλυτερα γραφικα αρα θα ιτο ειναι πολυ καλυτερο!
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Με το 6 θα έχουν πραγματικά δύσκολο έργο, καθώς πρέπει να κόψουν αρκετό πράγμα (ειδικά κάποια κουραστικά/αφελή/αταίριαστα με το ύφος της σειράς segments - ίσως το μόνο Resident Evil που στο 2ο playthrough με κούρασε αρκετά) και να κάνουν ΠΟΛΥ πιο ευπαρουσίαστο το σενάριο, αν θέλουν να το κάνουν έστω παιχνίδι του 8-8,5.
Έχουμε καιρό πάντως μέχρι να το δούμε.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,262
Θα κάνουν άραγε remake και κάποια περιφερειακά games, π.χ. Code Veronica ή Revelations;
 

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Το ρημέηκ του πρώτου πρέπει να ξανακάνουν ρημέηκ να γίνει σαν τα ρημέηκ των επόμενων, δεν είχαν πάρει μπρος καλά τότε.
 

Thaxll'ssillyia

Φραγκολεβαντίνος μπιφτεκάς
Joined
Feb 11, 2021
Messages
2,000
🥳 αντε μπας και δουμε επιδοσεις της προκοπης!!!
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706


Κάπου μεταξύ 30στού και 37ου λεπτού, η κοπελιά της παρέας κάνει μια εξαιρετική ανάλυση στο lore, την ιστορία ("μα... μα τα ρέζι δεν έχουν στόρι") και τις αναφορές από θρύλους που χρησιμοποίησε η Capcom σε συγκεκριμένα τμήματα του παιχνιδιού. Προφανώς, spoilers.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Μιλάω για boss fights και mobs που έχω συναντήσει μέχρι στιγμής. Περιμένω να το ολοκληρώσω για να γράψω πιο αναλυτικά. Αυτή τη βδομάδα όμως δε θα παίξω.
Ας απαντήσω εδώ μιας και έχουμε dedicated thread για τη σειρά.

Τα πρώτα 3 (και το Code Veronica) ήταν όντως πιο "δυτικά", λογικό μιας και είχαν ζόμπι ως τους πιο κοινούς εχθρούς και είχαν βάση το Night of the Livind Dead.
Στα επόμενα και για να μη μείνει στάσιμη η συνταγή, θα έπρεπε να ανακαλύψουν νέους "μολυσμένους". Οπότε αναγκαστικά θα έπρεπε να κινηθούν σε πιο φαντεζί/εξεζητημένες καταστάσεις (ναι μπορεί οι γιαπωνέζοι να έχουν πιο αχαλίνωτη φαντασία, αλλά δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο τους πχ βλέπε τέρατα στα The Suffering ή στα Obsure).
Αρκεί να δικαιολογούσε το όλο "experiments gone wrong-turned to bioweapons" που υποτίθεται είναι σημαντικό μέρος της ταυτότητας των Resident Evil, καθώς το να βάλουν απλά κάποιους "βίαιους ανθρώπους" δε θα περνούσε επιτυχώς το σχεδιαστήριο που λένε και στο χωριό μου.
Έχει από το 4 και έπειτα κάποια πιο τερατώδη/αποκρουστικά πλάσματα; Σε γενικές γραμμές, ναι.
Υπήρχαν πάντως και στα παλιότερα π.χ. κάποιο boss να αλλάζει μορφή από ανθρωπόμορφο σε aberration που θα λέγατε και στο DnD, απλά πιο περιστασιακά. Ειδικά για τα bosses να υφίστανται πολλαπλές μορφές-μεταλλάξεις, είναι κάτι σαν staple της σειράς πλέον. Αυτά, και περιμένω με ενδιαφέρον εντυπώσεις. :)
 
Top Bottom