Ok, τώρα έπιασα την απάντηση σου στο quote του Παύλου. Ναι το είδα κι εγώ σε διάφορα reviews. Παίζει αυτοί να το ξαναεπισκέφτηκαν και να είδαν πως δεν ήταν τόσο φοβερό όσο θυμόντουσαν.
Το original 2 το είχα ξαναβάλει πριν το remake του, έχει κάποια θεματάκια αλλά το 3 είχε περισσότερα, πέρα από άλλα στοιχεία όπως το level design που στο 2 είχε μεγαλύτερα μέρη που ένιωθες να υπάρχει κάποια ωραία σύνδεση και συνοχή, ενώ στο 3 είχε κυρίως μικρές τοποθεσίες (μικρότερες από ότι τις θυμόμουν) με λίγη εξερεύνηση, που κάποιες φορές μοιάζουν λίγο αποκομμένες. Από εκεί και πέρα και οι
πωλήσεις τους είναι ενδεικτικές.
Btw για μένα ένας από τους λόγους που υπολείπεται και ξέχασα να αναφέρω είναι η διάρκεια και το replayability (στα αρχικά παιχνίδια, αλλά ισχύει σε γενικές γραμμές και για τα νέα);
RE ->2 χαρακτήρες, μικρές διαφορές στα playthrough, χορταστική campaign
RE2 -> επίσης 2 χαρακτήρες με 2 διαφορετικά σενάρια ο καθένας, μεγαλύτερες διαφορές στα playthrough, μικρότερη campaign, αρκετά unlockables και modes
RE 3 -> ένας χαρακτήρας, μικρές διαφορές σε διαδοχικά playthrough (κυρίως στο hard με την τυχαιοποίηση στο τι εχθροί θα spawnάρουν), περίπου ίδιας διάρκειας campaign με το 2. λιγότερα unlockables από εκείνο. Κάτι σημαντικό που κάνει το 3 πάντως, παλιό και νέο, είναι ότι δίνει closure.
Επανάληψη assets έχει μόνο στο RPD, το οποίο - μάντεψε -υπήρχε και στο πρωτότυπο!
Όσο για την τιμή, ανοίγεις μεγάλη κουβέντα. Κι εγώ θέλω vfm στα παιχνίδια που παίζω αλλά να θυμηθούμε το διάρκεια/τιμή του Dear Esther; Η Bethesda πόσο θα έπρεπε να χρεώνει τα Elder Scrolls; Θα έπρεπε να σταματήσουν να βγαίνουν παιχνίδια μετά το Hollow Knight;
Πως αξιολογούμε τελικά μια εμπειρία, βάση ποιότητας ή «κιλών»; Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω.
Στο RE3 εν προκειμένω... αν κάποιος θέλει να το πάρει να παίξει μία φορά και τέλος, χωρίς να τον ενδιαφέρει το Resistance, θα δυσκολευόμουν πολύ να του το προτείνω σε full price. Αν το πάρει και θέλει να κυνηγήσει ranks, speedruns, να παίξει σε μεγαλύτερα επίπεδα δυσκολίας (αλλάζει το σκηνικό, με το randomization στα πάντα, την διαφορετική AI στους εχθρούς και τη μεγαλύτερη ποσότητα σε μερικές περιπτώσεις, πολύ ανώτερο design από την εύκολη λύση εχθροί-σφουγγάρια) κλπ. τότε βγάζει τα λεφτά του.
Edit
κάτι που πρέπει να διευκρινίσω, ο πραγματικός (ή έστω πιο αντιπροσωπευτικός) χρόνος που διαρκεί το παιχνίδι είναι παραπάνω από όσο αναφέρουν τα reviews. Είμαι βέβαιος ότι το 5-6 ώρες που λένε είναι το clear time, που μετράει μόνο όσο παίζεις, να είσαι μέσα στο παιχνίδι χωρίς παύση. Το play time όμως το οποίο λαμβάνει υπόψη cutscenes, reload του παίκτη, αποτυχημένες απόπειρες - load μετά από θάνατο, χρόνο στο inventory κλπ. είναι αρκετά μεγαλύτερο, στη δική μου περίπτωση π.χ. ήταν κάπου 9.5 ώρες.