- Joined
- Nov 26, 2012
- Messages
- 18,673
Εμένα με ενδιαφέρει αυτό το Post-Pakistan-trial μουσικό σχήμα που αναφέρθηκε. Περισσότερες λεπτομέρειες παρακαλώ.
Edit: το όνομα ήταν "The Hu"?
Edit: το όνομα ήταν "The Hu"?
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Πού την ξέρεις εσύ τη χρόνια μίρλα του Νίτρο, stranger?
μπορεί να με έχει στο facebook που έφαγα τα νιάτα μου να γκρινιάζω, μέχρι που έμαθα τον δρόμο τον σωστό των μοναχών των Θιβετιανών.α, επισης, δε μου φαινεται γκρινιαρης ο νιτρος. αληθεια λεω. μονο με τους συριζαιους εχει ενα θεμα. κατα τ άλλα ειναι ζοχαδιασμενος με τα γυρω γυρω οπως ολοι μας.
Mια ταση,παντως, προς εκεινες τις γεωγραφικες περιοχες, κατι το μουσικο σχημα, κατι ο Καβασαρ, φαινεται να υπαρχει.Εμένα με ενδιαφέρει αυτό το Post-Pakistan-trial
Τα δύο αγαπημένα μου ήδη παιχνιδιών είναι turn-based strategy/RPGs και space sims, Στο χρονικό διάστημα από τις αρχές των 2000s μέχρι τις αρχές των 2010s δεν είχα να παίξω σχεδόν τίποτα σε αυτά τα είδη από μεσαία και πάνω studios. Τα μόνα που υπήρχαν ήταν δημιουργίες καμένων developers του πρώην ανατολικού μπλοκ με σχεδόν μηδενικό μπάτζετ. Ήταν πολύ δύσκολο για μένα που μεγάλωσα με υπερπαραγωγές στα αγαπημένα μου είδη να συνηθίσω αυτό το επίπεδο παραγωγής και να το ακριβοπληρώσω κιόλας.
Πριν κάποια χρόνια ένας developer είχε ανεβάσει ο ίδιος το παιχνιδι στο piratebay και έκανε και support κιολαςΔεν πήρα απάντηση στην παραπάνω ερώτηση, όπως ήταν λογικό. Ο φίλος Nobody πόσταρε κάτι ενδιαφέρον σε άλλο thread που έχει σχέση με το θέμα που συζητάμε.
Ρωτάω λοιπόν: Από όλα αυτά τα studios που σκοτώνονται για το deal με την Epic και το προϊόν τους χιτάρει πριν σκάσει το πρώτο review, πόσα μείωσαν τις τιμές τους για τον αγοραστή; Πόσα studios έδειξαν έμπρακτα ότι αγαπούν και αυτά τον gamer όταν εξασφάλισαν οικονομική επιτυχία;