Με αφορμή μια 2ωρη ενασχόληση που είχα με το 3ο Dragon Age (αν και δεν νομίζω να το ξανακουμπήσω μετά από αυτά που είδα) εκφράζω ένα προβληματισμό που βλέπω να ισχύει σε αρκετά νέα (κυρίως από τις μεγάλες εταιρίες) cRPG , και μιλάω για το Interface (menu, inventory, skill tables κτλ.) Για μία ακόμη φορά βρέθηκα αντιμέτωπος με έναν δύσχρηστο αχταρμά! Μενού και κόντρα υπομενού με το mouse να παίζει ρόλο κομπάρσου, δύσχρηστο navigation, υπο-οθόνες, δυσανάγνωστα στατιστικά και ονομασίες και γενικά μου σπάσανε τα νεύρα. Το ίδιο είχα πάθει και στο Skyrim, αλλά και στο Witcher 2 να πω την αλήθεια! Κατανοώ πως στις κονσόλες (μιας και μιλάμε για multi-platform κυρίως παιχνίδια) είναι απαραίτητο κακό (εφόσον βασίζονται σε game pad χειρισμό), αλλά εμείς οι pc users τι φταιμε? Είχα συνηθίσει στα rpg μου να τα έχω συμμαζεμένα σε 2-3 οθόνες το πολύ και με την ευκολία του mouse το navigation και κάθε πληροφορία που θέλω να είναι εύκολα πράματα....αμ δε! Για να γίνω ποιο κατανοητός δείτε την διαφορά των inventory, stats tables κτλ. του Morrowind με το Skyrim! Η μέρα με την νύχτα, από την μία όλα συμμαζεμένα και κάθε πληροφορία άμεσα διαθέσιμη με ένα δεξί κλικ, από την άλλη ένα κονσολάδικο μενού με δύσχρηστο navigation, δεκάδες υπο-οθόνες, και γενικά δυσκολία στο να βρεις τις πληροφορίες που θες. Για τον ίδιο λόγο έφαγα τα μούτρα μου με το Dragon Age 3, έπαθα πλάκα με το πόσο δύσχρηστα είναι τα κονσολάδικα μενού τους, δεν καταλαβαίνω πως μια τέτοια παραγωγή (με τόσο μεγάλο μπάτζετ) δεν φρόντισε η pc έκδοση να έχει τις ευκολίες που της αξίζουν (και αν μη τι άλλο μέχρι πρόσφατα τις είχαμε δεδομένες). Έγινα εγώ γεροπαράξενος ή αντιμετωπίζετε και άλλοι αυτό το πρόβλημα?