Single Player RPGs

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τώρα βέβαια δουλεύει στο νέο πρότζεκτ του Kurwitz, σύμπραξη η οποία αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον.
Απατο θα πάει. Αφού τον έχει κάνει cancel το resetera! Αυτοί ξέρουν καλύτερα
:trollface:
 
Αν σκάσουν κάνα κικσταρτερ, θα τους τα στάξω!
 
Φήμες λένε πως το πρότζεκτ αυτό το χρηματοδοτούν κινέζικα κεφάλαια 👽 Αν ισχύει, υποθέτω πως δεν θα έχουν ανάγκη από crowd funding.
 
Παίζει τέτοια σύμπραξη; Επιτέλους και ένα καλό νέο από τον κόσμο της (πρώην) ZA/UM.
 
Νίτρος: "αυτά τα 90ς retro RPG είναι σκέτες ρετροπιξελούμπες ρε φίλε"
CYCLOPEAN: "HOLD MY MONOCHROME MONITOR"




Zoogs3.gif
 
Η Piranha Bytes διαλύθηκε, αλλά ο ιδρυτής της και η γυναίκα του φαίνεται πως ίδρυσαν ένα νέο δικό τους indie στούντιο με σκοπό να δημιουργήσουν RPG μικρότερης έκτασης σε σχέση με τα games της PB, αλλά "περισσότερο καινοτόμα". Pithead Studio, λοιπόν.

 
οι αθρώποι εχουνε πειγουώλ, τι να πουμε τωρα? ζωάδια.
βεβαια σιγα μην δεν εψαχνα. κι οποιος ψαχνει, βρισκει.
γκουγκλ - τρανσλέι απ το Pithead Studio: Jennifer und Björn Pankratz gründen eigene Firma - GamesWirtschaft.de λοιπόν:

---------

It's not over yet: With Pithead Studio, Piranha Bytes veterans Björn and Jennifer Pankratz are attempting a fresh start.

"Jenny and Björn are carrying on" - that was the subject of the email that GamesWirtschaft received late on Friday evening. The message: After long deliberations and many discussions, Jennifer and Björn Pankratz have decided to make a fresh start and found a new games studio - Pithead Studio. The signature on the notarized contract had only been dry for a few hours at that point.

The name Pankratz is inextricably linked with Piranha Bytes, the creators of the role-playing worlds Gothic , Risen and Elex . Björn Pankratz has been working as Creative Director for Piranha Bytes for almost 25 years – Jennifer Pankratz started as a game designer in 2008 and played a leading role in the Risen trilogy as well as Elex 1 and 2 .

Founded in 1997, the Essen-based studio is one of the oldest game developers in the country - it was taken over by the Viennese publisher THQ Nordic in May 2019. Its parent company Embracer has recently run into serious turbulence, as a result of which studios were closed and projects stopped. In response to speculation about the end of Piranha Bytes - which only received a funding commitment from the federal government for a new project of €3 million in May 2023 - the remaining core team responded by asking the community not to "write off" the studio yet .

But since the end of January there has been radio silence. Many employees from all trades have long since left the company, including the Pankratz couple.

With Pithead Studio, the founding duo now wants to continue doing "what we do best and what we love doing most" - namely developing games. To start with, they plan to work with service providers and external partners; a publisher is not on board at the moment. The plan is to create "unique and immersive indie games" with a focus on dark action-adventures including deep stories, horror and role-playing elements.

The studio name Pithead alludes to the shaft exit of coal mines and thus symbolizes the 'Ruhrpott' as their previous and future home, whose diversity and charm the two want to remain true to - also in the sense that after months of uncertainty they now see "light at the end of the tunnel" .

The official announcement will be made during the course of the day – then the corresponding social media channels will also be activated.

-----------


ωστοσο, το "dark action-adventures including deep stories, horror and role-playing elements" μπορει να ειναι οτιδηποτε. ή να φταιει η μεταφραση. οπως και να χει, περιμενουμε.
 
Θα είναι οι Πάνκρατζ οι Κόουλς Ρομέροζ των φρίτσηδων;
Μείνετε συντονισμένοι! Μετά το διαφημιστικό θα έχουμε ανάλυση από τους καλεσμένους μας @Chris2756 και @Sithari.

 
νεα απ το μετωπο του Black Geyser.

το ειχαμε αφησει στο σημειο που κλαφτηκανε στους φανς οτι δεν αντεχωμε, θα το αφησωμε στην τυχη του αφου δεν τ αγοραζετε, α, οκ, αφου στεναχωρηθηκατε, θα κανωμε ενα κικσταρτερ φτωχικο να παμε διακοπες εεεε, να βελτιωσωμε καποια πραματα, πετυχε το κικσταρτερ, εξαφανιζονται για 7-8 μηνες και σημερα βγαινει απντειτ οτι το φιξπακ (βασικα ενα μεγαλο πατς) θα ερθει σεπτεμβρη και το dlc μαλλον φεβρουαριο του 25. οκ, δεν κραταγαμε την ανασα μας ετσι κι αλλιως.

κι επειδη αυστριακοι ειναι οι αθρωποι, δεν φημιζονται για το επιπεδο των αγγλικων τους καποιοι λαοι, λενε το εξης χαριτωμενο:
δουλευωμε σ ενα μεγαλο αρπιγκι στον κοζμο του black geyser, "...but it isn't yet the sequel for Black Geyser..."
τωρα αυτο μπορει ανετα να σημαινει οτι ξεκινησαμε να το φτιανωμε και που ξες? μπορει να εξελιχτει τελικα σε σηκουελ, αλλά μπορει και να σημαινει, στο μυαλο του μοναδικου απ το τημ με λοουερ ισως, οτι καποια χρονια αργοτερα θα φτιαξουν και το σηκουελ του μπλακ γκαιζερ.
οι μαντεψιες ειναι ωραιο πραμα. σου ακονιζουν το μυαλό.

οπως και να χει, παρακολουθουμε απο μακρια και χαλαρά το θεμα.
το λινκ (δεν ξερω γιατι το βγανει ετσι, μπειτε στα updates τελος παντων):

 


Έγκυροι λόγοι για όποιον τον καλύπτουν σήμερα (btw είναι 3η έκδοση, όχι 3,5 υποθέτω το κατάλαβε εκ των υστέρων και βαριόταν να το διορθώσει). Σίγουρα δεν ήταν το Baldur's Gate 3D / Baldur's Gate 3 που περίμενε η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου (τα επίσημα campaigns ήταν ψιλομέτρια εκτός του επικού Hordes of the Underdark, με λίγους ενδιαφέροντες χαρακτήρες, έλλειψη full customizable party κλπ.), αλλά με αυτά τα χαρακτηριστικά που είχε απευθυνόταν σε ευρύ κοινό και ήταν ο καλύτερος πορτιέρης για το DnD και τα συστήματα του.

Όπως εύστοχα γράφει ένας στα σχόλια:

NWN is the Classic DooM of DnD games
 


Έγκυροι λόγοι για όποιον τον καλύπτουν σήμερα (btw είναι 3η έκδοση, όχι 3,5 υποθέτω το κατάλαβε εκ των υστέρων και βαριόταν να το διορθώσει). Σίγουρα δεν ήταν το Baldur's Gate 3D / Baldur's Gate 3 που περίμενε η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου (τα επίσημα campaigns ήταν ψιλομέτρια εκτός του επικού Hordes of the Underdark, με λίγους ενδιαφέροντες χαρακτήρες, έλλειψη full customizable party κλπ.), αλλά με αυτά τα χαρακτηριστικά που είχε απευθυνόταν σε ευρύ κοινό και ήταν ο καλύτερος πορτιέρης για το DnD και τα συστήματα του.

Όπως εύστοχα γράφει ένας στα σχόλια:


Για το γεγονός και μόνο, ότι έχει πλέον σε modules, σχεδόν όλα τα gold box , αξίζει.!!!! Και έχει και φοβερή collector's!!!!
 
να, αυτα μας κανει ο αδαν τωρα.
κλικαρα, ειδα και μετα κοιταξα δεξά στις προτασεις του αγαπημενου και συχνα παρεξηγημενου αλγοριθμου και μου βγανει ενα περσινο (!!!!) ρηβιου του μόρτη για το nwn2 (καλα, τα κανει αυτα ο φιλος. νομιζω τωρα κοντα επαιξε και καποια απ τα γκοθικς και το ριζεν κι εκανε τα ρηβιου τους. ωραιος.). το οποιο για καποιον λογο που δεν θυμαμαι ξεκινησα αλλά δεν τελειωσα και σιγουρα δεν εχω αγγιξει το motb, το οποιο ειναι ως γνωστον ενα απ τα καλυτερα εξπάσα εκει εξω. κι ετσι με τουτα και με κεινα βρηκα ενα απ τα επομενα παιγνιδια που θα τιμησω.

μεγαλο κριμα που δεν εχουν βγαλει enhanced εντισο για το 2 (νομιζω για το ενα εχει βγει). παντως νομιζω παλευεται και σημερα απο γραφικα κλπ. ετσι κι αλλιως το nexus ειναι φιλος μας.
 
Όσα χρόνια και να περάσουν το gothic παραμένει φρέσκο και εθιστικό. Σχεδόν αξεπέραστο.

20+ χρόνια μετά και κάνει πολλά πράγματα καλύτερα απο σύγχρονα παιχνίδια και το βλέπουν και αυτοί που δεν το έπαιξαν όταν βγήκε.
 


Σύμφωνα με το παραπάνω Q&A της Owlcat:

-Τα επόμενα games που σχεδιάζουν δεν ανήκουν στις ΙΡ των Pathfinder, Starfinder, Icewind Dale, Star Wars ή World of Darkness.

-Ωστόσο δεν θα ανήκουν και σε νέες ΙΡ δικές τους αλλά σε υφιστάμενες.

-Τα μελλοντικά τους γκεημς θα είναι fully voiced (ωχ).

-Το ένα από τα 4 γκεημς που σχεδιάζουν θα είναι σε Unreal Engine 5 και με μεγαλύτερο μπάτζετ, τα άλλα ίσως είναι παραδοσιακά isometric RPG.
 
Back
Top