Single Player RPGs

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Τι νιντεντομπέμπηδες, τι μαρβελόκυθοι. Αν όχι πρωτοξάδερφα, άντε δευτεροξαδέρφια. Μη σου πω τα πρώτα είναι και πιο based όταν ξεχάσουν το μπιμπερό στο ψυγείο.
Unironically είναι παιχνιδάρες βέβαια, ειδικά το Paper Mario, αλλά ναι, ίσως τα εκτιμήσετε μετά από πολλούς γύρους (χεχ χεχ).
 
Τι νιντεντομπέμπηδες, τι μαρβελόκυθοι. Αν όχι πρωτοξάδερφα, άντε δευτεροξαδέρφια. Μη σου πω τα πρώτα είναι και πιο based όταν ξεχάσουν το μπιμπερό στο ψυγείο.
Unironically είναι παιχνιδάρες βέβαια, ειδικά το Paper Mario, αλλά ναι, ίσως τα εκτιμήσετε μετά από πολλούς γύρους (χεχ χεχ).

Το είχα παίξει μέχρι τέλους το Super Mario RPG, πριν από πολλά χρόνια μέσω emulator. Καλό είναι, τα real-time στοιχεία δεν ενοχλούν αλλά εντέλει δεν έχουν και ιδιαίτερη ουσία. Είναι τόσο εύκολη η εκτέλεση τους που τα πετυχαίνεις πάντα, άρα είναι σαν να μην υπάρχουν. Οκ προφανώς τα είχαν ρυθμίσει για πιτσιρίκια, κατανοητό.
 
Τη νιντεντο δε θα την κατηγορείτε για τα παιχνίδια της. Τη νιντεντο.

Δεν την κατηγορούμε, την σεβόμαστε ως πυλώνα του gaming. Πρέπει όμως να βγάλει τα παιχνίδια της σε PC για να την σεβαστούμε ακόμα περισσότερο.
 
Είναι τόσο εύκολη η εκτέλεση τους που τα πετυχαίνεις πάντα, άρα είναι σαν να μην υπάρχουν.
Είναι όντως. Και στο Paper Mario που είναι η εξέλιξη, μπορείς να πεις, του Mario RPG παραμένουν εύκολα, με εξαίρεση από ό,τι θυμάμαι κάποιες special και κυρίως κάποιες άμυνες που πρέπει να βγάλεις, που είναι λίγο πιο tricky. Στο LoD από την άλλη, είναι πιο ζόρικα τα πράγματα, καθώς κάποιες επιθέσεις ακολουθούν το timing των prompts, ενώ άλλες θέλουν λίγο πιο αργά ή γρήγορα.

Το θέμα είναι πάντως, δε θεωρώ ότι αφαιρούν σε κάτι από την αίσθηση της μάχης, από την άποψη ότι δεν είναι "α απέτυχες να πατήσεις το τελευταία πλήκτρο στο combo σωστά και η attack πάει στράφι" ή "δεν έκανες σωστό guard άρα τρως φουλ damage". Τα stats εξακολουθούν να παίζουν ρόλο, απλά τα prompts είναι εκεί για να προσφέρουν μειωμένη ζημιά σε άμυνες, debuffs ή critical σε επιθέσεις κλπκλπ και γενικά κάνουν τη μάχη λίγο πιο engaging και skill based (και το Clair υποθέτω ότι λειτουργεί με την ίδια νοοτροπία, κάπου είδα μάλιστα ότι σε ranged καταστάσεις σε αφήνει να σημαδέψεις ελεύθερα αδύναμα σημεία).
 


oχι η κουπα μου με τσαι. καταλαβαινω οτι βασικα το φτιανουν οι δυό τους, αλλά περιμενα κατι καλυτερο. και γκοθικότερο βεβαιως βεβαιως.
ενταξει, μπορει ο καραφλας ν ακουει γκοθικ και να σπυριαζει, αλλα νομοτελειακα εκει θα γυρισει, νομιζω.
 


23/5

κι ενα φρεσκο βιδεο του γουλφχαρτ. βεβαια ειναι σπονσορντ απ την εταιρια, αλλά οκ, κατω απ το ελαφρυ γλυψιμο βλεπεις οτι το κειμ ειναι γκοτιά του κερατά. ΘΑΥΜΑΣΙΟ νεο οτι εστω και πολυ αργα στο ντεβελοπμε, εβαλαν θερντ περσον μοουντ. ελεγαν οτι θα ηταν αυστηρα πρωτου προσωπου μεχρι τωρα. μερακληδες. επισης, οι αθρωποι εχουν στα σετινγκς όπσο που ρυθμιζεις την αποσταση της καμερας απ τον παικτη. ατόφιο ρησπέ. συνηθως περιμενουμε στο νεξους κανα μηνα για κατι τοσο απλο (και τοσο σημαντικο ομως) στα νεα κειμς. :love:

 
FOV έχουν εδώ και αρκετά χρόνια, η πλειοψηφία των παιχνιδιών με fpp ή tpp, ειδικά τα AAA.
Το πραγματικό respect είναι το τρολάρισμα στα τελευταία δευτερόλεπτα.
 
FOV έχουν εδώ και αρκετά χρόνια, η πλειοψηφία των παιχνιδιών με fpp ή tpp, ειδικά τα AAA.
Το πραγματικό respect είναι το τρολάρισμα στα τελευταία δευτερόλεπτα.
reference-captain-america.gif
 
Είναι όντως. Και στο Paper Mario που είναι η εξέλιξη, μπορείς να πεις, του Mario RPG παραμένουν εύκολα, με εξαίρεση από ό,τι θυμάμαι κάποιες special και κυρίως κάποιες άμυνες που πρέπει να βγάλεις, που είναι λίγο πιο tricky. Στο LoD από την άλλη, είναι πιο ζόρικα τα πράγματα, καθώς κάποιες επιθέσεις ακολουθούν το timing των prompts, ενώ άλλες θέλουν λίγο πιο αργά ή γρήγορα.

Το θέμα είναι πάντως, δε θεωρώ ότι αφαιρούν σε κάτι από την αίσθηση της μάχης, από την άποψη ότι δεν είναι "α απέτυχες να πατήσεις το τελευταία πλήκτρο στο combo σωστά και η attack πάει στράφι" ή "δεν έκανες σωστό guard άρα τρως φουλ damage". Τα stats εξακολουθούν να παίζουν ρόλο, απλά τα prompts είναι εκεί για να προσφέρουν μειωμένη ζημιά σε άμυνες, debuffs ή critical σε επιθέσεις κλπκλπ και γενικά κάνουν τη μάχη λίγο πιο engaging και skill based (και το Clair υποθέτω ότι λειτουργεί με την ίδια νοοτροπία, κάπου είδα μάλιστα ότι σε ranged καταστάσεις σε αφήνει να σημαδέψεις ελεύθερα αδύναμα σημεία).
Θυμάμαι τέτοιο μηχανισμό, με timing κουμπιών σε επιθέσεις και άμυνα, είχε και το Stick of Truth, και είναι ο μοναδικός λόγος που το έπαιξα στο easy. Είμαι ανάπηρος σε κάτι τέτοια, για αυτό έτρωγα και ξύλο στο Final Fantasy 8 που είχε παρόμοια συστήματα. Για αυτό και δε παίζω γενικά με parry mechanics στα action-RPG. Dodge ή block μόνο, ανάλογα τι βολέυει σε κάθε game.


oχι η κουπα μου με τσαι. καταλαβαινω οτι βασικα το φτιανουν οι δυό τους, αλλά περιμενα κατι καλυτερο. και γκοθικότερο βεβαιως βεβαιως.
ενταξει, μπορει ο καραφλας ν ακουει γκοθικ και να σπυριαζει, αλλα νομοτελειακα εκει θα γυρισει, νομιζω.
Μου αρέσει αρκετά σε ατμόσφαιρα και γραφικά, αλλά λίγο με χαλάει το ότι είναι μοντέρνα εποχή. Δε ξενέρωσα όμως ακόμα.
 
Back
Top