Steam Next Fests Official Thread: Εντυπώσεις από demos και προτάσεις

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Πλάκα πλάκα το δοκίμασα ελέω υπέροχης ρετροαισθητικής και ούτε το τουτόριαλ δεν είχα το ψυχικό σθένος να τελειώσω. Ειδικά αυτή η μηχανική των jump-bumps/whatever αντί για ένα ορθόδοξο double jump/dash, με έκανε να το ξεγουισλιστέψω άμεσα.
 
Πλάκα πλάκα το δοκίμασα ελέω υπέροχης ρετροαισθητικής και ούτε το τουτόριαλ δεν είχα το ψυχικό σθένος να τελειώσω. Ειδικά αυτή η μηχανική των jump-bumps/whatever αντί για ένα ορθόδοξο double jump/dash, με έκανε να το ξεγουισλιστέψω άμεσα.
grandpa.png
 
Στο μεταξύ αυτά τα wall jumps ήταν στάνταρ κίνηση στο ρεπερτόριο του χαρακτήρα και στα προηγούμενα Ninja Gaiden ρε :D

Θα το τσεκάρω οσονούπω.
 
Tα wall jumps εντάξει τα έχω, αλλά εδώ παίζει μια μαλακία φοβερή που πατάς LB ή Α το μιλισεκόντ που πηδάς πάνω σε κάτι για να αναπηδήσεις και θέλει χειρουργική ακρίβεια. Προ Παιδιών (ΤΜ), τότε που ήμουν ζωντανός, ίσως να το πάλευα, τώρα; ΙΧΟΥΧΟΥΧΟΥ.
 
Ok αυτό είναι νέο. Αλλά και πάλι ρε συ δε το βρήκα τόσο δύσκολο, ίσως επειδή ένα παρόμοιο μηχανισμό είχε στο Hollow Knight (και ένα από τα exp του Shovel Knight). Και το detection collision είναι σχετικά μεγάλο imo. Δεν το ολοκλήρωσα το demo - έβγαλα εκτός από το tutorial και άλλες 2 πίστες. Περισσότερο με δυσκόλεψαν τα σημεία που ελέγχεις το κομενάκι νίτσα γιατί πρέπει να κινηθείς γρήγορα αλλιώς επαναλαμβάνεις το sequence.
Γενικά πάντως, σαφώς ΑΠΕΙΡΩΣ πιο ανθρώπινο το δείγμα αυτό από την ορίτζιναλ τριλογία του NES, δεν υπάρχει σύγκριση. Ομαλός έλεγχος, οπτικοακουστικά να το πιεις στο ποτήρι.
 
Εντάξει, ως γνωστό αμπάλι που μπερδεύει κουμπιά με σκανδάλες και τον αντίχειρα με τον παράμεσο, πρέπει να πω ότι λίιιιγο υπερβάλλεις για το NG: Ragebound ρε συ Μπο (πόσο edgy ο τίτλος στο μεταξύ).
Έχει δίκιο ο Adhan, είναι αρκετά γενναιόδωρο το game (=demo) με τη συγκεκριμένη κίνηση, ούτε τρομερό timing απαιτεί, ούτε χειρουργική ακρίβεια. Έπαιξα κι εγώ το tutorial και καμιά δεκαριά οθόνες ακόμα, μια χαρά παλεύεται... προς το παρόν. Καμία σχέση με το Plague of Shadows του Shovel Knight (αν και μάλλον άλλη campaign εννοούσες, @Adhan).

Κατά τα άλλα, συμπαθέστατο το game, έχει έναν φρενήρη ρυθμό χωρίς να σε παλαβώνει. Σαν ατμόσφαιρα δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα, αλλά το κρατάω wishlist και περιμένω reviews.

Αργότερα θα δοκιμάσω και το Strange Antiquities, που είναι εγγυημένο κρυφογκότι.
 
Last edited:
Πριν μια ώρα το εγκατέστησα κι εγώ κ το τερμάτισα. Το πρώτο boss με τη δεύτερη.

Πλάκα πλάκα το δοκίμασα ελέω υπέροχης ρετροαισθητικής και ούτε το τουτόριαλ δεν είχα το ψυχικό σθένος να τελειώσω. Ειδικά αυτή η μηχανική των jump-bumps/whatever αντί για ένα ορθόδοξο double jump/dash, με έκανε να το ξεγουισλιστέψω άμεσα.

Tα wall jumps εντάξει τα έχω, αλλά εδώ παίζει μια μαλακία φοβερή που πατάς LB ή Α το μιλισεκόντ που πηδάς πάνω σε κάτι για να αναπηδήσεις και θέλει χειρουργική ακρίβεια. Προ Παιδιών (ΤΜ), τότε που ήμουν ζωντανός, ίσως να το πάλευα, τώρα; ΙΧΟΥΧΟΥΧΟΥ.

Θα σου προτεινα να κάνεις αυτό που λέει ο Μάστερ Ρύου "find inner peace" αλλά μετά θυμήθηκα πως έχεις κ δυο νιανιαρα στο σπίτι οπότε μάλλον δε..
 
Μισή ώρα Strange Antiquities έτσι για τη γεύση κι αμέσως uninstall, ώστε να κρατήσω την όρεξή μου για όταν θα βγει κανονικά. Προβλέπεται hotseat παίξιμο με την κυρά να θυμηθούμε τα παλιά.

Συνέχισα λίγο και το Ninja Gaiden, δεν με χάλασε τόσο η φάση με την δαιμόνισσα ή ό,τι είναι. Eίχε και το Sanabi κάτι τέτοια σημεία που τρόπον τινά παντρεύουν platforming με puzzles.
 
Back
Top