Stuff that is Interesting

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Η λεπίδα του κατάνα στο πρώτο βιντεο έγινε απο σούστα ανάρτησης απο οχήμα, που θεωρείται πολύ καλής ποιότητας ατσάλι, και έχει ιδιότητες που ταιριάζουν για μαχαίρι/σπαθί. Οπότε με την καμία δεν είναι junk.
Όλοι οι παλιοί σιδεράδες είχαν τις παλιές σούστες σαν πρώτη επιλογή για να φτιάξουν κάτι που θα έχει εξαιρετική αντοχή και δεν θα σπάει εύκολα.
 
δεν διαφωνω οτι η λεπιδα κοβει. Ενα σημαντικο μερος της ποιοτητας ενος κατανα ειναι η σφυρηλατηση. ναι μεν το μεταλλο απο τον μετεωριτη βοηθαει και η σουστα δεν τριζει ομως εφτιαξε ενα σπαθι που μοιαζει με κατανα. αυτο.
Τα νυστερια κατασκευαζονται συμφωνα με τον τροπο που κατασκευαζονται τα κατανα. εαν εφτιαχνε νυστερια απο πορτα lada niva, ισως να εκοβαν αρκετα καλα, ομως δεν θα ηταν αποδεκτα.
Η προσπαθεια και το τελικο αποτελεσμα μου αρεσαν.
 
Συμφωνώ. Για ερασιτεχνική επεξεργασία και πολύ καλά αποτελέσματα η σούστα είναι ιδανική πηγή πρώτης ύλης. Φτιάχνεις κάτι που μοιάζει με το γνήσιο και μπορεί ως ένα βαθμό να το αντικαταστήσει.
Αν θέλει κάποιος να φτιάξει γνήσιο κατάνα/νιστέρι/χοντα σιβικ είναι αναγκασμένος να ακολουθήσει τις πατροπαράδοτες διαδικασίες και προδιαγραφές.
 
^Το εκπαιδευτικό σύστημα είχε και έχει μεγάλο πρόβλημα... fact.. ρωτήστε τον δυσλεκτικό :p

Για να μην ισοπεδώνω... o Einstein μπήκε και τελείωσε πολυτεχνείο παρ όλα αυτά..
 
Κοιτώντας για έναν ποταπό ενισχυτή / DAC για ακουστικα, έπεσα πάνω σε αυτό

LM-1440x720-500PA-front.jpg


Ειναι ο λαμπάτος ενισχυτής Line Magnetic Audio LM-212PA


Class A amplifier
Power: 1x32W
THD: 1% (1kHz)
Signal/Noise ratio: 87dB (Pondéré A)
Frequency response: 15 à 35.000 Hz (-1.5 dB)
Sensitivity: 1000 mV
Input Impedance: 100KΩ (RCA) et 600Ω (XLR)
Load impedance for HP to connect: 4/8/16Ω

στην πενιχρή τιμή των μόλις 48.000 ευρώ

Δείτε τώρα αυτό το setup



Ελπίζω ο τύπος να έχει μόνο τον τοίχο που βλέπουμε και ταβάνι, ειδάλλως θα υγροποιηθεί ο εγκέφαλός του.
 
Δε ξέρω που να το βάλω. Ίσως, πρέπει να δημιουργηθεί ένα Κωλοτουμπα Θρεντ

Screenshot_20200522-235045.png
 
Reaction εμετου ρε παιδια δεν εχετε βαλει ακομη!
 



εμπαινε apt3m....

πιστευω οτι ο τυπος δεν εψαξε να βρει τα χειροτερα μερη της χωρας. Αυτο που θα σχολιασω ειναι ο τοιχος με τους κλεφτες, εχει ολα τα πολιτικα χρωματα.
 
Σε κάνα μισάωρο, το σκάφος του Μασκ θα συνδεθεί με τον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό.

 
Ξέχασε να συγκρίνει τα κόστη. Βολικό.

Εδιτ: Μιας και δεν το γνωρίζω, ο Ναός της Περγάμου στο Βερολίνο καταστράφικε κατα την μεταφορά;
 
Last edited:
Μου φαίνεται ότι ενώ στην αρχή είπε ότι διαλέγουμε και τα δύο, συνολικά το βίντεο είναι μόνο υπέρ των αρχαίων. Δεν είμαι ειδήμων, αλλά θεωρώ ότι πολύ συχνά οι αρχαιολόγοι υπερβάλλουν στα ευρήματά τους. Π.χ. στην περιοχή που ζω έχω ακούσει πολλές φορές παράπονα από πολίτες προς τους τοπικούς αρχαιολόγους ότι βρίσκουν κυριολεκτικά μια πέτρα πάνω σε μια άλλη, βάζουν την αντίστοιχη πινακίδα, και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα σε μια ακτίνα.
 
Η in situ διατήρηση κοστολογείται ανάμεσα στα 50 και τα 100 εκατομμύρια ευρώ, ανάλογα με το ποιών συμφερόντων σαιτ αναπαράγει τα ποσά, και αν είχε προκριθεί θα είχαμε μετρό μες στο 2021.

Στη λύση της απόσπασης, ήδη διεκδικούν αποζημιώσεις 100 εκατομμυρίων οι εργολάβοι λόγω της καθυστέρησης του έργου, και το τελικό κόστος δεν έχει υπολογιστεί επειδή... δεν έχουν γίνει τελικές μελέτες (λμαο). Το πότε θα ολοκληρωθεί το μετρό με αυτή η λύση, συνυπολογίζοντας τις προσφυγές στο ΣτΕ, τις εργασίες απόσπασης, την ανασκαφή των αρχαιοτήτων που θα βρεθούν ΚΑΤΩ από το Βυζαντινό σταυροδρόμι (γεγονός που διαφεύγει από πολλούς για κάποιο λόγο)... θα ήθελαν πολύ να το τελειώσουν το 2023, αλλά πάμε για 2025 ΚΑΙ ΑΝ, οπότε τα κόστη αυξάνονται περαιτέρω.

Πέρα από το ανυπολόγιστο πολιτισμικό κόστος, εννοείται, που δεν φαίνεται να απασχολεί ιδιαίτερα τους τεχνοκράτες, αλλά εμείς οι καθυστερημένοι που μελετάμε τα πετραδάκια έχουμε μια τάση να το αναφέρουμε.

Για τη μεταφορά του ναού της Περγάμου δεν γνωρίζω λεπτομέρειες. Πέρα από το γεγονός ότι ξεπουλήθηκε από το Σουλτάνο, ξεπατώθηκε και στήθηκε χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από το σημείο κατασκευής του, προφανώς.
 
Back
Top