- Joined
- Nov 27, 2012
- Messages
- 13,322
Παίρνοντας αφορμή από το thread του @Tsok πιστεύω ότι τώρα είναι μια πολύ καλή εποχή για να αρχίσουμε να συζητάμε το θέμα των πιθανών αναβαθμίσεων εν όψει της έλευσης των next-gen consoles στο τέλος του επόμενου έτους. Θέλω λοιπόν να μεταφέρω εδώ τις εμπειρίες μου από τις προηγούμενες σχετικές φάσεις και να προτείνω την κατά τη γνώμη μου καλύτερη στρατηγική για μέγιστο value for money και διάρκεια στον χρόνο.
Το πρώτο δεδομένο είναι ότι από την κυκλοφορία των next-gen consoles θα υπάρχει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα, περίπου δύο χρόνια, κατά το οποίο τα παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν δεν πρόκειται να έχουν ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις. Είναι το λεγόμενο cross-gen διάστημα, κατά το οποίο οι developers συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις προηγούμενες κονσόλες λόγω της μικρής install base των νέων, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στην πράξη κάποιο ιδιαίτερο άλμα στα system requirements. Επομένως, κάποιος που έχει σήμερα ένα PC ικανοποιητικών επιδόσεων μπορεί βάσιμα να υπολογίζει ότι θα μπορεί να παίξει απρόσκοπτα την πλειοψηφία των παιχνιδιών για τα επόμενα 2,5-3 χρόνια.
Από εκεί και πέρα, το μόνο σημαντικό ερωτηματικό σχετικά με τις επερχόμενες κονσόλες αφορά στις δυνατότητες ray tracing που θα περιλαμβάνουν. Κατά τα άλλα, περιμένουμε απλά ισχυρότερο hardware χωρίς εκπλήξεις. Μόλις ανακοινωθούν τα ακριβή specs (λογικά κάπου μέσα στον Φεβρουάριο) θα είμαστε σε θέση να κάνουμε ασφαλείς εκτιμήσεις για το είδος του PC hardware που θα μπορεί να προσφέρει μια παρόμοια ή καλύτερη εμπειρία.
Στέκομαι στο θέμα του ray tracing διότι είναι το μόνο που μπορεί να μας κάνει να μετανιώσουμε για μια βιαστική επιλογή. Όπως έχουμε δει από τα διαθέσιμα ray traced games η χρήση τέτοιων εφέ σε κάρτες χωρίς ειδικό hardware καταβαραθρώνει το framerate. Επομένως μέχρι να διαπιστώσουμε τι είδους ray tracing δυνατότητες θα έχουν οι νέες κονσόλες (σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, φτωχές) θα πρότεινα την αποφυγή αγοράς καρτών που δεν έχουν σχετικό hardware. Για το cross-gen διάστημα το πιο πιθανό είναι ότι τα ray traced εφέ θα μπορούν να γίνουν disabled αλλά από εκεί και πέρα θα γίνουν στάνταρ.
Το πρώτο δεδομένο είναι ότι από την κυκλοφορία των next-gen consoles θα υπάρχει ένα σεβαστό χρονικό διάστημα, περίπου δύο χρόνια, κατά το οποίο τα παιχνίδια που θα κυκλοφορήσουν δεν πρόκειται να έχουν ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις. Είναι το λεγόμενο cross-gen διάστημα, κατά το οποίο οι developers συνεχίζουν να υποστηρίζουν τις προηγούμενες κονσόλες λόγω της μικρής install base των νέων, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει στην πράξη κάποιο ιδιαίτερο άλμα στα system requirements. Επομένως, κάποιος που έχει σήμερα ένα PC ικανοποιητικών επιδόσεων μπορεί βάσιμα να υπολογίζει ότι θα μπορεί να παίξει απρόσκοπτα την πλειοψηφία των παιχνιδιών για τα επόμενα 2,5-3 χρόνια.
Από εκεί και πέρα, το μόνο σημαντικό ερωτηματικό σχετικά με τις επερχόμενες κονσόλες αφορά στις δυνατότητες ray tracing που θα περιλαμβάνουν. Κατά τα άλλα, περιμένουμε απλά ισχυρότερο hardware χωρίς εκπλήξεις. Μόλις ανακοινωθούν τα ακριβή specs (λογικά κάπου μέσα στον Φεβρουάριο) θα είμαστε σε θέση να κάνουμε ασφαλείς εκτιμήσεις για το είδος του PC hardware που θα μπορεί να προσφέρει μια παρόμοια ή καλύτερη εμπειρία.
Στέκομαι στο θέμα του ray tracing διότι είναι το μόνο που μπορεί να μας κάνει να μετανιώσουμε για μια βιαστική επιλογή. Όπως έχουμε δει από τα διαθέσιμα ray traced games η χρήση τέτοιων εφέ σε κάρτες χωρίς ειδικό hardware καταβαραθρώνει το framerate. Επομένως μέχρι να διαπιστώσουμε τι είδους ray tracing δυνατότητες θα έχουν οι νέες κονσόλες (σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες, φτωχές) θα πρότεινα την αποφυγή αγοράς καρτών που δεν έχουν σχετικό hardware. Για το cross-gen διάστημα το πιο πιθανό είναι ότι τα ray traced εφέ θα μπορούν να γίνουν disabled αλλά από εκεί και πέρα θα γίνουν στάνταρ.