<blockquote><br>Γιατί τόσο αρνητικός; Επίσης η Square Enix εκτελεί χρέη publisher δεν ακουμπάει τα Deus Ex. Αν γίνει ποτέ η Eidos Montreal θα το φτιάξει. Ποιο remake της Eidos θεωρείς χείριστο και δεν τους εμπιστεύσαι; Remake όχι Reboot στη σειρά. <br></blockquote><br><br>Γιατί βλέπω πως λειτουργεί η βιομηχανία του gaming και των ταινιών σε διάφορους τομείς και δεν μου αρέσει. <br><br>Η Square Enix μπορεί να εκτελεί χρέη publisher, αλλά όταν θα πάρει στο skype τηλεφωνάκι τον producer και θα του πει "ξέρεις ψηλέ βάλαμε τα focus groups και μας είπαν πως πρέπει να χώσετε στο παιχνίδι silent takedowns, open world, crafting και random side quests" μια χαρά επιρροή έχει. Επίσης δεν είναι απαραίτητο ότι θα το φτιάξει η Eidos Montreal, η οποία αδιάφορη μου είναι σαν ομάδα αλλά anyway, χαλαρά βάζει ένα άλλο team να το δουλεύει πάντως.<br><br>Όσον αφορά το τελευταίο σκέλος της ερώτησης σου, είναι τρομερά specific. Το μόνο που θυμάμαι από Eidos σε remake ήταν το Tomb Raider Anniversary του 2007, όταν δεν είχε ακόμη γίνει η εξαγορά από την Square Enix. Ήταν αξιοπρεπέστατο μάλιστα, ίσως το αγαπημένο μου από την σειρά κιόλας. Παρόλ' αυτά οι fans των πρώτων παιχνιδιών δεν ήταν και πολύ χαρούμενοι, το παιχνίδι όπως πολύ σωστά έλεγαν τότε δεν εστιάζει σε αυτό που έκανε το original τόσο καλό παιχνίδι. <br>Βέβαια με την λογική σου, ήταν της Crystal Dynamics οπότε δεν ξέρω κατά πόσο μετράει.<br><br>Αν όμως πιάσουμε τα Reboots, τότε δεν την ξεπλένει τίποτα την Square Enix. Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν πρέπει να λάβω υπόψιν τι έκανε στο Thief πχ. Το ίδιο εύκολα μπορεί να ξεκινήσει τις παρατυπίες και τις διαφοροποιήσεις και σε ένα remake.<br><br>Northlander, ούτε με το Gabriel Knight remake έμεινα απολύτως ικανοποιημένος. Απλά δεν την πάλευα να παίξω το ορίτζιναλ. Παρόλ' αυτά υπήρχαν πολλά σημεία που τα γραφικά ήταν ανέμπνευστα σε σύγκριση με το πρωτότυπο και υπήρξαν και στιγμές που κοίταζα απορημένος τον γρίφο που είχα μπροστά μου και έπειτα έμαθα πως ήταν πράγματα που πρόσθεσε η ομάδα (και ήταν τελείως άκυρα, όπως οι γρίφοι στην Voodoo Lady).<br>Καλά τα λες γενικά, απλά δυσκολεύομαι να δικαιολογήσω remake, ακριβώς για τους λόγους που λες. Για να πετύχει θέλει α) άτομα που ξέρουν τι τους γίνεται β) καμία παρέμβαση από το corporate κομμάτι της εταιρίας.