What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
νταξ τα καταφερα δεν το dropαρα τλκ το watch_dogs 2. μετριοτατο το βρηκα. αυτο.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,418
Ξεκινησα το ASTERIX AND OBELIX XXL3. Κατωτερο απο slap them all. Aλλα και αυτο εχει πολυ ξυλο ομως πιστευω το slap them all ειναι καλυτερο!
 

vagm98

Commoner
Approval of the Admiral
Joined
Sep 22, 2021
Messages
38
Eντωμεταξύ διάβασα το review για το Blasphemous όπου λέει 9-10 ώρες για το βασικό πέρασμα και το steam έχει γράψει 18 ώρες (άντε 2-3 να είναι στο background για διαλλείματα για φαΐ, τηλέφωνα κτλ) με το save να είναι στο 33%. Ή είμαι πολύ πιο άμπαλος σε αυτά τα παιχνίδια απ' ότι νόμιζα (έφαγα πολλή ώρα να προσπαθώ την lady of our charred visage) ή το 100% έχει collectibles και όλα τα καλούδια. Μάλλον λίγο και από τα δύο :unsure: Πάντως η πρώτη διαδρομή που πήρα ήταν η ανάβαση και μάλλον δεν ήταν για την αρχή.
 

maladroid

Mind-flayer
Joined
Nov 27, 2012
Messages
1,958
Eντωμεταξύ διάβασα το review για το Blasphemous όπου λέει 9-10 ώρες για το βασικό πέρασμα και το steam έχει γράψει 18 ώρες (άντε 2-3 να είναι στο background για διαλλείματα για φαΐ, τηλέφωνα κτλ) με το save να είναι στο 33%. Ή είμαι πολύ πιο άμπαλος σε αυτά τα παιχνίδια απ' ότι νόμιζα (έφαγα πολλή ώρα να προσπαθώ την lady of our charred visage) ή το 100% έχει collectibles και όλα τα καλούδια. Μάλλον λίγο και από τα δύο :unsure: Πάντως η πρώτη διαδρομή που πήρα ήταν η ανάβαση και μάλλον δεν ήταν για την αρχή.

Mπα μην αγχώνεσαι, κι εγώ πάνω από 25 ώρες παιδευόμουν και χωρίς καν να πιάσω 100% completion (φυσικά κι εγώ αμπάλι είμαι, σίγουρα χειρότερος από τον μέσο όρο).
Άσε που μετά το release (και το review του RQ) έχει μπει στο game κι επιπλέον περιεχόμενο με διάφορα δωρεάν DLC (το πιο πρόσφατο ούτε κι εγώ το πρόλαβα), οπότε λογικό να μην συμπίπτει η πρόοδός σου με τους χρόνους του review. Μη μασάς.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,797
9-10 ώρες για το βασικό πέρασμα και το steam έχει γράψει 18 ώρες (άντε 2-3 να είναι στο background για διαλλείματα για φαΐ, τηλέφωνα κτλ) με το save να είναι στο 33%.
Διευκρινίζω βέβαια ότι για 100% χρειάζονται αρκετά περισσότερες. Σε μένα, αφαιρώντας το χρόνο που απλά το είχα ανοιχτό, πρέπει να πήρε γύρω στις 26-27 για το ποσοστό αυτό.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,418
Ξεκινησα το dying light 2. Ειναι τωρα το πιο απαιττηικο παιχνιδι μεray tracing καθως η 6700χτ το τρεχει ultra 1440p 113 fps αλλα μονο 32 fps με ray tracing. Τι να κανω? Να το παιξω ultra 1440p 60 fps χωρις ray tracing η στα 32 με ray tracing?
 

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,333
Τι να κανω? Να το παιξω ultra 1440p 60 fps χωρις ray tracing η στα 32 με ray tracing?

parks-and-recreation-tv-show.gif
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,418
Ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα με ultra ray tracing σε συγριση με ultra χωρις ray tracing που αξιζει να το παιξω και ας τρεχει 30-35 fps αντι για 60 χωρις ray tracing. Ανεβασα και ενα βιντεο εδω για να δειτε για τι πραγμα μιλαμε ειδικα οσοι ακομα δεν εχετε καινουργια καρτα γραφικων με ray tracing. Η διαφορα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ σε φωτισμο και σκιες SEE HOW BRUTALLY I KILL THOSE ZOMBIES!
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
3,987
Από το παραπάνω βιντεάκι διαπίστωσα ένα διαρκές micro-stuttering κάθε φορά που κινείται ο χαρακτήρας. Το αναφέρουν και κάποιοι στο Steam. Είναι βαρύ το παιχνίδι; Φταίει το Denuvo; Ποιος ξέρει...

Αλήθεια, AMD και ray tracing συνεργάζονται;
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,620
Δάσκαλε Ορόκουσάκι, τέτοια παιχνίδια νομίζω θέλουν καμιά 60 frames για να επιβιώσεις, αλλά είμαι σίγουρος ότι εσύ, ένας μεγάλος σφαγέας γνωρίζεις καλύτερα από εμένα που μόνο αργά παιχνίδια παίζω.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,797
@shredder από το lag στο βίντεο σου, με έπιασε πονοκέφαλος.

Κλείσε ρε φίλε τη μλκ το ray tracing να παίξεις σαν άνθρωπος, ακόμα κι αυτά τα - ο θεός να τα κάνει - 30 fps δεν είναι σταθερά...
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Τελείωσα και το Broken Sword 2. Μόνο τη Remastered έκδοση. Η ιστορία, για μένα τουλάχιστον, δεν υστερεί σε τίποτα απ’ το πρώτο παιχνίδι. Βέβαια το πρώτο παιχνίδι έχει την πρωτοτυπία, όπως γράφουν και στα credits της Director’s Cut, ότι έκαναν την ιστορία να αφορά τους Knights Templar, πολύ πριν οι Knights Templar γίνουν της μόδας και αρχίσουν να χρησιμοποιούνται πολύ σε παιχνίδια και ταινίες.

Εκείνο όμως που μ’ εντυπωσίασε περισσότερο στο δεύτερο παιχνίδι είναι ότι γίνεται ακόμα πιο ενδιαφέρον το gameplay μετά το δεύτερο μισό, όπου ελέγχεις τον κάθε χαρακτήρα, απ’ τους δύο, εναλλάξ σε μικρά «τεμάχια» gameplay, καθώς χρειάζεται να πάνε σε διαφορετικές περιοχές ο καθένας και εναλλάσσεται η δράση μεταξύ τους. Πολύ ωραία, γίνεται πάρα πολύ ενδιαφέρον εκεί.

Ένα πράγμα με χάλασε στο παιχνίδι, που επαναλήφθηκε 2-3 φορές: το να πρέπει να πατήσεις hotspots με συγκεκριμένη σειρά προκειμένου να σου γίνει διαθέσιμη μια ενέργεια. Δηλαδή πατάς στο Χ σημείο και μετά ΠΡΕΠΕΙ να πατήσεις στο Ψ, ώστε στο Ψ να σου γίνει διαθέσιμη μια ενέργεια που πρέπει να γίνει. Αν μετά το Χ, πατήσεις στο Ζ, και μετά στο Ψ, τότε στο Ψ δεν θα σου είναι διαθέσιμη η ενέργεια και θα αναρωτιέσαι τί σου ξεφεύγει.

Π.χ. (αληθινό παράδειγμα απ’ το παιχνίδι) πατάω σε ένα βαρέλι, ο χαρακτήρας προσπαθεί αλλά δεν μπορεί να το σκουντήξει. Μετά ΠΡΕΠΕΙ να πατήσω αμέσως σε ένα διπλανό χαρακτήρα ώστε να γίνει διαθέσιμη η επιλογή να του μιλήσω για το βαρέλι και να με βοηθήσει να το σκουντήξω. Αν μετά την προσπάθεια να σκουντήξω το βαρέλι, πατάω σε άλλα hotspots, εξερευνώντας το χώρο, και μετά πατήσω στον άλλο χαρακτήρα, ο χαρακτήρας μου θα σχολιάσει ότι δεν έχει τίποτα να του πει! Δηλαδή ξέχασε ότι το βαρέλι πρέπει να σκουντηχτεί;!! Ή σε κάνει και να νομίσεις ότι το βαρέλι δεν μπορεί να σκουντηχτεί. Και κολλάς.

Ναι μεν το παράδειγμα που αναφέρω είναι εύκολο, αλλά σε σημεία που δεν ξέρεις τί σκέφτηκαν οι δημιουργοί, είναι δύσκολο να πετύχεις τη σειρά των «πατημάτων hotspots». Και αυτό το έχω δει και σε άλλα adventures. Δεν ξέρω αν υπήρχε και στο πρώτο παιχνίδι. Μπορεί να υπήρχε και να μην το πρόσεξα, επειδή θα πετύχαινα τα πατήματα...

Τέλος, πολύ ευχάριστο και motivational το τραγούδι των credits!

 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα με ultra ray tracing σε συγριση με ultra χωρις ray tracing που αξιζει να το παιξω και ας τρεχει 30-35 fps αντι για 60 χωρις ray tracing.

Αν θέλεις να παίξεις με ray tracing θα πρότεινα να κλειδώσεις το framerate στα 30 fps και να βάλεις από τα options τουλάχιστον low το motion blur. Μην το κλείσεις τελείως, βοηθάει στα χαμηλά framerates.
 

vagm98

Commoner
Approval of the Admiral
Joined
Sep 22, 2021
Messages
38
Tέλος το Blasphemous. Πολύ ιδιαίτερο game λόγω setting. Πρώτη φορά βλέπω fantasy σκηνικό εμπνευσμένο απο θρησκείες (καθολικισμό θα έλεγα, από τις εικόνες του). Ο κορμός του lore απ' ότι κατάλαβα είναι ότι βρισκόμαστε σ' ένα κόσμο ο οποίος τιμωρείται για τις ενοχές του και μια σειρά από συναισθήματα συνυφασμένα με τη θρησκευτική πίστη έχουν υλική υπόσταση. Είναι από τις περιπτώσεις που κάνει μπαμ η στάμπα του δημιουργού πάντως. Όχι με την έννοια ότι οι developers είναι γνωστοί, αλλά τέτοιο κατηγορώ στο καθολικισμό μόνο από ιταλό, ισπανό ή λατινοαμερικάνο θα περίμενα. Απ' ότι διάβασα ισπανοί είναι. Μου θύμισε λίγο την αντιθρησκευτική ατμόσφαιρα των Black Sabbath, αν και εκεί μιλάμε για πιο gothic καταστάσεις. Ωραία πράματα. Δεν είναι ανάγκη όλα τα fantasy να ετεροκαθορίζονται από Tolkien.
Έχει δικό του χαρακτήρα το παιχνίδι και τα πρώτα 10 λεπτά σε βάζουν με τα μπούνια. Βέβαια είναι λίγο κρίμα που καθ' όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού η όλη ατμόσφαιρα/αφήγηση είναι επίπεδη, δε ξεφεύγει από το μήκος κύμματος που έχει θέση εξαρχής. Οι αντιθέσεις, η ποικιλία με λίγη χαρά, ανακούφιση, χιούμορ μέσα στη μιζέρια πιο πλούσιο θα το έκαναν.
Τα του gameplay γνωστά είναι, νομίζω. Το τελευταίο boss βάσανο. Όχι (μόνο) λόγω δυσκολίας αλλά κυρίως ότι ήταν βαρετό. Ήταν βαρετό με τον ίδιο τρόπο όπου ήταν και η lady of the charred visage. Mιλάμε για παραλλαγές πάνω κάτω της ίδιας ιδέας. Δηλαδή ο παίκτης να αποφύγει τα πυρά για αρκετό χρόνο εως ότου του επιτρέψει το παιχνίδι αυθαίρετα να κάνει τότε damage. Αυτή η επιβολή ότι θα κάνεις damage όποτε θέλω εγώ (πέρα των μηχανισμών και των συμβάσεων του παιχνιδιού) άδικη είναι και σε κάνει να νιώθεις και λίγο μλκς.
 
Last edited:

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,620
@shredder πέρα από το χαβαλέ, τέτοια λάθη έκανα και εγώ για να βλέπω "γραφικάρες" και κατέληξα να θεωρώ για καμιά 5 χρόνια (η φοιτητική μου ζωή) normal τα 20 frames, ούτε καν τα 30.
Gothic 3, Οblivion, Arkham Asylum, Borderlands, Transformers, Kingdoms of Amalur, Neverwinter Nights 2, μέχρι και το WoW όταν έγινε πιο βαρύ με το Cata, τα έπαιξα όλα στα 20 fps για να μη κάνω καμία υποχώρηση στα γραφικά.
Δε λέει.

@maximum armor το αγαπημένο μου Broken Sword το 2, πανέμορφο, ωραία όλα τα περιβάλλοντα και η δυσκολία "τόσο όσο". Μόνο με το σκυλί είχα δυσκολευτεί και λίγο στο τελικό γρίφο, αν και είναι self-explanatory.
 

soad667

Kraken
Infiltration Specialist PCMaster Veteran Rocket League RQ Crew 1st Tournament
Joined
Dec 1, 2012
Messages
8,705
Ο χριστός και η παναγία, 5 δεύτερα άντεξα στο βιντεάκι του ντάι λάι με το που κουνήθηκε ο χαρακτήρας.

Το γκέημ πάντως θετικότατες κριτικές, έλεγα αν κάνουν και αυτοί μλκ, μαύρο σε όλο το ανατολικό μπλοκ μετά. Περιμένουμε και ρηβιού από Σούπερ Κατερίνα, για να βεβαιωθούμε πλήρως.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
@shredder Σβήσε το Ray Tracing. Όπως παίζεις, ειδικά στο Dying Light 2, δεν έχεις χρόνο να σταματάς και να βλέπεις πώς φαίνονται οι σκιές. Οπότε κοίτα να πας όσο περισσότερα FPS χωρίς αυτό.
 

shredder

Death Knight
Joined
Sep 17, 2013
Messages
4,418
Από το παραπάνω βιντεάκι διαπίστωσα ένα διαρκές micro-stuttering κάθε φορά που κινείται ο χαρακτήρας. Το αναφέρουν και κάποιοι στο Steam. Είναι βαρύ το παιχνίδι; Φταίει το Denuvo; Ποιος ξέρει...

Αλήθεια, AMD και ray tracing συνεργάζονται;
χωρις ray tracing ολα παιζουν ultra 1440p 60 fps σταθερα. Το ray tracing ομως ειναι πολυ απαιτητικο ακομα και για τις καλυτερες καρτες γραφικων. Στο guardians of the galaxy για παραδειγμα χωρις ray tracing και με ολα ultra τρεχει 75 fps 55 fps με hgih ray tracing και 35 με utlra ray tracing ενω εχει ελαχιστη διαφορσ το high απο το ultra γι αυτο και το επαιξα με high ray tracing ετσι ωστε να ειναι συνεχεια πανω απο 50 fps. Στο dying light 2 ομως η διαφορα με ultra ray tracing ειναι τεραστια γι αυτο λεω ας το βαλω ultra και ας τρεχει και στα 40 fps.
 
Top Bottom