Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Ποια επιλογή ήταν αυτή Maximum, κάπου έχω μπερδευτεί.
Υπήρχε επιλογή στα options, αν θέλεις ή όχι enemy respawn. Τουλάχιστον στις εκδόσεις που είχα παίξει εγώ (γύρω στο '15-'16) όταν ήμουν ακόμα δυστυχώς κακό παιδί...
Πάρε Pillars λέμεεεεεε
Πέρασε η ημερομηνία και δεν το πήρα. Είδα πολλά βίντεο και το καταλάβαινα, όπως το έβλεπα, ότι δεν θα άντεχα χωρίς minimap. Θα πήγαινε για refund και χωρίς να φταίει και το παιχνίδι!
 
δεν ξέρω τι ακριβώς θα περίμενες να δεις στο minimap που δεν μπορείς να δεις στο δευτερόλεπτο με το κανονικά map που πρακτικά κιόλας είναι και real time.
 
Έχω τερματίσει τα τρία Van Helsing
Γιατί δε βλέπεις και το άλλο τους game;
Εναλλακτικά τα Stasis και Beautiful Desolation.
Ισομετρικά χωρίς δράση (τουλάχιστον όχι όπως εννοούσε τη δράση ο Τσουρινάκης στα κείμενα του).
 
Γιατί δε βλέπεις και το άλλο τους game;
Εναλλακτικά τα Stasis και Beautiful Isolation.
Ισομετρικά χωρίς δράση (τουλάχιστον όχι όπως εννοούσε τη δράση ο Τσουρινάκης στα κείμενα του).
Ευχαριστώ....αλλά....δεν έχω Steam, είμαι μόνο στο GOG (👽).
Κοίταξα πάντως τα Warhammer που έχει το GOG και βλέπω ότι μόνο το Chaosbane είναι action-RPG, τα άλλα είναι strategy. Αλλά δεν μπόρεσα να δω αν έχει enemy respawn.
Το σκέφτομαι και για Diablo +exp., αλλά θεωρώ ότι 7,50 € είναι πολλά για παιχνίδι τόσων χρόνων. Είχα παίξει το main game πολύ παλιότερα (αυθεντικό CD αυτό).
Stasis και Beautiful Desolation είναι isometric adventures, όχι RPGs! Ήθελα κάτι με levels, μάχες, κλπ. Ευχαριστώ για τις προτάσεις, πάντως. Μη χαλάω και το topic, υποτίθεται αυτό είναι για κάτι που ήδη παίζουμε, όχι για κάτι που ψάχνουμε!
 
μαξιμε, κι εμενα δεν μ αρεσει το ρησπων, αλλά να ξεκαθαρισουμε κατι.
π.χ. στο ταιταν κουεστ και στο γκριμ ντων, κατα την διαρκεια του ιδιου σεσιον ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΗΣΠΩΝ. οι αποθαμενοι οχτροι παραμενουν αποθαμενοι οσο παιζεις. δηλαδη δεν ειναι σαν το sacred, το οποιο απεχθανομαι γιατι ακριβως υπαρχει ρησπων πρακτικα μολις κανεις 10 μετρα στον χαρτη.

προφανως οταν ξανανοιξεις το γκειμ την επομενη μερα, υπαρχουν ολοι οι εχθροι σε ολους τους χαρτες ξανα, αλλά ακομα πιο προφανως εχεις αποθηκευσει διπλα σε πορταλ ή σε revive shrines, οπότε η "προοδος" σου ειναι αποθηκευμενη και συνεχιζεις απο κει που ειχες σταματησει.
 
Πάντως και στο Diablo II RE που παίζω τώρα (τσακ, είμαι και on-topic) το ίδιο συμβαίνει: με το που κλείνεις το game όλες οι περιοχές γεμίζουν πάλι κακούληδες. Η μόνη διαφορά είναι ότι χάνονται και τα portals που έχεις ανοίξει, οπότε έχει νόημα να τελειώσεις το session μόνο κοντά σε waypoint. Λίγο fail το συγκεκριμένο σύστημα κατά τη γνώμη μου, μπας κι είναι ο λόγος που γκρίνιαζε τότε ο Τσουρινάκης στο θρυλικό του review που το "έθαψε" με 80%;
 
ναι, αυτος ηταν ο κυριος λογος, γιατι κατα τ αλλα του αρεζε πολυ το κειμ.
μαλιστα ειχε γραψει τοτε το περιφημο workaround που ειχε σκαρφιστει.
αφηνε το πισι ολο το 24ωρο ανοιχτο νομιζω, για να μη χασει το σειβ του ή κατι τετοιο... :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
@Χειρομαλάχτης @maladroid αποφεύγω το enemy respawn στα παιχνίδια και επειδή ομολογουμένως βαριέμαι να τριγυρνάω στα ίδια μέρη και να σκοτώνω τους ίδιους εχθρούς για να πάρω το lvl-up (αν και στο Dungeon Siege 2, που έχει το ίδιο σύστημα που περιγράφετε, δεν βαριόμουν και το έκανα, αλλά μόνο στις πρώτες 3-4 περιοχές. Μετά πήγα "μπρος ολοταχώς"), αλλά κυρίως επειδή φοβάμαι ότι αν δεν το κάνεις (το farming), τότε δεν θα είναι winnable οι τελευταίες μάχες. Ότι δηλαδή η εκάστοτε developer εταιρία του παιχνιδιού, που φαντάζεται ότι ο παίχτης θα κάνει farming ("γι' αυτό, σου λέει, αγόρασε το παιχνίδι μας") και έτσι θα έκανε (η εταιρία) δύσκολες τις τελευταίες μάχες, επειδή θα έχεις φτάσει εκεί με ανεβασμένο lvl, σε σχέση με έναν που δεν θα έκανε farming. Θα έλεγα ότι μου κάθεται καλά, ή όχι, ανάλογα με το παιχνίδι!
Ευχαριστώ πάντως, παιδιά.
 
Maximum, έχεις ακούσει ποτέ για το level scaling?
Τα Grim Dawn, Victor Vran και Titan Quest έχουν level scaling; Επειδή αν έχουν, αυτό θα σημαίνει ότι τα ending bosses τους θα είναι κοντά στο level μου και όχι πολύ παραπάνω.
 
Νομίζω έχει να κάνει με λέπια?... :Ρ
1642694204_1996003_gif-url.gif
 
Luigi's mansion 3. Αν και η αλήθεια είναι ότι έπρεπε να περιμένω τπτ Halloween για να το παίξω αλλά νταξ. Halloween θα παει τπτ re2
 
Εντάξει, σας πειράζω! Είδα μερικά βίντεο και πρόσεξα ότι το Throne of Darkness έχει πολλή έντονη (= άναρχη) δράση. Δεν θα βγάζω άκρη εκεί μέσα! Πω-πω, δεν αφήνετε τίποτα να πέσει κάτω! 😅
Σκέφτομαι, όταν γυρίσω σπίτι, να πάρω για τώρα το Drakensang και σε επόμενο χρόνο το πρώτο Dragon Age. Αν και έχουν τα χαρακτηριστικά που θέλω (ναι minimap, όχι enemy respawn), τα απέφευγα μέχρι τώρα λόγω της 3rd person προοπτικής με έλεγχο ομάδας (αντί για isometric με έλεγχο ομάδας). Έτσι μου φαίνονταν πιο δύσκολα στον έλεγχο. Διάβασα ακόμα ότι οι εχθροί είναι πιο δύσκολοι, αλλά τουλάχιστον υπάρχει τάξη και αργός ρυθμός, έτσι δεν χάνεις τον έλεγχο του τί κάνεις.
Λέω να πάρω το Drakensang πρώτα, να το δω.
 
Το DAO έχει επιλογή κάμερας που πρακτικά λειτουργεί επισκοπικά, δηλαδή μπορείς να έχεις αίσθηση isometric στο gameplay. Το Drakensang το ίδιο, αν θυμάμαι καλά, δεν έχω ασχοληθεί πολύ.
 
Εντάξει, σας πειράζω! Είδα μερικά βίντεο και πρόσεξα ότι το Throne of Darkness έχει πολλή έντονη (= άναρχη) δράση. Δεν θα βγάζω άκρη εκεί μέσα! Πω-πω, δεν αφήνετε τίποτα να πέσει κάτω! 😅
Σκέφτομαι, όταν γυρίσω σπίτι, να πάρω για τώρα το Drakensang και σε επόμενο χρόνο το πρώτο Dragon Age. Αν και έχουν τα χαρακτηριστικά που θέλω (ναι minimap, όχι enemy respawn), τα απέφευγα μέχρι τώρα λόγω της 3rd person προοπτικής με έλεγχο ομάδας (αντί για isometric με έλεγχο ομάδας). Έτσι μου φαίνονταν πιο δύσκολα στον έλεγχο. Διάβασα ακόμα ότι οι εχθροί είναι πιο δύσκολοι, αλλά τουλάχιστον υπάρχει τάξη και αργός ρυθμός, έτσι δεν χάνεις τον έλεγχο του τί κάνεις.
Λέω να πάρω το Drakensang πρώτα, να το δω.

Ρε φίλε μου Μάξιμε, αφού η ψυχή σου λαχταράει turn-based combat, τι το παλεύεις με το real-time και τις παραλλαγές του;
 
Ρε φίλε μου Μάξιμε, αφού η ψυχή σου λαχταράει turn-based combat, τι το παλεύεις με το real-time και τις παραλλαγές του;
Η αλήθεια είναι ότι προτιμώ το ενδιάμεσο. Δηλαδή, αν είναι solo το RPG, τότε real-time. Π.χ. Gothic, Risen, Witcher, Torchlight, Divinity games, κλπ.. Αν είναι με ομάδα, τότε turn-based. Π.χ. Divinity: Original Sin και θέλω να πάρω και το 2 όταν φθηνήνει λίγο και μειωθεί το backlog. Το Throne of Darkness είναι real-time με ομάδα! Άντε να βγάλω άκρη δηλαδή! Αλλά προτιμώ τα turn-based (δηλαδή με ομάδα) να είναι μόνο isometric. Θα δυσκολευόμουν με over the shoulder κάμερα, να πρέπει να ελέγχω κι άλλους. Θα δοκιμάσω το Drakensang να δω πώς θα πάει.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top