Sugamoto Panagia
Lich




- Joined
- Feb 23, 2013
- Messages
- 6,413
αυτοί γιατί? αφού παρόλο που έχει πιο arcade playstyle όλοι καταλήγουν σε campερονια.με αποτέλεσμα τα παιδιά του CoD να νιώθουν πως ασφικτυούν
By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!αυτοί γιατί? αφού παρόλο που έχει πιο arcade playstyle όλοι καταλήγουν σε campερονια.με αποτέλεσμα τα παιδιά του CoD να νιώθουν πως ασφικτυούν
Νομίζω αυτό ήταν 35 γραμμάρια γκέι.Δηλαδή θα μπορούσε, αν συμφωνήσουν όλοι οι παίκτες, να βαδίσουν απλά, όλοι, προς το extraction point, χωρίς να σκοτωθεί κανείς και να πάρουν όλοι το τρένο προς το ηλιοβασίλεμα;
πετάνε τρικάκια θα λες, να ακούγεται φοβερό και τρομερό.Το πιό άχρηστο παιχνίδι ξέρωγω. 100 άτομα εμφανίζονται σε ένα χάρτη και περπατάνε παρέα μέχρι το τρένο. Στο καινούργιο patch μοιράζουν και φυλλάδια στις γειτονιές που περνάνε.
ασε το εψηνα μια περίοδο αλλα pvp λεω νταξ άστο πήρα το breakpoint με άφησε απογοητευμενο το gunsmith πολύ κακό και περιοριστικό (δεν ξέρω γιατί η ubi σε περιορίζει τόσο πολύ στο gunsmith πραγματικά ενώ έκανε δουλίτσα στην κίνηση κλπ τα γάμησε σε όλα τα άλλα γενικά τα ghost recon τα λες arcade)Γιατί:
1. Πρέπει να ξέρεις που να καμπερώσεις.
2. Πρέπει να φτάσεις ως εκεί που ξέρεις πως πρέπει να καμπερώσεις.
3. Αφού φτάσεις, πρέπει να έχεις καλό aim.
4. Πρέπει να μείνεις σε απόκρυψη και όχι να γαζώνεις ότι βλέπεις.
5. Δεν υπάρχει σημείο στο οποίο να είσαι 100% ασφαλής.
6. Αφού κάτσεις 40 λεπτά από τη ζωή σου ακίνητος και σκοτώσεις 1-2 άτομα που παίζουν κανονικά το game και που θα τύχει να περάσουν από το καμπεροσημείο σου, πρέπει να πας να τα lootάρεις, πράγμα το οποίο σε αφήνει ευάλωτο σε άλλους παίκτες anyway.
7. Thermal scopes![]()
Και ανάμεσα σε όλα αυτά, όταν δω ότι έχω λίγο κενό, έχω ξεκινήσει δειλά δειλά την σταδιοδρομία μου στο blood bowl 2. Ακόμα στις αρχές του campaign είμαι, δεν έχω τελειώσει ουσιαστικά καν το training ακόμα και ανυπομονώ παράλληλα να φτιάξω την dream team μου με τους ορκάδες....
Πάντως πέρα από το ότι το οφτοπικιάσαμε λίγο, εγώ το ρωτούσα σοβαρά.
Με ποιον μηχανισμό κάνει τους παίχτες να ανταγωνίζονται; Ή πραγματικά το ότι πολεμάνε είναι δική τους επιλογή αλλά θα μπορούσανε και να σωθούνε όλοι; Σε άλλα BR αν δεν κάνω λάθος το παιχνίδι τελειώνει όταν μείνει 1 (ή και δέκα) ζωντανός. Στο Tarkov πώς ακριβώς πάει; Ποιός θεωρείται ότι κέρδισε; Αυτός με τα περισσότερα kills? Μπορείς να πιάσεις μια γωνιά στον χάρτη και απλά να ελπίζεις ότι δεν θα σε πάρει κανείς χαμπάρι;
Νομίζω ότι ακριβώς αυτό είναι που μου το χαλάει στα παιχνίδια γενικά, δεν υπάρχει don't shot, όλοι σκέφτονται "παιχνίδι είναι λολ μπουμ" και τέλος. Δεν υπάρχει συνεργασία, δεν σκέφτεται κανείς να μην καθαρίσει τους πάντες.Όπως έγραψα παραπάνω, τον σκοπό τον θέτεις εσύ. Έχεις 40 λεπτά πάνω κάτω να τον επιτύχεις μέσα στο map.Όλοι (εκτός αν είσαι σε group) θεωρούνται εχθρικοί στόχοι. Υπάρχουν κάποιοι λίγοι ρομαντικοί που κάνουν το "wiggle" (lean-right, lean-left συνεχόμενα) ως ένδειξη του ότι είναι φιλικοί, αλλά στο 99% των περιπτώσεων, καταλήγουν νεκροί μετά τα πρώτα 2 δευτερόλεπτα του wiggle. Επίσης, το game έχει hand signals και κάποια voice "emotes" τύπου ('Hey, Don't Shoot') τα οποία κανείς δεν χρησιμοποιεί.
Νικητής δεν υπάρχει, δεν είναι αυτός ο σκοπός του παιχνιδιού. Ο σκοπός του είναι να σου δώσει μια πραγματικά σκληρή, οδυνηρή και αγχωτική εμπειρία. Και το καταφέρνει στο έπακρο. Είχα πολλά χρόνια να συναντήσω παιχνίδι που θα με κάνει να ιδρώσω και να έχω ταχυπαλμία.
πως δεν υπάρχει "φιλαράκι παίξε αυτό που σου λέμε όπως στο λέμε αλλιώς ban"Καλά κάνω και δεν ασχολούμαι με multiplayer. Δεν υπάρχει συννενόηση, γενικά.