What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
με αποτέλεσμα τα παιδιά του CoD να νιώθουν πως ασφικτυούν
αυτοί γιατί? αφού παρόλο που έχει πιο arcade playstyle όλοι καταλήγουν σε campερονια.
 

Pain

Death Knight
Joined
Nov 3, 2014
Messages
3,326
Γιατί:
1. Πρέπει να ξέρεις που να καμπερώσεις.
2. Πρέπει να φτάσεις ως εκεί που ξέρεις πως πρέπει να καμπερώσεις.
3. Αφού φτάσεις, πρέπει να έχεις καλό aim.
4. Πρέπει να μείνεις σε απόκρυψη και όχι να γαζώνεις ότι βλέπεις.
5. Δεν υπάρχει σημείο στο οποίο να είσαι 100% ασφαλής.
6. Αφού κάτσεις 40 λεπτά από τη ζωή σου ακίνητος και σκοτώσεις 1-2 άτομα που παίζουν κανονικά το game και που θα τύχει να περάσουν από το καμπεροσημείο σου, πρέπει να πας να τα lootάρεις, πράγμα το οποίο σε αφήνει ευάλωτο σε άλλους παίκτες anyway.
7. Thermal scopes ;)
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Δηλαδή θα μπορούσε, αν συμφωνήσουν όλοι οι παίκτες, να βαδίσουν απλά, όλοι, προς το extraction point, χωρίς να σκοτωθεί κανείς και να πάρουν όλοι το τρένο προς το ηλιοβασίλεμα;
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,455
Δηλαδή θα μπορούσε, αν συμφωνήσουν όλοι οι παίκτες, να βαδίσουν απλά, όλοι, προς το extraction point, χωρίς να σκοτωθεί κανείς και να πάρουν όλοι το τρένο προς το ηλιοβασίλεμα;
Νομίζω αυτό ήταν 35 γραμμάρια γκέι.
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Το πιό άχρηστο παιχνίδι ξέρωγω. 100 άτομα εμφανίζονται σε ένα χάρτη και περπατάνε παρέα μέχρι το τρένο. Στο καινούργιο patch μοιράζουν και φυλλάδια στις γειτονιές που περνάνε.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,455
Το πιό άχρηστο παιχνίδι ξέρωγω. 100 άτομα εμφανίζονται σε ένα χάρτη και περπατάνε παρέα μέχρι το τρένο. Στο καινούργιο patch μοιράζουν και φυλλάδια στις γειτονιές που περνάνε.
πετάνε τρικάκια θα λες, να ακούγεται φοβερό και τρομερό.
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
Γιατί:
1. Πρέπει να ξέρεις που να καμπερώσεις.
2. Πρέπει να φτάσεις ως εκεί που ξέρεις πως πρέπει να καμπερώσεις.
3. Αφού φτάσεις, πρέπει να έχεις καλό aim.
4. Πρέπει να μείνεις σε απόκρυψη και όχι να γαζώνεις ότι βλέπεις.
5. Δεν υπάρχει σημείο στο οποίο να είσαι 100% ασφαλής.
6. Αφού κάτσεις 40 λεπτά από τη ζωή σου ακίνητος και σκοτώσεις 1-2 άτομα που παίζουν κανονικά το game και που θα τύχει να περάσουν από το καμπεροσημείο σου, πρέπει να πας να τα lootάρεις, πράγμα το οποίο σε αφήνει ευάλωτο σε άλλους παίκτες anyway.
7. Thermal scopes ;)
ασε το εψηνα μια περίοδο αλλα pvp λεω νταξ άστο πήρα το breakpoint με άφησε απογοητευμενο το gunsmith πολύ κακό και περιοριστικό (δεν ξέρω γιατί η ubi σε περιορίζει τόσο πολύ στο gunsmith πραγματικά ενώ έκανε δουλίτσα στην κίνηση κλπ τα γάμησε σε όλα τα άλλα γενικά τα ghost recon τα λες arcade)
μετά εψησα cod warzone είδα τους γίγαντες λέω νταξ δεν έχω χώρο.
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Πάντως πέρα από το ότι το οφτοπικιάσαμε λίγο, εγώ το ρωτούσα σοβαρά.

Με ποιον μηχανισμό κάνει τους παίχτες να ανταγωνίζονται; Ή πραγματικά το ότι πολεμάνε είναι δική τους επιλογή αλλά θα μπορούσανε και να σωθούνε όλοι; Σε άλλα BR αν δεν κάνω λάθος το παιχνίδι τελειώνει όταν μείνει 1 (ή και δέκα) ζωντανός. Στο Tarkov πώς ακριβώς πάει; Ποιός θεωρείται ότι κέρδισε; Αυτός με τα περισσότερα kills? Μπορείς να πιάσεις μια γωνιά στον χάρτη και απλά να ελπίζεις ότι δεν θα σε πάρει κανείς χαμπάρι;
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,932
το ταρκοβ δεν είναι br αυτό είναι ξεκάθαρο. σκοπός σου είναι να μπεις να λουταρεις και να βγεις ζωντανός αλλιώς χάνεις και αυτά που είχες από όσο κατάλαβα.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Το Tarkov είναι 3 χρόνια σε closed beta. 'Οταν το ολοκληρώσουν μπορεί, ίσως, πιθανόν και να το κοιτάξω.

Και ανάμεσα σε όλα αυτά, όταν δω ότι έχω λίγο κενό, έχω ξεκινήσει δειλά δειλά την σταδιοδρομία μου στο blood bowl 2. Ακόμα στις αρχές του campaign είμαι, δεν έχω τελειώσει ουσιαστικά καν το training ακόμα και ανυπομονώ παράλληλα να φτιάξω την dream team μου με τους ορκάδες....

H Campaign εκτός από εκπαιδευτική είναι και απολαυστικότατη. Θα περάσεις όμορφα.
 

Pain

Death Knight
Joined
Nov 3, 2014
Messages
3,326
Πάντως πέρα από το ότι το οφτοπικιάσαμε λίγο, εγώ το ρωτούσα σοβαρά.

Με ποιον μηχανισμό κάνει τους παίχτες να ανταγωνίζονται; Ή πραγματικά το ότι πολεμάνε είναι δική τους επιλογή αλλά θα μπορούσανε και να σωθούνε όλοι; Σε άλλα BR αν δεν κάνω λάθος το παιχνίδι τελειώνει όταν μείνει 1 (ή και δέκα) ζωντανός. Στο Tarkov πώς ακριβώς πάει; Ποιός θεωρείται ότι κέρδισε; Αυτός με τα περισσότερα kills? Μπορείς να πιάσεις μια γωνιά στον χάρτη και απλά να ελπίζεις ότι δεν θα σε πάρει κανείς χαμπάρι;

Όπως έγραψα παραπάνω, τον σκοπό τον θέτεις εσύ. Έχεις 40 λεπτά πάνω κάτω να τον επιτύχεις μέσα στο map.Όλοι (εκτός αν είσαι σε group) θεωρούνται εχθρικοί στόχοι. Υπάρχουν κάποιοι λίγοι ρομαντικοί που κάνουν το "wiggle" (lean-right, lean-left συνεχόμενα) ως ένδειξη του ότι είναι φιλικοί, αλλά στο 99% των περιπτώσεων, καταλήγουν νεκροί μετά τα πρώτα 2 δευτερόλεπτα του wiggle. Επίσης, το game έχει hand signals και κάποια voice "emotes" τύπου ('Hey, Don't Shoot') τα οποία κανείς δεν χρησιμοποιεί.

Νικητής δεν υπάρχει, δεν είναι αυτός ο σκοπός του παιχνιδιού. Ο σκοπός του είναι να σου δώσει μια πραγματικά σκληρή, οδυνηρή και αγχωτική εμπειρία. Και το καταφέρνει στο έπακρο. Είχα πολλά χρόνια να συναντήσω παιχνίδι που θα με κάνει να ιδρώσω και να έχω ταχυπαλμία.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,455
Όπως έγραψα παραπάνω, τον σκοπό τον θέτεις εσύ. Έχεις 40 λεπτά πάνω κάτω να τον επιτύχεις μέσα στο map.Όλοι (εκτός αν είσαι σε group) θεωρούνται εχθρικοί στόχοι. Υπάρχουν κάποιοι λίγοι ρομαντικοί που κάνουν το "wiggle" (lean-right, lean-left συνεχόμενα) ως ένδειξη του ότι είναι φιλικοί, αλλά στο 99% των περιπτώσεων, καταλήγουν νεκροί μετά τα πρώτα 2 δευτερόλεπτα του wiggle. Επίσης, το game έχει hand signals και κάποια voice "emotes" τύπου ('Hey, Don't Shoot') τα οποία κανείς δεν χρησιμοποιεί.

Νικητής δεν υπάρχει, δεν είναι αυτός ο σκοπός του παιχνιδιού. Ο σκοπός του είναι να σου δώσει μια πραγματικά σκληρή, οδυνηρή και αγχωτική εμπειρία. Και το καταφέρνει στο έπακρο. Είχα πολλά χρόνια να συναντήσω παιχνίδι που θα με κάνει να ιδρώσω και να έχω ταχυπαλμία.
Νομίζω ότι ακριβώς αυτό είναι που μου το χαλάει στα παιχνίδια γενικά, δεν υπάρχει don't shot, όλοι σκέφτονται "παιχνίδι είναι λολ μπουμ" και τέλος. Δεν υπάρχει συνεργασία, δεν σκέφτεται κανείς να μην καθαρίσει τους πάντες.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,455
Καλά κάνω και δεν ασχολούμαι με multiplayer. Δεν υπάρχει συννενόηση, γενικά.
πως δεν υπάρχει "φιλαράκι παίξε αυτό που σου λέμε όπως στο λέμε αλλιώς ban"
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
Μα ναι, αλλά να χαλιέσαι στην προσπάθειά σου να συννενοηθείς; Πρέπει δηλαδή να υπάρχει η απειλή του ban για να συμμορφωθεί κάποιος; Δε θέλω να σκέφτομαι! Προτιμώ (στη λίγη ώρα καθημερινά που παίζει πια ο καθένας μας) να κραδαίνω τη σπαθάρα ή την οπλάρα (ανάλογα με το παιχνίδι!), να προχωράω λίγο παραπέρα με αντιπάλους τους NPCs, και όταν έρθει η ώρα, να το κλείσω ήρεμος και αύριο πάλι...
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,483
Τι θα επαιζα αυτον τον καιρο. Memento Mori2.
Συμφωνα με τον στιμ, εχω επενδυσει 52 ωρες στο παιχνιδι. Εκανα load το τελευταιο save και δεν θυμαμαι τιποτα, δεν ξερω καν γιατι ειμαι μπροστα σε μια πορτα. Το λογικο ειναι να ξεκινησω απο την αρχη αλλα 52 ωρες;;;;; και το υποσυνειδητο βαραει σειρηνες. Καπου στο μεσοπελαγος της αμνησιας, κρυβεται καποιο/α σημεια που εφαγα κολημα και σιγουρα θα με εκαναν να φτυσω την οθονη. διακρινω καποιες σταμπες στο πλαισιο.
Αυτο το σκηνικο κανει μετωπικη συγκρουση με την θεληση μου, να τιμησω το συγκεκριμενο παιχνιδακι το οποιο θυμαμαι πολυ καλα οτι το τσουλαγε το ενδιαφερον μου.... αλλα 52 ωρες;;;;;
 

maximum armor

Umber Hulk
Joined
Jun 14, 2019
Messages
825
52 h σε adventure;!!! Τα πιο πολλά φτάνουν το πολύ 25. Και δεν είχε τερματιστεί κιόλας! Είναι τόσο; Ναι, νομίζω είναι πολλές για επανάληψη. Καλύτερα κάποιο βίντεο ή διάβασμα κάποιου αναλυτικού plot για μέχρι εκείνο το σημείο.
 

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Μήπως το είχες ξεχάσει ανοιχτό πριν φύγεις για τα ξένα ρε Κούνελε; Εδώ το παιχνίδι, λέει, ο άλλος αραχτός, το σκεφτόταν και τα έκανε όλα και του πήρε 21,5 ώρες.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,483
Θυμαμαι οτι σε καποιο σημειο ειχα φαει μεγαλη ταλαιπωρια, ισως να ειναι και η πορτα που στεκομαι. επειδη εκτος απο τα χρονια που περασαν, η εμπειρια ηταν σιγουρα super τραυματικη, και ετσι παιζει μια γενικη αμνησια.
Συγνωμη για την αντιπαραγωγικη μου επιδοση, αλλα καποιοι απο εμας καιγονται κιολας.

err.jpg
|


99254613-889221004889762-652317738835902464-n.jpg

EDIT ξεχασα....
Το Screenshot ειναι λιγο μεγαλυτερο απο οτι πρεπει για να πιασει και τα "επιτευγματα". Doing a great job

EDIT
Ευτηχως, ο Manos ειχε κανει το review και με βγαζει λιγο απο την απολυτη αμηχανια.
Με ιδιαίτερη χαρά και πάσα βεβαιότητα, μπορώ να σας πω ότι ανεξαρτήτως του βαθμού εμπειρίας που διαθέτετε, το “Guardians of Immortality” θα σας κάνει, σε αρκετά σημεία, να σκεφτείτε πολύ, αν φυσικά δε καταφεύγετε με το παραμικρό σε χρήση walkthrough.
 
Last edited:
Top Bottom