Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
με αποτέλεσμα τα παιδιά του CoD να νιώθουν πως ασφικτυούν
αυτοί γιατί? αφού παρόλο που έχει πιο arcade playstyle όλοι καταλήγουν σε campερονια.
 
Γιατί:
1. Πρέπει να ξέρεις που να καμπερώσεις.
2. Πρέπει να φτάσεις ως εκεί που ξέρεις πως πρέπει να καμπερώσεις.
3. Αφού φτάσεις, πρέπει να έχεις καλό aim.
4. Πρέπει να μείνεις σε απόκρυψη και όχι να γαζώνεις ότι βλέπεις.
5. Δεν υπάρχει σημείο στο οποίο να είσαι 100% ασφαλής.
6. Αφού κάτσεις 40 λεπτά από τη ζωή σου ακίνητος και σκοτώσεις 1-2 άτομα που παίζουν κανονικά το game και που θα τύχει να περάσουν από το καμπεροσημείο σου, πρέπει να πας να τα lootάρεις, πράγμα το οποίο σε αφήνει ευάλωτο σε άλλους παίκτες anyway.
7. Thermal scopes ;)
 
Δηλαδή θα μπορούσε, αν συμφωνήσουν όλοι οι παίκτες, να βαδίσουν απλά, όλοι, προς το extraction point, χωρίς να σκοτωθεί κανείς και να πάρουν όλοι το τρένο προς το ηλιοβασίλεμα;
 
Δηλαδή θα μπορούσε, αν συμφωνήσουν όλοι οι παίκτες, να βαδίσουν απλά, όλοι, προς το extraction point, χωρίς να σκοτωθεί κανείς και να πάρουν όλοι το τρένο προς το ηλιοβασίλεμα;
Νομίζω αυτό ήταν 35 γραμμάρια γκέι.
 
Το πιό άχρηστο παιχνίδι ξέρωγω. 100 άτομα εμφανίζονται σε ένα χάρτη και περπατάνε παρέα μέχρι το τρένο. Στο καινούργιο patch μοιράζουν και φυλλάδια στις γειτονιές που περνάνε.
 
Το πιό άχρηστο παιχνίδι ξέρωγω. 100 άτομα εμφανίζονται σε ένα χάρτη και περπατάνε παρέα μέχρι το τρένο. Στο καινούργιο patch μοιράζουν και φυλλάδια στις γειτονιές που περνάνε.
πετάνε τρικάκια θα λες, να ακούγεται φοβερό και τρομερό.
 
Γιατί:
1. Πρέπει να ξέρεις που να καμπερώσεις.
2. Πρέπει να φτάσεις ως εκεί που ξέρεις πως πρέπει να καμπερώσεις.
3. Αφού φτάσεις, πρέπει να έχεις καλό aim.
4. Πρέπει να μείνεις σε απόκρυψη και όχι να γαζώνεις ότι βλέπεις.
5. Δεν υπάρχει σημείο στο οποίο να είσαι 100% ασφαλής.
6. Αφού κάτσεις 40 λεπτά από τη ζωή σου ακίνητος και σκοτώσεις 1-2 άτομα που παίζουν κανονικά το game και που θα τύχει να περάσουν από το καμπεροσημείο σου, πρέπει να πας να τα lootάρεις, πράγμα το οποίο σε αφήνει ευάλωτο σε άλλους παίκτες anyway.
7. Thermal scopes ;)
ασε το εψηνα μια περίοδο αλλα pvp λεω νταξ άστο πήρα το breakpoint με άφησε απογοητευμενο το gunsmith πολύ κακό και περιοριστικό (δεν ξέρω γιατί η ubi σε περιορίζει τόσο πολύ στο gunsmith πραγματικά ενώ έκανε δουλίτσα στην κίνηση κλπ τα γάμησε σε όλα τα άλλα γενικά τα ghost recon τα λες arcade)
μετά εψησα cod warzone είδα τους γίγαντες λέω νταξ δεν έχω χώρο.
 
Πάντως πέρα από το ότι το οφτοπικιάσαμε λίγο, εγώ το ρωτούσα σοβαρά.

Με ποιον μηχανισμό κάνει τους παίχτες να ανταγωνίζονται; Ή πραγματικά το ότι πολεμάνε είναι δική τους επιλογή αλλά θα μπορούσανε και να σωθούνε όλοι; Σε άλλα BR αν δεν κάνω λάθος το παιχνίδι τελειώνει όταν μείνει 1 (ή και δέκα) ζωντανός. Στο Tarkov πώς ακριβώς πάει; Ποιός θεωρείται ότι κέρδισε; Αυτός με τα περισσότερα kills? Μπορείς να πιάσεις μια γωνιά στον χάρτη και απλά να ελπίζεις ότι δεν θα σε πάρει κανείς χαμπάρι;
 
το ταρκοβ δεν είναι br αυτό είναι ξεκάθαρο. σκοπός σου είναι να μπεις να λουταρεις και να βγεις ζωντανός αλλιώς χάνεις και αυτά που είχες από όσο κατάλαβα.
 
Το Tarkov είναι 3 χρόνια σε closed beta. 'Οταν το ολοκληρώσουν μπορεί, ίσως, πιθανόν και να το κοιτάξω.

Και ανάμεσα σε όλα αυτά, όταν δω ότι έχω λίγο κενό, έχω ξεκινήσει δειλά δειλά την σταδιοδρομία μου στο blood bowl 2. Ακόμα στις αρχές του campaign είμαι, δεν έχω τελειώσει ουσιαστικά καν το training ακόμα και ανυπομονώ παράλληλα να φτιάξω την dream team μου με τους ορκάδες....

H Campaign εκτός από εκπαιδευτική είναι και απολαυστικότατη. Θα περάσεις όμορφα.
 
Πάντως πέρα από το ότι το οφτοπικιάσαμε λίγο, εγώ το ρωτούσα σοβαρά.

Με ποιον μηχανισμό κάνει τους παίχτες να ανταγωνίζονται; Ή πραγματικά το ότι πολεμάνε είναι δική τους επιλογή αλλά θα μπορούσανε και να σωθούνε όλοι; Σε άλλα BR αν δεν κάνω λάθος το παιχνίδι τελειώνει όταν μείνει 1 (ή και δέκα) ζωντανός. Στο Tarkov πώς ακριβώς πάει; Ποιός θεωρείται ότι κέρδισε; Αυτός με τα περισσότερα kills? Μπορείς να πιάσεις μια γωνιά στον χάρτη και απλά να ελπίζεις ότι δεν θα σε πάρει κανείς χαμπάρι;

Όπως έγραψα παραπάνω, τον σκοπό τον θέτεις εσύ. Έχεις 40 λεπτά πάνω κάτω να τον επιτύχεις μέσα στο map.Όλοι (εκτός αν είσαι σε group) θεωρούνται εχθρικοί στόχοι. Υπάρχουν κάποιοι λίγοι ρομαντικοί που κάνουν το "wiggle" (lean-right, lean-left συνεχόμενα) ως ένδειξη του ότι είναι φιλικοί, αλλά στο 99% των περιπτώσεων, καταλήγουν νεκροί μετά τα πρώτα 2 δευτερόλεπτα του wiggle. Επίσης, το game έχει hand signals και κάποια voice "emotes" τύπου ('Hey, Don't Shoot') τα οποία κανείς δεν χρησιμοποιεί.

Νικητής δεν υπάρχει, δεν είναι αυτός ο σκοπός του παιχνιδιού. Ο σκοπός του είναι να σου δώσει μια πραγματικά σκληρή, οδυνηρή και αγχωτική εμπειρία. Και το καταφέρνει στο έπακρο. Είχα πολλά χρόνια να συναντήσω παιχνίδι που θα με κάνει να ιδρώσω και να έχω ταχυπαλμία.
 
Όπως έγραψα παραπάνω, τον σκοπό τον θέτεις εσύ. Έχεις 40 λεπτά πάνω κάτω να τον επιτύχεις μέσα στο map.Όλοι (εκτός αν είσαι σε group) θεωρούνται εχθρικοί στόχοι. Υπάρχουν κάποιοι λίγοι ρομαντικοί που κάνουν το "wiggle" (lean-right, lean-left συνεχόμενα) ως ένδειξη του ότι είναι φιλικοί, αλλά στο 99% των περιπτώσεων, καταλήγουν νεκροί μετά τα πρώτα 2 δευτερόλεπτα του wiggle. Επίσης, το game έχει hand signals και κάποια voice "emotes" τύπου ('Hey, Don't Shoot') τα οποία κανείς δεν χρησιμοποιεί.

Νικητής δεν υπάρχει, δεν είναι αυτός ο σκοπός του παιχνιδιού. Ο σκοπός του είναι να σου δώσει μια πραγματικά σκληρή, οδυνηρή και αγχωτική εμπειρία. Και το καταφέρνει στο έπακρο. Είχα πολλά χρόνια να συναντήσω παιχνίδι που θα με κάνει να ιδρώσω και να έχω ταχυπαλμία.
Νομίζω ότι ακριβώς αυτό είναι που μου το χαλάει στα παιχνίδια γενικά, δεν υπάρχει don't shot, όλοι σκέφτονται "παιχνίδι είναι λολ μπουμ" και τέλος. Δεν υπάρχει συνεργασία, δεν σκέφτεται κανείς να μην καθαρίσει τους πάντες.
 
Καλά κάνω και δεν ασχολούμαι με multiplayer. Δεν υπάρχει συννενόηση, γενικά.
πως δεν υπάρχει "φιλαράκι παίξε αυτό που σου λέμε όπως στο λέμε αλλιώς ban"
 
Μα ναι, αλλά να χαλιέσαι στην προσπάθειά σου να συννενοηθείς; Πρέπει δηλαδή να υπάρχει η απειλή του ban για να συμμορφωθεί κάποιος; Δε θέλω να σκέφτομαι! Προτιμώ (στη λίγη ώρα καθημερινά που παίζει πια ο καθένας μας) να κραδαίνω τη σπαθάρα ή την οπλάρα (ανάλογα με το παιχνίδι!), να προχωράω λίγο παραπέρα με αντιπάλους τους NPCs, και όταν έρθει η ώρα, να το κλείσω ήρεμος και αύριο πάλι...
 
Τι θα επαιζα αυτον τον καιρο. Memento Mori2.
Συμφωνα με τον στιμ, εχω επενδυσει 52 ωρες στο παιχνιδι. Εκανα load το τελευταιο save και δεν θυμαμαι τιποτα, δεν ξερω καν γιατι ειμαι μπροστα σε μια πορτα. Το λογικο ειναι να ξεκινησω απο την αρχη αλλα 52 ωρες;;;;; και το υποσυνειδητο βαραει σειρηνες. Καπου στο μεσοπελαγος της αμνησιας, κρυβεται καποιο/α σημεια που εφαγα κολημα και σιγουρα θα με εκαναν να φτυσω την οθονη. διακρινω καποιες σταμπες στο πλαισιο.
Αυτο το σκηνικο κανει μετωπικη συγκρουση με την θεληση μου, να τιμησω το συγκεκριμενο παιχνιδακι το οποιο θυμαμαι πολυ καλα οτι το τσουλαγε το ενδιαφερον μου.... αλλα 52 ωρες;;;;;
 
52 h σε adventure;!!! Τα πιο πολλά φτάνουν το πολύ 25. Και δεν είχε τερματιστεί κιόλας! Είναι τόσο; Ναι, νομίζω είναι πολλές για επανάληψη. Καλύτερα κάποιο βίντεο ή διάβασμα κάποιου αναλυτικού plot για μέχρι εκείνο το σημείο.
 
Μήπως το είχες ξεχάσει ανοιχτό πριν φύγεις για τα ξένα ρε Κούνελε; Εδώ το παιχνίδι, λέει, ο άλλος αραχτός, το σκεφτόταν και τα έκανε όλα και του πήρε 21,5 ώρες.
 
Θυμαμαι οτι σε καποιο σημειο ειχα φαει μεγαλη ταλαιπωρια, ισως να ειναι και η πορτα που στεκομαι. επειδη εκτος απο τα χρονια που περασαν, η εμπειρια ηταν σιγουρα super τραυματικη, και ετσι παιζει μια γενικη αμνησια.
Συγνωμη για την αντιπαραγωγικη μου επιδοση, αλλα καποιοι απο εμας καιγονται κιολας.

err.jpg
|


99254613-889221004889762-652317738835902464-n.jpg

EDIT ξεχασα....
Το Screenshot ειναι λιγο μεγαλυτερο απο οτι πρεπει για να πιασει και τα "επιτευγματα". Doing a great job

EDIT
Ευτηχως, ο Manos ειχε κανει το review και με βγαζει λιγο απο την απολυτη αμηχανια.
Με ιδιαίτερη χαρά και πάσα βεβαιότητα, μπορώ να σας πω ότι ανεξαρτήτως του βαθμού εμπειρίας που διαθέτετε, το “Guardians of Immortality” θα σας κάνει, σε αρκετά σημεία, να σκεφτείτε πολύ, αν φυσικά δε καταφεύγετε με το παραμικρό σε χρήση walkthrough.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top