@pornostars σοβαρά όμως... η αντοχή του genre στο χρόνο με επιχείρημα ένα game που βγήκε το
2014 (αγγλική έκδοση, η γερμανική πρέπει να ήταν κάνα δυο χρόνια πιο πίσω), είναι κάπως οξύμωρο.
Απαντώ κι εγώ σοβαρά.
Το ότι μια εταιρεία ανάπτυξης παιχνιδιών έχει κλείσει και ότι γενικά το genre "περνάει κρίση" και το χειρότερο απαξίωση, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει μεράκι, δεν αναπτύσσονται σχέδια και ότι έχει εξαφανιστεί το όραμα για adventure παιχνίδια.
Το ότι κλείνουν επιχειρήσεις δεν αίρεται αυτομάτως και η αξία των παιχνιδιών στον χρόνο - πόσω μάλλον περιπέτειες με υπέροχους γρίφους που έχουν στην κυριολεξία αποθηκευθεί στο φαντασιακό μας και θα τις κουβαλάμε στο κεφάλι μας μέχρι τον θάνατο. Οι τίτλοι άπειροι.
Το ότι η ομάδα που τις δημιούργησε έχει διαλυθεί, έχει αποχωρήσει σε μια έρημο στην Ασία κάνοντας διαλογισμό ή έχει ασχοληθεί με κάτι διαφορετικό, δεν σημαίνει ότι ήρθε η καταστροφή ή ότι πρέπει να μιζεριάζουμε ή να κλαυθμυρίζουμε για την σαπίλα της βιομηχανίας, σε έναν κόσμο που φθίνει ούτως ή άλλως στην προχειρότητα και στο αρπακόλλα. Ούτε να σκεφτόμαστε με μαθηματικούς συνειρμούς: Αφού είναι του 2014 τότε δεν δικαιούμαστε να ομιλούμε.
Διαμαντάκια κυκλοφορούν κατά καιρούς και προσπάθειες γίνονται για καλύτερες gaming εμπειρίες.
Ίσα-ίσα που όταν ένα "παλιό" adventure παιχνίδι του 2014 εξακολουθεί να ενθουσιάζει και να προβληματίζει, μόνο οξύμωρο δεν το λες.
Η αντοχή του genre στον χρόνο υφίσταται· θέλουμε δεν θέλουμε.
Τώρα εάν αυτά που κυκλοφορούν δεν θυμίζουν τα παλιά καλά adventures και ότι γενικώς υπάρχει γκρίνια: shit happens.