What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Joined
Dec 8, 2012
Messages
1,946
Τέλος και το Control AWE, συνεπώς ώρα για ύμνους. Έχω αφήσει μερικά δευτερεύοντα side missions, τα οποία επιφυλάσσομαι να επισκεφτώ στο μέλλον, αλλά το backlog είναι εδώ, ενωμένο-δυνατό και δεν το βλέπω να γίνεται άμεσα.

Το Control είναι ένα πραγματικά περίεργο παιχνίδι. Περίεργο setting, περίεργο story, περίεργη παρουσίαση και εκτύλιξη του τελευταίου, χαρακτήρες, collectables, missions/side missions, τα πάντα στο παιχνίδι έχουν σαν κοινό παρονομαστή τον ιδιάζοντα χαρακτήρα του. Είναι το είδος του περίεργου που νομίζω πως θα εμπνεύσει οικειότητα με το καλημέρα στον θιασώτη των Twin Peaks, X-Files, Stephen King, γιατί όχι και Lovecraft (αν και δεν το λες lovecraftian σε καμία περίπτωση). Εγώ το αγάπησα, υπήρχαν πολλές στιγμές που μου έπεφτε το σαγόνι με αυτά που έβλεπα και άκουγα, όχι απλά λόγω του εξαιρετικού τεχνικού τομέα, αλλά κυρίως λόγω της εικονοπλασίας και του ηχοτοπίου που αυτός μου παρουσίαζε. Immersion, immersion, IMMERSION. Tip -για να μη διαταραχτεί το τελευταίο, αγνοήστε τους διάφορους "συναγερμούς" που ανακύπτουν σποραδικά.

Σε επίπεδο μηχανισμών, έχει ένα από τα πιο απολαυστικά συστήματα μάχης που μπορώ να θυμηθώ σε third person action-adventure ή γενικότερα shooter. Διαισθητικός χειρισμός, εύκολος στην εκμάθηση, έκανε την προσθήκη νέων ικανοτήτων στο ρεπερτόριο της Jesse απρόσκοπτη. Οι ικανότητες προσδίδουν βάθος και ποικιλία στο gameplay, σε συνδυασμό με τις αναβαθμίσεις τους. Σημαντικό ρόλο επίσης παίζει η αξιοποίηση των ικανοτήτων της ηρωίδας για την ανακάλυψη μυστικών περιοχών και την επίλυση γρίφων. Οι τελευταίοι, όπου υπάρχουν, είναι δουλεμένοι, όχι διεκπεραιωτικοί, αλλά ούτε και δύσκολοι σε βαθμό που να επισκιάσουν το ίδιο το παιχνίδι. 1-2 μάλιστα μου θύμισαν κλασικά adventure games. Νομίζω πως μόνο ποιότητα προσδίδουν στη συνολική εμπειρία και τους ευχαριστήθηκα (ειδικά ο optional με τη ρουλέτα είναι όλα τα λεφτά -ναι, έκανα το αστείο, αυτό είναι το επίπεδο).

Τέλεια έμπνευση θεωρώ το "service weapon" με τα upgrades του και το κοινό energy (ammo) pool για όλες τις μορφές του. Το τελευταίο δίνει κίνητρο στον παίκτη να εναλλάσσεται μεταξύ των διάφορων weapon forms με σκοπό να είναι κατά περίπτωση αποτελεσματικός, χωρίς να έχει την πολυτέλεια να τη βλέπει gunslinger και γεια σας ή να βγάλει όλο το παιχνίδι με ένα form (με 1-2 συγκεκριμένα forms γίνεται, αλλά δεν το χαίρεσαι). Ουσιαστικές και χρηστικές είναι και οι προσωπικές αναβαθμίσεις (τύπου stim packs) που μπορεί να χρησιμοποιεί η Jesse κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού.

Συνολικά, το παιχνίδι καταφέρνει με τους μηχανισμούς του να σου δώσει πολλά εργαλεία για να κάνεις χαμό, αλλά χωρίς να αισθάνεσαι άτρωτος και OP σε βαθμό που οι μάχες να καταλήξουν grinding. Αυτό το καταφέρνει και εισάγοντας συστηματικά νέους τύπους εχθρών, με διαφορετικές ικανότητες, challenge rating κλπ. Γενικά, είναι μια τίμια πρόκληση, μα όχι και σαδιστικά δύσκολο.

Στα των expansions, το Foundation μου φάνηκε αρκετά μεγαλύτερο και δυσκολότερο (ειδικά στο τελευταίο fight) από το AWE. Θεωρώ επίσης πως όποιος παίξει το βασικό παιχνίδι, πρέπει να παίξει και το Foundation, τα δύο λειτουργούν πολύ συνεκτικά μεταξύ τους και προσδίδουν περισσότερο βάθος στο The Oldest House και κατ' επέκταση τον κόσμο του παιχνιδιού. Δεν υπάρχει κάποιο cliffhanger μεταξύ των δύο. Το AWE αντλεί πρακτικά τα πάντα από το Alan Wake και τα παρουσιάζει μέσα από το πρίσμα του Federal Bureau of Control (αναφορές, audio logs κλπ). Για κάποιον που δεν έχει παίξει Alan Wake ή που δε θυμάται και πολλά, στέκεται μόνο του, σαν ένα ακόμα Altered World Event από αυτά που καλείται να αντιμετωπίσει το FBC. Χαίρομαι ωστόσο που δε βαρέθηκα και ξαναέπαιξα το AW πριν μια βδομάδα, γιατί το AWE expansion πατά πάνω σε δευτερεύοντες χαρακτήρες και τόσα χρόνια μετά δεν θα είχα πάρει το 100% αυτού που προσφέρει.

Εξαιρετικό το παίγνιο, 8/10 would levitate again. Παίχτε πανκ Control.
 
Last edited:
Joined
Jan 22, 2020
Messages
943
Παίζω Grim Dawn. Τελείωσα το main game και το Ashes of Malmouth και σκεφτόμουνα αν θα ξεκινήσω το Forgotten Gods expansion ή να το γυρίσω για λίγο σε κανένα άλλο παιχνίδι να αδειάζει το backlog. Και μετά ανακάλυψα το Crucible. Εντάξει μπορείτε να με αφήσετε εκεί μέσα να κλίκι κλίκι αιωνίως.

Ξεκίνησα και δύο νέους χαρακτήρες (μέχρι να αποφασίσω τι class μου αρέσει περισσότερο), γιατί μετά από τόσα χρόνια μόνο Necromancer αποφάσισα ότι είναι καιρός να δοκιμάσω και κάτι διαφορετικό. Δεν ξέρω μέχρι που θα τις φτάσω όμως γιατί ψιλοβαριέμαι να περνάω όλο το στόρυ από την αρχή.
 

maladroid

Umber Hulk
Joined
Nov 27, 2012
Messages
928
Ολοκλήρωσα το Call of the Sea, το οποίο μου άφησε άριστες εντυπώσεις.
Ωραία ιστορία και αφήγηση που παντρεύει το ρομάντζο με ένα κλασικό λαβκραφτικό μυστήριο. Γνήσιο adventure-ίστικο gameplay με χαλαρή εξερεύνηση και puzzles μέτριας δυσκολίας που σε κρατούν σε εγρήγορση, υπέροχα τοπία με ζωηρούς χρωματισμούς, ποιοτικό voice acting, και ατμοσφαιρική μουσική.
Το μόνο που έχω να του προσάψω είναι το προβληματικό optimization, που κάνει το παιχνίδι δυσανάλογα βαρύ, αν και όχι τόσο ώστε να επηρεάζει το gameplay.
8/10

Μιλώντας για optimization, ευκαιρία να τα ψάλλω λίγο στο The Medium, που παίζω τώρα. Τα γραφικά του επ'ουδενί δεν είναι τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογούν την next-gen αποκλειστικότητα και όταν επισκέπτεσαι τον παράλληλο κόσμο σε split screen, η κατάσταση γίνεται απαράδεκτη. Όπως έχει πει και ο Nitro, δεν υπάρχει δικαιολογία για τον τρόπο που διαχειρίζονται την ταυτόχρονη απεικόνιση των δύο κόσμων γονατίζοντας το σύστημα. Μυρίζει τεμπελιά από χιλιόμετρα.
Κατά τα άλλα, πρόκειται για ένα συμπαθητικό horror adventure (είμαι κάπου στα μισά) με νοσηρή αισθητική στα πρότυπα του Silent Hill και χαλαρό puzzle-solving βασισμένο στις παραφυσικές δυνάμεις της πρωταγωνίστριας. Τα περιβάλλοντα είναι υπερβολικά επαναλαμβανόμενα και στερούνται πρωτοτυπίας, ενώ υπάρχουν και κάποια stealth sequences (κλασική εμμονή της Bloober Team) που προσωπικά τα βρίσκω αρκετά clunky και κουραστικά. Περισσότερα όταν το ολοκληρώσω.

Τέλος, προχωράω και το Tell Me Why, βρίσκομαι ήδη στο δεύτερο επεισόδιο (απ'τα τρία συνολικά) και τα Life is Strange vibes είναι πολύ έντονα. Ώρες ώρες το παιχνίδι μοιάζει λίγο με εγχειρίδιο "Το transgender άτομο της διπλανής πόρτας και Πώς να του συμπεριφέρεστε" αλλά γενικά χειρίζεται το θέμα αρκετά διακριτικά imo. Ούτως ή άλλως, το μεγαλύτερο βάρος έχει δοθεί στην πολυπλοκότητα των οικογενειακών δεσμών, που αποδίδονται με αρκετή επιτυχία και αμεσότητα. Οι χαρακτήρες είναι συμπαθητικοί και καλοπαιγμένοι, τα γραφικά σαφώς βελτιωμένα σε σύγκριση με προηγούμενες δουλειές του στούντιο και γενικά είναι ένα αξιοπρεπέστατο αλλά λίγο βραδυφλεγές interactive drama.
 
Last edited:

chek2fire

Mind-flayer
Joined
Dec 14, 2012
Messages
1,719
Ολοκλήρωσα το Call of the Sea, το οποίο μου άφησε άριστες εντυπώσεις.
Ωραία ιστορία και αφήγηση που παντρεύει το ρομάντζο με ένα κλασικό λαβκραφτικό μυστήριο. Γνήσιο adventure-ίστικο gameplay με χαλαρή εξερεύνηση και puzzles μέτριας δυσκολίας που σε κρατούν σε εγρήγορση, υπέροχα τοπία με ζωηρούς χρωματισμούς, ποιοτικό voice acting, και ατμοσφαιρική μουσική.
Το μόνο που έχω να του προσάψω είναι το προβληματικό optimization, που κάνει το παιχνίδι δυσανάλογα βαρύ, αν και όχι τόσο ώστε να επηρεάζει το gameplay.
8/10

Μιλώντας για optimization, ευκαιρία να τα ψάλλω λίγο στο The Medium, που παίζω τώρα. Τα γραφικά του επ'ουδενί δεν είναι τόσο εντυπωσιακά ώστε να δικαιολογεί την next-gen αποκλειστικότητα και όταν επισκέπτεσαι τον παράλληλο κόσμο σε split screen, η κατάσταση γίνεται απαράδεκτη. Όπως έχει πει και ο Nitro, δεν υπάρχει δικαιολογία για τον τρόπο που διαχειρίζονται την ταυτόχρονη απεικόνιση των δύο κόσμων γονατίζοντας το σύστημα. Μυρίζει τεμπελιά από χιλιόμετρα.
Κατά τα άλλα, πρόκειται για ένα συμπαθητικό horror adventure (είμαι κάπου στα μισά) με νοσηρή αισθητική στα πρότυπα του Silent Hill και χαλαρό puzzle-solving βασισμένο στις παραφυσικές δυνάμεις της πρωταγωνίστριας. Τα περιβάλλοντα είναι υπερβολικά επαναλαμβανόμενα και στερούνται πρωτοτυπίας, ενώ υπάρχουν και κάποια stealth sequences (κλασική εμμονή της Bloober Team) που προσωπικά τα βρίσκω αρκετά clunky και κουραστικά. Περισσότερα όταν το ολοκληρώσω.

Τέλος, προχωράω και το Tell Me Why, βρίσκομαι ήδη στο δεύτερο επεισόδιο (απ'τα τρία συνολικά) και τα Life is Strange vibes είναι πολύ έντονα. Ώρες ώρες το παιχνίδι μοιάζει λίγο με εγχειρίδιο "Το transgender άτομο της διπλανής πόρτας και Πώς να του συμπεριφέρεστε" αλλά γενικά χειρίζεται το θέμα αρκετά διακριτικά imo. Ούτως ή άλλως, το μεγαλύτερο βάρος έχει δοθεί στην πολυπλοκότητα των οικογενειακών δεσμών, που αποδίδονται με αρκετή επιτυχία και αμεσότητα. Οι χαρακτήρες είναι συμπαθητικοί και καλοπαιγμένοι, τα γραφικά σαφώς βελτιωμένα σε σύγκριση με προηγούμενες δουλειές του στούντιο και γενικά είναι ένα αξιοπρεπέστατο αλλά λίγο βραδυφλεγές interactive drama.

το medium για όποιον του αρέσουν τα adventure είναι φοβερό game και πολύ καλογραμμένο. Τώρα τα γραφικά που λες αυτή η επεξεργασία που γίνετε σε δύο οθόνες νομίζω είναι και αυτό που το κάνει το game τόσο βαρύ.
 

Mogrey665

Death Knight
Joined
Feb 23, 2013
Messages
4,170
το the medium ειναι καλογραμμενο αλλα θα συμφωνισω με τον μαλαντροιντ. τα stealth κομματια ηταν αρκετα κουραστικα (βεβαια δεν ειχε πολλα το game) και μετα απο κει και περα οι γρίφοι ηταν υπερβολικα εύκολοι.
 
Joined
Nov 26, 2012
Messages
6,759
παπάρια λέω εγώ, είτε βλέπω 2 μισές, είτε μια ολόκληρη οθόνη πάλι τα ίδια πίξελ έπρεπε να ρεντάρει, αν δεν το κάνει, που από ότι κατάλαβα ΔΕΝ το κάνει, αλλά ρεντάρει Χ2 τότε είναι κακό design.
 

maladroid

Umber Hulk
Joined
Nov 27, 2012
Messages
928
Αυτό που λέει ο Nitro. Τα συγκεκριμένα sequences δεν είναι καν φορτωμένα με πολλούς χαρακτήρες, αντικείμενα, ανοικτό πεδίο δράσης κτλ. Μιλάμε για στατικές, on-rails σεκάνς που προσωπικά δεν με ενθουσίασαν ως concept και νομίζω υπάρχουν καθαρά για λόγους εντυπωσιασμού (τα συνηθίζει κάτι τέτοια η Bloober, άλλωστε).
Τώρα όσον αφορά τη γραφή, είναι αρκετά καλή ως τώρα (βοηθάει και η τοποθέτηση της δράσης στην Πολωνία που προσδίδει μια αυθεντικότητα), αλλά δεν μπορώ να πω ότι τη βρίσκω ανώτερη του μέσου όρου 🤷‍♂️
Επιφυλάσσομαι, βέβαια, γιατί έχω ακόμα δρόμο. Εκείνο που μου άρεσε εξαρχής, πάντως, είναι η πρωταγωνίστρια. Θυμίζει μια high-res εκδοχή της Kathy Rain από το ομώνυμο πιξελωτό adventure :love:
 

Adhan

Ρετροπιξελούμπεν
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,543
Ναι, έχει κι άλλα, πολλά βιβλία - πέρα από βδέλλες της τουαλέτας - που έχουν επηρεάσει δημιουργούς ακόμα και σε παιχνίδια. Ξέρω, σοκαριστικό.
:trollface: :journal: :alien:

στα πρότυπα του Silent Hill
Έξτρα πόντοι για τις σωστές αναφορές. Σε αντίθεση με κάποιον καλλιτέχνη μέχρι πρότινος γνωστός ως Ποταμίσια Μάτια που κάνει λόγο για συνδυασμό Syberia και Resident Evil. 😾
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,034
Όπως έχει πει και ο Nitro, δεν υπάρχει δικαιολογία για τον τρόπο που διαχειρίζονται την ταυτόχρονη απεικόνιση των δύο κόσμων γονατίζοντας το σύστημα. Μυρίζει τεμπελιά από χιλιόμετρα.

Εγώ δεν θα έλεγα τεμπελιά όσο gimmick. Είναι όμορφο σαν εφέ αλλά δεν βρήκα κάποιο game sequence που να ήταν πραγματικά απαραίτητο. Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν υπήρχε κάποιο σημείο του gameplay που να μην μπορούσε να υλοποιηθεί με ένα σύστημα σαν π.χ. του Titanfall 2 ή του Singularity. Δεν υπάρχει δηλαδή κάποια sequence που να πρέπει να δράσεις ταυτόχρονα και στους δύο κόσμους, οπότε με ένα κουμπάκι που θα σε μετέφερε από τον ένα κόσμο στον άλλο θα μπορούσε να επιτευχθεί το ίδιο ή έστω παρόμοιο αποτέλεσμα.
 
Joined
Dec 8, 2012
Messages
1,946
@kara μην παρερμηνευθώ, θυμίζουν γρίφους παλιών adventures (πχ Broken Sword I & II), δεν είναι όμως σε καμία περίπτωση στα ίδια επίπεδα σχεδιασμού ή δυσκολίας. Αρκετοί όμως παραπέμπουν αρκετά σε ύφος και κατεύθυνση, ώστε να διαφοροποιούνται αισθητά από τους τυπικούς σε αυτό το είδος παιχνιδιών.
 
Joined
Nov 26, 2012
Messages
6,759
Εγώ δεν θα έλεγα τεμπελιά όσο gimmick. Είναι όμορφο σαν εφέ αλλά δεν βρήκα κάποιο game sequence που να ήταν πραγματικά απαραίτητο. Μπορεί να μου διαφεύγει κάτι αλλά έχω την εντύπωση ότι δεν υπήρχε κάποιο σημείο του gameplay που να μην μπορούσε να υλοποιηθεί με ένα σύστημα σαν π.χ. του Titanfall 2 ή του Singularity. Δεν υπάρχει δηλαδή κάποια sequence που να πρέπει να δράσεις ταυτόχρονα και στους δύο κόσμους, οπότε με ένα κουμπάκι που θα σε μετέφερε από τον ένα κόσμο στον άλλο θα μπορούσε να επιτευχθεί το ίδιο ή έστω παρόμοιο αποτέλεσμα.
είναι και τεμπελιά, ανακάλυψαν το splitscreen και ξαφνικά έχει τετραπλάσιες απαιτήσεις; Γιατί; Γιατί έχουν κάνει κάπου, παπαριά.
Τόσα χρόνια πως παίζουμε παιχνίδια διπλό με splitscreen και μάλιστα πρέπει το σύστημα να διαχειριστεί και δεύτερο Input?
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
7,034
είναι και τεμπελιά, ανακάλυψαν το splitscreen και ξαφνικά έχει τετραπλάσιες απαιτήσεις; Γιατί; Γιατί έχουν κάνει κάπου, παπαριά.
Τόσα χρόνια πως παίζουμε παιχνίδια διπλό με splitscreen και μάλιστα πρέπει το σύστημα να διαχειριστεί και δεύτερο Input?

Δεν ξέρω για να πω την αλήθεια τους πιθανούς τεχνικούς λόγους για να πάρω θέση, κάπου θυμάμαι να διάβασα ότι αυτοί του είδους η απεικόνιση είναι πιο βαριά απο τα κλασικά split-screen λόγω των διαφορετικών assets πού πρέπει να φορτωθούν ή κάτι τέτοιο. Δυστυχώς η πιθανή εξήγηση δεν ανήκει στο γνωστικό μου πεδίο.
 

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
2,560
Παίζω για δεύτερη φορά Witcher 2 και μάλιστα για πρώτη φορά με full γραφικά. Εμπειρία. Μετέφερα και ένα save ίδιο με το δικό μου (Scoiatel side, Adda dead, Alvin to Triss) να δω αν θα έχει αλλαγές (τη πρώτη φορά που το είχα παίξει είχα ήδη σβήσει τα saves του 1 και δε μ' έκοψε να ψάξω έτοιμο).
E και λίγο Night of the Rabbit, πανέμορφο. Να 'ναι καλά η Daedalic-πώς-τη-λεν να θυμίζει Lucas Arts εποχές.

Το Dagerfall φυσικά δε σταμάτησε, απλά το save του μεταφέρθηκε αυτούσιο στο laptop για τα απογεύματα. 7 level, γύρω στο 27-30 rep σε 3 guilds και με το main quest δεν έχω ιδέα τι γίνεται, αλλά κανόνισα ένα shady γάμο και βρήκα τι απέγινε ο χαμένος αδερφός ενός πρίγκηπα. Μου τη δίνει που για να προχωρήσει το main quest πρέπει να περιμένεις επιστολές. Τουλάχιστον έχω mod που αφαιρεί τα deadlines.
 
Last edited:

akarthis

Gelatinous Cube
Joined
Oct 15, 2019
Messages
101
To elex προχωρα με γοργους ρυθμους. Πολυ καλο παιχνιδι με πολυ ωραιο κοσμο αλλα και τις γνωστες ατελειες της εταιρειας. Εχω την εντυπωση οτι θα το παω μεχρι τελους.
Πηρα και το detroit become human. Ωραια ταινια(ε παιχνιδι) και μου θυμιζει westworld. Παιζω γυρω στη μια ωριτσα το βραδυ αφου κοιμησω τη μπεμπα(κ συζυγο) και κουμπωνει καλα εκει.Φαινεται να εχει αρκετες επιλογες στο πως εξελισσεται και μπορει 2 ατομα να εχουν εντελως ξεχωριστη εμπειρια. Παντως για δευτερο walkthrough δυσκολο τοβλεπω.
 
Joined
Nov 26, 2012
Messages
6,759
Δεν ξέρω για να πω την αλήθεια τους πιθανούς τεχνικούς λόγους για να πάρω θέση, κάπου θυμάμαι να διάβασα ότι αυτοί του είδους η απεικόνιση είναι πιο βαριά απο τα κλασικά split-screen λόγω των διαφορετικών assets πού πρέπει να φορτωθούν ή κάτι τέτοιο. Δυστυχώς η πιθανή εξήγηση δεν ανήκει στο γνωστικό μου πεδίο.
ναι το σκέφτηκα όταν έλεγαν ότι το παιχνίδι θέλει SSD, αλλά δεν είδα διαφορά όταν έβαλα SSD, γενικά όπως έχω ξαναπεί, πιστεύω ότι αν ήταν κάποιο μεγαλύτερο στούντιο με πλάτες καμία ΕΑ θα είχαν βρει λύση στο όποιο πρόβλημα μπορεί να προέκυψε.
Στην παρούσα φάση μου θυμίζει όμως κάτι τύπους που κάνουν ένα αρχείο photoshop με 500 layers και το στέλνουν όπως είναι γιατί δεν ξέρουν να κάνουν flatten και συμπίεση zip...

και για να είμαι και ontopic :p έβαλα να δοκιμάσω Surviving Mars, πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι, αλλά έχω κάποιες αμφιβολίες για το replayability που σε τέτοιου είδους παιχνιδιού περιμένεις να έιναι υψηλό.

Το Χ3 περιμένει καρτερικά σε μια άκρη πότε θα έχω την φυσική διαύγεια και τον χρόνο να το πιάσω, εκεί σε καμιά 40αριά χρόνια δηλαδή που θα βγαίνω στην σύνταξη αν δεν έχω βαρέσει μπιέλα δηλαδή.

Ψάχνοντας κάποιο shotemup για όταν δεν θέλω κάτι με αργούς ρυθμούς, έβαλα και το L4D αλλά δεν με ψήνει το στυλ του, οπότε έπιασα το Metro Last Light να πάρω έμπνευση να πιάσω επιτέλους το βιβλίο ΜΕΤΡΟ 3035 που το αγόρασα day 1 και κάθεται στο ράφι. Εντυπωσιάστηκα πάντως, καθώς τώρα έχω το σύστημα να το παίξω όλα high και με 60άρι fps (κονσολομαλακίες πάλι όμως, 75άρι ήλπιζα λόγο οθόνης) και γούσταρα.

Δειλά δειλά άρχισα να παίζω κανά ματσάκι TF2 πάλι, όσο και να έχω τσαντιστεί με την valve που το έχει στο κλάσιμο, παραμένει από τα λίγα competitive παιχνίδια που με ψήνουν, ίσως απλά να έχει γίνει hardcoded στον εγκέφαλό μου μετά από τόσα χρόνια, τι να πω.
 
Last edited:
Joined
Dec 15, 2012
Messages
6,616
παπάρια λέω εγώ, είτε βλέπω 2 μισές, είτε μια ολόκληρη οθόνη πάλι τα ίδια πίξελ έπρεπε να ρεντάρει, αν δεν το κάνει, που από ότι κατάλαβα ΔΕΝ το κάνει, αλλά ρεντάρει Χ2 τότε είναι κακό design.


είναι και τεμπελιά, ανακάλυψαν το splitscreen και ξαφνικά έχει τετραπλάσιες απαιτήσεις; Γιατί; Γιατί έχουν κάνει κάπου, παπαριά.
Τόσα χρόνια πως παίζουμε παιχνίδια διπλό με splitscreen και μάλιστα πρέπει το σύστημα να διαχειριστεί και δεύτερο Input?

It's much harder for the processor, for the graphics card, because in a normal split-screen you have two cameras in the same level. But we have to have two cameras in two different levels.

While there are commonalities in the two game worlds, we are looking at two distinct locations rendered simultaneously, with unique sets of assets per view also increasing the demands on the hardware in terms of streaming, GPU compute and CPU load. For example, rendering components like depth of field, ambient occlusion and motion blur are calculated twice, increasing the cost. On top of that, DXR-accelerated ray tracing is featured on the Xbox Series X and PC versions and the BVH acceleration structure that's a fundamental requirement for this technology must be maintained for both viewports, taxing both CPU and VRAM (which may explain why RT is missing on Xbox Series S).

Jacek - There are no loading times. If you want the two worlds experience , you will have it. The level is always there, waiting for you to go through the trigger and start the two screen thing. If you see some effects when the world splits, it's only for our direction, to be aware of what's happening.

Wojciech - To be honest, most of the locations are built in the two worlds at the same time, so it depends on the play style we choose.


 
Joined
Nov 26, 2012
Messages
6,759
@kara εσύ πως το βλέπεις όλο αυτό μέσα από τον χορό;

Σαφώς η δική σου εμπειρία είναι σε άλλο επίπεδο.
 
Top Bottom