Gloomhaven: Σαφώς τα παρακάτω δεν πρόκειται να παραξενέψουν όσους έχουν εμπειρία. Ειδικά αν έχουν δοκιμάσει και τις δύο μορφές του. Μάλλον θα σκάσουν στα γέλια.
Πάω λοιπόν να παίξω το παιχνίδι για πρώτη φορά και όντας "βετεράνος"

στα ttbrpg βάζω την campaign στο hard χωρίς tutorial.
Προφανώς ξεκίνησα κάπως έτσι

για να καταλήξω
ακριβώς έτσι


με τη μόνη διαφορά ότι οι Γιάνγκοι ήταν πολύ περισσότεροι. Επέμεινα όμως, γιατί είπαμε βετεράνος....

Με τα πολλά προχωράω μέχρι και το τρίτο δωμάτιο του πρώτου stage, αλλά με την κατάληξη πάντα ίδια..
Λέω μέσα μου: <<Βετεράνε μου κάτι δεν πιάνεις, ρίξε στο normal μπας και βγει άκρη>>
Πάντα στο campaign.. άκρη έβγαινε, αλλά το δωμάτιο όχι.

Ρίχνω λοιπόν τα μούτρα μου μπαίνω guildmaster με tutorial. Και εκεί κάπου άρχισε να κυλάει το παιχνίδι και να μπαίνω στη λογική του. Τελικά κατάφερα να βγάλω και το πρώτο δωμάτιο του campaign παίζοντας παράλληλα με το guildmaster και πάντα στο normal. Το campaign με δύο merceneries. Aκόμα είμαι στην διαδικασία εκμάθησης και με πολύ δρόμο, αλλά νομίζω ερωτεύτηκα. Είναι από αυτά που μένουν στο σκληρό μόνιμα και γίνεσαι όλο και καλύτερος. ΔΕΝ είναι ευπρόσιτο, θέλει υπομονή και επιμονή, αλλά αυτή η αίσθηση να βγάζεις τον τελευταίο σκελετό με την τελευταία κάρτα του τελευταίου όρθιου merc, συγκρίνεται άνετα με ό,τι σου δίνει το xcom μη σου πω και την αίσθηση όταν ρίχνεις τον Ishin στο Sekiro.
Βλέπεις τέτοια παιχνίδια και αναρωτιέσαι για τα 40+ circle jerk που μαζεύονται κυρίως σε εκπομπές στο yt και ευλογούν τα γένια τους αποκαλώντας ο ένας τον άλλο old school και χαρντκορ και κρίνουν αυστηρά τα παιδιά που παίζουν lol και fifa και "ανησυχούν για το μέλλον των video games". Oι ίδιοι δεν έχουν ίχνος ιδέας για το χομπιν πέρα από τα βασικά franchises. Τα οποία βέβαια έχουν την αξία τους, αλλά κάπου έλεος με την υπερβολή..