Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part III

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Update των πρόσφατων πεπραγμένων μου:

Loco Motive: Το τελειώσα εδώ και κάμποσες μέρες.
Εν τάχει τα προφανή, που έχω ήδη αναφέρει και σε προηγούμενο ποστ: απίθανα καρτουνίστικα γραφικά/animation, κατά τόπους εύστοχο χιούμορ, παλαβοί χαρακτήρες και καλούτσικα puzzles (αρκετά εύκολα, ωστόσο).
Ενστάσεις: ενώ το voice acting είναι γενικά μούρλια, η ερμηνεία του Herman Merman σπάει λίγο μπάλες. Ρίχνω το φταίξιμο στις οδηγίες που έλαβε ο ηθοποιός και μάλλον έγραφαν κάτι σαν "θέλω Lazlo Cravensworth από What We Do In The Shadows αλλά χωρίς ΚΑΘΟΛΟΥ από την αρχοντιά και το μπρίο του Matt Burry, το 'χουμε;". Είναι η μοναδική εξήγηση για τις εκνευριστικές, αψυχολόγητες αυξομειώσεις στην δραματικότητα του delivery.
Άλλο μεγάλο θέμα η φλυαρία. Εδώ το παιχνίδι μού θύμισε αρκετά Daedalic (βλ. κυρίως Deponia, Edna & Harvey). Κύριος υπαίτιος τα "παρεάκια" ομιλούντων χαρακτήρων που θα μπορούσαν να είναι ένας, π.χ. οι τρεις σεφ, οι τρεις μουσικοί, οι τρεις cultists κ.ό.κ. Ο καθένας τους έχει σχεδόν πανομοιότυπες ερωτοαπαντήσεις, οι οποίες δεν προσφέρουν τίποτα το ουσιαστικό στον ψυχαναγκαστικό παίκτη που θέλει να εξαντλήσει κάθε διάλογο.
Στα ουδέτερα, το μετριοκαλό σενάριο/πλοκή. Οι αρχικές υποσχέσεις για ζουμερό whodunnit δεν δικαιώνονται ποτέ, αλλά οκ κωμωδία είναι θα πει κάποιος και ως τέτοια λειτουργεί αρκετά καλά.
Τέλος, πέρα από τα δύο κρασαρίσματα, συνάντησα κι ένα game-breaking bug. Ευτυχώς το παιχνίδι σώζει συνέχεια, οπότε μικρό το κακό.
Συνολικά είναι ένα τίμιο love letter στα classics της αγαπημένης Lucas Arts, αλλά όσο περνούσε η ώρα διασκέδαζα και λιγότερο. Καλώς ή κακώς οι τελικές εντυπώσεις είναι αυτές που σου μένουν περισσότερο, οπότε:
7/10

The Charnel House Trilogy: Είχε πιάσει αράχνες στο backlog κι είπα να το ξεπετάξω (ένα διωράκι κρατάει) να πάει στο καλό. Κλισέ σενάριο, διάλογοι απευθείας από το blog ντεμέκ ψαγμένου emo/goth φοιτητή με ρεζερβέ σποτάκι στα Starbucks της γειτονιάς του, μέτρια γραφικά κι ερμηνείες, ανύπαρκτο gameplay. Προοριζόταν για εισαγωγικό κεφάλαιο σε επερχόμενη ρετροπιξελούμπα που μάλλον δεν θα βγει ποτέ. Δεν μπορώ να πω ότι στενοχωριέμαι. Το βρίσκεις και με 1 ευρώ στις εκπτώσεις, αλλά ποιος έχει δύο ώρες για χάσιμο τη σήμερον ημέρα;
3/10

DOOM Eternal - The Ancient Gods Part 1 & 2 DLC: Αρκετό άσκοπο platforming και κάποια κουραστικά encounters με νέες, ακόμα πιο σπαζ@ρχίδικες εκδοχές γνωστών εχθρών, λογικά επειδή δεν έφταναν τα μπινελίκια που ρίξαμε στο main campaign.
Από την άλλη, το μακέλεμα δαιμόνων έχει κάτι το εθιστικό, βοηθάει και το λαχταριστό combo γραφικών/performance, οι νέες τοποθεσίες είναι αρκετά επικές και metal (ειδικά στο Part 2), γενικά δεν μπορώ να πω ότι πέρασα κι άσχημα. Το δεύτερο part πιο ξεκούραστο και με καλύτερη ροή από το πρώτο, ωστόσο το τελικό boss fight ήταν gimmicky σε βαθμό κακουργήματος (όχι ότι του Part 1 ήταν πολύ καλύτερο...). Κάθησα διάβασα και τα lore pages που βρίσκεις, λίγο cringe αυτή η προσπάθεια να δώσουν στον Doomguy και τους δαίμονες "σοβαρό" origin story αλλά δε βαριέσαι.

6/10
 
Last edited:
Double post, I guess.

Μετά το χαμό που έγινε πρόσφατα γύρω από το Space Marine 2, αποφάσισα να δοκιμάσω το original του 2011. Πρώτη "επίσημη" γνωριμία με το σύμπαν του Warhammer 40k, ύστερα από άπειρες ώρες στο Starcraft και αρκετά επιτραπέζια sessions με τη θρυλική Σταυροφορία στο Διάστημα. Το παιχνίδι δεν θυσιάζει χρόνο να σου εξηγεί το lore αλλά αν, όπως εγώ, έχεις μια περιφερειακή γνώση της όλης φάσης, καταλαβαίνεις όσα χρειάζεται. Οι μηχανισμοί (και ο χειρισμός) είναι λίγο απαρχαιωμένοι, υπάρχει μικρή ποικιλία σε εχθρούς και περιβάλλοντα, και αρκετά περιορισμένο mobility. Σε συγκεκριμένα σημεία σού δίνει κι ένα jet pack με το οποίο βγάζεις γούστα κάνοντας ουρανοκατέβατες εφόδους σε μπουλούκια εχθρών και αποτελειώνοντάς τους με τα melee όπλα του captain Titus. Το σενάριο αρκετά απλό, χωρίς εκπλήξεις, αλλά κάνει τη δουλειά του και σε πωρώνει επαρκώς για το ασταμάτητο μακελειό.
Ένα 8ωρο περίπου μού πήρε η campaign, μέτριας δυσκολίας έως εύκολη θα τη χαρακτήριζα (στο normal πάντα), και σε γενικές γραμμές πέρασα καλά. Όταν πέσει η τιμή του sequel, εννοείται θα το τιμήσω.
Αν το έπαιζα όταν βγήκε ίσως του έβαζα ένα 7.5, με τα σημερινά δεδομένα παίρνει 6.5/10.

Με κεκτημένη ταχύτητα (και τεστοστερόνη) έβαλα στα καπάκια το RoboCop: Rogue City για να συνεχίσω το αιματοκύλισμα. Ζήτημα να έχω παίξει καμιά ώρα (μόλις με έστειλαν στην πρώτη μου κανονική αποστολή μετά την εισαγωγική) και ως τώρα δείχνει αρκούντως ανδροπρεπές και πιστό στις ταινίες που μας μεγάλωσαν. Το animation/lip sync προδίδει κάπως το AA budget, όπως και το ημιεπαγγελματικό voice acting, ωστόσο στους υπόλοιπους τομείς το game δείχνει πολύ προσεγμένο για τα "κυβικά" του και δεν έχει καμία σχέση με τις tie-in προχειράτζες που τρώμε στη μάπα κατά καιρούς. Μπράβο στα παλικάρια της Teyon, πρώτο παιχνίδι τους που πέφτει στα χέρια μου αλλά, αν κι η υπόλοιπη campaign κινείται σε αυτά τα επίπεδα, μπαίνω στον πειρασμό να δοκιμάσω κάποια στιγμή και το Terminator.
 
Αν το έπαιζα όταν βγήκε ίσως του έβαζα ένα 7.5, με τα σημερινά δεδομένα παίρνει 6.5/10.

Δίκαιη η βαθμολογία, και εγώ έπαιξα πέρυσι πρώτη φορά το Space Marine και τόσο περίπου θα έδινα με τα σημερινά δεδομένα. Ειναι ένα μεσαίο παιχνίδι του Xbox 360, ευχάριστο για ένα playthrough αλλά όχι κάτι περισσότερο.
 
Τελείωσα το Ender Magnolia, εξαιρετικό metroidvania συνέχεια του πολύ δυνατού Ender Lilies που έχει παρουσιάσει ο Sephir.

Δυστυχώς, δεν έχουμε ξανασχοληθεί με Yakuza στο παρελθόν οπότε Avowed it is για συνέχεια.
 
Και εγω το ξεκινησα Τελειο ειναι!

Mε τόσα κενά στην ιστορία, πώς μπορείς και το απολαμβάνεις, χωρίς να έχεις παίξει το προηγούμενο;
Ήδη απ' την αρχή συζητιέται συνέχεια το Nele Island, δεν σε ενοχλεί που δεν ξέρεις τι έχει συμβεί εκεί;
 
Mε τόσα κενά στην ιστορία, πώς μπορείς και το απολαμβάνεις, χωρίς να έχεις παίξει το προηγούμενο;
Ήδη απ' την αρχή συζητιέται συνέχεια το Nele Island, δεν σε ενοχλεί που δεν ξέρεις τι έχει συμβεί εκεί;
Τι σημασία έχει, παίζει κανείς Yakuza/Like A Dragon για την ιστορία του;
 
Τι σημασία έχει, παίζει κανείς Yakuza/Like A Dragon για την ιστορία του;

Σίγουρα όχι ο Σρέντερ
 
Τελείωσα το Ender Magnolia, εξαιρετικό metroidvania συνέχεια του πολύ δυνατού Ender Lilies που έχει παρουσιάσει ο Sephir.
Πω, μου θύμησες πως ακόμα δεν έπαιξα το Lilies.
 
Mε τόσα κενά στην ιστορία, πώς μπορείς και το απολαμβάνεις, χωρίς να έχεις παίξει το προηγούμενο;
Ήδη απ' την αρχή συζητιέται συνέχεια το Nele Island, δεν σε ενοχλεί που δεν ξέρεις τι έχει συμβεί εκεί;
Ποια κενα ? Εχω παιξει ολα τα yakuza εκτος απο το infinitie. Το μονο κενο ειναι γιατι ο Majima εχει αμνησια αλλα θα το μαθω συντομα. Ας μην εκαναν το infinitie welath στρατηγικης με γυρους και θα το επαιζα οπως επαιξα τα 1-6 και το gaiden.
 
Ποια κενα ? Εχω παιξει ολα τα yakuza εκτος απο το infinitie. Το μονο κενο ειναι γιατι ο Majima εχει αμνησια αλλα θα το μαθω συντομα. Ας μην εκαναν το infinitie welath στρατηγικης με γυρους και θα το επαιζα οπως επαιξα τα 1-6 και το gaiden.
σρεντερα ξεχνας το 7. οποτε δεν επαιξες το 7 ΚΑΙ το 8
 
Αυτη ετσι πως ειναι γυμνη και φοραει μονο γυαλια και απο οτι φαινεται ενα μπλε βρακι μου θυμιζει το ρομποτ με το κοκκινο βρακι που φοραει κοκκινο βρακι και γυαλια ηλιου!!!
 
Τρως ένα μήνα να πας 52 στο vanilla wow, (lvl cap 60, για τους νέους) και ξαφνικά οι "λεβέντες" οι "φίλοι" σου, που τόσο καιρό έλιωναν retail wow/diablo 4/path of exile 2 έρχονται και σου λένε "ναι, θα μπούμε vanilla, αλλά στον άλλο server". Ε τους σκοτώνεις, ή όχι? Τεσπά, ξανά από την αρχή και 20 level και ήδη έβγαλα ebola.
 
Τρως ένα μήνα να πας 52 στο vanilla wow, (lvl cap 60, για τους νέους) και ξαφνικά οι "λεβέντες" οι "φίλοι" σου, που τόσο καιρό έλιωναν retail wow/diablo 4/path of exile 2 έρχονται και σου λένε "ναι, θα μπούμε vanilla, αλλά στον άλλο server". Ε τους σκοτώνεις, ή όχι? Τεσπά, ξανά από την αρχή και 20 level και ήδη έβγαλα ebola.
Και που να δεις Και διαμάχες τύπου ¨τι faction θα παίξουμε" στο κάθε expansion.

Vanilla lvling πάντως ναι, μεγάάάάάλος καρκίνος. Σίγουρα για κλάσεις που έχουν κάποιου είδους travelform/movement buff είναι κάπως καλύτερα αλλά γενικώς ΠΟΤΕ ξανά.
 
20250222112606-1.jpg


20250222202335-1.jpg


20250222211520-1.jpg
 
Back
Top