Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part III

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Έχω διαβάσει τα χειρότερα για τη νέα σαιζόν. Βλέπω και τα patch notes και φαίνεται ότι ακόμη ψάχνονται για το τι λειτουργεί και τι όχι. Προς το παρόν έχω αποφασίσει να την προσπεράσω.
 
εριξα install ξανα για να δω το crossover με berserk. αλλα η αληθεια ειναι οτι ψιλοβαριεμαι να ασχοληθω.
 
Εξακολουθώ να αξιοποιώ τον ελάχιστο χρόνο μου στο Against the Storm, ακόμα και τις ακόμα λιγότερες φορές που θα κάτσω στο pc ένα ragequit στο patfinder με έχει σπάσει και δεν έχω όρεξη να ασχοληθώ μαζί του, το έχω αφήσει μέχρι να ξεπεράσω την ψυχρολουσιά με την λάμια...

Το Against the storm λοιπόν, παρά τον παραλληλισμό με το frostpunk ως rainpunk που προσπαθεί να κάνει, νομίζω είναι 10 φορές ανώτερο παιχνίδι, με πολύ μεγαλύτερο βάθος και μεγάλο replayability, ενώ σε βάζει αρκετά σταδιακά στο gameplay του (ίσως πλατιάζει ώρες ώρες αλλά εγώ είμαι οκ) η δε πολυπλοκότητα των μηχανισμών και το micromanagement του είναι σε άλλο επίπεδο .

Δεν ξέρω που είμαι σαν progress αλλά έχω γράψει 40 ώρες μέχρι τώρα και συνεχίζω.
 
Με αυτά και με αυτά υπάρχουν αυτές τις μέρες στο rotation:

Division 2 για το Manhunt και εν όψει του dlc,

Kingdom Come 2 hardcore mode, με το πρώτο του dlc να έρχεται κι αυτό σε κάνα 2βδόμαδο,

Crusader Kings 3 το Elder Kings mod όπου έχει προκύψει ένα πολύ ενδιαφέρον σέσσιον,

TIE Fighter για να θυμηθώ τα νιάτα, ένεκα της 4ης Μάη και επειδή το Andor πάει καλά,

The Precinct για review,

Vampire Survivors στο κινητό στη δουλειά για να περνάει η ώρα.

Αναμένεται και το Tainted Grail στα κοντά.

Χίλια κομμάτια να γίνω.
 
Γκουνελιόν δώσε ντήτς για το Πρέσινκτ. Ζει το Πολίς Κουέστ όνειρο ή άνθρακες ο θησαυρός;
 
Καλό είναι, λίγο μετά τις tutorial αποστολές που είδαμε και στο demo ανοίγει σχεδόν open-world gameplay όπου μαζεύεις ΧΡ ανάλογα με το πόσο καλά πολεμάς το έγκλημα, και με το ΧΡ ανεβάζεις λεβελς και ξεκλειδώνεις όπλα, αμάξια, power-ups κτλ. Με χαλάνε και κάποια πράγματα βέβαια, τα οποία θα αναλύσω στο review. 13 του μήνα λήγει το εμπάργκο.
 
μέχρι να ξεπεράσω την ψυχρολουσιά με την λαμια.
Δοκίμασες κι εσύ βρώμικο έξω από το γήπεδο της λαμίας;

Alan Wake 2 - βρίσκομαι στο 4ο chapter. Καταπληκτικό απλά. Ατμόσφαιρα θέλεις, παρουσίαση, γραφή; Αγωνιώδεις σεκάνς; Τα έχει όλα. Η Remedy παίζει σε άλλο επίπεδο. Είναι σπάνιο πράγμα να βγάζεις μια συνέχεια μετά από τόσα χρόνια, και όχι μόνο να μην αλλοιώνεις το πνεύμα του πρωτότυπου αλλά να χτίζεις πάνω σε αυτό και να το εξελίσσεις. Ειδικά τα λεγόμενα του Sam Lake ότι πρόκειται για ατόφιο horror τίτλο, ισχύουν 100%.
Δε θα επεκταθώ ώσπου να το τελείωσω, αλλά ένα σημαντικό αρνητικό που εντόπισα είναι η απόδοση (να ξηγιόμαστε το game οπτικά είναι επίπεδο πάνω από τη συντριπτική πλειοψηφιά των AAA εκεί έξω), όχι τόσο ότι είναι "βαρύ" αλλά το ότι οι ρυθμίσεις εκτός της rendering resolution/FSR και του RT, έχουν σχεδόν ανύπαρκτο impact, δηλαδή είτε βάλεις πχ global reflections στο high είτε στο low, δεν φαίνεται να επηρεάζει τα frames, και δυστυχώς δε φαίνεται να υπάρχει workaround για αυτό. Αλλά ναι, Unreal 5 REEEEEEEE.

Enter the Gungeon - Χωρίς να το καταλάβω ιδιαίτερα έφτασα τις 45 ώρες. Η αλήθεια είναι πως το πρώτο δεκάωρο είναι ψιλοβάναυσο και ομολογουμένως, βαρετό σχετικά από τις απανωτές ήττες. Με είχε χαλάσει πολύ το ότι δεν έχει μόνιμα upgrades και είχα γίνει σαν παντζάρι από την οργή. Μετά βέβαια θυμήθηκα ότι ούτε το BoI είχε και επανήλθα στην πραγματικότητα. Δεν ξέρω, ίσως έχω καλομάθει από παιχνίδια τύπου Rogue Legacy 2 (τι παιχνιδάρα ρε γμτ), ή I'm too old for this shit, αλλά όπως και να 'χει, μόλις αρχίζουν και ξεκλειδώνουν περισσότερα όπλα, passive και active items, γίνεται τζάτζαλο.
Μεγάλη γκάμα όπλων, καλό synergy μεταξύ αντικειμένων (συνήθως αυτά που κολλάνε "θεματικά" πχ eldritch horror, cyperpunk κλπ), αν και όχι τόσο γαμάτο όσο στο Risk of Rain, πολλά μυστικά, modifiers μέσω npcs που σώζεις και επιστρέφουν στο hub και πολλά ακόμα. Είναι σαφώς επηρεασμένο από BoI, θα το πρότεινα σε όσους έχουν υπομονή και δεν απογοητευθούν από τα άδοξα runs (μα υπάρχει κάτι πέρα από το 2ο πάτωμα;;; ) των πρώτων 8-10 ωρών.
 
Νομίζω έπαθα υπερέκθεση σε Ubisoft και προς το παρόν αφήνω στην άκρη το AC Odyssey για να κάνω ένα σωστό playthrough το, απείρως πιο fun, Zelda Echoes of Wisdom. Το είχα ξεκινήσει on release, αλλά για λόγο που μου διαφεύγει, σταμάτησα πολύ νωρίς, οπότε ξεκίνησα fresh. Είναι συμπιεσμένος ο χρόνος δυστυχώς.
 
Back
Top