μέχρι να ξεπεράσω την ψυχρολουσιά με την λαμια.
Δοκίμασες κι εσύ βρώμικο έξω από το γήπεδο της λαμίας;
Alan Wake 2 - βρίσκομαι στο 4ο chapter. Καταπληκτικό απλά. Ατμόσφαιρα θέλεις, παρουσίαση, γραφή; Αγωνιώδεις σεκάνς; Τα έχει όλα. Η Remedy παίζει σε άλλο επίπεδο. Είναι σπάνιο πράγμα να βγάζεις μια συνέχεια μετά από τόσα χρόνια, και όχι μόνο να μην αλλοιώνεις το πνεύμα του πρωτότυπου αλλά να χτίζεις πάνω σε αυτό και να το εξελίσσεις. Ειδικά τα λεγόμενα του Sam Lake ότι πρόκειται για ατόφιο horror τίτλο, ισχύουν 100%.
Δε θα επεκταθώ ώσπου να το τελείωσω, αλλά ένα σημαντικό αρνητικό που εντόπισα είναι η απόδοση (να ξηγιόμαστε το game οπτικά είναι επίπεδο πάνω από τη συντριπτική πλειοψηφιά των AAA εκεί έξω), όχι τόσο ότι είναι "βαρύ" αλλά το ότι οι ρυθμίσεις εκτός της rendering resolution/FSR και του RT, έχουν σχεδόν ανύπαρκτο impact, δηλαδή είτε βάλεις πχ global reflections στο high είτε στο low, δεν φαίνεται να επηρεάζει τα frames, και δυστυχώς δε φαίνεται να υπάρχει workaround για αυτό. Αλλά ναι, Unreal 5 REEEEEEEE.
Enter the Gungeon - Χωρίς να το καταλάβω ιδιαίτερα έφτασα τις 45 ώρες. Η αλήθεια είναι πως το πρώτο δεκάωρο είναι ψιλοβάναυσο και ομολογουμένως, βαρετό σχετικά από τις απανωτές ήττες. Με είχε χαλάσει πολύ το ότι δεν έχει μόνιμα upgrades και είχα γίνει σαν παντζάρι από την οργή. Μετά βέβαια θυμήθηκα ότι ούτε το BoI είχε και επανήλθα στην πραγματικότητα. Δεν ξέρω, ίσως έχω καλομάθει από παιχνίδια τύπου Rogue Legacy 2 (τι παιχνιδάρα ρε γμτ), ή I'm too old for this shit, αλλά όπως και να 'χει, μόλις αρχίζουν και ξεκλειδώνουν περισσότερα όπλα, passive και active items, γίνεται τζάτζαλο.
Μεγάλη γκάμα όπλων, καλό synergy μεταξύ αντικειμένων (συνήθως αυτά που κολλάνε "θεματικά" πχ eldritch horror, cyperpunk κλπ), αν και όχι τόσο γαμάτο όσο στο Risk of Rain, πολλά μυστικά, modifiers μέσω npcs που σώζεις και επιστρέφουν στο hub και πολλά ακόμα. Είναι σαφώς επηρεασμένο από BoI, θα το πρότεινα σε όσους έχουν υπομονή και δεν απογοητευθούν από τα άδοξα runs (μα υπάρχει κάτι πέρα από το 2ο πάτωμα;;; ) των πρώτων 8-10 ωρών.