Κάτσε, κάτσε... Δεν νομίζω να μίλησα για κάτι "εκτός δυνατοτήτων" μου (όσο αφορά τις in-game ανταμοιβές, το συγκεκριμένο απ'όσο θυμάμαι δεν έδινε κάτι σπουδαίο, κάποια low quality drops κάθε 5 waves νομίζω), απλά μου φαίνεται υπερβολικά βαρετό να παίζεις το ίδιο level για 3 ώρες πάνω-κάτω απλά για να σκοτώνεις (και το xp επίσης δεν το θυμάμαι πολύ σπουδαίο). Βλέπε επίσης: τα υπερβολικά rare drops στο Claptrap DLC (τα οποία ήταν και personal, δεν μοιραζόταν το credit σε όλους τους παίκτες).
Also, clearly δεν "παλεύω" για achievements, αλλιώς θα είχα πολύ περισσότερα 100% Q_Q (βλ. Super Meat Boy, Jamestown, Universe Sandbox κ.ο.κ.), αλλά το επιχείρημα για τα "εκτός πνεύματος" achievements το΄χω ξανακούσει και δεν θεωρώ πως στέκει για ένα πολύ απλό λόγο:
Οι developer τα βάλανε, οπότε είναι de facto "κομμάτι" του παιχνιδιού. Δεν ήρθε μετά το release η Valve/Microsoft/Sony/οποιαδήποτε εταιρία με digital platform να τα προσθέσει, είναι επιλογή του κάθε game dev να έχει ή όχι achievements (για τον οποιοδήποτε λόγο) άρα τα θεωρώ feature (άσχετα αν είναι ή όχι καλά implemented, αυτό είναι παραπάνω συζήτηση περί αχρείαστων features).
Άσχετο: Μια και πιάσαμε και το secret boss (Crawmerax, υποθέτω), αν τύχει κανένας και περνάει απο τα μέρη του και έχει χώρο για ακόμα ένα κακομοίρη στο party δεν θα πω όχι. :spiteful: