Τέλειωσα με το Dungeon Siege 2 (και διάβασα το plot του Broken Worlds στο ίνδερνετ, σα καλός τεμπελχανάς), και ξεκίνησα το Sword Coast Legends. Generic story μου φαίνεται, χωρίς να είναι απαραίτητα κακό αυτό.<br>Το κακό είναι σε πολλά στοιχεία του gameplay.<br>Δεν έχει παραμετροποιήσημη AI για το party, είναι σαν arcade αγωνιστικό game: Auto ή Manual<br>Δεν έχει "spells per rest/fight", όλα, είτε είναι "cat's tips" είτε όχι, παίζουν με cooldown.<br>Έχει παπαριές όπως questGIVER indicators, λες και παίζεις MMO.<br>Το search σου κάνει detect "κρυψώνα" που έχεις ήδη 'βρει, και ίσως ψαρώσεις.<br>Το Strength του MAIN σου, επηρεάζει το carrying capacity ΌΛΟΥ του party (που btw έχει shared inventory)<br>Είσαι 1 lvl σκατό, και βρίσκεις +1 items σχεδόν instantly. Και potions που δίνουν +10, μαλάκα μα τη μπαναγία, σε κάποιο attribute.<br>1 save slot μόνο, είτε κάνει auto, είτε κάνεις quicksave, σε ένα πάνε όλα.