What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Unreal Engine

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,374
Εντυπωσιακή βελτίωση νομίζω. Η φυσικότητα του φωτισμού είναι αυτό που πρόσεξα αμέσως ως τη μεγαλύτερη αλλαγή.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,659


Στα πλαίσια που αναφέρθηκε και σε άλλο thread, εδώ λίγες παραπάνω από τις δυνατότητες στο showcase.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,374
Φοβερό πραγματικά. Πολύς κόσμος προφανώς θα επικεντρωθεί στο τι παπάδες θα δούμε στα μεγάλα games αλλά η ευκολία δημιουργίας φωτορεαλιστικών χαρακτήρων θα είναι επανάσταση για τους μικρότερους developers. Πολύ πρόσφατα είχα επισημάνει στο review του Deliver Us Mars ότι οι χαρακτήρες ήταν το τρωτό σημείο των γραφικών, αυτή η τεχνολογία θα είχε λύσει εντελώς το θέμα.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,374
Πολύ εντυπωσιακό demo, και για την ποιότητα των γραφικων αλλά νομίζω περισσότερο για την ευκολία με την οποία δημιουργούνται levels και γίνονται αλλαγές σε αυτά. Δεν έχω γνώση των αντίστοιχων διαδικασιών στην Unreal Engine 4 αλλά υποθέτω ότι έχουν γίνει ουσιώδη βήματα για την απλοποίηση και την επιτάχυνση του development.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
9,095
Up until now, it's only Fortnite that's seen Unreal Engine 5's Nanite micro-geometry system deployed on the current generation consoles. Remnant 2 changes all of that, with both Nanite and virtual shadow maps deployed. Can the current-gen consoles handle it? Is 60fps viable in performance and balanced modes? What about Xbox Series S? We had questions and Oliver Mackenzie provides answers.

 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,374
Η αύξηση στην ποιότητα και την λεπτομέρεια του περιβάλλοντος είναι εμφανής, με βαρύ όμως τίμημα για τις επιδόσεις. Ελπίζω να γίνει προσπάθεια από την Epic για περαιτέρω optimization της UE5.
 
Top Bottom