Unreal Engine

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Εντυπωσιακή βελτίωση νομίζω. Η φυσικότητα του φωτισμού είναι αυτό που πρόσεξα αμέσως ως τη μεγαλύτερη αλλαγή.
 


Στα πλαίσια που αναφέρθηκε και σε άλλο thread, εδώ λίγες παραπάνω από τις δυνατότητες στο showcase.
 
Φοβερό πραγματικά. Πολύς κόσμος προφανώς θα επικεντρωθεί στο τι παπάδες θα δούμε στα μεγάλα games αλλά η ευκολία δημιουργίας φωτορεαλιστικών χαρακτήρων θα είναι επανάσταση για τους μικρότερους developers. Πολύ πρόσφατα είχα επισημάνει στο review του Deliver Us Mars ότι οι χαρακτήρες ήταν το τρωτό σημείο των γραφικών, αυτή η τεχνολογία θα είχε λύσει εντελώς το θέμα.
 
Πολύ εντυπωσιακό demo, και για την ποιότητα των γραφικων αλλά νομίζω περισσότερο για την ευκολία με την οποία δημιουργούνται levels και γίνονται αλλαγές σε αυτά. Δεν έχω γνώση των αντίστοιχων διαδικασιών στην Unreal Engine 4 αλλά υποθέτω ότι έχουν γίνει ουσιώδη βήματα για την απλοποίηση και την επιτάχυνση του development.
 
Up until now, it's only Fortnite that's seen Unreal Engine 5's Nanite micro-geometry system deployed on the current generation consoles. Remnant 2 changes all of that, with both Nanite and virtual shadow maps deployed. Can the current-gen consoles handle it? Is 60fps viable in performance and balanced modes? What about Xbox Series S? We had questions and Oliver Mackenzie provides answers.

 
Η αύξηση στην ποιότητα και την λεπτομέρεια του περιβάλλοντος είναι εμφανής, με βαρύ όμως τίμημα για τις επιδόσεις. Ελπίζω να γίνει προσπάθεια από την Epic για περαιτέρω optimization της UE5.
 
θα μπορουσε να μπει στο θρεντ του αβαουντ, αλλα κι εδω καλα ειναι.
ΤΡΕΛΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ντεβ μιλαει για το καυτο θεμα των npcs στο avowed (εχμ, ειναι καπως τεμπεληδες στο περπατημα). το θεμα βασικα ειναι το παθφαιντινγκ στις διαφορες μηχανες και πως το πετυχαινεις. ξεκιναει ως αυστηρα ουδετερος (λογικο, δεν ειναι να κλεινεις πορτες την σημερον ημερα) αλλά εκ των πραγματων καταληγει, οπως λεει και καποιος στα σχολια:

@confitao

My man, carving a sick burn in the most mannered, slow paced, detailed, fun, and most of all, educative way I have ever seen.

@hovis_esports
like watching a scientist slowly dissect a frog. patient, calm, professional, and ruthless
😂



βεβαια φαινεται απ την αρχη οτι πισω απ το "σοβαρο" υφος κρυβεται μια καπως διαταραγμενη θεοτητα με την κουπα και ακολουθως με την ασπρη μπανανα και το κουτι με τα πιτσα καπκέικς :ROFLMAO::ROFLMAO: ενω ο τυπος δεν σκαει ουτε υποψια χαμογελου.
απλα Καλλιτεχνης.

 
θα μπορουσε να μπει στο θρεντ του αβαουντ, αλλα κι εδω καλα ειναι.
ΤΡΕΛΛΟΣ ΘΕΟΥΛΗΣ ντεβ μιλαει για το καυτο θεμα των npcs στο avowed (εχμ, ειναι καπως τεμπεληδες στο περπατημα). το θεμα βασικα ειναι το παθφαιντινγκ στις διαφορες μηχανες και πως το πετυχαινεις. ξεκιναει ως αυστηρα ουδετερος (λογικο, δεν ειναι να κλεινεις πορτες την σημερον ημερα) αλλά εκ των πραγματων καταληγει, οπως λεει και καποιος στα σχολια:

@confitao

My man, carving a sick burn in the most mannered, slow paced, detailed, fun, and most of all, educative way I have ever seen.

@hovis_esports
like watching a scientist slowly dissect a frog. patient, calm, professional, and ruthless
😂



βεβαια φαινεται απ την αρχη οτι πισω απ το "σοβαρο" υφος κρυβεται μια καπως διαταραγμενη θεοτητα με την κουπα και ακολουθως με την ασπρη μπανανα και το κουτι με τα πιτσα καπκέικς :ROFLMAO::ROFLMAO: ενω ο τυπος δεν σκαει ουτε υποψια χαμογελου.
απλα Καλλιτεχνης.


βασικά υπάρχουν πάρα πολλά video τελευταία που θάβουν την UE5, είναι πολύ hot topic σίγουρα.
 
Έρχεται το νέο Oblivion να βάλει τάξη!
:journal:

Εν τω μεταξύ θα τρέχει ταυτόχρονα την Creative πάνω στην οποία θα γίνεται προβολή των cells μέσω της unreal. Η εταιρεία που έχει αναλάβει το project είναι γνωστή στο είδος της αλλά το παρελθόν έχει δείξει πως Bethesda τίτλος και πολυπλοκότητα ισον


Βέβαια εγώ ως γνήσιο τέκνο του Oblivion που έγραψε εκατοντάδες ώρες δεν είχα ποτέ κανένα απολύτως πρόβλημα. Ο Μεγαλοδύναμος Todd φυλάττει τα τέκνα του.
 
Back
Top