What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,962
τα περισσότερα chat των multiplayer games
Ναι ok, αν και όταν έγραφα το σχόλιο είχα κατά νου single player παιχνίδια, όπως είναι άλλωστε και το Bloodlines 2. Και στα multi είναι συνήθως η default επιλογή να έχεις κλειστό το voice chat και για τη βαβούρα και για να μπορείς να αφοσιωθείς στο παιχνίδι βλέπε immersion που έγραψα πιο πάνω.
Στο Bloodlines τα disclaimers μοιάζουν σαν παραπέτασμα καπνού που από πίσω μπορεί να κρύβουν αμφίβολης ποιότητας γραφή και κυρίως έλλειψη ουσιαστικών επιλογών στην επίλυση των quests. Μένει να δούμε.
 

Артём

Half-Ogre
Joined
Jan 9, 2014
Messages
653
Ναι ok, αν και όταν έγραφα το σχόλιο είχα κατά νου single player παιχνίδια, όπως είναι άλλωστε και το Bloodlines 2. Και στα multi είναι συνήθως η default επιλογή να έχεις κλειστό το voice chat και για τη βαβούρα και για να μπορείς να αφοσιωθείς στο παιχνίδι βλέπε immersion που έγραψα πιο πάνω.
Στο Bloodlines τα disclaimers μοιάζουν σαν παραπέτασμα καπνού που από πίσω μπορεί να κρύβουν αμφίβολης ποιότητας γραφή και κυρίως έλλειψη ουσιαστικών επιλογών στην επίλυση των quests. Μένει να δούμε.

Δες και τα υπόλοιπα games. Κανε και ενα search. Εχει ψωμι.

Όσο για τα τριγκερ γουωρνινγκς, θα επιβιώσεις.
 

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,962
Όσο για τα τριγκερ γουωρνινγκς, θα επιβιώσεις.
Και συ μπορείς να επιβιώσεις χωρίς τον διδακτισμό και το edginess. Ξέρω, ίσως δύσκολο αλλά γίνεται. ;)
 

razvedchiki

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
2,483
βρε καθιστε πρωτα να το δουμε το παιχνιδι, τι ειναι (θα ναι πχ open world GTA κλωνος) πως ειναι (εχουν να δειξουν gameplay απο περσυ και υποτιθεται θα βγαινε φετος), και μετα τριγκαριστε ελευθερα.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,201
Θαρρώ Μάρτης του 2021, μίνιμουμ. Μαζί με τους εορτασμούς της επανάστασης θα παίζουμε και Bloodlines 2. Εκτός συγκλονιστικού απροόπτου βέβαια.
 

mike299

Half-Ogre
Joined
Jun 16, 2015
Messages
432
Μου μοιάζει για ξεδιάντροπη προσπάθεια να κερδίσουν κόσμο που υπό άλλες συνθήκες δε θα αγόραζε καν το παιχνίδι και να του λένε "δεν πειράζει, θα σου λέμε εμείς πότε θα έρχεται το "κακό" part, παίξε το άλλο μισό παιχνίδι."

Για να γλυτώσουν το σκουξιμο από διάφορες "ευαίσθητες" ομάδες το κάνουν. Αμφιβάλλω πολλοί από αυτούς να είναι και πελάτες τους στην πραγματικότητα
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,201
Να σημειωθεί επίσης πως, με βάση τα βιογραφικά στο Linkedin, πρέπει να έχει αλλάξει ο Lead Producer του τίτλου μες στη μέση του development. Το οποίο είναι ΠΑΝΤΑ δείγμα πως κάτι πάει στραβά με τη δημιουργία ενός γκεημ.

Υπάρχει δράμα στο παρασκήνιο, το οποίο θα το μάθουμε στην πορεία.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,201


Hi everyone,

Paradox Interactive and Hardsuit Labs have some important updates to share today. We recently shared that we were making some organizational changes to the Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 team, as promised, we will now give an update on what that means.

Lead Narrative Designer Brian Mitsoda and Creative Director Ka’ai Cluney are no longer part of the team at Hardsuit Labs. This was a joint decision made by the leadership of Hardsuit Labs and Paradox Interactive.

We appreciate, and value, the contributions of Brian and Ka’ai, which were instrumental in establishing the game's storyline and dark tone and have helped to ensure that we are making a true successor to the iconic Bloodlines. We wish them both the best in their future endeavors.

With that, we are excited to announce that Alexandre Mandryka has come aboard as Creative Consultant, filling the Creative Director role for Bloodlines 2, and will help us in the final stages of development. Alexandre is committed to following the vision that is in place, and successfully bringing Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 to the fans.

Alexandre has been in the industry for more than 20 years and has worked on iconic franchises such as Assassin’s Creed, Warhammer 40,000, Far Cry, and more. With a long history of shipping excellent franchises, we are excited with what Alexandre brings to the game and the World of Darkness.

These changes to the team are focused on one thing: to bring you the best possible Vampire: The Masquerade game. We will share further updates as they occur.

We thank you all for understanding.


Οι πιθανότητες ο τίτλος να βγει άξιος διάδοχος του Bloodlines μόλις έπεσαν κατά τουλάχιστον 25%.
 

tinapeis

Mind-flayer
Joined
Nov 29, 2015
Messages
1,775
Alexandre has been in the industry for more than 20 years and has worked on iconic franchises such as Assassin’s Creed...


 

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
9,962
@tinapeis Ποιος από όλους είναι; :unsure:

edit
Σχετικά με Mitsoda...
-Κάποια παρενόχλησε
-Το όραμα του ήταν πιο κοντά στο αρχικό game και οι ιθύνοντες το θεώρησαν απαρχαιωμένο και όχι αρκετά πολιτικοποιημένο.

Έλα να πέφτουν τα στοιχήματα!
 
Last edited:

maladroid

Umber Hulk
Joined
Nov 27, 2012
Messages
770
Περιττό να πω ότι 70% του hype που είχα για το συγκεκριμένο project οφειλόταν στην συμμετοχή του Mitsoda, παρότι τα trailers ως τώρα δεν θύμιζαν και τόσο το πνεύμα του πρώτου Bloodlines.
Η λογική λέει ότι σε τόσο προχωρημένο στάδιο, είναι δύσκολο να πετάξουν στα σκουπίδια όσα ετοίμασε αυτός και η ομάδα του και να ξαναχτίσουν τα απαραίτητα assets που θα τα αντικαταστήσουν. Από την άλλη, γιατί να τον διώξεις κακήν κακώς αν δεν έχεις σκοπό να κάνεις μεγάλες αλλαγές (με τις οποίες πιθανώς θα ήταν αντίθετος);
Η μία λογική εξήγηση είναι ότι αποφάσισαν να κόψουν δικά του πράγματα και ήθελαν κάποιον που νιώθει από storytelling και pacing ώστε να μοντάρει το game έτσι που να μην χάσκουν τα κενά που θα προκύψουν. Η δεύτερη είναι ότι πάνε για -μερικό- επανασχεδιασμό που θα τους πάει αρκετά πίσω οπότε καλό χειμώνα 2021 να έχουμε. Η τρίτη είναι ότι τον "έφαγε" η ομάδα του. Ίσως έπεσε γκρίνια και οι αποπάνω αποφάσισαν ότι είναι προτιμότερο να τον απομακρύνουν και να φέρουν έναν safe διαχειριστή απλά για να τελειώσει το project χωρίς δράματα.
Πάντως η μουρμούρα του Mitsoda για το ότι τον βάζανε και πήγαινε σε events, μιλούσε σε εκπομπές κτλ. λίγο άκυρη.
 
Top Bottom