By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Ναι ok, αν και όταν έγραφα το σχόλιο είχα κατά νου single player παιχνίδια, όπως είναι άλλωστε και το Bloodlines 2. Και στα multi είναι συνήθως η default επιλογή να έχεις κλειστό το voice chat και για τη βαβούρα και για να μπορείς να αφοσιωθείς στο παιχνίδι βλέπε immersion που έγραψα πιο πάνω.τα περισσότερα chat των multiplayer games
Ναι ok, αν και όταν έγραφα το σχόλιο είχα κατά νου single player παιχνίδια, όπως είναι άλλωστε και το Bloodlines 2. Και στα multi είναι συνήθως η default επιλογή να έχεις κλειστό το voice chat και για τη βαβούρα και για να μπορείς να αφοσιωθείς στο παιχνίδι βλέπε immersion που έγραψα πιο πάνω.
Στο Bloodlines τα disclaimers μοιάζουν σαν παραπέτασμα καπνού που από πίσω μπορεί να κρύβουν αμφίβολης ποιότητας γραφή και κυρίως έλλειψη ουσιαστικών επιλογών στην επίλυση των quests. Μένει να δούμε.
Και συ μπορείς να επιβιώσεις χωρίς τον διδακτισμό και το edginess. Ξέρω, ίσως δύσκολο αλλά γίνεται.Όσο για τα τριγκερ γουωρνινγκς, θα επιβιώσεις.
Και συ μπορείς να επιβιώσεις χωρίς τον διδακτισμό και το edginess. Ξέρω, ίσως δύσκολο αλλά γίνεται.![]()
Μου μοιάζει για ξεδιάντροπη προσπάθεια να κερδίσουν κόσμο που υπό άλλες συνθήκες δε θα αγόραζε καν το παιχνίδι και να του λένε "δεν πειράζει, θα σου λέμε εμείς πότε θα έρχεται το "κακό" part, παίξε το άλλο μισό παιχνίδι."
Hi everyone,
Paradox Interactive and Hardsuit Labs have some important updates to share today. We recently shared that we were making some organizational changes to the Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 team, as promised, we will now give an update on what that means.
Lead Narrative Designer Brian Mitsoda and Creative Director Ka’ai Cluney are no longer part of the team at Hardsuit Labs. This was a joint decision made by the leadership of Hardsuit Labs and Paradox Interactive.
We appreciate, and value, the contributions of Brian and Ka’ai, which were instrumental in establishing the game's storyline and dark tone and have helped to ensure that we are making a true successor to the iconic Bloodlines. We wish them both the best in their future endeavors.
With that, we are excited to announce that Alexandre Mandryka has come aboard as Creative Consultant, filling the Creative Director role for Bloodlines 2, and will help us in the final stages of development. Alexandre is committed to following the vision that is in place, and successfully bringing Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 to the fans.
Alexandre has been in the industry for more than 20 years and has worked on iconic franchises such as Assassin’s Creed, Warhammer 40,000, Far Cry, and more. With a long history of shipping excellent franchises, we are excited with what Alexandre brings to the game and the World of Darkness.
These changes to the team are focused on one thing: to bring you the best possible Vampire: The Masquerade game. We will share further updates as they occur.
We thank you all for understanding.
Alexandre has been in the industry for more than 20 years and has worked on iconic franchises such as Assassin’s Creed...