What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2

Adhan

Connoisseur of Dismal Art
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
10,391
Εννοεί ότι ο Garrus είναι καλός χαρακτήρας επειδή... δεν έχει πολύ διάλογο;
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,953
Μπα, το αντίθετο. Απλά το πλασάρει με cringe τρόπο. Σε φάση, δε σου λέει πολλά και είναι λιγομίλητος, και αυτό σε κάνει να θέλεις ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΜΕΞΕΙΣ ΤΗ ΣΑΥΡΑ ΤΟΥ.
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
5,667

Tι βρίσκει κανείς άμα ψάχνει..

EDIT: Δεν μπορώ να καταλάβω για τι μιλάει το τραγούδι, αλλά πιθανότατα ούτε κι αυτοί που το γράψανε. Κι επειδή αρκετά έψαξα περί αρμέγματος σαύρας για σήμερα, πάρτε το έτσι..

 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
6,888
Μπα, το αντίθετο. Απλά το πλασάρει με cringe τρόπο. Σε φάση, δε σου λέει πολλά και είναι λιγομίλητος, και αυτό σε κάνει να θέλεις ΝΑ ΤΟΥ ΑΡΜΕΞΕΙΣ ΤΗ ΣΑΥΡΑ ΤΟΥ.

Μην αρμέγετε ερπετά:

 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
15,942
Είχαμε μία μικρή κουβέντα για το κολάζ που θα βάζαμε στο πρώτο άρθρο του 2021. Η πρώτη εικόνα ήταν φυσικά του Vampire.

Σκάει αυτό στο search: Apex Predator Vampire σε κατάσταση εγκεφαλικού.

Θα έλεγε κανείς ότι προμηνύει την κατάσταση του development του παιχνιδιού.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,953
Ενδιαφέρον review που ανέβηκε για την Hardsuit Labs στο Glassdoor.




January 11, 2021
"Uncertain past, shaky future"
Current Employee - Software Developer in Seattle, WA
Doesn't Recommend
Negative Outlook
Disapproves of CEO

I have been working at Hardsuit Labs full-time

Pros

Easy job interview

Most devs directly working on project are great

As long as big project going, some short-term security

Can talk with high-level execs

Cons

Can talk with high-level execs, but talk won't bolster morale or provide clear direction

Agendas vs. results often skewed, can spend too much time on abstract politics and personal agendas vs. making the game and getting something running in-engine

FPS studio making an RPG with little experience

Too easy job interviews, results in questionable hires

High turnover rate

Growing nepotism in design/writing

System design skills weak

Poor training in production and lead roles

Future is uncertain after big project is released

Advice to Management

Figure out next steps, communicate them confidently

Recognize past mistakes on project, but also act on them

Please have a more thorough interview process

ΥΓ. Ούτε το '21 δεν το κόβω να βγαίνει το γκεημ.
 

maladroid

Umber Hulk
Joined
Nov 27, 2012
Messages
869
Κάτι φαίνεται να πηγαίνει πολύ λάθος με το core design του συγκεκριμένου τίτλου και ίσως εξηγεί γιατί τα trailers έκαναν το gameplay να φαίνεται σχεδόν ερασιτεχνικό. Ριζικός επανασχεδιασμαός ή τράβηγμα πρίζας; Λογικά μέσα στο '21 θα μάθουμε.
 
Top Bottom