What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Vampire: the Masquerade - Bloodlines 2

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,324
Θα είχε πλάκα μετά το φιάσκο με το Tyranny να γυρνούσαν πίσω στην Obsidian και οι ιθύνοντες νόες πάω από την Troika games να έβγαζαν γούστα Director lead designer.

Χειρότερα από την πόλη φάση ως έχει δεν το λες.
 

The Nameless One

Blackguard
Joined
Jun 16, 2015
Messages
1,113
Θα είχε πλάκα μετά το φιάσκο με το Tyranny να γυρνούσαν πίσω στην Obsidian και οι ιθύνοντες νόες πάω από την Troika games να έβγαζαν γούστα Director lead designer.

Χειρότερα από την πόλη φάση ως έχει δεν το λες.
Γιατί φιάσκο με το Tyranny? Ωραίο παιχνίδι ήταν (από τα καλύτερα isometric πιστεύω), εκτός εάν εννοείς ότι ήταν ημιτελές, αλλά αξίζει για αυτό να χαρακτηριστεί φιάσκο? Παίζει κάτι άλλο που δεν ξέρω?
 

Borracho

Ancient Red Dragon
Joined
Nov 26, 2012
Messages
11,876
Εμπορικό φιάσκο. Ήταν ζημιογόνο παιχνίδι, για τους χαρτογιακάδες θεωρείται τρανή αποτυχία ακόμη και με τις αρχικές χαμηλές τους προσδοκίες.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,324
@mike299 Ανεξαρτήτως της ποιότητας του Tyranny αλλά και των πωλήσεων υπήρξε έντονο παρασκήνιο με την Obsidian-Paradox να τα τσουγκράνε από πλευράς DLC και ευρύτερα για τη φιλοσοφία του παιχνιδιού. Αν θυμάμαι καλά έφτασε σε σημείο η δεύτερη να πει στους Καλιφορνέζους "πακετάρετε ό,τι έχετε, δεν ξανασυνεργαζόμαστε".

Με κάποια άλματα λογικής, μπορεί κάποιος να συνδέσει τις υποσχέσεις και κακοδιαχειρίσεις του Fergus (για τις οποίες είναι λαλίστος ο Avellone) και πώς αυτές έλουσαν τους developers.
 
Joined
Dec 1, 2012
Messages
6,602
Με κάποια άλματα λογικής, μπορεί κάποιος να συνδέσει τις υποσχέσεις και κακοδιαχειρίσεις του Fergus (για τις οποίες είναι λαλίστος ο Avellone) και πώς αυτές έλουσαν τους developers.

Πιθανώς, πάντως αν υπήρξε clash για τα DLC, ξέρουμε ποια είναι η στάση της Paradox, καλύτερα που δεν τα βρήκαν.
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,324
Δεν έχω πρόχειρες πηγές και παίζει να το βγάζω από το κεφάλι μου, αλλά αυτός ακριβώς ήταν ο λόγος που τα τσούγκρισαν. Ήθελαν DLC service στο Tyranny. Κομαλματάκι δύσκολο, τι πρέπει να κάνεις? Να βγάζεις episodic quest arcs?
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,393
Η άρθρωση της φράσης "reputable and talented developer who has made a number of different games" εκ πρώτης όψεως παραπέμπει έμμεσα σε 2ας διαλογής στούντιο πάντως, όχι αποκλειστικά αφοσιωμένο στα RPG. Όχι ιδιαίτερα άγνωστη ομάδα ως όνομα, αλλά όχι και υπεργνωστό ή καταξιωμένο ΑΑΑ RPG δημιουργό.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,393
Ένα σημερινό ποστ στο Codex που μοιράζεται φήμες, λογικά ψευδείς αλλά για τα πρακτικά ας παρατεθούν.


I come bearing tiny gifts of Bloodlines 2 drama from stuff made available by one drunk person at a media event in Brighton, UK. This was back in August. I don't really have anything better than this as a "source" so if you want to tell me to fuck myself, I completely understand, but I see we're having fun with the CDPR 4Chan post so why not this as well.

1. The Chinese Room is in fact the new studio for Bloodlines 2. This wasn't The Chinese Room's choice. This was Sumo, their parent company's choice. Some in the studio aren't happy with this due to being treated like a boutique studio who can turn around some disaster into an RPG but they're trying hence why they're going on a hiring spree for a new branch they've opened up.

2. Hardsuit Labs sent Bloodlines 2 in a over a thousand zipped files that were randomly numbered. Some say it was because Hardsuit Labs were disorganized. Others say they did it as a "fuck you." Either way, the final verdict on Hardsuit's game from Paradox was "not fun." Others say it was a "total disaster."

3. The Chinese Room are going to try to re-use whatever assets they can. The writing, the missions, the characters are all being done from scratch. I don't know if they're going to keep some of the characters that have been shown off to the public but basically, it's safe to expect a different story set in Seattle.

4. Like any project hand-over, most of it had to be thrown out. The lighting from Hardsuit's version was, "completely fucking broken."

5. Hardsuit did """"""""finish"""""""" the game. It was technically playable from beginning to end and content complete.

6. The Chinese Room has got like ~2ish years to get this game out the door. Mostly junior staff are working on it.


The Chinese Room προφανώς γνωστή για τα



...συν το αρχέγονο walking simulator Dear Esther.
 

Tony Corvus

Kraken
Joined
Dec 1, 2012
Messages
9,167
ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΒΑΡΕΛΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΤΟ


"The Chinese Room has got like ~2ish years to get this game out the door"
 

Eaglos

Half-Ogre
Joined
Jan 3, 2020
Messages
636
19/05/2022 βγαινει το Swansong και ασε το bloodlines να βολοδερνει
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,043
Απλώς πετάγομαι να πω πως όταν την αγόρασε η Sumo το 2018 στο Studio είχαν παραμείνει μόνο οι 2 Founders, οι υπόλοιποι devs είχαν απολυθεί. Τα Amnesia και Everybody's gone to the Rapture ναι μεν είναι από το ίδιο studio, εντελώς διαφορετική dev team από τη σημερινή The Chinese Room. Μετά την εξαγορά έχει να επιδείξει το



Στο Apple Arcade πέρσι και προσεχώς στο Steam

 
Last edited:

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,393
Τουήτ από το φλεβάρη:





Η ημερομηνία συμπίπτει λίγο-πολύ με την απόλυση της Hardsuit Labs.


Επίσης από τον Απρίλη έχουν προσλάβει έναν πρώην Narrative QA της Bioware ως Narrative Designer.

https://www.linkedin.com/in/arone-le-bray/

Principal Narrative Designer
THE CHINESE ROOM LTD

Apr 2021 - Present 7 months

Working with the talented devs at The Chinese Room to craft entertaining player experiences.

Narrative Quality Designer
Bioware

Jun 2006 - Apr 2021 14 years 11 months

Edmonton, Canada Area


Kαι σύμφωνα με το σαιτ τους προσλαμβάνουν προγραμματιστές για Unreal Engine 4.


Οπότε υπάρχει νερό στο μύλο των φημών.
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,393
Screenshot από το newsletter της The Chinese Room, που απεικονίζει μεταξύ άλλων τα ηχητικά assets ενός "project Wrestler" που περιέχει μεταξύ άλλων combat, cutscenes και dialogue.




:alien:
 

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,393
Στο newsletter τους, η Chinese Room λέει πως τις επόμενες εβδομάδες θα μοιραστεί λεπτομέρειες πάνω σε έναν από τους τίτλους στους οποίους εργάζονται αυτή τη στιγμή.

Βέβαια πέρα από το Bloodlines 2 top secret project εργάζονται παράλληλα σε ένα ορίτζιναλ ΙΡ γκεημ συν ένα λέημ mobile port, οπότε ίσως πούνε για αυτά.
 

kara

Kraken
Joined
Dec 15, 2012
Messages
8,043
Λογικά όταν έρθει η στιγμή για update στο παιχνίδι αυτό θα γίνει από την Paradox. Δεν νομιζω να γίνει στα "μουλωχτά¨από τον νέο developer. Τελείως αυθαίρετα πιθανολογώ πως θα δούμε και gameplay μαζί όταν έρθει η στιγμή για να δείξουν πως είναι σε καλό δρόμο/χέρια γιατί ήδη κάηκαν μια φορά δείχνοντας μόνο cinematics.
 
Top Bottom