What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Witcher 3 : The Wild Hunt

Chronomancy

Moderator
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
7,735
Αν παίζεις σε death march πρέπει να κάνεις μάστερ το roll. Μετά θα μπορείς να σκοτώσεις τα πάντα ακόμη και με μία οδοντογλυφίδα
 

maximum armor

Gelatinous Cube
Joined
Jun 14, 2019
Messages
92
Όπως έχω ξαναγράψει, το πολύ Dark Souls έκανε κακό σε μεγάλη μερίδα παιχτών που διαστρεβλώνει τις έννοιες "διασκεδαστικό", "εύκολο" κλπ.. Το να έχει ένας αντίπαλος 100 health και εγώ στο πιο δύσκολο επίπεδο να του κάνω 3 damage σε κάθε χτύπημά μου, και να χοροπηδάω τριγύρω του με καμιά 30αριά πετυχημένα dodges και rolls (ενώ αν δεν πετύχω 1-2, να με σκοτώνει με 1 χτύπημα) και έτσι τελικά να τον ρίχνω, ΔΕΝ κάνει το παιχνίδι ούτε διασκεδαστικό ούτε εύκολο.
Το ίδιο μου συμβαίνει και στο Witcher 3, που όντας τώρα lvl 14, συναντώ αντιπάλους πολύ μεγαλύτερου lvl. Δεν προσπαθώ καν. Άσε, λέω, άλλη φορά.
 

Mogrey665

Death Knight
Joined
Feb 23, 2013
Messages
3,028
Φίλε δεν έχω παίξει dark souls :/ δεκτό να μην έχεις όρεξη να δοκιμάσεις φυσικά.

Για αρχή η μπεθεσντα γίνεται να μην ξαναβγάλει φαλλαουτ τίτλο?
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,160
Παιδιά, χθες στο Witcher 3 τελείωσα τις 3 αποστολές του Fyke Island και έστειλα την Keira στο Kaer Morhen. Την Κυριακή έπαιζα 6,5 h, που είναι το μεγαλύτερο ημερήσιο διάστημα που παίζω, εδώ και αρκετούς μήνες. Δεν ξέρω τί να πρωτογράψω απ' τις σκέψεις που είχα, που να μην έχει ξαναγραφτεί. Το μόνο που εύχομαι είναι να κοιτάξει και η Bethesda λίγο προς το Witcher 3, να πάρει έστω λίγες απ' τις ιδέες του παιχνιδιού και να τις χρησιμοποιήσει ενόψει του επόμενου Elder Scrolls και να μην επαναπαυθεί στην εμπορική επιτυχία που σίγουρα θα έχει. Και το γράφω εγώ με τις εκατοντάδες ώρες σε Oblivion και Skyrim (345+421 αντίστοιχα).
Είναι γενικά δύσκολο να συνηθίσει κάποιος το κατά κανόνα μέτριο έως κακό writing στα περισσότερα games εάν εκτεθεί σε κάτι καλύτερο. Ο κύριος λόγος που δεν έχω παίξει ακόμα το Fallout 4 είναι αυτός. Δεν ξέρω αν θα έχω την υπομονή να αντέξω το γράψιμο της Bethesda για τις δεκάδες ώρες που θα χρειαστεί για να το τελειώσω.

Όπως έχω ξαναγράψει, το πολύ Dark Souls έκανε κακό σε μεγάλη μερίδα παιχτών που διαστρεβλώνει τις έννοιες "διασκεδαστικό", "εύκολο" κλπ.. Το να έχει ένας αντίπαλος 100 health και εγώ στο πιο δύσκολο επίπεδο να του κάνω 3 damage σε κάθε χτύπημά μου, και να χοροπηδάω τριγύρω του με καμιά 30αριά πετυχημένα dodges και rolls (ενώ αν δεν πετύχω 1-2, να με σκοτώνει με 1 χτύπημα) και έτσι τελικά να τον ρίχνω, ΔΕΝ κάνει το παιχνίδι ούτε διασκεδαστικό ούτε εύκολο.
Το ίδιο μου συμβαίνει και στο Witcher 3, που όντας τώρα lvl 14, συναντώ αντιπάλους πολύ μεγαλύτερου lvl. Δεν προσπαθώ καν. Άσε, λέω, άλλη φορά.
Συμφωνώ 100% και για το λόγο αυτό παίζω σπάνια παιχνίδια στα υψηλότερα επίπεδα δυσκολίας. Σιχαίνομαι όσο τίποτα άλλο το HP bloat.
 

Mogrey665

Death Knight
Joined
Feb 23, 2013
Messages
3,028
Σιχαίνομαι όσο τίποτα άλλο το HP bloat.
μόλις μου ήρθαν εικόνες από το odyssey που ενώ ήταν εύκολο το hp bloat ήταν στο θεό και έπαιζες κάνα μισάωρο την ίδια μάχη να ουμε. δεν το άντεξα.
 

maximum armor

Gelatinous Cube
Joined
Jun 14, 2019
Messages
92
Χαίρετε και πάλι στο αγαπημένο μου θέμα! Επειδή δεν έχω δει τη σειρά, ούτε έχω διαβάσει τα βιβλία και έχω ορισμένες απορίες όσον αφορά τα σπαθιά του Geralt, θα ήθελα να τις εκφράσω και όποιος ξέρει, ας απαντήσει.
Κατ' αρχάς αν υποθέσουμε ότι πράγματι τα τέρατα θέλουν κάτι ιδιαίτερο για να σκοτωθούν (silver swords) ενώ οι άνθρωποι όχι (steel - normal swords), δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πεθαίνουν και οι άνθρωποι από silver. Δηλαδή δεν τους κάνει ζημιά; Δεν "κόβονται" απ' αυτό;! Είναι σίγουρα παράλογο. Οπότε θα μπορούσαν να υπήρχαν μόνο silver swords στο παιχνίδι αφού θα ήταν για όλες τις χρήσεις. Ακόμη, ενώ στα 1 και 2 τα silver swords ήταν πολύ πιο σπάνια απ' το 3 (θυμάμαι ιδιαίτερα στο 2 ότι τοσο στην έναρξη έπρεπε εσύ να βρεις τα υλικά και το σχέδιο και να το δώσεις σε έναν smith να το φτιάξει, όσο και οτι μόνο στα τελευταία στάδια του παιχνιδιού έβρισκες κάτι καλύτερο). Ενώ στο 3 silver swords πουλάει ο καθένας! Οπότε γιατί να μην τα χρησιμοποιούν και οι άνθρωποι; Υπάρχει κάποιος περιορισμός; Και θα μπορούσαν να μαζεύονταν 10-12 άνθρωποι να σκότωναν 2-3 nekkkers π.χ.. Φυσικά θα υπήρχε πάλι το θέμα των ιδιαίτερων ικανοτήτων ενός Witcher (signs, ταχύτητα, κλπ.), αλλά και πάλι αν μαζεύονταν οι άνθρωποι εναντίον πιο αδύναμων τεράτων, κάτι θα κατάφερναν. Δεν είπαμε να τα βάλουν με archgriffin! Για να μην πολυλογώ, νομίζω πως δεν έχει λογική, και το πιο λογικό θα ήταν να υπήρχε μόνο ένα είδος σπαθιού (χωρίς να αναφέρουν το υλικό του) και μετά ο Witcher να χρησιμοποιούσε το κατάλληλο oil για το κάθε τέρας. Δηλαδή πέρα απ' τις άλλες ικανότητες, η τεχνογνωσία των oils είναι που θα τον διαφοροποιουσε απ' τους απλούς ανθρώπους.
Αυτά!
 

Mogrey665

Death Knight
Joined
Feb 23, 2013
Messages
3,028
δεν καταλαβαίνω γιατί να μην πεθαίνουν και οι άνθρωποι από silver. Δηλαδή δεν τους κάνει ζημιά; Δεν "κόβονται" απ' αυτό;! Είναι σίγουρα παράλογο. Οπότε θα μπορούσαν να υπήρχαν μόνο silver swords στο παιχνίδι αφού θα ήταν για όλες τις χρήσεις.
ο λόγος είναι ότι το silver είναι πιο μαλακό μέταλλο οπότε έχει μια βάση να το κρατάει μόνο για τα τέρατα.
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,160
ο λόγος είναι ότι το silver είναι πιο μαλακό μέταλλο οπότε έχει μια βάση να το κρατάει μόνο για τα τέρατα.
Σωστό, δε συμφέρει να το κοπανάς στο κράνος του κάθε random βλαχοguard.
 

maximum armor

Gelatinous Cube
Joined
Jun 14, 2019
Messages
92
Ενώ είμαι κοντά στο τέλος του vanilla του Witcher 3 (και ενώ παίζω λίγο ημερησίως, λόγω επικείμενων εξετάσεων), θα ήθελα να σχολιάσω στο παιχνίδι την, κατά τη γνώμη μου, υποβάθμιση της υπόστασης των «καβαλάριδων» του Wild Hunt, που αποτελεί το μοναδικό σημείο του παιχνιδιού που με ενόχλησε (πολύ).

Φαντάζομαι θα θυμάστε οι περισσότεροι πώς ήταν το Wild Hunt στο Witcher 1, να μην επισυνάψω φωτογραφία και επιβαρύνω την ιστοσελίδα. Είδαμε έναν καβαλάρη στο τέλος του 1 όταν και μονομαχήσαμε μαζί του αρνούμενοι να του δώσουμε την ψυχή του Jacques de aldersberg. Επίσης, η πρώτη φορά που βλέπαμε το Wild Hunt ήταν στο 2ο chapter (Outskirts of Vizima), εκεί που σε μια υποαποστολή καλούμασταν να θάψουμε τα οστά κάποιου στο υπόγειο του chapel της eternal fire (αφού ο priest μας έδωσε το κλειδί) και εκεί στο υπόγειο μας παρουσιάζεται για πρώτη φορά κάποιος απ’ το Wild Hunt και μας μιλάει κάτι για destiny. Εκείνη την πρώτη φορά καταλάβαινες ότι είχες μπροστά σου μια υπερφυσική, άυλη παρουσία, που ίσως έδινε και την εντύπωση ότι είναι και ανίκητη. Εξάλλου στο Witcher wiki fandom γράφει «The Wild Hunt is a horde of specters that roams the sky during storms», δηλαδή μιλάμε για specters.

Έτσι λοιπόν με ενόχλησε πολύ που στο 3 το wild hunt εξηγείται ως «ομάδα elves από άλλη διάσταση». Κατ’ αρχάς και η εμφάνισή τους είναι διαφορετική. Στο 3 βλέπεις ότι φορούν κράνος και μάσκα και δεν έχουν τίποτα που να δείχνει την ανωτερότητά τους, ζουν (και σκοτώνονται) όπως όλοι οι κοινοί αντίπαλοι), ενώ στο 1 ήταν specters κανονικά, με την aura τους, το σκελετωμένο πρόσωπο (που ήταν το αληθινό τους, δηλ. δεν είχαν μάσκα) και την αντίστοιχη χροιά της ομιλίας τους. Καταλάβαινες ότι επρόκειτο για ανώτερο ον. Πώς έγιναν έτσι στο 3;! Μιλάμε για κανονικό downgrade. Πιστεύω ότι ούτε και οι ίδιοι οι developers όταν έκαναν το wild hunt του 1 δεν θα είχαν κατά νου ότι θα κατέληγαν στο να το εξηγήσουν όπως είναι στο 3.

Για μένα η μοναδική υποβάθμιση του παιχνιδιού σε σχέση με το 1.
 

Admiral

Lich
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
5,160
@maximum armor έχει περάσει πολύς καιρός από τότε που έπαιξα το πρώτο Witcher και δεν θυμόμουν καθόλου ότι είχε και εκεί Wild Hunt. Ξέρει κανείς πώς παρουσιάζονται στα βιβλία;
 

Northlander

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,731
Ακολουθούν lore spoilers με βάση τα βιβλία (ειδικά από το Lady of the Lake). Το Witcher 3 αντλεί πολύ περισσότερο υλικό από το πρωτότυπο έργο, σε σχέση με τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς.
Το Wild Hunt είναι specters όπως τα αντιλαμβάνονται οι άνθρωποι. Συνήθως εμφανίζεται κατά το εαρινό ηλιοστάσιο (αν θυμάμαι καλά) και η εμφάνισή τους συμπίπτει με μυστηριώδεις εξαφανίσεις ανθρώπων.

Αργότερα εξηγείται ότι το Wild Hunt είναι Elves, διαφορετικά από αυτά που υπάρχουν στον κόσμο του Witcher - λόγω καταγωγής. Ανώτερα σε φυσική και πνευματική κατάσταση, είχαν τη δυνατότητα να πηγαίνουν από κόσμο σε κόσμο (βλέπε "διάσταση") και να κατακτούν τους πληθυσμούς εκεί. Το μεγάλο συμβάν (Conjugation of Spheres) έφερε τους ανθρώπους στον κόσμο του Witcher που εκτόπισαν αυτά τα Elves. Η ειρωνεία στη γραφή του Sapkowski είναι ότι οι άνθρωποι με τη ρατσιστική συμπεριφορά τους έγιναν άρχοντας στη θέση των αρχόντων. Η αντιμετώπιση που έχουν αυτά τα Elves (ανάμεσά τους και ο Avallach) είναι ότι όλοι οι υπόλοιποι είναι κατώτερο είδος. Κάτι θυμίζει αυτό.

Η φύση των spectres βασίζεται στο γεγονός ότι το Wild Hunt όπως καβαλάει τα άλογα βρίσκεται μέσω δύο διαστάσεων (χρησιμοποιώντας τις δυνάμεις μονόκερων - υπάρχει λόγος δηλαδή που η Yennefer έχει power trip sex fetish). Επειδή φαίνεται ότι πετάνε στον ουρανό, αλλά και λόγω της ημι-υλικής φύσης τους, λογίζονται ως spectres. Κατά τα άλλα είναι κανονικά elves με μάσκες και full πανοπλία, όπως τους είχε απεικονίσει στο τέλος το Witcher 2 και το Witcher 3. Τελευταίο lore bit: όντως κλέβουν ανθρώπους, για να τους έχουν ως σκλάβους όσο ζουν μία πλήρη ντεκαντάνς ζωή η οποία έχει επέλθει λόγω της μακροζωίας τους και απώλεια ενθουσιασμού επειδή δεν είναι τίποτα καινούργιο για αυτούς.
 
Last edited:

maximum armor

Gelatinous Cube
Joined
Jun 14, 2019
Messages
92
Ώστε πράγματι λοιπόν, αυτή στο Witcher 3 είναι η πραγματική μορφή τους και όχι του Witcher 1! Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες.
 
Top Bottom