Witcher 3 : The Wild Hunt

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Την ιδια σκεψη για την Βιβιαν την ειχα κι εγω., αυτο που απουσιαζε ηταν το how to. Πως περιμενεις 7 χρονια; που θα την βρω μετα;
Εννοειται οτι ηθελα να μαθω και τι σκατα ηθελε να κανει ο βαμπιρος στον υπονομο. Ιδιο προβλημα, πως περνανε μερικα χρονια; Εδω δεν ξερω τι μερα ειναι σημερα.
Τρίτη!
:p
 
Εγώ από την άλλη, μετέφερα την κατάρα στον Guillome. Λίγο πριν το τέλος, πέτυχα Vivian και Guillome στο παλάτι του Beauclaire.

Τους μίλησα, και ο Guillome μου εξομολογήθηκε ότι πλέον τα «family jewels» είναι φτερωτά, αντί για τριχωτά. Η Vivian πάντως, δεν είχε θέμα 😉
.
 
Το ερώτημα είναι, τι υπάρχει που να μπορεί έστω να το πλησιάσει; Μυθοπλασία, δόμηση "κόσμου", σχεδιασμός quest
Gothic 2 ή καλύτερα Archolos. Βασικά και Elex. Ναι καλύτερα Elex πρώτα.

Παραπέρα πάμε σε Enderal σίγουρα ή New Vegas. Δεν υπάρχουν πολλά γκέμια που να συμπληρώνουν όλα τα κουτάκια σωστά, οπότε αργά ή γρήγορα εκεί θα καταλήξεις. Θα περάσεις ίσως και από τα στάδια Two Worlds, Risen, Ego Draconis κτλ. γιατί μετά το Witcher 3 θα έχεις στέρηση στο είδος.
 
Last edited:
Για την ώρα, είμαι ένας shiny and chrome ( ελέω προσθετικών ) Σαμουράι του Δρόμου στο Shadowrun.

Πριν το New Vegas, πρέπει να παίξω το Fallout 2.

Δεν έχω το Skyrim, για να παίξω το Enderal.

Από Piranha Bytes, έχω τα Gothic, που τοποθετείται στην χρονική τους σειρά το Arkolos;
 
Πριν το New Vegas, πρέπει να παίξω το Fallout 2.

Δεν έχω το Skyrim, για να παίξω το Enderal.

Από Piranha Bytes, έχω τα Gothic, που τοποθετείται στην χρονική τους σειρά το Arkolos;
Δε σχετίζονται σεναριακά F2 με NV. Προτείνω NV σαν μία από τις -λίγες δυστυχώς- καλές εναλλακτικές να καλύψεις τα κενά του "Open world RPG" που αφήνει o τερματισμός του Witcher 3, αλλά προφανώς δικιά σου η επιλογή.

Αξίζει να πάρεις Skyrim σε εκπτώσεις ακόμα και αν είναι μόνο για το Enderal, αξίζει σαν να ήταν πραγματικό, πλήρες παιχνίδι.

o Άρκολος είναι σεναριακά πριν τα Gothic, όχι κατά πολύ γύρω στα 5 χρόνια πριν. Και είναι και αυτό "περίπτωση Enderal", ξεπερνάει κάθε προσδοκία και ξεχνάς ότι παίζεις mod.
 
θεοφιλη, σε περιπτωση που δεν ρωτας για το λορ, αλλά για την game engine, ο αρκολος ειναι μοντιφικεισο του γκοθικ 2, με καποιες βελτιωσεις πανω.
 
Ξεκίνησα ένα playthrough για χαβαλέ και όντας περίπου στα μισά διαπίστωσα πόσο κακογραμμένοι είναι οι διάλογοι που αφορούν τις αποστολές. Οριακά απαράδεκτοι και κατά την γνώμη μου, κατά περίπτωση, χειρότεροι από του Skyrim. Και τα συγκρίνω γιατί θεωρώ το συγκεκριμένο ως το χειρότερο όλων σε αυτόν τον τομέα.

Γιατί τα λέω αυτά; Διότι υποτίθεται πως όταν αναλαμβάνεις μία αποστολή από τον οποιοδήποτε θα πρέπει να σου δίνει και κάποιες πληροφορίες για το πως πρέπει να πας εκεί. Όχι απλώς να σου πετάνε ένα μπαλάκι, τράβα βρες τον τάδε ή μπες στο δάσος. Δοκίμασα να ξεκινήσω μάλιστα χωρίς quest marker, το GPS ντε και διαπίστωσα ότι καθόμουν κι έκανα γύρες σαν τον ηλίθιο μέχρι να βρω που έπρεπε να πάω. Τελικά τον επανέφερα γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίζονταν για πολύ αυτό το ανέκδοτο.

Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο hypαρισμενος ήμουν την πρώτη φορά που δεν το πρόσεξα. Κατά τα άλλα, έχει κάποιες αδυναμίες ακόμη αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό το έπος που είχα στο μυαλό μου.
Να δούμε τι επιφυλάσσει η συνέχεια, μιας που σεναριακά δεν θυμάμαι και πολλά, οπότε ελπίζω να με συνεπάρει η κλιμάκωσή του
 
Ξεκίνησα ένα playthrough για χαβαλέ και όντας περίπου στα μισά διαπίστωσα πόσο κακογραμμένοι είναι οι διάλογοι που αφορούν τις αποστολές. Οριακά απαράδεκτοι και κατά την γνώμη μου, κατά περίπτωση, χειρότεροι από του Skyrim. Και τα συγκρίνω γιατί θεωρώ το συγκεκριμένο ως το χειρότερο όλων σε αυτόν τον τομέα.

Γιατί τα λέω αυτά; Διότι υποτίθεται πως όταν αναλαμβάνεις μία αποστολή από τον οποιοδήποτε θα πρέπει να σου δίνει και κάποιες πληροφορίες για το πως πρέπει να πας εκεί. Όχι απλώς να σου πετάνε ένα μπαλάκι, τράβα βρες τον τάδε ή μπες στο δάσος. Δοκίμασα να ξεκινήσω μάλιστα χωρίς quest marker, το GPS ντε και διαπίστωσα ότι καθόμουν κι έκανα γύρες σαν τον ηλίθιο μέχρι να βρω που έπρεπε να πάω. Τελικά τον επανέφερα γιατί δεν υπήρχε περίπτωση να συνεχίζονταν για πολύ αυτό το ανέκδοτο.

Ειλικρινά δεν ξέρω πόσο hypαρισμενος ήμουν την πρώτη φορά που δεν το πρόσεξα. Κατά τα άλλα, έχει κάποιες αδυναμίες ακόμη αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό το έπος που είχα στο μυαλό μου.
Να δούμε τι επιφυλάσσει η συνέχεια, μιας που σεναριακά δεν θυμάμαι και πολλά, οπότε ελπίζω να με συνεπάρει η κλιμάκωσή του

Cool story, Todd.
 
Unironically, δε νομίζω ότι ισχύει. Το ένα και μοναδικό playthrough μου μέχρι τώρα είχε γίνει με mod περασμένο που έκρυβε το UI. Για την ακρίβεια το έκανε context sensitive π.χ. εμφάνιζε health μόνο όταν δεχόσουν damage, mini map μόνο όταν ενεργοποιούσες witcher senses κλπ. Το πόσο θα χρησιμοποιήσει τις "βοήθειες" επαφίεται στον παίκτη.
Χάρτη προφανώς χρησιμοποιούσα γιατί, καταρχήν ήθελα να δω ποια μέρη έχω καλύψει και κατά δεύτερον, όσο από κάποιο σημείο και μετά να αναγνώριζα χαρακτηριστικά μέρη, ήθελα να έχω αίσθηση προς τα που πηγαίνω.
 
Γι' αυτό που λέει ο Chronomancy, είχα διαβάσει κάπου (ίσως στο review του παιχνιδιού) ότι ήταν ένας αναγκαστικός συμβιβασμός των developers (δηλαδή η προσθήκη quest markers) λόγω του μεγέθους των χαρτών και του αριθμού των quests. Ίσως, λέω εγώ, να είναι και το ότι, αν δεν έβαζαν quest markers, θα έπρεπε να ηχογραφηθούν (ακόμα) περισσότερα λόγια καθώς ο κάθε quest giver θα έπρεπε να σου εξηγεί επακριβώς πού να πάς.
ΥΓ: Δεν μου λείπει καθόλου το Morrowind. Η σύγχρονη ευκολία είναι καλή...
 
Το ανακυκλωμενο armor που το βαζεις; Σου θυμιζει κατι αυτο;


Υπαρχει ενας συμβιβασμος μεταξυ του παιχτη, που δεν ειναι tracker και του Geralt, που ειναι :p

Για τα quest που ειναι μεσα στο δασος, τι οδηγιες περιμενεις; Μιλαμε για τεραστιες εκτασεις. Οι διαλογοι θα ηταν τρομερα μεγαλοι και παλι, δεν θα βγαζαμε πολυ νοημα. Θα κερδιζαμε σε βαρετους quest givers. Το GPS αφαιρει χρονο απο τον διαλογο και σε τοποθετει στο σημειο οπου μπορεις να ξεκινησεις το tracking. Δεν το θεωρω και κανενα εγκλημα.
Θα σου βαλω ενα challenge. Διαλεξε ενα quest που πρεπει να πας πας στο δασος και γραψε εσυ τις οδηγιες του quest giver.
Μονο που στο ειπα, βαρεθηκα. Τετοιοι διαλογοι χτυπανε ασχημα τις ωρες που χρειαζεται το παιχνιδι για να τελειωσει.
Αυτο που θα συμβει στο τελικο προιον, θα ειναι γκρινια για τους ατελειωτους διαλογους. Αν προσθεσουμε και το ψαξιμο, θα χρειαστουν μηνες για να τελειωσει καποιος το παιχνιδι.

Με καποια πραγματα πρεπει να βαζουμε λιγο νερο στο ποτηρι μας. Δεν ειναι τσαπατσουλια αλλα θεμα χρηστικοτητας.
Θα συμφωνησω με τον @maximum armor, ουτε εμενα μου λειπει το Morrowind.

EDIT
Μιας και μιλαμε για χρονο. Εχουμε κανει την συζητηση για τον Geralt που παραταει το ψαξιμο της Ciri, για να κανει κανενα μεροκαματο.
Στην ουσια, το γρηγορο ξεμπερδεμα των quest, σου δινει και την αισθηση οτι δεν ελλειψες για πολυ. Αυτη την αισθηση ειχα εγω.
Το ψαξιμο θελει χρημα και το χρημα βγαινει με κοπο. Εαν αρχιζεις να ψαχνεις στα βουνα για την βελονα, αυτη η αισθηση θα χαθει.
τουλαχιστον απο τον τροπο που το βλεπω εγω.
 
Το Oblivion παίζεται χωρίς quest-marker. Δε το είχα κάνει με mod, απλά είχα συνεχώς active εκείνο το quest με τα κρασά και μια χαρά. Σου δίνουν ικανοποιητικές οδηγίες οι NPC και το journal. Στο Skyrim δε γίνεται με τίποτα. Στο Witcher το προσπάθησα για πολύ λίγο και δε τα κατάφερα και πολύ καλά.
 
πανω κατω υπαρχουν τα ιδια θεματα και στα δυο παιχνιδια που ανεφερα. καλα το skyrim μονο με το καταπληκτικο εκεινο mod το οποιο δεν θυμαμαι πως ονομαζεται αλλα στην ουσια οι τυποι-ο τυπος που το εκανε απλα καθησε και εγραψε ολοκληρο το journal σε αντιθεση με την bethesda που βαριοταν την ζωη της.
 
Υπαρχει ενας συμβιβασμος μεταξυ του παιχτη, που δεν ειναι tracker και του Geralt, που ειναι :p

Για τα quest που ειναι μεσα στο δασος, τι οδηγιες περιμενεις; Μιλαμε για τεραστιες εκτασεις. Οι διαλογοι θα ηταν τρομερα μεγαλοι και παλι, δεν θα βγαζαμε πολυ νοημα. Θα κερδιζαμε σε βαρετους quest givers. Το GPS αφαιρει χρονο απο τον διαλογο και σε τοποθετει στο σημειο οπου μπορεις να ξεκινησεις το tracking. Δεν το θεωρω και κανενα εγκλημα.
Θα σου βαλω ενα challenge. Διαλεξε ενα quest που πρεπει να πας πας στο δασος και γραψε εσυ τις οδηγιες του quest giver.
Μονο που στο ειπα, βαρεθηκα. Τετοιοι διαλογοι χτυπανε ασχημα τις ωρες που χρειαζεται το παιχνιδι για να τελειωσει.
Αυτο που θα συμβει στο τελικο προιον, θα ειναι γκρινια για τους ατελειωτους διαλογους. Αν προσθεσουμε και το ψαξιμο, θα χρειαστουν μηνες για να τελειωσει καποιος το παιχνιδι.

Με καποια πραγματα πρεπει να βαζουμε λιγο νερο στο ποτηρι μας. Δεν ειναι τσαπατσουλια αλλα θεμα χρηστικοτητας.
Θα συμφωνησω με τον @maximum armor, ουτε εμενα μου λειπει το Morrowind.

Δεν χρειάζονται μακροσκελείς διάλογοι και περιγραφές απαραίτητα. Θα μπορούσε να γίνει με καλύτερο level design, να έχει landmarks ή πιο μοναδική απεικόνιση πχ δάσος σε σχήμα αχλάδι στην χ περιοχή σε σχήμα οβάλ στην ψ περιοχή

Υπάρχουν παιχνίδια που προσφέρουν μπόλικο customization στο HUD και στο τι θα απεικονίζει για να ικανοποιήσει όλη την γκάμα των παικτών. Εκείνων που δε θέλουν τίποτα γιατί οι markers τους χαλάνε το immersion και εκείνων όπως εγώ που θέλουμε λαμπάκια Vegas στην quest area.

Εξαιρετικό παράδειγμα φοβερού customization και δυνατότητας του παίχτη στο να ελέχει τι θα βλέπει είναι το Ghost Recon Breakpoint.

Εδώ είναι τα HUD settings για όποιον ενδιαφέρεται
 
Back
Top