Στο τελος, στο White Orchard, ο Δανδελιος λεει οτι θα κανει κινησεις για να αποδειξει οτι εχει τιτλο ευγενειας. Λιγο ασχετο, ακομα και για τον Δανδελιο, να κανει τετοιες κινησεις ως ετοιμοθανατος.
Παρόλο που ξέρεις ότι η Γη έχει ημερομηνία λήξης και κάποια στιγμή (πιθανότατα μετά από εκατομμύρια χρόνια) θα κάνουν πάρτι στην επιφάνεια της, ακτινοβολία, ηλιακοί άνεμοι και παλιρροϊκά κύματα, σε εμποδίζει να κοιμάσαι τα βράδια και να κάνεις πλάνα;
Επίσης το ότι όταν συναντάς τη Ciri στο
Isle of Mists έχει εκτενείς catch up διαλόγους για κάθε πιθανό κι απίθανο θέμα που μέχρι τότε το σενάριο είχε αγγίξει επιφανειακά (π.χ. σύνδεση με τέλος βιβλίων, απαγωγή Geralt από Wild Hunt κλπ.) ενώ από την άλλη δε γίνεται κάτι αντίστοιχο στο φινάλε, ανεξάρτητα από το τι συνέβη τελικά, το λες fail μάλλον.
τον χαλασε που ενα απλο βρωμοθηλυκο τον κοροιδεψε, αυτον, τον πανεξυπνο elite vampire.
Δεν έχει να κάνει με το διαφορετικά race, είτε ήταν vampire είτε νάνος του κήπου. Το παιχνίδι σε καμία περίπτωση δεν βάζει στο κόλπο την ανωτερότητα των vampires στο
συγκεκριμένο "ειδύλλιο", και χρησιμοποιεί την φύση των vampires μόνο στην ασυγκράτητη οργή του αργότερα (αν σκεφτείς πως ποτέ δεν υπήρξε πραγματικό συναίσθημα από μεριά της). Ήταν απλά ένα θηλυκό που έπαιξε σαν βιολί ένα αρσενικό. Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
δεν ακολουθησαν την ιστορια με την σατανικη αδερφη αλλα τα στοιχεια.
Στο Vizima confidential ακολουθείς τα στοιχεία.
Στο The Man from Cintra ακολουθείς το σενάριο που έπρεπε να προχωρήσει με οποιοδήποτε τρόπο και την στοιχειοθέτηση που σχεδόν θα κόντραρε τη διαδικασία της δίκης του Μικροδάχτυλου. Έλειπε κάτι δυνατό, χειροπιαστό που θα οδηγούσε με ωραίο τρόπο στην υποψία για τον ένοχο. Ο
θάνατος του Cintrian αντικειμενικά οδηγούσε σε αδιέξοδο. Ακόμα και η ανακάλυψη
του πτώματος του, ειρωνικά δεν έδινε κανένα στοιχείο πέρα από ένα hint για ένα άλλο quest αργότερα.
Πάμε στα βασικά
-Η Annarieta είχε να την δει πολλά, πολλά χρόνια. Πιθανόν 20ετία και βάλε. Όχι κι ό,τι πιο ρεαλιστκό να πάει το μυαλό της εκεί αστραπιαία λες κι έγινε πριν 3-4 χρόνια...
-Για την ύπαρξη του κρασιού ήξεραν
οι πάντες. Το φύλασσαν στις αποθήκες για να το πίνουν μόνο οι ευγενείς. Έχουμε τις εξής πιθανότητες:
α) κάποιος ήξερε την ιδιαιτερότητα του αυτή και ήθελε να το κλέψει για να το μοσχοπουλήσει στην burzumασία
β) κάποιος ήταν κονεσέρ και καιγόταν να το δοκιμάσει.
γ) ο κλέφτης ήταν ευγενής και ήξερε ήδη τη γεύση του
Το γ δεν αποκλείεται αλλά είναι αρκετά τραβηγμένο να πάει ο νους
στη Syanna αφού το ότι ήταν 10χρονο πιτσιρίκι όταν την έστειλαν για βόλτα, κάνει λιγότερο πιθανό σε πρώτη φάση αυτό το ενδεχόμενο.
Επίσης- πολύ σημαντικό -, στοιχείο με multiple choice δεν είναι στοιχείο. Καθαρά και ξάστερα. Χρειάζεσαι κι άλλα γεγονότα ώστε να εξαλείψεις σενάρια με το deduction που λέγαμε. Ειδάλλως οδηγείσαι σε wild guess (και σεναριακή ευκολία), όπως κι έγινε.
-Αυτό ισχύει και για το δεύτερο στοιχείο που ήταν το κόσμημα:
α) κάποιος ευγενής ή κάποιος που γνώριζε το παρελθόν του κοσμήματος στοχευμένα μπήκε για να το αρπάξει
β) ο μπουκαδόρος απλά είδε κάτι πολύτιμο και δεν μπορούσε να αντισταθεί, μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ήταν σε κοινή θέα κι όχι κρυμμένο, κάτι που θα έκανε το α ενδεχόμενο πιο πιθανό και θα φούντωνε τις υποψίες.
Πραγματικά έλειπε ένα τουλάχιστον στοιχείο, ώστε να γίνει η σύνδεση με τα υπόλοιπα. Δε νομίζω ότι ήταν τόσο δύσκολο να βάλουν ένα quest ακόμα που θα κατέληγε ομαλά στο "aha!" moment αντί για το άλμα
λογικής του Χαλκ. Όχι όταν βλέπεις πως σε κάτι τέτοια
απλά πράγματα έδιναν τόση λεπτομέρεια.