What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Προτάσεις για ταινία

captain kal

Death Knight
Joined
Dec 2, 2012
Messages
3,316
Σαφέστατα.

Συμφωνώ μαζί σας κ. Ναύαρχε, γιατί ακόμα δεν έχω καταφέρει να τελειώσω ταινία του Ταραντίνο!!!

Αλλιώς είχα έτοιμο τζιφ του θείου Τίμ, για να σας το προσφέρω!!!!
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Πιστεύω ότι ένα καλό σημείο εκκίνησης για την συγκεκριμένη συζήτηση είναι το Django που πήρε το όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου. Όσοι έχετε δει την ταινία, πιστεύετε ότι άξιζε το εν λόγω βραβείο;

Όχι, αλλά από την άλλη σχεδόν καμία ταινία που έχει πάρει το συγκεκριμένο βραβείο τα τελευταία 20 χρόνια δεν το άξιζε, οπότε δεν το λες και βαρόμετρο ποιότητας.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και αν συμφωνήσουμε πως το Django δεν είναι δα και κανένα αριστούργημα (που δεν είναι), δεν βλέπω γιατί αυτό είναι καλό σημείο εκκίνησης για το αν ο Tarantino είναι overrated. Γιατί να μην ξεκινήσουμε από το Pulp Fiction, που είναι αριστούργημα;

Καμιά μεμονωμένη ταινία δεν μπορεί να είναι καλό σημείο εκκίνησης για την συνολική αποτίμηση ενός σκηνοθέτη.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,706
Έψαχνα κάτι ταινίες στο imdb και βλέπω δεξιά να πετάει λίστα με επερχόμενες ταινίες με υπερήωρες. Ακόμα και με εκείνες που έχουν δρομολογηθεί για 2-3 χρόνια αργότερα ή απλά είναι φήμες.
Τζίζους. Φάκιν. Κράιστ. Είναι. Παντού.
Έσπασα και πάτησα πάνω στη λίστα, επειδή είχε thumbnail με νέο Dredd (και Sandman του Geiman είδα μέσα, καλή φάση). Και μου κόπηκε λίγο ο ενθουσιασμός μόλις διάβασα ότι είναι σειρά και όχι ταινία-συνέχεια στο σκληροκαρχιόλικο έπος με τον Έρμπαν...
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Καλά τώρα όταν βάζει μέσα το Sandman, δεν ξέρω πώς ακριβώς εννοεί το superheroes. Κόμικς να 'ναι κι ό,τι να 'ναι μου φαίνεται η λίστα.

Τώρα για το Sandman, βλέπω gender swapped Lucifer η Gwendoline Christie. Meh, αν έχουν μείνει έστω και 1% πιστοί στο source material, καλύτερη από τον Tom Ellis θα είναι, όχι ότι έφταιγε ο ηθοποιός για τη νερόβραστη μεταφορά του χαρακτήρα.

44 enties, και με ενδιαφέρουν What If, Morbius, Shazam, Guardians of the Galaxy 3, Blade, Dredd, Deadpool 3 και ίσως Batman, μιας και ο Robert έχει αποδειχθεί πολύ καλύτερος ηθοποιός από όσο προϊδέαζε το ξεκίνημα του. Αρκεί να μην αρχίσουμε πάλι από την αρχή με origin stories που τα ξέρουμε καλύτερα από αυτούς που τα γράψανε.

Σίγουρα θα δω κάποια στιγμή και κάποια από τα blockbuster releases όπως Black Widow, Dr. Strange 2 και Spiderman Who the fuck knows anymore, αλλά ναι.

Μετά το στραπάτσο του WW84, Wonder Woman 3 μόνο αν γράψει διθυραμβική κριτική ο Μποράτσος.
 
Last edited:

Hank

Mind-flayer
Sign me up! Approval of the Admiral The Ultimate Sacrifice Fighting stocism with stoicism
Joined
Jan 22, 2020
Messages
1,889
Το πήρα απόφαση ότι με τον Ταραντίνο δεν ταιριάζουμε, όταν έμαθα ότι το αγαπημένο μου Natural Born Killers το θεωρεί αποτυχία και δεν θέλει να βρεθεί με τον Oliver Stone ούτε σε ασανσέρ γιατί θεωρεί ότι το κατέστρεψε.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
Την πράσινη Hulk, δεν θα την σχολιάσω.
Το natural born killers ειναι ο τίτλος που ήθελα να σχολιάσω κι εγώ. Πολύ δυνατή ταινία και με υπογραφή Oliver stone.
Σε αντίθεση με το Django, Ο οποίος πάει να σώσει την αγαπημένη του από τα χέρια του κακού, έχει μια πρωτοτυπία. Έχει και μουσικαρες περικαλω.
Το μια φορά και έναν καιρό ήταν δυο φίλοι. Ειναι μια ταινία που ανέβασε την τιμή της πατάτας. Όλη η ταινία έχει ως θέμα, τι θα ήθελε να κάνει ο Ταραντίνο στην φαμίλια του Μάνσον. Οποίος έβγαλε γούστα με το ταινιακι να το κοιτάξει, μην αφήσει το πρόβλημα να γιγαντωθεί.
Αν πιάσουμε τις ταινίες του Ταραντίνο, μια προς μια, θα δούμε ότι η φήμη του είναι δυσανάλογη με το στάτους του.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Άλεξ, η οποιαδήποτε συζήτηση αναφορικά με την αντικειμενική αξία των Όσκαρ, είναι μάταιη. Δίνονται από πολιτικό λόμπι που προωθεί κάθε χρονιά
συγκεκριμένη ατζέντα.

Γνωστά είναι αυτά. Η ερώτησή μου δεν ήταν αν η ακαδημία έδωσε αξιοκρατικά το αγαλματάκι στο Django αλλά εάν εσείς προσωπικά πιστεύετε ότι αξίζει έναν τέτοιο τίτλο.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και αν συμφωνήσουμε πως το Django δεν είναι δα και κανένα αριστούργημα (που δεν είναι), δεν βλέπω γιατί αυτό είναι καλό σημείο εκκίνησης για το αν ο Tarantino είναι overrated. Γιατί να μην ξεκινήσουμε από το Pulp Fiction, που είναι αριστούργημα;

Γιατί σε μια συζήτηση με μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας το ιδανικό σημείο εκκίνησης είναι αυτό που δεν θα προκαλέσει μάχη χαρακωμάτων αλλά θα επιτρέψει τον γόνιμο διάλογο. Είναι μια δήλωση καλής θέλησης ότι "κοίταξε φίλε, δεν ήρθα να βάλω φωτιά στις εκκλησίες σου αλλά να μιλήσουμε". Με τον τρόπο αυτό αποφεύγεις να κάνεις τον συνομιλητή σου να αισθάνεται ότι είναι σε θέση άμυνας, ότι πρέπει να υπερασπιστεί αντί να συζητήσει.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Μια συζήτηση με μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας, θα καταλήξει είτε σε αποχώρηση με αδιάφορο ανασήκωμα των ώμων, είτε σε μάχη χαρακωμάτων, από όπου κι αν ξεκινήσει.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
Όλες οι συζητήσεις που φέρουν αντιρρήσεις καταλήγουν σε πόλεμο χαρακωμάτων και σε light καταστάσεις σε αντάρτικο πόλεων. Αυτό σημαίνει ότι δεν πρέπει να συζητάμε;
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Μια συζήτηση με μεγάλο βαθμό υποκειμενικότητας, θα καταλήξει είτε σε αποχώρηση με αδιάφορο ανασήκωμα των ώμων, είτε σε μάχη χαρακωμάτων, από όπου κι αν ξεκινήσει.

Μπορεί, αλλά αξίζει πρώτα να προσπαθήσουμε για το αντίθετο.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Δεν βλέπω για ποιο λόγο, αλλά όπως τη βρίσκει κανείς.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Δεν βλέπω για ποιο λόγο, αλλά όπως τη βρίσκει κανείς.

Για διάλογο και ανταλλαγή απόψεων που διευρύνουν το πνεύμα μας. Δεν χρειάζεται να συμφωνήσεις με μια αντίθετη άποψη για να σου αφήσει κάτι. Και μόνο που θα μπεις στη διαδικασία να ακούσεις κάτι διαφορετικό και να επιχειρηματολογήσεις για τη δική σου άποψη, κέρδος είναι.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Αν είσαι δεκαοχτώ χρονών, ίσως. Στα δεύτερα άντα, η πραγματική αξία της διαφορετικής άποψης σε θέματα τέχνης είναι πιο ξεκάθαρη (και ισούται με το μηδέν).
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
Αν είσαι δεκαοχτώ χρονών, ίσως. Στα δεύτερα άντα, η πραγματική αξία της διαφορετικής άποψης σε θέματα τέχνης είναι πιο ξεκάθαρη (και ισούται με το μηδέν).

Γιατί όμως; Γιατί δεν έχει αξία να ακούσεις πώς βλέπει ένας άλλος άνθρωπος μια κοινή σας εμπειρία;
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,327
Θεωρω οτι η ακυρωση οποιασδηποτε συζητησης, επειδη θα περιεχει διαφορετικες αποψεις, ειναι οτι κοντινοτερο στον γερο γκρινιαρη της γειτονιας που μας ενοχλει αλλα δεν πλησιαζουμε.
Το θεμα Ταραντινο πρεπει να το παρουμε απο την αρχη και οχι με δειγματα της δουλειας του και ξεκιναμε με τι συμφωνουμε.
Πιστευω οτι δεν υπαρχει καποιος που να θεωρει οτι ο Ταραντινο ΔΕΝ ειναι ποδολαγνος οπως οτι η Marvel εχει κολημα με τα μαρμαρινα κωλομερια. Σαν αποδειξη φερνω τα ακυρα κωλο-πλανα.
Reservoir Dogs. Ανεξαρτητη παραγωγη που δεν τα εβγαλε τα λεφτα της. Κοστισε περιπου 3 μυρια και εβγαλε 2.8.
Η ταινια ειναι πολυ καλη και οποιος δεν την εχει δει ας συνεχισει να βλεπει μονο Netflix. ενας ποντος στον Great Old 1.
Η απορια μου ειναι στην λογικη που θελει τον Ταραντινο να βγαζει τα προς το ζειν παριστανοντας τον Ελβις Πρισλευ αλλα να παιρνει 3 μυρια για να γυρισει ταινια.
True Romance. Την αναφερω για ιστορικους λογους επειδη ελαβε μερος μονο ως σεναριογραφος. Δεν ετυχε να την δω αλλα με μπατζετ 12,5 μυρια και εσοδα 12,6 ειναι καραμπινατο ναυαγιο.

Σε αυτο το σημειο καποιος θα ελεγε οτι ο Ταραντινο δεν βγαζει λεφτα και ειναι καιρος να επιστρεψει στα κουστουμια του Ελβις.

Pulp Fiction. Η απορια μου δεν ειναι μονο για το πως καταφερε ο μιμος του Elvis, μετα τις οικονομικες αποτυχιες να παρει 8 μυρια για να γυριστει η ταινια αλλα και πως καταφερε με αυτα τα χρηματα να εχει cast που δεν ειναι αγνωστο στο κοινο (Travolta, Bruce Willis).
Τα διαφορα Wiki και cine-αρθρα το εξηγουν αλλα και παλι...
Τα 213 μυρια που εβγαλε ειναι δικαιολογημενο ποσο αφου η ταινια ειναι αριστουργημα. Σκηνοθετικα και σε επιπεδο ερμηνειας.
Οποιος θεωρει οτι ειναι μια δηθενια, ας παει να φτιαξει καστρα με οδοντογλυφιδες. Αλλος ενας ποντος στον Great Old 1.
Natural Born Killers. Η ταινια ειναι ενα αριστουργημα και η υπογραφη του Oliver Stone ειναι απο μονη της διαφημιση για την ταινια.
Κοστισε 34 μυρια και εφερε στις τσεπες 50 μυρια. Ξερω μερικους Ναυαρχους που θα την αποκαλουσαν εμπορικη αποτυχια.
Four Rooms. Ωραια ταινια αλλα εδω εχουμε ενα στρατευμα απο σεναριογραφους/σκηνοθετες. Το κομματι που εγραψε/σκηνοθετησε ο Ταραντινο ΔΕΝ ειναι το καλυτερο της ταινιας. Το καλυτερο ειναι το κομματι του Ροντριγκεζ. Οποιος εχει διαφορετικη αποψη να παει να βεβαιωθει πως ειναι ο σωστος τροπος να τοποθετησει το κωλοχαρτο. Αλλος ενας ποντος στον Great Old 1.
Με μπατζετ 4 μυρια και εσοδα 4,2 εμπορικη επιτυχια δεν το λες. Για αλλη μια φορα εχουμε γνωστα προσωπα τα οποια ειχαν ηδη ξεκινησει να γνωριζουν επιτυχια αλλα χωρεσαν μεσα στο μικροσκοπικο μπατζετ.
From Dusk till Dawn. Ωραια ταινια αλλα δεν μπηκε στην λιστα της κινηματογραφικης ποιοτητας. Φλερταρει αγρια με το ΜΠΙ μουβι.
Με μπατζετ 19 μυρια και εσοδα 59 μυρια δεν την λες εμπορικη επιτυχια.

Σε αυτο το σημειο, οποιος δεν ελεγε οτι ο Ταραντινο δεν βγαζει λεφτα και ειναι καιρος να επιστρεψει στα κουστουμια του Ελβις. θα το εχει πει τωρα.

Jackie Brown. Το ταινιακι δεν το εχω δει αλλα το μπατζετ 12 μυρια που εφερε 74 μυρια σημαινει οτι δεν υπηρξε καποια αλλαγη στον Ταραντινο.
Kill Bill: 1. Η ταινια δεν αποτελει κινηματογραφικο διαμαντι αλλα μια ωραια ταινια δρασης που εχει κανει απαγωγη στον Ιαπωνικο κινηματογραφο. Με μπατζετ 30 μυρια και εσοδα 181 μυρια τα πηγε καλα.
Kill Bill: 2. Η συνεχεια της ταινιας με μπατζετ παλι 30 μυρια και εσοδα 152 εδειξε πτωση η οποια ειναι αρκετα ασχημη εαν σκεφτουμε οτι το 2 ειναι και το τελος της ταινιας. Συμφωνα με τον Ταραντινο το kill bill ειναι μια ταινια. Αυτοι που ηθελαν να μαθουν το τελος ηταν λιγοτεροι.
Ειναι λιγο WTF να μην θελεις να μαθεις τι απεγινε η ξανθια με το λεπιδι.

Καπου εδω εχω την εντυπωση οτι ο Ταραντινο επρεπε να κανει καποια εμπορικη επιτυχια επειδη ειχε να φερει λεφτα της προκοπης απο το Pulp fiction. Και τα δυο μερη της ταινιας δεν αποτελουν τιποτα το ιδιαιτερο και η εκδικηση ειναι ενα εργο πολυπαιγμενο. Η ταινια ειχε αρκετη δραση και σε αυτο θα συμφωνησω. Κανενας ποντος στον Great Old 1.

Sin City. Δεν ξερω εαν πρεπει να το μετρησουμε επειδη ο Ταραντινο ηταν λιγο στην απεξω. Πολυ ωραιο ταινιακι και αφου ειναι ταινια για συζητηση για τον Ροντριγκεζ το κανουμε σκιπ ως ιστορικη αναφορα.
Grindhouse Planet Terror. Ενα ΜΠΙ μουβι και τεραστια εμπορικη αποτυχια. Οποιος θελει ας προσθεσει την αποψη του αλλα το σιγουρο ειναι οτι η ταινια δεν ανεβασε την τιμη της πατατας. Με κοστος 67 μυρια και εσοδα 25. Δεν ριχνω ολο το βαρος στον Ταραντινο επειδη την δημιουργησε ενα μεγαλο team. To Death Proof ειναι ο συνεταιρος της αποτυχιας και ΜΠΙ μουβι ολκης αν και τα πηγε πολυ καλυτερα απο το Planet Terror αφου το μπατζετ των 30 μυριων απεφερε 30 μυρια και 700.00.
Inglourious Basterds Ωραιο ταινιακι αλλα τιποτα το αξιολογο που ακομα και ενα ΜΠΙ μουβι μπορει να προσφερει. Μετα τις προηγουμενες εμπορικες επιτυχιες θα ηταν μια ανασα για τον Ταραντινο. Με 70 μυρια μπατζετ και εσοδα 321 η ταινια εβαλε βενζινη στην φεραρι του Ταραντινο.
Django Unchained. Ωραια ταινια για να περασει ευχαριστα η ωρα αλλα τιποτα το μαεστρικο. Η ταινια δεν εχει κατι το ιδιαιτερο και σε σημεια ειναι ενα αξιολογο ΜΠΙ μουβι. Αλλη μια οικονομικη ανασα για τον Ταραντινο αφου τα 100 μυρια (ουαου) εγιναν 425, χωρις λογο.
The Hateful Eight. Ωραιο ταινιακι, ωραιο σεναριο αλλα... στα βηματα του Reservoir Dogs. Σε εναν κλειστο χωρο υπαρχει ο ενοχος. Πολυ αγκαθα κριστι, πραγμα που δεν ειναι κακο. Με μπατζετ 62 μυρια απεφερε 155 μυρια. Πιστευω οτι θα μπορουσε να παει καλυτερα και κρινοντας οτι τα γυρισματα εγιναν μεσα σε ενα δωματιο, θα μπορουσε να ειναι φτηνοτερη.
Once Upon a Time in Hollywood. Η ταινια εδωσε ωθηση στην πωληση της πατατας, Ειμαι σιγουρος οτι ενα μεσημερι που ο ταραντινο καθοταν στην πισινα του σπιτιου του, σκεφτοταν οτι ειναι κριμα που δεν εγλυψε τα ποδια της Σαρον Τεητ επειδη τα παιδια του Μανσον την ξεκοιλιασαν, αυτο τον εκανε εξαλλο και ειπε να κανει ταινια για το πως επρεπε να ειναι η ιστορια. Στα βηματα του Inglorious Basterds, αλλαξε την πραγματικη ιστορια επειδη καταλαβε οτι αρεσε στους θεατες και με αυτη την συνταγη εκανε τα 96 μυρια 374.
Η ταινια για μενα ειναι ΝΟ ΝΟ και η χειροτερη του ταραντινο.

ΤΙΤΛΟΣ
BUDGET (ΜΥΡΙΑ)​
ΚΕΡΔΟΣ (ΜΥΡΙΑ)​
ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Reservoir Dogs
3​
2.8
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ​
True Romance
12.5​
12,6​
ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ​
Pulp Fiction
8​
213
ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ​
Natural Born Killers
34​
50​
ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ​
Four Rooms
4​
4,2​
ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ​
From Dusk till Dawn
19​
59​
ΚΑΛΟ Β MOVIE​
Jackie Brown
12​
74​
ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ​
Kill Bill: 1
30​
181
ΚΑΛΟ Β ΜOVIE​
Kill Bill: 2
30​
152
KAΛO B MOVIE​
Sin City
GrindhousePlanet Terror
67​
25​
ΚΑΚΟ Β MOVIE​
Death Proof
30​
30.7​
KAKO B MOVIE​
Inglourious Basterds
70​
321
KΑΛΟ Β MOVIE​
Django Unchained
100​
425
ΚΑΛΟ ΣΧΕΔΟΝ Β ΜΟVIE​
Once Upon a Time
96​
374
ΜΕAOW / ΠΑΤΑΤΑ​


Το αποτελεσμα δεν ειναι για βιογραφικο κινηματογραφικης διανοιας. Ειναι ενας καλος σεναριογραφος με καποιες εμπορικες εκλαμψεις.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,261
@lelos kounelos είμαι πολύ κοντά στην αξιολόγησή σου σε γενικές γραμμές, με μόνη εξαίρεση το From Dusk Till Dawn που δεν εκτίμησα ιδιαίτερα και το Once Upon a Time in Hollywood που δεν έχω δει.
 

Great0ldOne

Lich
Staff member
Joined
Dec 1, 2012
Messages
7,418
Γιατί όμως; Γιατί δεν έχει αξία να ακούσεις πώς βλέπει ένας άλλος άνθρωπος μια κοινή σας εμπειρία;

Κοινή εμπειρία είναι να πάμε παρέα βόλτα στο βουνό. Η προσωπική πρόσληψη του ίδιου έργου τέχνης δεν είναι κοινή εμπειρία.

Αυτό δεν σημαίνει η συζήτηση και η διαφωνία γύρω από τα έργα τέχνης δεν έχει νόημα, ανάμεσα σε ανθρώπους που έχουν την ικανότητα να μεταδίδουν την υποκειμενική εμπειρία τους χωρίς να της προσδίδουν αντικειμενική (και συχνά ηθική) αξία. Αυτή η ικανότητα σπανίζει, και ακόμα και όταν υπάρχει, αυτοκτονεί όταν συνδέεται στο διαδίκτυο.
 
Top Bottom