By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.
SignUp Now!Δεν είναι ζήτημα λατρείας ή όχι. Το αίσθημα που αποκομίζω από τις πρώτες 12.5 ώρες (character creation speedrun @jonirenicus13 fight me) είναι αυτό του πελαγώματος. Ακριβώς όπως το είχα πάθει με το Pillars 1. Τόσα πράγματα να κάνεις, τόσα πράγματα να θαυμάσεις.
Μου έκανε εντύπωση βέβαια το πόσοι λίγοι το έχουν τερματίσει από εδώ πέρα![]()
Μου έκανε εντύπωση βέβαια το πόσοι λίγοι το έχουν τερματίσει από εδώ πέρα![]()
Αν αυτή η κουβέντα γινόταν 7-8 χρόνια πριν, και μένα θα μου έκανε εντύπωση.Μου έκανε εντύπωση βέβαια το πόσοι λίγοι το έχουν τερματίσει από εδώ πέρα
Γενικά πάντως, στο ρεηκουί μας 4 άτομα νομίζω είμαστε που το αρχίσαμε, το λατρέψαμε και το ολοκληρώσαμε, ενώ οι διπλάσιοι (και παραπάνω) νομίζω το ξεκίνησαν, αλλά κάτι έγινε και το παράτησαν. Κάτι δείχνει αυτό νομίζω.
Αν αυτή η κουβέντα γινόταν 7-8 χρόνια πριν, και μένα θα μου έκανε εντύπωση.
Time what is timeIt comes a time είχε πει μια ψυχή - τυχαίο ταγκ @Borracho -εδώ στο φόρουμ (κι ας ήταν για διαφορετικό λόγο). Το νόημα λίγο-πολύ πάντως μένει ίδιο.
Όσο μεγαλώνεις ολοένα και λιγότερο αισθάνεσαι "έφηβος/η για πάντα". Συνήθως, θες απλά να χαλαρώσεις μετά τη δουλειά και να γεμίσεις μπαταρίες με κάτι που δεν απαιτεί τρομερή αφοσίωση.
Το Pathfinder, όπως και μερικά ακόμα rpg της τρέλας του kickstarter (ή που στα οποία έστω έδωσε ώθηση) τα έχω στην άκρη να περιμένουν και όλο το αναβάλλω. Εδώ με το -πολύ αληθινό για να είναι γκέημ-Witcher 3 έκανα περίπου 5 χρόνια να ασχοληθώ γιατί όλο κάτι προέκυπτε. Ήμουν τυχερός που ήμουν σε πιο χαλαρή εργασία όταν το πήρα απόφαση να ξεκινήσω, σε συνδυασμό με το ότι δεν υπήρχε το σύνηθες "τείχος" aka theorycrafting/character creation και κατεβατά κειμένου και έμπαινες απευθείας στο ζουμί (εξερεύνηση, επιλογές).
Είναι σωστό κι αυτό που είπε ο Παύλος για τον καταμερισμό του χρόνου. Οι 1,5-2 ώρες π.χ. στο Valfaris νιώθω ότι μου ήταν επαρκείς για πρόοδο. Από την άλλη στο Pathfinder και κάθε τέτοιο στυλ παιχνίδι, πόσο να προχωρήσεις στο ίδιο χρονικό διάστημα; Μίλησες σε 15 npcs, έπαιξες και 5 μάχες και βλέπεις να είσαι στον ίδιο χάρτη με το προηγούμενο session. Έτσι, ακόμα και η σκέψη λειτουργεί αποτρεπτικά και το αφήνεις για λίγο (ή έτσι νομίζεις) να δεις κάτι άλλο που "προλαβαίνεις να παίξεις" πριν αφιερώσεις χρόνο στους δικούς σου ή σωριαστείς. Και δεν ανέφερα καν το χρόνο που κυλάει κατά και τη διαχείριση του βασιλείου, που δίνουν ακόμα μεγαλύτερο βάρος στην προσοχή που απαιτείται.
Μου κάνει εντύπωση πχ να γράφει ο ένας μετά από 75 ώρες ή μετά από 94 ώρες το άφησα.
Έτσι, ακόμα και η σκέψη λειτουργεί αποτρεπτικά και το αφήνεις για λίγο (ή έτσι νομίζεις) να δεις κάτι άλλο που "προλαβαίνεις να παίξεις" πριν αφιερώσεις χρόνο στους δικούς σου ή σωριαστείς.
Όσο μεγαλώνεις ολοένα και λιγότερο αισθάνεσαι "έφηβος/η για πάντα". Συνήθως, θες απλά να χαλαρώσεις μετά τη δουλειά και να γεμίσεις μπαταρίες με κάτι που δεν απαιτεί τρομερή αφοσίωση.
...και μην ξεχνάμε : δεν παίζουμε από ψυχαναγκασμό. Παίζουμε για να ηρεμήσει το κεφάλι μας, να ξεφύγουμε, να γουστάρουμε. Αν βάλω ένα παιχνίδι και δεν μου μιλάει, δεν το 'νιώθω', αν είναι μια αγγαρεία και μισή, για ποιό λόγο να του αφιερώσω τους επόμενους μήνες του -χαχά- προσωπικού μου χρόνου;
Μικροί θυμάμαι βλέπαμε τον καμμένο του χωριού με μπλούζα Manowar/Slayer στα 40 και λέγαμε (χωμένοι στα μαϊμού φούτερ Μπλίντ Γκουάρντιαν μας) : 'Πωπώωωω το κομμάτι, τί γαμάτος, έτσι κι εμείς μέταλ μπλούζα στα 40!'. Δεν πέφτει κανάς μαγικός διακόπτης. Σφαλιάρες πέφτουν και το ξύλο της ζωής. Σιγά σιγά. Προσαρμόζεσαι, ανταπαξέρχεσαι, την παλεύεις. Την εφηβική ανεμελιά τη χάνεις κομμάτι κομμάτι, όσο δημιουργείς τις προϋποθέσεις για τη νέα γενιά. Hands on, υποφέροντας στα χαρακώματα της πάνας, της αγρύπνιας και του σκατού, σηκώνοντας και όλα τα υπόλοιπα βάρη του κόσμου. Όχι θεωρητικά και γράφοντας 'μπλόγκ για τους νέους' αφ'υψηλού.
Είναι η πιο σκληρή απόσταξη, εννιά στα δέκα μπουκάλια χαλάνε. Εμείς είμαστε εδώ για το τελευταίο, το καλό. Αυτό που δεν έχει καν τιμή και δεν το βρίσκεις πουθενά.
και λιγα ειπε για manowar. ο demaio ακομα δεν εχει καταλαβει οτι η μπαντα πεθανε καπου το 92 και αυτο βαρια βαρια μιας και μετα το sign of the hammer ηδη ειχαν παρει την κατω βολτα. αν και ο kings of metal δισκος μου αρεσε με εξερεση το kings of metal και ενα bonus. αλλα fighting the world. με το ζορι να ειχε 3 καλα κομματια? με το 1 να ηταν σιγουρα δηλωμενο απο τους ιδιους ηχογραφημενο παλιοτερα.ΑΛΛΑ ρε φιλε παλι κραζεις MANOWAR .. εκει μου τα χαλάς
Από που προκύπτει αυτό-citation needed.Το αστείο βέβαια σε όλα αυτά είναι ότι χαλαρά ο μέσος όρος της ηλικίας παικτών των 2 αριστουργηματικών δημιουργιών της Owlcat είναι 35-40+ με οικογένειες, παιδιά, δουλειές, χρέη