Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό - Part II

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Δεν παρακολουθούσα τα pillars of eternity τα έπαιξες? Κυρίως το 2 ρυθμίζεις την ai και δεν ξανά ασχολείσαι με όλο το πάρτυ παρά μόνο έναν χαρακτήρα. όλοι οι άλλοι στον αυτόματο.
 
Δεν παρακολουθούσα τα pillars of eternity τα έπαιξες? Κυρίως το 2 ρυθμίζεις την ai και δεν ξανά ασχολείσαι με όλο το πάρτυ παρά μόνο έναν χαρακτήρα. όλοι οι άλλοι στον αυτόματο.
Όχι, δεν το ήξερα αυτό για το 2, ότι δεν ελέγχεις όλη την ομάδα!
Δεν πήρα την απίστευτη προσφορά που μου έστειλαν για το 1 μέσα στο προηγούμενο Σ/Κ (λόγω έλλειψης minmap), με 5,59€ και ομολογώ ότι το μετάνιωσα. Φαντάζομαι δεν θα υπάρξει δεύτερη ευκαιρία...
 
Παιξε King Arthur να βρεις την υγεια σου, φωναζει maximum armor απο χιλομετρα.
Ειδικα αν χτισεις τον Mordred με μαξιμουμ αρμορ, γινεται παιχνιδακι και θα το φχαριστηθεις.
 
Ειδικα αν χτισεις τον Mordred με μαξιμουμ αρμορ, γινεται παιχνιδακι και θα το φχαριστηθεις.

Το μεγάλο γέλιο πέφτει αν του βάλεις και relics με reflect damage.
 
Το μεγάλο γέλιο πέφτει αν του βάλεις και relics με reflect damage.
Μπαα, το always turn to face the attacker δεν βγαινει με τιποτα. + Block μεχρι να σβησει ο ηλιος, we're laughing.
 
Ξεκινανω το sonic origins. Να δουμε ποσο καλυτερα ειναι τα γραφικα τωρα απο οταν επαιξα για πρωτη φορα τα sonic 1,2,3,cd 1998 στο πρωτο μου τοτε pc, Τα εχω τεματισει πολλες φορες απλα θα τα ξαναπαιξω τωρα για να δω πως ειναι τα γραφικα/ Περιμενω συντομα ημερομηνικα κυκλοφοριας sonic frontiers!
 
Να δουμε ποσο καλυτερα ειναι τα γραφικα τωρα απο οταν επαιξα για πρωτη φορα τα sonic 1,2,3,cd 1998 στο πρωτο μου τοτε pc
Spoiler alert: είναι 2.478283% καλύτερα. Οι μετρήσεις έγιναν με χρήση σρεντεροδιαφορικών εξισώσεων και καλιμπραρισμένα ποδαρόμετρα.
 
Τελικά αγόρασα και άρχισα το Drakensang. Πάρα πολύ ωραίο, αλλά και πάρα πολύ δύσκολο. Υπάρχουν skill tests για τα πάντα, από τη μάχη μέχρι το μάζεμα των λουλουδιών! Δεν υπάρχουν επίπεδα δυσκολίας! Πήρα τοξότη και βρήκα τον πρώτο companion (μία Amazon). Να δω πώς θα τα καταφέρω όταν τα βέλη δεν είναι άπειρα, αλλά μετρήσιμα! Πρέπει να τα αγοράζεις ή να τα φτιάχνεις. Νομίζω και στα Gothic ήταν έτσι, αλλά εκεί δεν τα χρησιμοποιούσα ιδιαίτερα. Είχα καθαρά melee πολεμιστή.
Έχω νικήσει τα πρώτα rats και τους πρώτους wolves!
Το DAO έχει επιλογή κάμερας που πρακτικά λειτουργεί επισκοπικά, δηλαδή μπορείς να έχεις αίσθηση isometric στο gameplay. Το Drakensang το ίδιο, αν θυμάμαι καλά, δεν έχω ασχοληθεί πολύ.
Τελικά δεν έχει isometric κάμερα, διάβασα ότι το Drakensang Online έχει. Αλλά τελικά με βολεύει ο χειρισμός. Μοιάζει με του Dungeon Siege 3 (που έπαιζα πολύ πρόσφατα), με τη διαφορά ότι χρειάζεται να κρατάς το RMB για να στρίβει η κάμερα.
 

Τι Παίζετε Αυτόν τον Καιρό​


Συνήθως αυτό που περιγράφεται στα τελευταία ποστ του Official Off-Topic Thread τις τελευταίες ώρες... :Ρ

Αλλά ΟΚ, μπήκα και στον κόσμο των Φωλγκάηζ (φάση έχει) και επίσης έχω (ξανα)εθιστεί με τα Seasons του FIFA (22). Όλο άλλο ένα λέω και καταλήγω να παίζω 3 ώρες ναούμ...
 
Χρόνια μετά την κυκλοφορία του, είπα να ασχοληθώ με το BattleBrothers. Κακώς δεν το είχα κάνει νωρίτερα...
 
Δίκιο είχατε, παιδιά, για τα RPG με ομάδα άνω των τεσσάρων (που έλεγα ότι με βολεύουν το πολύ μέχρι 4 χαρακτήρες στο γκρουπ). Γέμισα την ομάδα στο Drakensang και θα ήθελα να χωρούσαν κι άλλοι! Δεν έχει και τόσο micromanagement πια (δεν είναι Stellaris)! Μάλλον η διαφορά έγκειται στο ότι σού έρχονται οι companions ένας-ένας τη φορά και έτσι είναι πιο εύκολο να μάθεις τα χούγια τα skills και τα όπλα που θέλει ο καθένας. Σε αντίθεση π.χ. με τα Icewind Dale, που εκεί τους κάνεις όλους με την έναρξη και έτσι είναι πιο overwhelming.

"A nice little punch-up like that, clears the mind and refreshes the spirit"! (Forgrimm, dwarf)
 
Εφαγε ένα ωραίοτατο uninstall το Monster Sanctuary. Τελευταίο boss το spike στο θεό. Εντάξει, αν κάτι χαρακτηρίζει το συγκεκριμένο παίγνιο, είναι τα spikes που κάνει σε κάθε νέα περιοχή που μπαίνεις. Ναι, η πρόκληση είναι κάτι για το οποίο πολύς κόσμος που παίζει Ποκεμον παραπαονιέται, διότο η σειρά είναι αρκετά εύκολη. Αλλά τούτο δω σε βγάζει την πίστη.

Κατάφερα έφτασα ιδρωμένος μετά από 50 ώρες στο τελικό boss. Μετά από 20 και πλέον, μάταιες προσπάθεις, δεν.

Για να εξηγήσω λίγο το game.

Μάχη
Η μάχη είναι πάντα 3v3 +άλλα 3 το υπόλοιπο team όταν ψοφάει κάποιο προς αντικατάσταση. Σε κάθε γύρο, πρέπει κάθε ένα να κάνει κάποιο action δλδ επίθεση/buff/heal/χρήση item/αλλαγή Monster.

Ολα αυτά έχουν πολαπλά instances. Δλδ αν μία επίθεση κάνει 300 dmg, αυτή είναι διαιρεμένη σε 2/3/4+ χιτάκια που το καθένα ξεχωριστά έχει δικό του chance για critical/buff/debuff κλπ. Από την αρχή κιόλας θα παρατηρήσετε πως έχετε γεμίσει από δαύτα αφού μάλιστα υπάρχει και δυνατότητα για whole team buff/debuff με αποτέλεσμα από την μέση του game και πλέον να καταντάει μια διαρκείς εναλλαγή με αυτά καθώς υπάρχουν επιθέσεις που κάνουν apply/remove αλλά και passive skills που τα εφαρμόζουν αυτόματα σε κάθε γύρο.

Κάθε φορά που νικάτε τερατάκια στην εξοχή, εμφανίζεται ένας πίνακας επιδόσεων. Οσο καλύτερο το Σκορ, τόσο μεγαλύτερη πιθανότητα να πέσει ένα αυγό, το οποίο περιέχει το τέρας που πολεμίσατε. Δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο και δεν θα χρειαστεί ώρες grinding για να πέσει. Δεν είναι Diablo Immortal

World
Η κίνηση είναι 2D με στοιχεία metroidvania. Συναντάτε τερατα που βόσκουν ελεύθερα στην περιοχή που αν τα ακουμπήσεις μπαίνεις σε μάχη. Υπάρχει και δυνατότητα με λίγο skill (που αποκτήσαμε από προγεννέστερα metroidvania) να τα αποφύγουμε. Από εκεί και πέρα υπάρχουν μερικοί γρίφοι όπου απλά πρέπει να τραβήξεις τους μοχλούς στην σωστή σειρά ώστε να ανοίξεις τις πόρτες ή να απαιτείτε λίγο από τα πιο πάνω skills προκειμένου να φτάσεις στο σημείο που θέλεις.
Σε αυτά θα σας βοηθήσουν πολύ και τα τέρατα που συλλέγετε, μιας και εκτός μάχης έχουν κάποιο skill όπως ήταν τα HM στα Ποκεμον.

Τερατάκια
Συνολικά 101. Μερικά φέρνουν και evolution αλλά χωρίς αυτό να είναι απαραίτητο ώστε να πάρετε το maximum, διότι αλλάζει ελαφρώς το Skill Tree. Εδώ δεν ανεβάζεις lvl περιμένοντας μια στο τόσο να μάθεις κάποιο skill. Για κάθε lvl σου δίνεται ένα skill point που μπορείς να το ξοδέψεις στο skill tree. Max Level 40. Δεν φτάνουν ώστε να μάθεις όλα τα skills, οπότε θα πρέπει να επιλέξετε τί θα βάλετε, δίνοντας έτσι την δυνατότητα για διαφορετικό build. Τέλος, τα τερατάκια τα εξοπλίζετε με 4 items τα οποία δίνουν Stats (to leveling δεν δίνει λολ) και τα οποία φυσικά με τα ανάλογα materials, αναβαθμίζονται.
 
Σε αντίθεση π.χ. με τα Icewind Dale, που εκεί τους κάνεις όλους με την έναρξη και έτσι είναι πιο overwhelming.
Αυτή είναι η μαγεία τέτοιων παιγνίων. Να σπαταλάς τουλάχιστον το πρώτο δεκάωρο στο χτίσιμο του team.
 
Συνεχίζω το Phoenix Point και σιγά σιγά βγαίνουν στην επιφάνεια περισσότερα προβλήματα. Μερικά είναι θέμα polish, που δεν μου κάνει εντύπωση ότι απουσιάζει λόγω του περιορισμένου μπάτζετ, άλλα όμως είναι βασικά προβλήματα design που πραγματικά απορώ πώς ξέφυγαν από τον δημιουργό του X-Com.
 
Ξανάβαλα το Σεκιρο. Άντε να φαρμάρουμε για το λαστ τσιβο :giankos:
 
Εγώ αγόρασα πολύ πράμα σε αυτές τις εκπτώσεις (να ναι καλά τα 400 ευρώ που έβαλα τσέπη steam από το Χρυσό μαχαίρι που μου σκασε στο CS:GO - το αστείο είναι ότι κάποιος το αγόρασε με 460 ευρώ :ROFLMAO: ).

Αγόρασα τα παρακάτω:

1656316514083.png

1656316536493.png


Και τελικά έβαλα να παίξω το Onimusha Warlords. Το χα παίξει σε XBOX φίλου πριν 20 χρόνια. Τώρα που χω ολοκληρώσει το 1/3 του παιχνιδιού μπορώ να πω ασφαλέστατα ότι είναι Resident Evil με Samurais Ninjas και Δαίμονες. Πόσο μου λείπει αυτή η στατική κάμερα σε συνδυασμό με την ατμοσφαιρική μουσική ρε γαμώτο! Φοβάμαι ότι στα επόμενα Resident Evil games/Remasters αυτό θα χάνεται.
 
Κάτι τέτοια βλέπω ανά καιρούς και βάζω CS :p
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top