H Καραγιάννη ήταν γυναικάρα. Από αυτές που περπατούσαν στην Πανεπιστημίου και σταματούσε η κυκλοφορία. Μαζί με την Ανουσάκη και την Παπανίκα για μένα ήταν οι πιο όμορφες ηθοποιοί του παλιου ελληνικού κινηματογράφου. Πολύ πιθανόν, αντικειμενικά η Ναθαναήλ να ήταν η πιο όμορφη της γενιάς της, αλλά είχε άλλου τύπου ομορφιά, πιο αέρινη, πιο φινετσάτη, αλλά οι τρεις προαναφερθείσες είχαν ομορφιά από εκείνη τη γήινη, την αισθησιακή που κάνει τους άντρες να χλιμιντράνε σαν άλλοι Κωνσταντάρες, χωρίς όμως να γίνεται πρόστυχη.
Φυσικά εκτός απο γυναικάρα η Καραγιάννη ήταν και πολύ καλή ηθοποιός, με εξαιρετικές σπουδές στον χορό για αυτό στα μιούζικαλ του Δαλιανίδη έδινε ρέστα. Και μπορεί να έχει γίνει της μόδας το να σνομπάρουνε τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο, αλλά προτιμώ χίλιες φορές να δω τη Μάρθα να χορεύει με την κορμάρα της τυλιγμένη στα φτερά (Οι Κληρονόμοι) ή να κανει τη χαζούλα που φέρνει τους κεφτέδες εν τω τηγανίω, παρά οποιαδήποτε από τις σύγχρονες βαθυστόχαστες μπαρούφες.
Και χωρίς καμιά διάθεση ωραιοποίησης του παρελθόντος, όντως οπως ανέφεραν οι προλαλήσαντες, τι απίστευτη συνύπαρξη ταλέντου και προσωπικοτήτων είχε μαζευτεί. Λογοθετίδης, Γκιωνάκης, Βέγγος, Παπαγιαννόπουλος, Ηλιόπουλος, Κωνσταντάρας, Κωνσταντίνου ( ο αγαπημένος μου) κλπ όχι δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από τους ξένους, αλλά παίζανε άνετα σε οποιοδήποτε θέατρο και κινηματογραφικό πλατό του κόσμου. Αν δεν ήταν ο περιορισμός της Ελλάδας και της Ελληνικής γλώσσας θα ήταν παγκόσμια αστέρια. Μάλιστα, αυτή η υπερβολική, για τα δεδομένα της χωρας, συγκέντρωση ταλέντου δεν περιοριζόταν μόνο στον λαϊκό κινηματογράφο και θέατρο, αλλά κατά μείζονα λόγο ήταν και στο πιο σοβαρό θέατρο. Είναι χαρακτηριστικό αυτό που εξιστορεί ο Κώστας Γεωργουσόπουλος, πως όταν πήγε το Εθνικό θέατρο να παίξει τον Άμλετ στο Λονδίνο (σκηνοθεσία Ροντήρης, Βεακης, Μινωτής, Κωτσόπουλος, Κατράκης κλπ), οι Times του Λονδίνου στο πρωτοσέλιδό τους γράφουν πως τις ημέρες της παράστασης τα θεατρα του Λονδίνου πρέπει να κλείσουν για να δουν οι Βρετανοι ηθοποιοι πώς παιζεται ο Αμλετ. Ξανα: να δουν οι Βρετανοι πώς παιζεται ο Σαιξπηρ απο ελληνικό θιασο!!