Τα σύγχρονα graphics APIs (Vulkan, DX12) εκμεταλλεύονται πολύ καλύτερα τις CPUs οπότε δεν υπάρχει το overhead του παρελθόντος,
Εγώ αυτό το διαβάζω ανάποδα. Τώρα που δεν υπάρχει το overhead, αργά η γρήγορα θα βρουν τρόπο να το καταλάβουν. Οπότε αν κάποιος έχει 8 πυρήνες ή 4 πυρήνες θα έχει σημαντική διαφορά. Ιστορικά αυτό συνέβαινε πάντα, δεν βλέπω γιατί τώρα να είναι διαφορετικό.
Κατά τα άλλα ναι. Μπαίνουμε σε φάση σταθεροποίησης. Η τεχνολογία στούς προσωπικούς υπολογιστές προχωρούσε αλματωδώς μέχρι να φτάσουμε τα 64bit. Από τότε απλά βελτιώνεται κάπως το ipc, έχουμε περισσότερους πυρήνες (πού ήταν εξαρχής 2 και είχαμε ψιλοκολλήσει στούς 4 και μόνο πρόσφατα είναι στάνταρ οι 6 και 8). Και τα ρολόγια ουσιαστικά έχουν μείνει στάσιμα και δεν περιμένουμε αλλαγή. Και όλα δείχνουν ότι τα νέα API (Vulkan) επίσης έχουν σταθεροποιηθεί ειδικά σε σχέση με το υλικό. Οπότε ναι δεν έχει καμμία σχέση η σημερινή πίεση για αναβάθμιση σε σχέση με το παρελθόν.
Σε σχέση με το τι κάνουμε με τον υπολογιστή βλέπω τις ακόλουθες «καινοτομίες» (που μπορεί να οδηγήσουν σε μεγαλύτερες απαιτήσεις)
* υπερυψηλές αναλύσεις (4Κ)
* εικονική πραγματικότητα
* ray tracing
* τεχνητή νοημοσύνη
Από αυτά μόνο η τεχνητή νοημοσύνη μού κινεί το ενδιαφέρον.