AVOWED: το νέο RPG της Obsidian Entertainment!

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.

Hellion

Αρχιμανδρίτης
Staff member
DDD PCMaster Veteran Order of Alucard Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
17,876
Ανάμεσα στα όσα ενδιαφέροντα αναμενόταν να δούμε στο σημερινό Xbox Games Showcase event, περιλαμβάνονταν και οι ανακοινώσεις της Obsidian Entertainment. Και η εταιρεία δεν απογοήτευσε: μετά από την ανακοίνωση ενός Expansion για το The Outer Worlds (ονόματι Peril on Gorgon, με ημερομηνία κυκλοφορίας τις 9 του Σεπτέμβρη), και το καλύτερο τρέηλερ του κόσμου που ήταν αυτό του Grounded, ήρθε το “ζουμί” που δεν ήταν άλλο από την ανακοίνωση του AVOWED, του νέου AAA RPG της εταιρείας.

Επιβεβαιώνοντας πλήρως τις φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και καιρό, το Avowed είναι το περιβόητο “Skyrim clone” που εικαζόταν πως ετοίμαζε η Obsidian. Όπως προκύπτει και από τις (λίγες, ομολογουμένως) πληροφορίες που μπορούμε προς το παρόν να εξάγουμε από το παραπάνω trailer, πρόκειται για...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:
Ενδιαφέρον αν χρησιμοποιεί όντως το spellcasting του Arx Fatalis. Σκοτεινό δείχνει, ελπίζω να πιάνει έστω λίγο από ατμόσφαιρα του υποτιμημένου έπους της Arkane. Και φυσικά να μην το πλασάρουν ως κλείσιμο στα Pillars of Eternity και να υπάρξει κανονικό 3ο παιχνίδι στο στυλ των προηγούμενων. :)
 
Ενδιαφέρον επίσης το ότι ο Sawyer, δημιουργός ουσιαστικά του Pillars Universe, δεν εργάζεται στον τίτλο σύμφωνα με δήλωσή του στο Twitter.



Εργάζεται βέβαια σε άλλο υπό κατασκευή RPG, αλλά εξακολουθεί να είναι αξιοσημείωτη η μη-ενασχόλησή του με το Avowed.
 
Ποιος ξέρει ποια χούφτωσε κι αυτός και τον κάνανε πέρα από νωρίς.
 
Ρώτησαν τον Dave Gilbert της Wadget Eye Games, η οποία κυκλοφόρησε πρόπερσι το UNAVOWED, τη γνώμη του για τον παρόμοιο τίτλο του γκεημ της Οψίδιαν:

 
ΤΕ-ΛΕΙ-Α. Πανέμορφο. Μέσα σε 1 λεπτό που ήταν η καθαρή διάρκεια, πρόλαβαν και έχωσαν και 2-3 αναφορές.

Προσωπικά η Arx Fatalis νότες με ιντριγκάρουν ακόμη περισσότερο. Από ότι το κόβω παίζει πάνω στην Unreal και ψιλιάζομαι EGS. Ελπίζω η μαμά M$ να ρίξει βέτο και να το κυκλοφορήσει multi-digital distro.
 
Unreal 5 και Epic Exclusive

Πάμε για Wasteland 1st/3rd person rpg;
 
Θα είναι δεδομένα στο Xbox Game Pass. Άρα στη χειρότερη περίπτωση απλώς δεν θα κυκλοφορήσει στο Steam κατευθείαν, δεν θα είναι πλήρης αποκλειστικότητα του Έπικ.
 
Ξεκολλήστε ρε, τα παιχνίδια της Microsoft βγαίνουν στο Steam. Το Outer Worlds ήταν πριν αγοραστεί η Obsidian.
 
τσουφ τσουφ τσουφ

 
Δυνατό φαίνεται και αν έχει λίγο από την ατμόσφαιρα του Arx Fatalis ακόμα καλύτερα.
 
- fully open world, much much larger than Skyrim (very differently “larger”, more proper word would be “denser” and “more contrasted” at the same time)
- primarily set in the The Living Lands region of Eora (not sure if it’ll go like that as explicit later on, but that was starting point)
- big focus on world-reactivity, lighting and next-gen AI systems and physics (special focus on physics with magic systems - have no clue what would that mean)
- realtime whether system (don’t have full details but fog is very important as realtime element, rivers will have specific micro physics systems regarding this)
- very advanced character creation tool (didn’t get more info)
- mod support (for now PC is/will be very dominant as creation tool, but I’ll be playable fully on Xbox)
- very large number of fractions but very different approach than with Skyrim
- you’ll be able to have companions (different than Outer Worlds)
- storyset: fight against incoming threat of tyranny (independent from previous stories)
- game has bosses planned and some of them are very very large
- Gods will have special say in the game
- great focus on iconic landmarks, statues and buildings
- two large cities planned with many smaller ones with strong focus on contrasting wild-areas, rivers, mountains and desolated areas (yes, you’ll be able to swim)
- fully respecting POE creatures lore with new additions
- dynamic presentation of dialogue
- for now idea is to keep “you can kill everyone in the game” option
- around 100 people are on the project for 2y (smaller number for 7m of preproduction), in total 2y 7m
- full production is already a thing
- team will still grow
- target date: late 2022/early 2023
 
Ποιος τα λέει αυτά;

Η κλασική πηγή του κακού:

 
Ενδιαφέρον ότι είναι στον κόσμο του PoE, επίφοβο ότι δεν έχει τον ίδιο συγγραφέα/δημιουργό, αφού εμένα με κέρδισε το story κατά κύριο λόγο στο PoE και οι χαρακτήρες του κόσμου.
 
Ο κύριος δημιουργός του ΠόΕ θα έχει συμβουλευτικό ρόλο, επιβεβαιωμένα. Έστω και έτσι, δεν θα τους αφήσει να κάνουν ότι τους καπνίσει με το setting.

Οι άλλοι συγγραφείς είναι άλλη ιστορία. Το νέο κρου της Οψίδιαν είναι λίγο αδύναμο, η αλήθεια είναι, αλλά τουλάχιστον έχουν 1-2 βετεράνους που θα έχουν προεξάρχοντα ρόλο (πχ ένας εκ των συγγραφέων του Tyranny).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top