AVOWED: το νέο RPG της Obsidian Entertainment!

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!
Status
Not open for further replies.
Ενδιαφέρον interview-αστραπή με την Carrie Patel σχετικά με το Avowed.



Μεταξύ άλλων λέει πως θα έχουμε την επιλογή να πάμε με το μέρος "του κακού" στο πλαίσιο της ιστορίας, πως το σκέλος του παιχνιδιού είναι παρόμοιο με του Outer Worlds, πως δεν θα υπάρχει New Game+, δεν θα υπάρχει level scaling, αλλά και πως δεν θα μπορούμε να διαχειριζόμαστε το interview των companion NPCs.

Επίσης θυμίζουν σε άσχετη φάση πως η Microsoft μετά την απόκτηση της Activision έχει υπό την κατοχή της πλέον το Quest for Glory IP, κάτι το οποίο είχα ξεχάσει τελείως και τώρα μου το θύμισαν και ενθουσιάστηκα.
 
Αρα θα πατε με το μερος μου δηλαδη αφου ο μεγαλος κακκος θα ειμαι εγω. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ OBSIDIAN!! ΜΟΥΧΑΧΑΧΑ
 
Ρε παιδιά, τί είναι όλος αυτός ο ροζουλί-μονωκερένιος εμετός;

Έχω εκ παραδρομής Game Pass Ultimate αυτό το μήνα και τσουπ, πετάγεται πρώτο και καλύτερο ως πρόταση το Avowed. Λέω εντάξει, τσάμπα είναι, ας δούμε τί κάνει η παλιά αγαπημένη Obsidian.

Oύτε ινστόλ δεν άντεξα να πατήσω κοιτάζοντας τα σκρίνσοτς. Ο Χριστός κι ο Δίας δηλαδή. Με το μαχαίρι στο λαιμό μεταξύ αυτού και του Failguard θα έπαιζα αυτό (Obsidian αφού) αλλά όχι, απλά όχι.

Πίσω στην ψυχασθενή μου απόπειρα για να ολοκληρώσω το Hunger of the Beast Clan στο ανδροπρεπές και με ορθή χρωματική παλέττα, DD2.
 
Ωχ λες ο Χελιον να πάει για το 2/2;;; Ή αναρρώνει ακόμα από το DA και θα αναλάβει άλλος το ριβιού;
 
Από τα screenshots φαίνεται ότι όντως κάποιος ξυνόταν πάνω στο saturation slider πάντως.

edit περισσότερο με απασχολεί αυτό το review πάντως παρά τα χρώματα:
is game is impressive on a surface level, but anyone who has played RPGs previously will be able to detect the illusion of choice very rapidly - and i'm not just talking about dialogue. There is no decision other than right and wrong.

Imagine two spells. One spell says "heals you and damages the enemy" and the other spell says "damages the enemy." Any person who has played an RPG will assume that the spell with an additional effect likely does less damage. This is how games work. There is a power budget to skills and you make decisions based on utility or damage. Well in this game, they will both do the same damage, but the tooltips will not tell you that. Now there is an objectively incorrect choice, but the only way you will discover this is through experimentation. This means some people will make the wrong choice and not even know it, and it will create two dramatically differing experiences. Some players will struggle because their intuition and logic did not lead to the correct conclusion.

I enjoy the combat, and I think there are some interesting ideas here, but this problem of choice ensnares every mechanic in the game.

Dialogue choices do not seem to alter most outcomes. Your character says something different, but it gets the same response from NPCs no matter what is said. Even skill checks don't seem to do anything but allow you to say a line, affecting nothing in the grand scheme. Everything will result in "fight" or "don't fight." There is no choice here.

Equipment is on a complete railroad. You cannot reasonably fight enemies that are higher "level" than you, so you must upgrade your equipment to be able to challenge them. The only way to get upgrades is through quests and exploration, which forces you into a very static progression. If you encounter anything higher than your current tier, you will be in for a horrible time, or you'll logically go about doing another quest instead. For example, you'll go to a town and get quests at difficulty 1, 2, 3, 4. There's no reasonable way you are going to complete them in any order other than that. The mechanics in the game overwhelmingly reduce the amount of damage you deal to higher level enemies, which constrains you on the specific quest path to gain the upgrades to challenge higher tiers. Once again, there is no choice here.

The companions are way too split up. You will get your first two companions rather quickly, less than a couple hours. But the next companions will not join your team for potentially tens of hours past this. This leads to two problems: The first is that you enjoy the early companions and will grow attached by the time you get new ones, which means you will not swap; The second is that you will dislike these companions, but now you are stuck with them for a large portion of the game. You're never gonna believe it, there is no choice here.

I want to like Avowed, but it feels like a game masquerading as an RPG instead of actually being one.
 
σαν κέιμ, δεν φαινεται τερατουργημα οπως το da παντως.
κανα δυο ρηβιουερς ειπανε για πολλά μπαγκς, κοραπτηντ σέιβς, κρασηζ κλπ, αλλά μεχρι να το αποκτησει ο νιτρος, θα χουνε φτιαχτεί αυτα. :p
επισης το οβερσατουρέητηντ μανιταροτοπίο ευκολα θα διορθωθει με μοντς.

απ οτι βλεπω, το γενικο κονσενσους ειναι: "δεν λεκιάσαμε βρακουλίνι, ωστόσο το περιμεναμε πολυ χειροτερο".
και το εξπλορέησο, λενε, ειναι μια χαρά. κι εχει κι επιλογη να παιχτεί σε θερντ πέρσο. (y)
 
οκ, προφανως χρειαστηκαν καποιες θυσιες για να παρει το ρηβιου του κίνγκντο κά ντελίβερα 2.
αν και δε νομιζω κανείς στα σωστα του να προτεινε κατι διαφορετικο.... το μπηφ θα ητο μονιουμένταλ.
 
Έντονη υποψία πως θα είναι Outer Worlds επί το έπικ φανταζικότερον. Τίποτε ανατριχιαστικά κακό, αλλά ένα ανθυπο-Κίνγκντομς-οφ-Άμαλουρ ένα πράγμα. Δηλαδή ένας πιτσιρικάς δίχως ιδιαίτερη εμπειρία στο χώρο, σίγουρα θα το χαρεί πολύ περισσότερο από ένα παππού σαν και του λόγου μας που 'χει ζήσει συγκλονιστικά RPG's πρώτο χέρι.
 
Θα ανέβει σήμερα ή αύριο το ρηβιού λογικά, έπεσε δουλειά.
 
Εμένα πάλι κάτι μου κάνει αυτό το παρδαλό τουρλουμπούκι, μην πω ότι βλέποντας screenshots μπήκε στο ραντάρ μου, ενώ πριν ούτε να μου τον δει (τον σκληρό δίσκο). Περισσότερο βέβαια με έψησαν τα reviews που λένε ότι το game είναι φτιαγμένο για spellcasters.
 
Ρε παιδιά, τί είναι όλος αυτός ο ροζουλί-μονωκερένιος εμετός;
σε χαλασε αλλα οι πληροφοριες λενε οτι το mount σου στο valhalla ηταν μονοκερος. και το riverboat σου ηταν πιο ροζ δεν γινετε.
 
Για πάμε ένα νέο νήμα για το καινούργιο rpg που βγαίνει αύριο και που όλοι μιλάνε με καλά λόγια και ότι αν και δεν είναι TO αριστούργημα είναι ένα πολύ αξιόλογο rpg.
Διαθέσιμο στο steam αλλά και φυσικά σε gamepass



και τα πρώτα review



εγώ εμπιστεύομαι πάντως OBSIDIAN
 
1739793314159.jpeg
 
Θα ανέβει σήμερα ή αύριο το ρηβιού λογικά, έπεσε δουλειά.

Ψάρωσα με το νέο τοπικ, νόμιζα οτι το ανεβασε ο Χελιον :LOL:
 
giphy.gif
 
σε χαλασε αλλα οι πληροφοριες λενε οτι το mount σου στο valhalla ηταν μονοκερος. και το riverboat σου ηταν πιο ροζ δεν γινετε.
Εεεεεεε...νααα δηλαδή ήθελα εγώ να δείξω εεε στην κόρη μου κάτι και εεεε εσίγουρα δεν πέεεερασα 100Ε σε ροζ DLC ναιαυτοδηλαδή, ΩΡΑΙΟΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΤΟΑΒΑΟΥΝΤΕ;
 
Ρε παιδιά, τί είναι όλος αυτός ο ροζουλί-μονωκερένιος εμετός;

Χρησιμοποίησαν την παλέτα του Fortnite μπας και προσελκύσουν νεανικό κοινό.

3657_Fortnite.jpg


Αλλα όταν τα κάνει ο Τίμαρος βαράς προσοχή ε; ΕΕΕΕΕΕΕ;
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top