What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Αξιολόγηση e shops Η/Υ

Chris2756

Blackguard
Joined
Nov 17, 2020
Messages
1,308
Αφου πηρα και την εγκριση του Αρχιμανδριτου μας, οτι μπορω να κατονομασω τα; διαφορα εμπορολαμογια, λαμογιοεμπορους, μουφες συσκευες κτλ κτλ, αλλα και τους σωστους. Ξεκινω με τα καλα, για να μην με λετε και γκρινιαρη
WebSupplies + Kαλες τιμες σε καποια προιοντα, γρηγορη αποστολη, καλη συσκευασια. - Δυσκολο να
βγαλεις γραμμη.
Σε παραγγελια ssd, δεν υπηρχε το συγκεκριμενο μοντελο κ θαπρεπε να περιμενω
μεχρι και 30 ημερες. Εκτιμω την ειλικρινεια. Δεν προσπαθησαν να με κανουν να
καταθεσω το ποσον, με οτι αυτο συνεπαγεται
Phonegallery store Στο σκρουτζ το βρηκα, 1-3 εργασημες παραδωση καλουτσικη τιμουλα.
Τηλεφωνικη παραγγελια Samsung ssd Τριτη 26/01. Παραλαβη σημερα Πεμπτη
28/01 + ευγενικη η κοπελια στο τηλεφωνο ( καλα, ειμαι και κουκλος ο φουστης )
γρηγορη αποστολη, ασφαλης συσκευασια
e-shop.gr Το γνωστο ταχω ξαναπει ΟΥ! μπλεξεις, γιατι αν μπλεξεις αντε να ξεμπλεξεις.
( μας σκισανε τα ραματα μια Κυριακη χαραματα )
Genesis Rhod 400 Αν το παρετε φορατε γαντια κατα την χρηση ξεβαφει.
Genesis Xenon 200 OK για τα λεφτα του, καλο πιασημο γεμιζει η χουφτα, (για χερουκλες) δερματακι
στον αντιχειρα, πολλα κουμπακια, πολλα ντι πι αγια, πολλα γκαγκουροφωτακια
απο τεχνικα χαρακτηριστικα δεν γνωριζω, κι εγω εσας ρωταω πριν αγορασω
Logitech Z 120 Για 18 ευρουλακια ειναι υπερσουπερ. RMS 0,6w FR 20Hz-20KHz SPL 83db
Μεχρι 80% της εντασης ακουγονται καθαρα χωρις παραμορφωσεις σε μουσικη,
ομηλια, παιχνιδια. Νταξ μην μου τα συγγρινετε με τα Edifier του Hank ουτε με τιποτα
Martin Logan 18 ευρα λεμε. Παρτε τα και δεν θα με βλαστηματε.
Αυτα τα νταραβερια ειχα οσο ξερενομαστε. Αν εχω κι αλλα θα ενημερωσω. Ελπιζω κι αλλοι να κανουν το ιδιο, τουλαχιστον οσο αφορα τα λαμογια ( τι τους φυλατε ρε, βαρατε τους )
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,426
Για να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι να είχα πρόσφατα κάποια κακή εμπειρία με ηλεκτρονικό κατάστημα αλλά τις περισσότερες φορές δεν χρειάστηκε κιόλας. Μια φορά που χρειάστηκε να αλλάξω ένα προϊόν που παραδόθηκε ελαττωματικό από το E-shop δεν είχα θέμα πέραν μιας μικρής καθυστέρησης, και άλλη μια φορά είχα πάρει μια ηλεκτρονική κορνίζα από κατάστημα που έβγαλε πρόβλημα στην πορεία αλλά στο μεταξύ το μαγαζί είχε κλείσει. Έχω πάρει κατά καιρούς κινητά τηλέφωνα από διάφορα μικρομεσαία e-shops χωρίς θέμα, ένα κινητό που πέθανε δυο μέρες μετά την παράδοση μου το άλλαξαν χωρίς θέμα.

Εγώ θα ήθελα να ακούσω εμπειρίες από εγγύηση/service διάφορων καταστημάτων γιατί εκεί συνήθως εμφανίζονται θέματα, στα βασικά (πώληση, παράδοση) οι περισσότεροι κάνουν αποδεκτή δουλειά.
 

jimmy213

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,118
Τα eshops αξιολογούμε ή τα προϊόντα που πήραμε; Κάπως μπερδεμένο το πρώτο post.

Anyway. Παλιότερα που είχα θέμα με έναν fan controller στο PC (άρχισε μια μέρα να βγάζει καπνό και έσβησε η οθόνη του), το επέστρεψα στο e-shop.gr (Πάτρα) και με εξυπηρέτησαν όπως έπρεπε. Πήγα μετά από λίγες μέρες και μου έδωσαν καινούργιο στο κουτί του. Δεν είχα όμως την ίδια εμπειρία με ένα laptop Toshiba, όπου χρειάστηκε να στραφώ στη ΓΓΚ.

Κάτι άλλο περίεργο δεν μου έχει τύχει ακόμα.
 

Chosen Undead

Death Knight
Joined
Jul 14, 2015
Messages
3,569
Eshop.gr
Περίπου 3 χρόνια πριν πήρα εξωτερικό σκληρό δίσκο seagate expansion portable 2TB, όλα καλά.
Πριν 2 χρόνια πήρα έναν εσωτερικό Toshiba 3TB, ήρθε dead on arrival. Τον έστειλα πίσω μου τον αντικατέστησαν απλά πέρασαν καμιά δεκαριά μέρες μέχρι να παραλάβω τον νέο. Αρκετή ταλαιπωρία αν και ΟΚ ήταν άψογοι στη συμπεριφορά τους δεν έχω παράπονο.

GC-TECH
Παράγγειλα ένα DVI καλώδιο για την οθόνη του υπολογιστή στις 20/12/2019. Το καλώδιο ήρθε δύο μέρες μετά αλλά δεν ήταν αυτό που είχα παραγγείλει. Τους πήρα τηλέφωνο, παραδέχτηκαν πως έκαναν λάθος και μου είπαν να τους το στείλω πίσω. Μερικές μέρες μετά όταν το παρέλαβαν μου έστειλαν email πως δεν υπάρχει στοκ και θα το έχουν σε 7-10 μέρες αλλά έχουν το μεγαλύτερο στα 3m. Τους πήρα τηλέφωνο και τους ζήτησα να μου στείλουν το μεγαλύτερο πληρώνοντας τη διαφορά. Αυτό ήρθε την επόμενη μέρα 11/1/20. Εν τέλει ικανοποιημένος που ήρθε επιτέλους το σωστό καλώδιο και για την ποιότητα του αλλά πολύ ταλαιπωρία ρε αδερφάκι μου.

Μια φορά παλιά γύρω στο 2000 μόνο είχα πάρει με δόσεις νέο PC από το Κωτσόβολο, όλα good. Πάντως έχω πολύ δυσάρεστες εμπειρίες για άλλες ηλεκτρονικές συσκευές από Κωτσόβολο. Συνέχεια σκάρτα προιόντα μου έχουν τύχει από αυτούς. Mακριά πλέον...

Το 2008 αγόρασα ένα gaming laptop από multirama αλλά όχι μέσω e-shop. Κάηκε 2 χρόνια μετά πάντως και έφαγα μεγάλη ήττα.

Αυτά για hardware pc. Ολα τα χρόνια προτιμούσα τοπικά καταστήματα ντόπιων για εξυπηρέτηση. Πλέον αυτή την επιλογή την ξεχνάμε γιατί και οι 2 που ήταν και φίλοι μου έκλεισαν και έφυγαν από το νησί. Σίγουρα όταν με το καλό στήσω νέο pc από το μηδέν θα το κάνω κομμάτι κομμάτι μέσω καποιου/κάποιων e-shop μετά από συζήτηση μαζί σας.
Παιχνίδια δεν αγοράζω για pc μέσω κάποιου e-shop. Για κονσόλες παίρνω καμιά φορά από console club και διάφορα χειριστήρια, όλα κομπλέ πάντα. Αθήνα όταν ανεβαίνω πάω σε public και παίρνω παιχνίδια συνήθως, άντε και μια φορά που πήγα στο Game Explorers.
 

Dim Gian Bot

Death Knight
Sign me up! Approval of the Admiral Born Leader PCMaster Veteran
Joined
Apr 2, 2016
Messages
4,004
Πριν από πολλά χρόνια (πάνω από 10ετία) και όταν το Eshop.gr μεσουρανούσε στην Ελλάδα, αγόρασα από εκεί έναν σκληρό δίσκο WD για να στήσω τον νέο μου υπολογιστή. Επειδή κάποια εξαρτήματα είχαν καθυστερήσει, δεν προχώρησα απευθείας στο στήσιμό του. Πέρασε κάνας μήνας (ή μπορεί και δύο, δεν θυμάμαι πια) και όταν άνοιξα το πακέτο του σκληρού δίσκου, τι να δω... Είχε ένα σπάσιμο σε μια του γωνία (λογικά θα είχε "φύγει" από κάποιο ράφι της αποθήκης του eshop και θα έσκασε με δύναμη κάτω - το σπασμένο κομματάκι ήταν μέσα στο κουτί).

Δεν μπήκα καν στον κόπο να τον εγκαταστήσω στο νέο PC. Τον πήρα και πήγα στο eshop τρέχοντας με την απόδειξη για να τον αλλάξω αλλά εκείνοι μού αρνήθηκαν να τον αντικαταστήσουν επειδή είχε περάσει καιρός από την αγορά. Τους εξήγησα την κατάσταση αλλά, φυσικά, δεν με πίστεψαν (πού να 'ξεραν ότι είχαν να κάνουν με ένα φτωχό πλην τίμιο botάκι...). Έτσι, έφυγα απογοητευμένος, αλλά δεν το έβαλα κάτω. Δεν άντεχα στη σκέψη να πληρώσω για δεύτερο σκληρό δίσκο, αφού δεν έφταιγα για την κατάσταση του 1ου.

Επικοινώνησα, λοιπόν, με την WD Γερμανίας, εξηγώντας τους την κατάσταση. Εκείνοι, χωρίς ερωτήσεις, μα και μου, μου είπαν να κάνω RMA τον δίσκο για να προχωρήσω σε αντικατάσταση. Έτσι κι έγινε. Όλα πήγαν καλά, παρέλαβα τον καινούργιο δίσκο (με δικά τους έξοδα αποστολής μάλιστα) και ήμουν πανευτυχής.

Από τότε έριξα μαύρη πέτρα στο Eshop.gr, όχι τόσο επειδή δεν με πίστεψαν αλλά κυρίως επειδή θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν αντικαταστήσει άμεσα τον σκληρό και να στείλουν τον σπασμένο για RMA στην WD Γερμανίας, όπως έκανα και εγώ, ένας απλός χρήστης.

Να προσθέσω ότι όλες μου οι αγορές πλέον γίνονται είτε από εξωτερικό ή από MSystems.

Επίσης, ηθικό δίδαγμα:
Μετά την αγορά, να ανοίγετε ΠΑΝΤΑ τη συσκευασία για οπτικό έλεγχο! Ποτέ δεν ξέρετε τι μπορεί να έχει συμβεί στο προϊόν.
 
Last edited:

steel_havoc

Death Knight
Joined
Dec 3, 2012
Messages
4,161
Mου θύμισες κάποτε, αρχαίες εποχές οπου υπήρχαν δισκάδικα, που είχαμε πάει με την παρέα για κοζάρισμα και κάποιος απο εμάς τόλμησε να αγοράσει δίσκο μη μπλακντεθχεβυ-τέλος πάντων μεταλ περιεχομένου, σφακιανάκης η κάτι τέτοιο ήταν anyway. Το δούλεμα που του έριξα δικαιώθηκε οταν άνοιξε το κουτί και δεν είχε cd μέσα, βέβαια πήγε στο καπάκι πίσω και του τον αλλάξανε μιας και δεν είχαμε απομακρυνθεί απο το κατάστημα αλλά έστω και για λίγο χάρηκα :devilish:
Κοινώς έχει δίκιο ο ρομποτικός μας φίλος και το ηθικό του δίδαγμα είναι ένα μάθημα ζωής (y)
 

Chris2756

Blackguard
Joined
Nov 17, 2020
Messages
1,308
Νομιζω, υπηρεσιες κατ/των, αλλα και σκαρτα εξαρτηματα πρεπει να κατονομαζουμε. Και βεβαια ποιος θα παραπονεθει αν αντι για 5 μερες χρειαστει 10 να παραλαβει μια παραγγελια. Το να σου εχουν δεσμευσει ομως χρηματα και να σε κοροιδευουν σημερα, αυριο, την επομενη εβδομαδα, τον αλλο μηνα, ειναι ατιμο.
Σηγουρα μετρα περισσοτερο το service και το ASS γενικοτερα.
Κι εγω πελατης του e-shop.gr ειμουν για πολλα χρονια κι ελεγα τα καλλιτερα. Αλλα τον τελευταιο καιρο δεν ειναι το ιδιο και ουτε απεξω να περνω δεν θα με ξαναδουνε.
 

Chris2756

Blackguard
Joined
Nov 17, 2020
Messages
1,308
Το καλλιτερο, after sale service, που εχω δει, στο Elladistan, ειταν απο Plextor : RMA φορμα, σε λιγοτερο απο ωρα, μειλ με τηλεφωνο και κωδικο. Περνεις τηλεφωνο λες κωδικο, στο τριωρο μπουκαρει μηχανοβιος, με συσκευασια, περνει CD-Rom, δινει αποδειξη, εξαφανιζεται. Σε 4 μερες επανερχεται με καινουργιο η το ιδιο επισκευασμενο. 3 φορες για δικες μου συσκευες και μια για ενα φιλο, εντος εκτος εγγυησης ιδιο σκηνικο
LG crt monitor καινουργιο. Δουλευει 2 μερες, την 3η μονο μια φωτεινη κουκιδα στο κεντρο της οθονης. Τηλεφωνο σερβις, υπογραμμηση οτι ειναι σε μαγαζυ και μου κοβει τα χερια. Την επομενη τυπος με βανακι, βλεπει μονιτορ, το πεταει στο βανακι βγαζει κουτα με καινουργιο μονιτορ, φτιαχνει νεα χαρτια εγγυησης, ζητα συγνωμη για την ταλαιπορια, παει καλλια του.
Ετσι, μαληστα, να δειξω κι εγω κατανοηση. Αν ομως δεν απαντας στα μειλ, με στελνεις απο τον εναν στον αλλο, μουλες να φερω το εξαρτημα στο Μενιδι στα κεντρικα, και μεχεις στο περιμενε κανα 3μηνο, ΟΧΙ, ρε φουστη, εκει θα μηλισουν τα εξασφαιρα!
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,559
με skroutz, best price που έχουν αξιολόγηση καταστημάτων (και γενικότερα το internet) έχουμε βρει την υγεία μας πλέον. Δεν τολμάνε να κάνουν μαλακία.

Έχω να αντιμετωπίσω θέμα από τότε που έγραφα την οδύσσεια μιας RAM. Και πριν από αυτό είχαν περάσει χρόνια που είχα μπλέξει με πλαίσιο, βέβαια τότε ήταν τέτοια η απατεωνιά τους που δεν ξανά αγόρασα τίποτα άλλο εκτός από είδη γραφείου.
Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει ρότα, αλλά τότε πούλαγαν στο stock house χαλασμένα πράγματα και μετά δεν σου επέστρεφαν τα λεφτά αλλά σου έκοβαν πιστωτικό και η μόνη σου επιλογή ήταν να αγοράσεις κάτι άλλο...

Από Κώτσο ούτε απέξω... πήραμε ένα tablet και αντί να το πάρουν πίσω με έβαλαν εμένα να επικοινωνήσω με αντιπροσωπεία για αντικατάσταση... τότε γιατί σας πληρώνω ρε σκυλιά; να αγοράσω την άλλη φορά απευθείας από αντιπροσωπεία που έχει και λιανική τότε.

Δυστυχώς είναι δίκοπο και ακριβώς με την φοβέρα του κακού review κάποιοι ηλίθιοι θα βγάλουν την μπαναγία στα διάφορα μαγαζιά.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,314
Απορώ κι εγώ με αυτή την απατεωνια του του Κωτσόβολου.... Και το πρόβλημα είναι ότι το εφαρμόζει σχεδόν παντού

Θυμάμαι ότι είχαμε πάρει ένα κινητό από ένα μαγαζί στο Αίγιο, το οποίο ήταν ανοιγμένο και με γρατζουνιά στην πλάτη. Ο τύπος δεν δεχόταν με τίποτα να το δεχθεί πίσω και μετά λύπης μας η προστασία του καταναλωτή μας είπε ότι έχει το δίκιο με το μέρος του γιατί δεν μπορείς να αποδείξεις ότι δεν συνέβη μετά το άνοιγμα από εμάς. Εκτός αυτού αποδείχθηκε και η χειρότερη επιλογή για κινητό, κάποιο μοτορολα του οποίου το όνομα δεν θυμάμαι
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,559
Το παιδί που το έχει αυτό τον ξέρω, δεν πιστεύω να σας έστειλε το κινητό γνωρίζοντας ότι έχει γρατζουνιά ή αν το έστειλε κάποιος άλλος από το μαγαζί και έκανε την πάπια μετά (αν πέσει επιστροφή το κέρδος πάει περίπατο από ότι μου έχει πει, οπότε αν το έστειλε κανένας άλλος έχει κάθε λόγο να κάνει την πάπια) θέλω να πιστεύω ότι απλά δεν το ήξερε και φοβόταν ότι η γρατζουνιά έγινε από μέρους σας. Από εκεί ψωνίζω κατά κύριο λόγο και όσες φορές υπήρξε πρόβλημα ήταν κύριος.

Τώρα για το ότι το κινητό ήταν μάπα ε οκ, motorola ρε; :p
 

Mogrey665

Lich
Φασαίος Larianός Approval of the Admiral Fighting stocism with stoicism Order of Alucard
Joined
Feb 23, 2013
Messages
5,937
motorola ρε;
Το moto g ήταν super. Στην δυτική αγορά πριν ξεκινήσουν οι Κινέζοι να σπέρνουν δεξιά και αριστερά ήταν το πρώτο budget κινητό που ήταν οντως καλο.
Από τα χέρια μου πέρασαν τα moto g moto g2 και moto x play και ήταν όλα πολύ καλά κινητά.
 

Chronomancy

Todd's Minion
Staff member
Joined
Oct 8, 2013
Messages
10,314
Ότι και να ταν, από την στιγμή που θες να λέγεσαι επαγγελματίας πρέπει να δεχθεις πίσω κάτι τέτοιο. Τώρα αυτά τα παπατζιλικια, θα σας απαντήσει το τεχνικό μας τμήμα κτλ για να σου ρίξει άκυρο είναι απλά για να ρίχνουν στάχτη στα μάτια. Και είναι μέσα στο πλάνο και η απώλεια του κέρδους σε ορισμένα προϊόντα λόγω διαφόρων περιπτώσεων. Γιατί αν ερχόταν σπασμένο εγώ ίσως έχανα 200€ ενώ αυτός απλά το κέρδος του. Ποιός ορίζει το ποιός θα πρέπει να βγει χαμένος εδώ πέρα; Η ποσότητα ή η θέση;

Μπήκα στο τριπακι και το έψαξα και τελικά ήταν το moto g5 plus, γενικά καλή σειρά, αλλά είχε ορισμένα θέματα τα οποία έκοβαν πολλούς πόντους.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,559
δεν σου δίνω άδικο, σίγουρα και εγώ θα απειλούσα με αρνητική (αν και απίθανο να μπω σε διαδικασίες για γρατζουνιά) δεν ξέρω τι να σου πω κιόλας ίσως εμένα να μου άλλαξε χωρίς πολλά μα και μου γιατί είμαι τοπικός πελάτης και πάω και αυτοπροσώπως.

Τι γίνεται αλήθεια αν ο ένας έχει φανταστική εμπειρία και άλλος όχι; Πως κρίνουμε το μαγαζί;
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,426
δεν σου δίνω άδικο, σίγουρα και εγώ θα απειλούσα με αρνητική (αν και απίθανο να μπω σε διαδικασίες για γρατζουνιά) δεν ξέρω τι να σου πω κιόλας ίσως εμένα να μου άλλαξε χωρίς πολλά μα και μου γιατί είμαι τοπικός πελάτης και πάω και αυτοπροσώπως.

Τι γίνεται αλήθεια αν ο ένας έχει φανταστική εμπειρία και άλλος όχι; Πως κρίνουμε το μαγαζί;

Μάλλον ότι τζογάρεις αν αγοράσεις από εκεί. Υπάρχει βεβαίως και η πιθανότητα να έχει δίκιο το κατάστημα σε κάποια διαφωνία.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,559
Ναι αυτό είναι το πρόβλημα γενικά, δηλαδή πριν αγοράσω από κατάστημα πάντα τσεκάρω κριτικές στο skroutz/bestprice, αλλά σε κάποιες αρνητικές απλά καταλαβαίνω ότι ο πελάτης είναι γκαζμάς. Τι γίνεται με όσες είναι, αλλά δεν το καταλαβαίνω;

Δηλαδή το να δω αρνητική γιατί το κούριερ άργησε ε ναι οκ, καταλαβαίνω ότι ο πελάτης είναι ο ηλίθιος, αλλά αν γράφει πχ ότι άλλο έκανε παραγγελία, άλλο ήρθε και ανοιγμένη συσκευασία, προσπαθώ να καταλάβω αν πράγματι έγινε έτσι ή ο πελάτης απλά άλλαξε γνώμη και ήθελε να πάρει τα λεφτά πίσω λέγοντας ψέματα. Δηλαδή δεν είναι δυνατόν κάποιο κατάστημα να κάνει τέτοιο πράγμα εν γνώση του και ξέροντας ότι θα τον τσακίσει ο άλλος μετά στο σκρουτζ.

Από την άλλη ξέρω και ότι ο @Chronomancy δεν θα έλεγε ψέματα για την γρατζουνιά, εκτός αν είναι μια αήθης επίθεση στην Αιγιάρα μας από τους απέναντι άπλυτους τραχανοπλαγιάδες, που δεν νομίζω :p
Οπότε δεν μπορώ να μπω στην λογική του καταστήματος, δηλαδή "έλα μωρέ ποιος θα το δει"; Κάποιος θα το δει.

Επίσης πρέπει να δικαιολογήσω το κατάστημα που δεν το δέχθηκε πίσω, όταν ξέρω ότι μπορεί να συμβεί πράγματι να πάρει κάποιος κάτι να το χτυπήσει και να λέει μετά έτσι μου το στείλατε;

Ίσως τελικά δεν είναι τόσο ευκολότερα τα πράγματα ακόμα και την σημερινή ημέρα. Τουλάχιστον για την ώρα φαίνεται ότι τα reviews στο skroutz είναι σχετικά νορμάλ, αλλά και αρκετά από αυτά λένε απλά "μου τα έστειλαν κομπλέ 5 αστέρια" λες και πρέπει να επαινούμε τα αυτονόητα... για αυτό και πάντα επικεντρώνομαι στις αρνητικές. Γιατί κάπου εκεί ανάμεσα στους βλαμμένους υπάρχουν και κάποιοι που πράγματι είχαν σοβαρό πρόβλημα με το κατάστημα και με νοιάζει να δω πως το αντιμετώπισε το κατάστημα.
Αυτό βασικά με γλίτωσε και όταν έψαχνα κινητό για την γυναίκα που ήθελα να το πάρω με απαλλαγή ΦΠΑ και στο κατάστημα που ήμουν έτοιμος να παραγγείλω είδα τις αρνητικές ότι όλοι τους έβριζαν ότι τους πήγαιναν γύρω-γύρω με την απαλλαγή και τιμολόγιο και τελικά τους ακύρωναν την παραγγελία γιατί μάλλον κάτι πουστιά έχουν κάνει με τα ΦΠΑ και το έχουν αφαιρέσει στην τιμή λιανικής (και στο εν το μεταξύ όσο σε πάνε γύρω γύρω εσύ έχεις χάσει άλλη προσφορά από άλλο κατάστημα... καλά που διάβασα τα reviews και το πήρα από you.gr τελικά).

Τελικά ψωνίζουμε τοπικά και άμα λάχει πάμε να το κάνουμε λίμπα σαμερτάιμ το μαγαζί. :p
 

mits@kos

Death Knight
Joined
Dec 8, 2012
Messages
2,943
Ωμή ρετρίλα το thread:
με skroutz, best price που έχουν αξιολόγηση καταστημάτων (και γενικότερα το internet) έχουμε βρει την υγεία μας πλέον.
^^
Αυτό.
 

jimmy213

Death Knight
Joined
Nov 26, 2012
Messages
4,118
Η καλύτερη λύση πιστεύω για να βρει κάποιος το δίκιο του, είναι το video unboxing. Λίγοι το κάνουν, αλλά τουλάχιστον σε ακριβά προϊόντα (ό,τι θεωρεί ο καθένας ακριβό) καλό θα ήταν να υπάρχει βίντεο.
 

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,568
Ψηφιακα καταστηματα μονο για να συγκρινω τιμες, να διαβασω σχολια απο εκνευρισμενα πελατακια. σκρουτζ μονο για να δω αν υπαρχει καποιο μαγαζι σε αποσταση αναπνοης. Απο πλαισιο ουτε αν χαριζουν ενα αυτοκινητο με καθε αγορα 5€ και πανω.
Με eshop.gr ειχα πολλα θεματα ομως με εξυπηρετουσαν (σε περιπτωσεις με καθυστερηση) και οταν γυριζαν το κεφαλι τους δεν επαιρναν το υφος "τι τσουρεκι ειναυτος".
Ειναι πολυ σημαντικο να βλεπεις, εστω την κατασταση του κουτιου, πριν πληρωσεις. Τα τελευταια χρονια εχουν αποδειξει οτι η πολυ ανεση βλαπτει.


Δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει ρότα, αλλά τότε πούλαγαν στο stock house χαλασμένα πράγματα και μετά δεν σου επέστρεφαν τα λεφτά αλλά σου έκοβαν πιστωτικό και η μόνη σου επιλογή ήταν να αγοράσεις κάτι άλλο...
Επειδη ακομα και αν πιασεις το προιον στα χερια σου μπορει να την πατησεις. Πηγα στο stock house και ειδα ενα συσκευη HTC HD 2; που ελαμπε και τιμη το αφεντικο τρελαθηκε τον κλεισανε μεσα τον ψυχοπαθη.
Ρε μαστορα, τι θεμα παιζει με το κινητο και μου απανταει οτι ηταν στην βιτρινα...
Το πιανω στα χερια μου και δεν ειδα κατι. Οταν επεστρεψα στο σπιτι παρατηρησα μια μικροσκοπικη γρατζουνια, λιγο βαθεια αλλα χωρις να δινει προβλημα. Επρεπε να βγαλω μικροσκοπιο για να την δω.
Η εκπληξη ηρθε οταν εβαλα μπροστα το κινητο και ειδα φωτογραφιες ενος φορτηγατζη, του φορτηγου του, των παιδιων του, την γυναικα του και φυσικα μπορουσα να μπω στο fb με τον κωδικο του και ναι, και gmail αλλα και φουλ τηλεφωνικο καταλογο με κλησεις και sms γιατι το πλαισιο δεν κανει μισες δουλειες.
Επρεπε να τους κανω ζημια για να μαθαινουν τροπους. Ο κυριος φορτηγατζης; ο οποιος δεν ειχε σβερκο, ωραια μπουτια εχει η γυναικα σου.

Από τότε έριξα μαύρη πέτρα στο Eshop.gr, όχι τόσο επειδή δεν με πίστεψαν αλλά κυρίως επειδή θα μπορούσαν κάλλιστα να είχαν αντικαταστήσει άμεσα τον σκληρό και να στείλουν τον σπασμένο για RMA στην WD Γερμανίας, όπως έκανα και εγώ, ένας απλός χρήστης.
Το ερωτηματα ειναι
εαν βαριοντουσαν
δεν ειχαν την εκπαιδευση για κατι τετοιο
εαν επαιζε κατι που εσυ δεν το ηξερες και οι γερμανοι αγνοησαν, επειδη εισαι ιδιωτης.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,559
μην βρήκες και κανά πρόστυχο; :eek:

Εγώ την είχα πάθει χοντρά, ήμουν στην αγορά για μητρική ΑΜ3 και ήμουν έτοιμος να ψωνίσω μια που είχα βρει προσφορά σε άλλο μαγαζί. Τεσπά εκείνη την εποχή διαφήμιζε αρκετά το stock house το πλαίσιο και λέω ας ρίξω μια ματιά και βλέπω μια μητρική με πολύ καλύτερα χαρακτηριστικά και από 85€ τιμή αγοράς ήταν μόνο 50€ με την δικαιολογία ότι ήταν βιτρίνας χωρίς κουτί, μέχρι τότε είχα γενικά πολύ καλή εμπειρία με το μαγαζί οπότε είχα εμπιστοσύνη και την πήρα.

Ταξίδεψα μέχρι το Αίγιο (έμενα Αττική τότε) για να την βάλω σε ένα συστηματάκι που έφτιαχνα για τους γονείς μου, για να διαπιστώσω ότι δεν δουλεύει και να την πάρω πάλι πίσω και να πάω για επιστροφή. "ναι ναι μα μου, δεν μπορώ να σας επιστρέψω τα λεφτά και ναι και μου και πάρε ένα πιστωτικό".
Τι να κάνω το παίρνω και κοιτάζω τι μητρική ΑΜ3 μπορούσα να πάρω με αυτό, ε δεν μπορούσα... έπρεπε να στάξω εξτρά και όχι μόνο αυτό, αλλά με τα ίδια λεφτά που κατέληξα να δώσω, μπορούσα να πάρω καλύτερη μητρική από άλλο μαγαζί...
Τεσπά δεν λύγισα ακόμα, οπότε αγοράζω και μια geforce 9600 μεταχειρισμένη για το ίδιο σύστημα, μόνο και μόνο για να διαπιστώσω ότι και αυτή ήταν νεκρή... και φυσικά με 10€ που είχα δώσε το μόνο που μπορούσα να πάρω ήταν το CnC Tiberium Wars platinum.

Σε όλο αυτό να βάλω και την ταλαιπωρία πήγαινε-έλα στην Μεταμόρφωση... ε μπαναγαμηθει δεν ξανά αγόρασα. Στην πορεία άρχισαν φίλοι και γνωστοί να την πατάνε με τουρμπέξ και τότε έιναι που άρχισα να προτρέπω ενεργά να μην ψωνίζουν από εκεί.
 
Top Bottom