μια που μου δινεις την ευκαιρια να ξαναποσταρω, να συμπληρωσω οτι εχει ξενισει πολυ κοσμο η περιγραφη που εδωσαν, το πρωτο πραγμα ουσιαστικα που βλεπει κανεις μολις μπει στη σελιδα του κικσταρτερ:
"An epic RPG with turn-based combat, cooperative/competitive multiplayer",
ακριβως γιατι μεχρι τωρα τουλαχιστον, η λαριαν εριχνε παντα το βαρος στο σινγκλ.
δεν υπαρχει πια χρονος για ρηπλει ανταν, μονο ρηλοουντ και πολυ σου λεω... :lol:
το καταλαβα οτι αυτο που φυτευεις το ποσιον στο ινβεντορυ του αλλου θα ειναι στο μουλτι και υποθετω θα ειναι πολυ διασκεδαστικο και απροβλεπτο. εγω μιλαω για τη φαση που πας και κανεις μπακσταμπ μελος της ομαδας σου. ειναι στο 3.15 του βιντεο. δεν βλεπω πως θα μεταφερθει κατι τετοιο στο σινγκλ. μαλιστα ο σβεν κατι πεταει εκει οτι μ αυτο τον τροπο εχεις και πολλες επιλογες στο σινγκλ πλειερ. χωρις να πει κατι παραπανω, ξεπετα κανονικη.
καταπληκτικα γραφικα παντως, ξερω οτι ειναι η ιδια μηχανη του DOS1, αλλα μου φαινονται πολυ πιο καθαρα και ομορφα. σιγουρα εχουνε κανει καποιες βελτιωσεις, που μακαρι να τις δουμε και στην enhanced του DOS1.
τελειωνω με μια συμβουλη στη λαριαν (ναι, σιγουρα κρεμονται απ τα χειλη μου τωρα, λεμε...)
φτιαχτε εκει χαμω ενα πανεμορφο κλικι κλικι ρηαλ ταιμ arpg, σας ικετευω, με μια ωραια, γαματη ιστορια. ριξτε εκει το βαρος, στην ιστορια και στα κουεστς. δεν ειναι αναγκη να ανακαλυπτετε καθε φορα τον τροχό.
μολις ξεκαθαρισουν το θεμα σινγκλ/μουλτι και προφανως διαβεβαιωσουν τον κοσμο οτι ολα θα ειναι οκ και στην μοναχικη εμπειρια, θα αυξηθουν κι αλλο τα pledges, οχι οτι εχουν σταματησει δηλαδη, αλλά λεμε. τους βλεπω, αναλογα και με τα στρετς γκολς, γυρω στο 1,5 με 2 μυρια. μακαρι.
εντιτ: αφου δεν υπαρχει ακομα update που ν αναφερεται στο κυριο θεμα, που ειναι αυτο το μπερδεμα με σινγκλ και μουλτι, κοπιπαστάρω την απαντηση που εδωσε σε καποιον καποιος απ την εταιρεια στα σχολια:
<i>@June: "will D:OS2 be arguably just as rich an experience for single players?"
In regards the single player vs multiplayer experience, we did have this worry when we started making the game. It sounds like the kind of game that HAS to be played with others, because we do keep going on about it, but actually as we got into making the game, we realised that adding all the content that we needed to make multiplayer interesting translates directly into a fantastic single player experience too.
If you're playing on your own, you don't get to stab your friends in the back, but all of the content and freedom that makes the multiplayer experience so believable is still present when you're playing on your own. And you don't have to have arguments like "No, look, I'm in the forest, by the cave. No, IN THE FOREST! Just look at your map!!!" with people if they're not quite on the same level as you. (I think we've all been there once or twice...)
If you liked Divinity: Original Sin, you're going to a single player experience that's so much so, so much deeper than anything we've ever made before. The combat's better, the story's better, the characters are better- everything has been turned up to 11. Plus you'll still have companions that will fight you on some issues, so you don't lose that feeling of "I can't really trust my party." It's a really fun experience, whatever your preferred play style.</i>