What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Emulators, VMs, και Συναφή - Το Νήμα.

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,380
Θα ήταν ωραίο να βλέπαμε κάποια στιγμή συλλογές από τέτοια παλιότερα games σε στυλ Atari 50.
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Θα ήταν ωραίο να βλέπαμε κάποια στιγμή συλλογές από τέτοια παλιότερα games σε στυλ Atari 50.
Καλα θα ηταν, ωστοσο υπαρχουν σοβαρα νομικα ζητηματα. Εταιρειες εκλεισαν, αλλες ειναι σε νομικες διαμαχες με τους προγραμματιστες και προσωπικο τους, και επι δεκαετιες ειναι σε αδιεξοδο.
Γιαυτο και η ψηφιακη διατηρηση και συντηρηση ειναι παρα πολυ σημαντικη, μεταξυ αλλων, ο πηγαιος κωδικας ουκ ολιγων παιχνιδιων εχει χαθει για παντα..
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,380
Καλα θα ηταν, ωστοσο υπαρχουν σοβαρα νομικα ζητηματα. Εταιρειες εκλεισαν, αλλες ειναι σε νομικες διαμαχες με τους προγραμματιστες και προσωπικο τους, και επι δεκαετιες ειναι σε αδιεξοδο.
Γιαυτο και η ψηφιακη διατηρηση και συντηρηση ειναι παρα πολυ σημαντικη, μεταξυ αλλων, ο πηγαιος κωδικας ουκ ολιγων παιχνιδιων εχει χαθει για παντα..

Συμφωνώ απόλυτα. Η ελπίδα μου είναι ότι η Atari με την αγορά της Night Dive και δικαιωμάτων για διάφορα παλιά games θα αφοσιωθεί σε αυτό το κομμάτι. Θα ήθελα πολύ να έχω στο Steam παιχνίδια της νιότης μου.
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
@Getta Robo με έβαλες σε τριπάκι τώρα, γιατί μου θύμησες ότι η Ιαπωνική έκδοση ενός πολύ αγαπημένου μου παιχνιδιού του Ace Combat 3, ήταν 10 σκαλιά επάνω και έψαξα να δω αν μπορώ να παίξω με κάποιο τρόπο στα Αγγλικά τώρα.
Υπάρχει λύση: Project Nemo - Translating Ace Combat 3: Electrosphere | ProjectNemo / ProjectNemo
Φαινεται πως μια ομαδα παρακολουθει τη κοινοτητα, και απο το πουθενα κυκλοφορησε μια νεα και απολυτη μεταφραση του!

Ace Combat 3 Electrosphere, A Complete Fan Translation
 
Last edited:

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,475
για να δούμε γιατί με το άλλο crashαρε το παιχνίδι λίγο μετά το αρχικό μενού
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Ο φιλτατος Stenzek κυκλοφορησε πριν λιγες μερες την τελευταια εκδοση με πληθωρα αναβαθμισεων στα παντα ολα για τον Duckstation.
Η λιστα ειναι τεραστια, εν ολιγης σχεδον ξαναγραψε το προγραμμα και τρεχει ακομα καλυτερα με περισσοτερες επιλογες.
  • feaf7f3: Atualização Português do Brasil (Anderson Cardoso) #2939
  • Add fast_float (Connor McLaughlin)
  • Add ToChars/fast_float FromChars (Connor McLaughlin)
  • Support inverted full axis (Connor McLaughlin)
  • Add COP0/GTE registers to debugger list (Connor McLaughlin)
  • Add actions to debugger context menu (Connor McLaughlin)
  • Fix Linux build (Connor McLaughlin)
  • Add Controller LED options (where supported) (Stenzek)
  • 5c9db3e: Atualização Português do Brasil (Anderson Cardoso) #2940
  • Fix cancel in LED colour selection (Stenzek)
  • 4e42451: "Set Dumped VRAM Write Alpha Channel" should be true when clicking "Reset To Default" (Bobby Smith) #2941
  • Slightly adjust seek timing when on target (Stenzek)
  • Use analog controller (Stenzek)
  • Fix default value of depth clear threshold (Stenzek)
  • Fix region check #2942 (NicknineTheEagle)
  • Try to reject non-PS1 discs #2942 (NicknineTheEagle)
  • 51d1587: Improve Integer Scaling behavior (Superstarxalien) #2943
  • 2d2cc25: Update English plural texts (Silent) #2945
  • afaedfe: Revert "Improve Integer Scaling behavior" and instead offer as a setting (Superstarxalien) #2943
  • ca81362: Expanding Polish translation (electronic_punk) #2944
  • 693e396: Update Polish translation (Silent) #2944
  • Correctness fixes for OpenGL (Stenzek)
  • Make sound effects not contingent on notifications (Stenzek)
  • Default to digital controller on Android (Stenzek)
  • Fix crash loading state with RAIntegration (Stenzek)
  • Notify RAIntegration when we pause (Stenzek)
  • Fix POSIXLock positioning (Stenzek)
  • Fix ForceSoftwareRendererForReadbacks (Stenzek)
  • Set ForceSoftwareRendererForReadbacks for Chrono Trigger (Stenzek)
  • Disable true colour for Mega Man 8 (Stenzek)
  • 7bfb61d: Atualização Português do Brasil (Anderson Cardoso) #2947
  • Fix incorrect locked message format (Stenzek)
  • Move graphics API reset state to System (Stenzek)
  • Build tweaks (Stenzek)
  • 2dd374d: Vulkan/Context: Fix query pool leak (Stenzek)
  • 1371dcf: Vulkan/Texture: Fix incorrect upload image layout (Stenzek)
  • Ensure system is shut down before closing (Stenzek)
  • Update Mac dependencies (Stenzek)
  • Default to Vulkan/Metal renderer on Mac (Stenzek)
  • Fix crash when right clicking with no game selected (Stenzek)
  • Default to native/dynamic theme on Mac (Stenzek)
  • Don't strip Mac bundles (Stenzek)
  • Ensure svg image format plugin gets included (Stenzek)
  • 9e9b0e2: Update SDL Game Controller DB (Stenzek)
  • 6b0e67f: Update Simple-Chinese Translation to latest. (zkdpower) #2949
  • 8f76d71: Atualização Português do Brasil (Anderson Cardoso) #2950
  • Fix cursor texture leak (Stenzek)
  • Clamp scissor rect for cursor (Stenzek)
  • Make fullscreen open on same display as main window (Stenzek)
  • ccf9ca3: Update Russian translation (#2951) (shikulja) #2951
  • Fix possible crash when closing debugger (Stenzek)
  • Run GDB server on emulation thread #2952 (Jean-Baptiste Boric)
  • Add toggle to enable GDB server #2952 (Jean-Baptiste Boric)
  • Move "Game Properties" from View to Settings #2953 (Silent)
  • Add a context menu to the toolbar's Settings button when the game is running #2953 (Silent)
  • 88b776d: Atualização Português do Brasil (Anderson Cardoso) #2955
  • 51e4c4b: Update Russian translation (#2956) (shikulja) #2956
  • Don't leave fault_count uninitialized (Stenzek)
  • Store BIOS image info/hash after loading (Stenzek)
  • Remove BIOS from save state (Stenzek)
  • Disable block linking when runahead is active (Stenzek)
  • Intelligently skip saving memcard state for runahead (Stenzek)
  • Clear all keyboard bind states when focus is lost (Stenzek)
  • Don't backup card state unconditionally (Stenzek)
  • 961eabc: Update Simple-Chinese Translation to latest. (zkdpower) #2957
  • Fix shader/memory leak (Stenzek)
  • Improve handling of command spam (Stenzek)
  • Fix crash when using unknown BIOS (Stenzek)
  • Warning fix (Stenzek)
  • 9023887: Added new lines (elektronicznypank) #2960
  • Update Linux dependencies #2961 (CharlesThobe)
  • Add missing include (Connor McLaughlin)
  • Fix building with SPU_DUMP_ALL_VOICES (Stenzek)
  • 5439718: GL/Context: Add missing include (Stenzek)
  • HLE implementation of PCDrv (host file access) (Stenzek)
  • Add PCDrv options (Stenzek)
  • a003832: Update duckstation-qt_pt-br.ts (Stenzek)
  • 17f2711: Atualização Português do Brasil (Anderson Cardoso) #2964
  • 4143742: Spanish (Spain) translation update - 2023/05/01 (IlDucci) #2966
  • 8483738: Fix order of macros (CharlesThobe) #2967
  • b65f189: Add vscode preferences folder to .gitignore (CharlesThobe) #2967
  • implement DBus screensaver inhibitor #2967 (CharlesThobe)
  • Treat internal res screenshots as a screenshot #2965 (Stenzek)
  • 9526e15: Update japanese translation (#2969) (Dolphin) #2969
  • display warning when building without Wayland on systems that support Wayland #2970 (Charles the Thobe)
  • fix-comment #2971 (Jamie Meyer)
  • dfc0494: Atualização Português do Brasil (Anderson Cardoso) #2972
  • eb77894: Update README.md (Connor McLaughlin) #2974
  • Don't auto enable analog on unknown games #2974 (Stenzek)
  • 488920a: update Simple-Chinese translation to latest. (zkdpower) #2977
  • Store game hash as well as serial (Stenzek)
  • Remove some unused/duplicate entries (Stenzek)
  • Fix geometry not saving on shutdown (Stenzek)
  • Add GetEntryBySerialAndHash() (Stenzek)
  • 7dca70b: Updated Spanish (Latin America) translation (Renzo Pigliacampo) #2980
  • 36c4345: core / system: Disc-Region Fix For Netplay (Jamie Meyer) #2981
  • 8c6850a: Update French translation (Christophe Mateos) #2983
  • 3ea0715: Update French translation (Christophe Mateos) #2984
  • Fix ClearBindStateFromSource() executing on wrong thread (Stenzek)
  • Enable GPUSTAT.28 in read mode (Stenzek)
  • Fix build (Stenzek)
  • Exclude previous-latest (Stenzek)
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,380
Μόλις αγοράσω ένα Steam Deck θα αφιερώσω αρκετό χρόνο στο να σετάρω το Emudeck και να εξερευνήσω όπως πρέπει τα posts σε αυτό το thread. Ένα από τα πρώτα πράγματα που θα κάνω είναι να τρέξω ορισμένα από τα παιχνίδια που έπαιζα στον Amstrad μικρός. Θα Μπορατσιστώ κανονικά δηλαδή.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,380
Φοβερό, εγώ προσωπικά την αγνοούσα.
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,889

lelos kounelos

Tarrasque
Joined
Dec 9, 2012
Messages
15,492
Το μονο προβλημα που εντοπισα ειναι οτι ο τυπος δεν εχει ιδεα απο χαβαλε και απο ανθρωπους, που απλα θελουν να κανουν πραγματα που δεν υπαρχουν.
Οχι, δεν θα το δοκιμασω για να δω πως τρεχει. Δεν νοιωθω ανετα να δοκιμαζω πραγματα που φτιαχνουν οι ανθρωποι που τους αρεσει να κανουν πραγματα που δεν υπαρχουν.
Ναι, το βρηκα πολυ διασκεδαστικο.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,380
@vtheofilis ωραίο βίντεο, thanks. Είχα μείνει πίσω στις εξελίξεις των emulators και ήταν πολύ χρήσιμο για να πάρω μια εικόνα για το τωρινό status quo. Σχεδιάζω να επανέλθω δυναμικά στο emulation μόλις πάρω Steam Deck.
 

tyrion395

Mind-flayer
Joined
Dec 1, 2012
Messages
1,889
Aπλά ενημερώνω, αφού το κατέβασα και εγώ και δουλεύει άψογα, για το πιο πρόσφατο build του coinops για pc που περιλαμβάνει ένα σκασμό παιχνίδια και έχει και εξαιρετική παρουσίαση. Λίγο μεγάλο σε μέγεθος αλλά αξίζει.

@vtheofilis ωραίο βίντεο, thanks. Είχα μείνει πίσω στις εξελίξεις των emulators και ήταν πολύ χρήσιμο για να πάρω μια εικόνα για το τωρινό status quo. Σχεδιάζω να επανέλθω δυναμικά στο emulation μόλις πάρω Steam Deck.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,380
Δεν θυμάμαι αν είχε αναφερθεί σε κάποιο άλλο thread, η Nintendo κατέθεσε πριν από μερικές ημέρες αγωγή κατά των δημιουργών του Switch emulator Yuzu. Η αγωγή δεν αφορούσε την ύπαρξη αυτή καθεαυτή του emulator αλλά κατηγορίες ότι οι δημιουργοί του ενθάρρυναν και διευκόλυναν την παραγωγή και διακίνηση παράνομου software. Λίγες ημέρες μετά το θέμα τελείωσε με συμβιβασμό: ο emulator θα σταματήσει την ανάπτυξη του (όπως και ο Citra στον οποίο συμμετέχουν οι ίδιοι devs) και οι developers θα πληρώσουν 2,4 εκατομμύρια δολάρια στην Nintendo.


Αυτά είναι τα κακά νέα. Τα καλά νέα είναι ότι η συμφωνία αυτή αφορά μόνο τα συγκεκριμένα δύο μέρη και δεν επηρεάζει οποιονδήποτε άλλο. Επομένως δεν αφορά οποιονδήποτε άλλο emulator ή το emulation συνολικά, ενώ από την στιγμή που ο Yuzu ήταν open source είναι δεδομένο ότι θα δούμε άμεσα διάφορα forks.
 

Norshgaath

Mind-flayer
Approval of the Admiral
Joined
Aug 3, 2023
Messages
1,872
Μενω στα καλα νεα, καθως το μοντελο αναπτυξης (επι πληρωμη πριβε σερβερς με τις νεες σταθερες εκδοσεις πριν βγει στο κοινο) που ειχαν επιλεξει οι δημιουργοι του yuzu ειναι σαπιο, ενω ηδη υπαρχουν προσπαθειες για αξιολογα forks του. Μακαρι να γινει παραδειγμα προς αποφυγη
 

Northlander

Tarrasque
Staff member
Approval of the Admiral PCMaster Veteran RQ Elite Beta Tester
Joined
Nov 26, 2012
Messages
18,664
Από διάφορα fora πήρα την εικόνα ότι μέχρι να γίνει αυτό που περιγράφει ο Νορσγκαθ από πάνω ("ωθούσαν όλους τους παίκτες να αγοράζουν το emulation) η Nintendo ήταν απλώς το κοιμώμενος λέων. Έπειτα το μοντέλο με patreon, συνδρομές και δεν συμμαζεύεται που έφερε το monetisation της Nintendo IP με βούλα τους οδήγησαν στο C&D.
 

vtheofilis

Death Knight
Joined
Dec 11, 2012
Messages
4,433
Υποθέτω ότι και τα πρόσφατα builds υπήρχαν στο github, αλλά τα έτοιμα binaries τα έβρισκες μόνο μέσω patreon.
Αν έγινε fork o κώδικας του Citra και του Yuzu, μικρό το κακό.
 
Top Bottom