What's new

Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

SignUp Now!

Emulators, VMs, και Συναφή - Το Νήμα.

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,473
@Getta Robo με έβαλες σε τριπάκι τώρα, γιατί μου θύμησες ότι η Ιαπωνική έκδοση ενός πολύ αγαπημένου μου παιχνιδιού του Ace Combat 3, ήταν 10 σκαλιά επάνω και έψαξα να δω αν μπορώ να παίξω με κάποιο τρόπο στα Αγγλικά τώρα.
Υπάρχει λύση: Project Nemo - Translating Ace Combat 3: Electrosphere | ProjectNemo / ProjectNemo
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Καιρος λοιπον για μια επισης πολυ σημαντικη κατηγορια παιχνιδιων για το Playstation 1, του τρομου.

Ενω φυσικα ο φοβος και τρομος υπαρχει ως στοιχειο στη λογοτεχνια απο την αρχη της, και επισης προυπηρξε του συστηματος, με το PS1 ειδαμε ζησαμε και απολαυσαμε καποια απο τα σπουδαιοτερα παιχνιδια ολων των εποχων.

Σημειωση 1:
Ξεχασα να παραθεσω καποιους ακομα συνδεσμους, απο την σελιδα του ισως μεγαλυτερους συλλεκτη Playstation 1 στο γαλαξια, μια βαση δεδομενων, καθως και μια ακομα σελιδα με συλλογη τιτλων για πολλες κονσολες και συστηματα, μεταξυ αυτων και για παιχνιδια που θα δουμε παρακατω.

Σημειωση 2:
Θυμηθειτε οτι στις λιστες υπαρχουν παιχνιδια οπου ειτε ειναι αποκλειστικα στο Playstation 1, ειτε ειναι οι καλυτερες εκδοσεις εκει, αλλα και δεν μιλησαμε προηγουμενως στο θεμα. Για τα ανεπαναληπτα Resident Evil 1/2/3 υπαρχουν οι ανωτερες εκδοσεις σε Windows οπου μπορειτε να δειτε εδω.
Θα κανω ομως μια μικρη εξαιρεση. Το διαχρονικο Resident Evil 1, εχει ενα πολυ ομορφο hack με πολλες αλλαγες και τροποποιησεις, και θα το βρειτε στα καλα καταστηματα με ονομα Resident Evil Ultimate Director's Cut Dual Shock Ver. v1.021

Για τελος, πρεπει να γινουν καποιες αναφορες στο ισως σπουδαιοτερο παιχνιδι οπου δεν κυκλοφορησε ποτε.
Το Biohazard 2 Beta, γνωστο επισης ως Resident Evil 1.5.
Υπαρχουν πολλες πηγες και πληροφοριες, μεχρι και βιβλιο πανω σε αυτο, ενω ειναι οντοτητα μονο του, παραθετω καποιες πηγες για περαιτερω ενημερωση.

Silent Hill 1

Δικαιοτατα ειναι ενας απο τιτλους οπου συνδεεται με την επιτυχια και δοξα του μηχανηματος. Σκοτεινο, επιβλητικο, διαχρονικο. Με επιρροες οπως τα Hellraiser, Twin Peaks, Jacob's Ladder, Prince of Darkness και ποσα εκατονταδες ακομα. Ψυχολογικος και υπερφυσικος τρομος, επενδυμενος με Trip-Hop, Dark Ambient, Noise, Industrial, Neoclassical αριστουργηματα στο υποβαθρο, και με υποθεση οπου σε στοιχειωνουν.
Και ολα αυτα σε μια εποχη με τα Resident Evil να μεσουρανουν, το Silent Hill ηρθε απο την Αβυσσο και εκατσε στην κορυφη.

Για παντα.

Fear Effect 1 + 2


Λιγο Metal Gear Solid, λιγο Silent Hill/Resident Evil, λιγο Tomb Raider, λιγο AEon Flux, πολυ δραση, πολυ ατμοσφαιρα και υποθεση, μια κινηματογραφικη εμπειρια.
Ενω ελαβαν πολυ καλες κριτικες και ειχαν επισης καλη αποδοχη, κυκλοφορησαν ατυχως σε μια εποχη οπου ο κοσμος ηθελε και περιμενε την νεα γενια, δεν γνωρισαν την αποδοχη οπου πραγματικα τους αρμοζε. Καλιο αργα παρα ποτε ομως.

Chaos Break

Ποιος ειπε οτι τα παιχνιδια τρομου δεν πρεπει η μπορουν να ειναι και δρασης;
Κλασικη συνταγη με μισθοφορους να ερευνουν τι στο καλο πηγε σε ενα μυστικο εργαστηριο και τα πειραματα τους, πολυ καλη επιλογη αν σας αρεσουν τα Dino Crisis.

Aconcagua
Aconcagua (2000)| English translation | 4K Widescreen | Longplay Full Game Walkthrough No Commentary
Ο τρομος και ο φοβος μπορουν και εχουν πολλα προσωπα. Απο τον ψυχολογικο και τον υπερφυσικο, μεχρι και την αγωνια για επιβιωση, οπως το λατρεμενο Aconcagua.
Επισημως αποκλειστικοτητα για την Ιαπωνια, ανακοινωθηκε καποτε για τις ΗΠΑ, ακυρωθηκε, ειχε δεκαδες αποπειρες για να μεταφραστει, αλλα αποτυγχαναν. Καποιοι καλοι ανθρωποι το πιστεψαν και τα καταφεραν.

Mizzurna Falls
Η κοινωνια ειναι αδικη, το ξερουμε.
Αφου δημιουργησαν μια τοσο ομορφη αντιγραφη του Twin Peaks, εχοντας κανει σχεδον τα παντα σωστα, τι πιο λογικο να ειναι αποκλειστικοτητα στην Ιαπωνια; Οπως και με το Aconcagua, η υπερβολικη δυσκολια στη μεταφραση οδηγησε στην αποτυχια του να υπαρξει καποια ανεπισημη κυκλοφορια. Ωστοσο, πριν 2 χρονια υπηρξε τελικα η πολυποθητη μεταφραση, και εμεις ειμαστε χαρουμενοι.


@Getta Robo με έβαλες σε τριπάκι τώρα, γιατί μου θύμησες ότι η Ιαπωνική έκδοση ενός πολύ αγαπημένου μου παιχνιδιού του Ace Combat 3, ήταν 10 σκαλιά επάνω και έψαξα να δω αν μπορώ να παίξω με κάποιο τρόπο στα Αγγλικά τώρα.
Υπάρχει λύση: Project Nemo - Translating Ace Combat 3: Electrosphere | ProjectNemo / ProjectNemo
Παρα πολυ σωστος. Ευτυχως υπαρχουν εδω και χρονια τασεις να μεταφραζονται πολλα αποκλειστικα παιχνιδια της Ιαπωνιας, η και να βελτιωνονται με αναβαθμισεις τα υπαρχοντα, οπως φυσικα και το Ace Combat 3 παραπανω. Ελπιζω να το απολαμβανεις και εσυ στο επακρο, καλιο αργα παρα ποτε!

Στο επομενο μερος θα μιλησουμε για τα επισης πολυ σημαντικα 2D / 2.5D παιχνιδια του Playstation και η υποσχεση στο φιλτατο @Stamatimenos φυσικα και ισχυει!
 
Last edited:

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,797
στο ισως σπουδαιοτερο παιχνιδι οπου δεν κυκλοφορησε ποτε
Επίσημα όχι. H κοινότητα απέκτησε πρόσβαση όμως στην ημιτελή έκδοση και την έκανε playable μέχρι τέλους:



Απ' όσο γνωρίζω πάντως, κάποια στοιχεία και ιδέες από το 1.5, χρησιμοποιήθηκαν στο RE2 του '19.

Θα πρόσθετα στα παραπάνω τα Hellnight και Clock Tower. Το δεύτερο ειδικά θα το εκτιμήσουν και οι φίλοι των παραδοσιακών adventure.
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,473
Εγώ τελικά έφαγα φόλα με το Ace Combat, πρέπει να βρω πολύ συγκεκριμένο ISO για να παίξει με την μετάφραση. Αυτό που είχα κολλάει στο μενού μετά από λίγη ώρα.

Silent Hill παίζει να είναι το πιο εικονικό παιχνίδι μόνο και μόνο από την ομίχλη που μπήκε αναγκαστικά για να καλύψει το άθλια χαμηλό render distance του PSX.

Αυτό τo fear effect ποτέ δεν το είχα ακούσει ,φαίνεται φανταστικό για την εποχή του. Αλλά τότε πρέπει να ήταν που είχα πάρει την Diamond Stealth III και οι κονσόλες ήταν για μένα παρελθόν πλέον.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Ενώ για παιχνίδια των γενιών NES-SNES δεν έχω κανέναν δισταγμό να ασχοληθώ, οι εποχές του early 3D (N64-PS1-2) να πω την αλήθεια με προβληματίζουν λίγο γιατί φοβάμαι μήπως το gameplay δεν είναι ευχάριστο. Εκείνη την εποχή οι developers δεν είχαν καταλήξει ακόμη στους βασικούς και κοινούς κανόνες του 3D gaming και του ελέγχου της κάμερας, ενώ και το hardware συχνά δεν μπορούσε να ανταποκριθεί επαρκώς στις φιλοδοξίες των σχεδιαστών.

Οπότε η ερώτησή μου είναι, τα παιχνίδια αυτά παίζονται και σήμερα ευχάριστα, χωρίς να κουράζει ο χειρισμός και το gameplay;
 

nitro912gr

Ancient Red Dragon
Approval of the Admiral PCMaster Veteran Klika Member
Joined
Nov 26, 2012
Messages
14,473
Ενώ για παιχνίδια των γενιών NES-SNES δεν έχω κανέναν δισταγμό να ασχοληθώ, οι εποχές του early 3D (N64-PS1-2) να πω την αλήθεια με προβληματίζουν λίγο γιατί φοβάμαι μήπως το gameplay δεν είναι ευχάριστο. Εκείνη την εποχή οι developers δεν είχαν καταλήξει ακόμη στους βασικούς και κοινούς κανόνες του 3D gaming και του ελέγχου της κάμερας, ενώ και το hardware συχνά δεν μπορούσε να ανταποκριθεί επαρκώς στις φιλοδοξίες των σχεδιαστών.

Οπότε η ερώτησή μου είναι, τα παιχνίδια αυτά παίζονται και σήμερα ευχάριστα, χωρίς να κουράζει ο χειρισμός και το gameplay;
περισσότερο θα σε ενοχλήσει το άθλιο render distance παρά οτιδήποτε άλλο πιστεύω. Σε όλα τα παιχνίδια που έβαλα να δοκιμάσω το ίδιο πράγμα με τσιγκλάει συνεχώς, ίσως γιατί έχω μάθει πλέον να κοιτάζω πιο μακριά στα σύγχρονα παιχνίδια και όχι να εμφανίζεται η στροφή 4 καρότσες μπροστά μόνο.
 

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,797
N64-PS1-2
Μάλλον εννοούσες N64-PS1-Saturn. Στα PS2-Gamecube-Xbox θα έλεγα πως είναι πολύ πιο ώριμη και κατασταλαγμένη η τεχνολογία και τα παιχνίδια τους παίζονται πολύ άνετα.
Από τα πρώιμα 3d, όντως υπάρχει υλικό που δεν έχει γεράσει πολύ καλά. Δεν είναι τόσο τα γραφικά καθώς αυτά έχουν μια γλυκιά νοσταλγία και από τη στιγμή που καταλαβαίνεις τι βλέπεις, δεν υπάρχει θέμα. Σε μερικά παιχνίδια μάλιστα, όπως το Silent Hill που αναφέρθηκε πιο πάνω, η ασάφεια λειτουργεί υπέρ του. Οι λόγοι που μπορούν να χαλάσουν την εμπειρία είναι: η κάμερα που ανέφερες, αυτό από κάτω που λέει ο θείος Νώντας

περισσότερο θα σε ενοχλήσει το άθλιο render distance

αλλά ακόμα περισσότερο κατά τη γνώμη μου, τα χαμηλά fps, το οποίο είναι το πιο deal-breaker από όλα. Π.χ. το Ocarina of Time ενώ είναι ένα μεγαλειώδες game, landmark που λένε στο χωριό μου, τα 17 frames που τρέχει δεν το κάνουν ιδιαίτερα ελκυστικό σήμερα. Στην εποχή του όταν το είχα λιώσει, δε με ενόχλησε, αλλά όταν προσπάθησα να το βάλω τώρα χτύπαγε αρκετά στο μάτι. Οπότε σε κάποιον που δεν έχει κάποιο δέσιμο με το συγκεκριμένο, δύσκολα θα το παραβλέψει. Και σε emulator από όσο γνωρίζω, τέτοια πράγματα δε μπορούν να αλλάξουν, εκτός κι αν μιλάμε για hack ή κάποια fan patched έκδοση.

Υπάρχουν 3d games από εκείνη την περίοδο που παίζονται σήμερα, αλλά γενικά το rule of thumb είναι πως αν πρόκειται για 2d/2.5d τότε συνήθως έχει ωριμάσει σαν το παλιό καλό κρασί.
Μόλις βρω λίγο χρόνο, θα επιστρέψω με μερικά must play από Saturn-N64 που παίζονται άνετα σήμερα. Ίσως δώσω και μερικά από PlayStation αν και δύσκολο να μην ξεχάσουμε κάτι (συν ότι έχει αναφέρει ήδη κάποια ο Getta Robo), αφού μιλάμε για ένα από τα 2-3 καλύτερα συστήματα ever, με απέραντη βιβλιοθήκη.
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Επίσημα όχι. H κοινότητα απέκτησε πρόσβαση όμως στην ημιτελή έκδοση και την έκανε playable μέχρι τέλους:



Απ' όσο γνωρίζω πάντως, κάποια στοιχεία και ιδέες από το 1.5, χρησιμοποιήθηκαν στο RE2 του '19.

Θα πρόσθετα στα παραπάνω τα Hellnight και Clock Tower. Το δεύτερο ειδικά θα το εκτιμήσουν και οι φίλοι των παραδοσιακών adventure.

Πραγματι ειχε διαρρευσει η περιφημη 40% εκδοση, οπως ειχαμε δει απο το επισημο youtube του Playstation Museum πριν απο 15 χρονια (!) και αρχισαν να πειραματιζονται διαφορες ομαδες πανω σε αυτη.

Οσο και καλα νεα να ειναι για την ψηφιακη διατηρηση, αλλα και που εχουμε την δυνατοτητα να την δουμε, δυστηχως ειναι παρα πολυ πρωιμη, με τα περισσοτερα στοιχεια οπου ειχαμε δει σε εικονες διαφορων περιοδικων και αλλων μεσων, να απουσιαζουν.

Η 60/80% εκδοση ειναι κατα πολυ πλουσιοτερη, με επιπλεον εχθρους, τοποθεσιες, οπλα/αντικειμενα, FMV, μουσικη, εφε και φυσικα χαρακτηρες.
Υπαρχει στα χερια τουλαχιστον δυο συλλεκτων, οπου αρνουνται να παραθεσουν περισσοτερα, ποσο μαλλον να την κυκλοφορησουν...
Για περισσοτερες πληροφοριες παντως, υπαρχει και το παρακατω wiki που τα εξηγει επισης καλα:

Πραγματι πολλα χαρακτηριστικα και στοιχεια ανακυκλωθηκαν σε μετεπειτα παιχνιδια, απο τα Dino Crisis και το επισημο Resident Evil 2, μεχρι το REmake του 2019.

Για τα παιχνιδια τρομου ειναι πολλα και καλα, ισως επρεπε τελικα να ειναι τα δεκα καλυτερα απο καθε κατηγορια, και παλι ομως καποιο θα αδικηθει. Αφησα εξω επισης το Koudelka, οπου ειναι αδικημενο RPG τρομου.

Εγώ τελικά έφαγα φόλα με το Ace Combat, πρέπει να βρω πολύ συγκεκριμένο ISO για να παίξει με την μετάφραση. Αυτό που είχα κολλάει στο μενού μετά από λίγη ώρα.

Silent Hill παίζει να είναι το πιο εικονικό παιχνίδι μόνο και μόνο από την ομίχλη που μπήκε αναγκαστικά για να καλύψει το άθλια χαμηλό render distance του PSX.

Αυτό τo fear effect ποτέ δεν το είχα ακούσει ,φαίνεται φανταστικό για την εποχή του. Αλλά τότε πρέπει να ήταν που είχα πάρει την Diamond Stealth III και οι κονσόλες ήταν για μένα παρελθόν πλέον.
Φημες αναφερουν οτι ηδη εχουν εντοπιστει η καταλληλη εκδοση, οποτε περιμενουμε περισσοτερες πληροφοριες πανω στο ποσο καλα τρεχει.

Τα Silent Hill και Fear Effect τα θεωρω σιγουρα στο να τα δει ενας φιλος των παιχνιδιων τρομου, με τις καταλληλες ρυθμισεις, τρεχουν πολυ ομορφα, και πιο συγκεκριμενα, με Vulkan renderer, GPXP, Widescreen, οπως και περιγραφει η πολυ καλη σελιδα εδω:

Ενώ για παιχνίδια των γενιών NES-SNES δεν έχω κανέναν δισταγμό να ασχοληθώ, οι εποχές του early 3D (N64-PS1-2) να πω την αλήθεια με προβληματίζουν λίγο γιατί φοβάμαι μήπως το gameplay δεν είναι ευχάριστο. Εκείνη την εποχή οι developers δεν είχαν καταλήξει ακόμη στους βασικούς και κοινούς κανόνες του 3D gaming και του ελέγχου της κάμερας, ενώ και το hardware συχνά δεν μπορούσε να ανταποκριθεί επαρκώς στις φιλοδοξίες των σχεδιαστών.

Οπότε η ερώτησή μου είναι, τα παιχνίδια αυτά παίζονται και σήμερα ευχάριστα, χωρίς να κουράζει ο χειρισμός και το gameplay;
Οι αποριες σου εχουν βαση και αυτο εχει να κανει εδω με τι αναμνησεις και προσδοκιες ειχαμε σημερα, και βαση των εμπειριων και απαιτησεων μας, τι υποχωρησεις ειμαστε προθυμοι να κανουμε.
Συμφωνω απολυτως οτι πολλα δεν γερασαν καλα, κυριως απο gameplay και επειτα απο τεχνικες προδιαγραφες. Αλλωστε ηταν η εποχη πειραματισμου για τα τρισδιαστατα παιχνιδια, και τις περισσοτερες φορες βασιζονταν στο ρηχο εντυπωσιασμο παρα στο ποσο πραγματικα διασκεδαστικος και ενδιαφερον ειναι ενας τιτλος.
Για οσα αναφερω παντως πιστευω οτι και εχουν ενδιαφερον και παιζονται ευχαριστα, παντα φυσικα με καποια πραγματα κατα νου, και ισως με καποιες υποχωρησεις.
Περι gameplay ομως, σκοπευω να γραψω ενα νεο θεμα για χειριστηρια, γιατι παιδια αγαπαμε να παιζουμε σε υπολογιστες, τιμουμε ποντικια και πληκτρολογια σε παιχνιδια στρατηγικης, πρωτου προσωπου και αντιστοιχα, αλλα σε πολλα αλλα ειδη, ειναι κατα πολυ μεγαλυτερη απολαυση με χειριστηριο. Το ιδιο φυσικα ισχυει και για ισως τους περισστερους τιτλους του Playstation 1.

Μάλλον εννοούσες N64-PS1-Saturn. Στα PS2-Gamecube-Xbox θα έλεγα πως είναι πολύ πιο ώριμη και κατασταλαγμένη η τεχνολογία και τα παιχνίδια τους παίζονται πολύ άνετα.
Φυσικα πρεπει και θα μιλησουμε για πολλα ακομα συστηματα. Τα PS2 / Dreamcast / Gamecube, παιζουν τα περισσοτερα σχεδον τελεια. Του XBOX το προσπαθουν καπως αλλα δεν υπαρχουν καλες βελτιωσεις ακομα. Το Nintendo 64 καααααααααααααπως ρυθμιζεται και τρεχει ανθρωπινα πλεον, και το Saturn ενω ειναι απο τα αγαπημενα μου συστηματα, εχει μαρτυρικα κακη εξομοιωση. Το να ρυθμιστει και να απολαυσεις ενα παιχνιδι, ειναι κατι οπου εχω χασει πολλες ωρες και προσπαθω απο το 1998 να τα καταφερω. Ελπιζω να υπαρξει καποιο νεο προγραμμα, γιατι ως τωρα, δεν...
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Ηρθε η στιγμη για τα αξιολογα 2D/2.5D παιχνιδια του PS1.

Εχουμε ηδη μιλησει για καποια απο αυτα, ωστοσο υπαρχουν αρκετα οπου αξιζει να δειτε.

Και επειδη ενω υπαρχουν διαμαντακια οπως τα Rayman και Lomax, αυτα εχουν κοινες κυκλοφοριες στους υπολογιστες, οποτε ισως ειναι καλυτερα να δειτε τις συγκεκριμενες εκδοσεις.

Spider

Μεσα απο δολοπλοκιες και προδοσιες, μια πολυεθνικη με περιεργες προεκτασεις, παγιδευει εναν επιστημονα οπου προκειτο να τους ξεσκεπασει, και η συνειδηση του μεταφερεται σε μια αραχνη-ανδροειδες, και προσπαθει να επιβιωσει αλλα και να επανελθει ο ιδιος στη κανονικη του μορφη.
Ναι ειναι απο τις καταστραμμενες υποθεσεις οπου αγαπησαμε στις ταινιαρες των υπεροχων 80ς.
Αλλα ειναι και ενα φανταστικο 2.5D διαμαντι με πληθωρα επιπεδων, εχθρων, οπλων, μυστικων, κρυφων επιπεδων και με απιστευτους μηχανισμους, οπου καλοστεκονται ως σημερα.

Επισης να πω εδω, πως απεκτησα το PS1 το 1997 και το παιχνιδι δεν υπηρχε ΠΟΥΘΕΝΑ να το αγορασω αυθεντικο και ειχα περπατησει πολλα χιλιομετρα και ειχα παει επισης σε πολλα καταστηματα. Και μετα κλαιγοντουσαν για την πειρατια. Ζητω τα isos!

The Lost World: Jurassic Park - Special Edition

Οπως και υποσχεθηκα στον φιλτατο @Stamatimenos , φυσικα και το Lost World ανηκει στα καλα 2.5D παιχνιδια του Playstation 1.
Πληθωρα δεινοσαυρων, μυστικων, επιπεδων, φανταστικης tribal / ambient μουσικης με πολυ ομορφα γραφικα.
Προσοχη!
Υπηρξαν δυο εκδοσεις. Η κλασικη The Lost World: Jurassic Park οπου κυκλοφορησε σε ολο το κοσμο, και η The Lost World: Jurassic Park - Special Edition οπου ειναι αποκλειστικοτητα στις ΗΠΑ για την σειρα Greatest Hits. Η προτοτυπη εκδοση ειχε προβληματα στο κωδικα, οποτε δειτε σιγουρα την βελτιωμενη, κυκλοφορει με ονομα Lost World, The - Jurassic Park - Special Edition (USA) σε ολα τα καλα καταστηματα.

Skullmonkeys

Γνωριζατε πως το γνωστο The Neverhood ειχε μια παντελως διαφορετικη συνεχεια;
Μολις το μαθατε λοιπον!
Το Skullmonkeys διατηρει τον πανεμορφο αισθητικα σχεδιασμο του, με πληθωρα επιπεδων, εχθρων, φοβερης μουσικης. Μπορει να μην εχει αριστο gameplay, παιζεται ομως πολυ ευχαριστα και αποζημειωνει με το παραπανω.

The Adventures of Little Ralph

Ενω δυστηχως δεν εχει μεταφραστει ακομα, παιζεται πολυ ευκολα και οι διαλογοι υπαρχουν διαθεσιμοι στα Αγγλικα.
Αν σας αρεσουν τα pixel perfect παιχνιδια, τους τιτλους οπως τα Adventure Island και τα RPG στοιχεια, δειτε παρα πολυ μεσα το Little Ralph. Ενω ειναι μικρο σε διαρκεια, ειναι επισης απο τα παιχνιδια οπου επιστρεφεις ξανα μαζι τους. Οσοι μεγαλωσατε με κλασικα αντιστοιχα αριστουργηματα στα ηλεκτρονικα, θα το αγαπησατε κατευθειαν.

Castlevania Chronicles

Αναδημιουργια του κλασικου τιτλου απο τον υπολογιστη της Sharp, και πολυ αδικημενο μερος της σειρας, αφου δεν ηταν για χρονια πουθενα αλλου διαθεσιμο.
Ολα τα κλασικα Castlevania στοιχεια ειναι ενω και φυσικα με ολες τις απαραιτητες βελτιωσεις. Στο ιδιο δισκακι υπαρχουν και οι 2 εκδοσεις, καθε μια με την χαρη της.
Castlevania Chronicles (PS1 vs X68000) Version Comparison

Επομενη καταχωρηση θα ειναι για τα παιχνιδια ξυλου (fighting), οπου οι υπολογιστες ειχανε σοβαρες ελειψεις και κακες εκδοσεις για πολλα χρονια. Εχω καποια παιχνιδια κατα νου οπου ισως να μην ειχατε δει και ακουσει, οπου παιζονται πολυ ευχαριστα ως σημερα.

Φυσικα οτι αποριες και πληροφοριες εχετε, μετα χαρας να τις αναλυσουμε, καλο σας παιχνιδι!
 
Last edited:

Stamatimenos

Death Knight
Joined
Nov 30, 2012
Messages
3,620
OMG το Spider το θυμάμαι, το είχε στο "net" cafe που πηγαίναμε! Δεν έφτανα ποτέ μακριά, μέχρι το εργοστάσιο το πολύ, αλλά ευχαριστιόμουν όλα τα ιδιαίτερα mechanics του να χειρίζεσαι αράχνη, να κρέμεσαι από ιστούς, να περπατάς ανάποδα κτλ.

Γενικά εγώ PS1 δεν είχα ποτέ, και το χαρτζιλίκι ήταν περιορισμένο, αλλά επειδή το "net" χρέωνε ανά κονσόλα και όχι ανά άτομο προτιμούσαμε να τα βάζουμε όλα μαζί και να παίζουμε κάτι "τετραπλό" στη γωνία, όπως Quake 2 ή CTR ή το λιγότερο γνωστό Speed Freaks. Αν ο καθένας ήθελε να παίξει "μόνος του", συνήθως παίζαμε ένα game που μας άρεσε, αλλά για πολύ λίγο, σε φάση κάνα μισάωρο το πολύ, οπότε δεν κάναμε και πολύ progress.
Μια μέρα όμως που είχα κλέψει χιλιάρικο από τη γεγιά (ήταν 1 ώρα στο Playstation) πήγα και έπαιξα και κατάφερα για πρώτη φορά να κάνω ουσιαστικό progress στο (και εδώ ερχόμαστε στο 2.5D θέμα) Tarzan. Πολύ ωραία μουσική και environments.
 
Last edited:

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Συνεχεια λοιπον με τα παιχνιδια ξυλου (fighting), με μνεια φυσικα στο διπλο παιχνιδι οπου κα θριαμβευσαν ετσι.

Πρωτου ξεκινησουμε ομως, να πουμε και δυο πραγματα για την κατασταση τοτε στους υπολογιστες.

1) Προσφατα "γιορτασαμε" τα 150 χρονια γραφομηχανων και πληκτρολογιων. Πολυ καλα νεα, αφου ειναι εργαλεια οπου διαμορφωσαν τις συγχρονες κοινωνιες.
Ωστοσο ομως φιλτατοι, ενω στις κονσολες ειχαμε ηδη για πολλα χρονια φοβερα χειριστηρια, στους υπολογιστες με πληκτρολογιο, τα παιχνιδια ξυλου ειναι σχεδον μαζοχισμος, Υπαρχει το θεμα με τα χειριστηρια για υπολογιστες να τα πουμε εκει καλυτερα, αλλα τοτε με τα Gravis και τα Quickshot δεν γινοταν δουλεια. Οχι δηλαδη αν ειχες ασχοληθει με χειριστηρι κονσολων οπου ηταν αιωνες μπροστα.

2) Πολλα παιχνιδια ξυλου ειχαν υποδιεστερες η και κακες μεταφορες, με περιεργες απαιτησεις στο υλικο και λοιπα προβληματα. Δυστηχως οι εταιρειες δεν εβλεπαν ως αξιοπιστη αγορα για την συγκεκριμενη κατηγορια για τους υπολογιστες, αν και στις κονσολες μεσουρανουσαν.

Για τελος, δεν περιλαμβανω το Tekken 3, οχι απο ελιτισμο η απο αντιθετη αποψη, αλλα επειδη εχει μια σαφως καλυτερη εκδοση στα ηλεκτρονικα (arcades) οπου μπορειτε φυσικα να το απολαυσετε εκει, και επειδη ξεπεραστηκε με καθε δυνατο τροπο απο το Tekken Tag Tournament στο PS2.
Τιμητικα το περιλαμβανω στη λιστα επειδη εχει καποια στοιχεια οπου δεν υπαρχουν στο arcade και επειδη ασχοληθηκαμε μαζι του σε εκεινες τις εποχες.

Thrill Kill
(οχι δεν εκανα λαθος, το εβαλα πρωτο)



Σε εκεινα τα χρονια, οπου υπηρχαν τοσα πολλα παιχνιδια ξυλου, υπηρχε και η ταση να προσθετουν διαρκως και περισσοτερη βιαια και αλλα ακραια στοιχεια, προκειμενου να διακριθουν στην αγορα. Ενα απο αυτα ηταν και το Thrill Kill. Με τη διαφορα οτι δεν ηταν απλα βιαιο, ηταν ΤΟ βιαιο παιχνιδι ξυλου. Τοσο βιαιο, οπου ενω ολοκληρωθηκε, οι ελεγκτικοι μηχανισμοι της εποχης εκριναν πως δεν θα μπορουσε καν να κυκλοφορησει ως +18 σε καμια αγορα και τελικως το απαγορευσαν!
Απο μονο του ομως φυσικα δεν ειναι αρκετο να το ξεχωρισει.
Γιαυτο και ξεχωριζει απο την ποικιλια χαρακτηρων, επιπεδων, μουσικης, σχεδιασμου, με πληθωρα ειδικων και τελικων κινησεων, και με το απιστευτο προσον να παιζει ταυτοχρονα με τεσσερεις παικτες ολοι εναντιων ολων!
Ενω ομως απαγορευτηκε, διαφορα χαρακτηριστικα και μηχανισμοι ανακυκυκλωθηκαν απο την ιδια εταιρεια στο επισης καλο Wu-Tang: Shaolin Style, οπου αντιστοιχως αξιζει να δειτε.
Και ενω το Thrill Kill δεν κυκλοφορησε ποτε επισημως στα καταστηματα, η τελικη του εκδοση διερρευσε τοτε σε διαφορα σκοτεινα και υποπτα σοκακια του διαδυκτιου. Θα το βρειτε με ονομα Thrill Kill (USA) (Beta) η ως Thrill Kill (Oct 13, 1998 prototype)
Προσοχη, γιατι κυκλοφορουν διαφορες αλλες ακομα, ημιτελεις εκδοσεις, οπου καλο ειναι να τις αποφυγετε.
Περισσοτερες πληροφοριες:

Warpath: Jurassic Park


Μπορει να μην ειδαμε ποτε το Primal Rage 2 τοτε, αλλα ευτυχως, αιωνια δοξα και ισχυ να εχουν η δημιουργοι του, ζησαμε και απολαυσαμε το Warpath.
Δεινοσαυροι, με αδιανοητο σχεδιασμο, εξωπραγματικη μουσικη και ειδικα εφε, απιστευτες ειδικες κινησεις, φανταστικα υποβαθρα, κρυφοι χαρακτηρες.
Τα εχει ολα. Δειτε το και απολαυστε το.
Υγ: Θεωρησα δεδομενο οτι θα υπηρχε δευτερο μερος στο PS2 και δεν εγινε ποτε...........................

Gundam Battle Assault 1&2


Πνευματικος διαδοχος του πολυ καλου Mighty Morphin Power Rangers: The Fighting Edition για το Super Nintendo, τα GBA 1&2, βασισμενο στην αιωνοβια σειρα με ρομποτ, και με πληθωρα καλοσχεδιασμενων χαρακτηρων, με εκπληκτικη λεπτομερια, πολλες ειδικες κινησεις και φυσικα πολυ δραση. Κυκλοφορησε προς το τελος της ζωης του PS1 και του αξιζει πολυ μεγαλυτερη προσοχη απο οτι συνηθως λαμβανει.

Bloody Roar 1&2


Ως γνωστο, γινοταν πανικος στο PS1 με τα παιχνιδια ξυλου, και ανεκαθεν υπηρχε αντιληψη πως δεν χρειαζονται αρκετα. Οποτε και χρειαζοντουσαν πολλα καλα στοιχεια να διακριθει καποιο, ειδικα με το Tekken 3 να μεσουρανει το ενδιαφερον.
Τα Bloody Roar 1&2 εκαναν την διαφορα, και με το παραπανω. Καλοσχεδιασμενο, πολυ γρηγορο, προτοτυπο. Απλα ως ιδεες, πολυ σημαντικα ομως στο αποτελεσμα της πραξης.

Tobal 1&2

Σχεδιασμενα απο τον δημιουργο των Dragonball, Akyra Toriyama, με RPG στοιχεια, εκατονταδες χαρακτηρες, και με επιλογες/παραμετροποιησεις οπου χρειαζομαστε δυο βιβλια αναλυσεων. Παραειναι προτοτυπο ισως για πολλους, αξιζει ομως να τα δειτε

Το επομενο μερος θα ειναι για τα 3D Action/Adventure, οπου ειναι παρα πολλα και πολυ καλα, αρα θα χρειαστουμε τουλαχιστον 10 αντιπροσωπους εδω ως εξαιρεση, αλλιως θα ειναι πολυ αδικο να χαθουν διαμαντια απο τη λιστα οπου δεν εχουν αναφερθει ακομα.

OMG το Spider το θυμάμαι, το είχε στο "net" cafe που πηγαίναμε! Δεν έφτανα ποτέ μακριά, μέχρι το εργοστάσιο το πολύ, αλλά ευχαριστιόμουν όλα τα ιδιαίτερα mechanics του να χειρίζεσαι αράχνη, να κρέμεσαι από ιστούς, να περπατάς ανάποδα κτλ.

Γενικά εγώ PS1 δεν είχα ποτέ, και το χαρτζιλίκι ήταν περιορισμένο, αλλά επειδή το "net" χρέωνε ανά κονσόλα και όχι ανά άτομο προτιμούσαμε να τα βάζουμε όλα μαζί και να παίζουμε κάτι "τετραπλό" στη γωνία, όπως Quake 2 ή CTR ή το λιγότερο γνωστό Speed Freaks. Αν ο καθένας ήθελε να παίξει "μόνος του", συνήθως παίζαμε ένα game που μας άρεσε, αλλά για πολύ λίγο, σε φάση κάνα μισάωρο το πολύ, οπότε δεν κάναμε και πολύ progress.
Μια μέρα όμως που είχα κλέψει χιλιάρικο από τη γεγιά (ήταν 1 ώρα στο Playstation) πήγα και έπαιξα και κατάφερα για πρώτη φορά να κάνω ουσιαστικό progress στο (και εδώ ερχόμαστε στο 2.5D θέμα) Tarzan. Πολύ ωραία μουσική και environments.

Φιλτατε επαιζα πολυ το Spider στο Console Club με χρονοχρεωση και οταν τελικα αγορασα το Playstation Value Pack το 1997, δεν υπηρχε πουθενα προς αγορα, τι χιλιομετρα ειχα ριξει, Καλλιθεα, Κεντρο Αθηνα, Πειραια, Γλυφαδα, Κηφησια, τιποτα πουθενα. Ειχε εξαφανιστει απο προσωπου Γης.

Το Tarzan οπως και το Hercules της Disney ειναι πραγματικα καλα παιχνιδια, ωστοσο αφου εχουν -πλεον- ανωτερες εκδοσεις στους υπολογιστες, ειναι προτιμοτερο να τα παιξει κανεις εκει, αν και φυσικα και στο PS1 ειναι επισης πολυ καλες εκδοσεις.
 
Last edited:

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Ωστοσο ομως φιλτατοι, ενω στις κονσολες ειχαμε ηδη για πολλα χρονια φοβερα χειριστηρια, στους υπολογιστες με πληκτρολογιο, τα παιχνιδια ξυλου ειναι σχεδον μαζοχισμος,

Ένσταση! Δεν ξέρω γιατί υπάρχει γενικά αυτή η άποψη αλλά εγώ μια ζωή θεωρούσα ότι το πληκτρολόγιο είναι η τέλεια συσκευή για fighting games και οποιοδήποτε παιχνίδι απαιτεί μεγάλη ακρίβεια. Ο λόγος είναι ότι το κάθε input έχει το δικό του πλήκτρο οπότε η ακρίβεια στις κινήσεις είναι απαράμιλλη. Το πρόβλημα με τα παλιά πληκτρολόγια ήταν ότι μπλόκαραν αν πατούσες κάποια κουμπιά μαζί, λογικά τα σύγχρονα keyboards το έχουν επιλύσει. Μάλιστα τελευταία είναι πολύ δημοφιλή στην fighting game community τα fighting pads που ουσιαστικά είναι πληκτρολόγια:

51Q3YN6b1-L.jpg
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Ένσταση! Δεν ξέρω γιατί υπάρχει γενικά αυτή η άποψη αλλά εγώ μια ζωή θεωρούσα ότι το πληκτρολόγιο είναι η τέλεια συσκευή για fighting games και οποιοδήποτε παιχνίδι απαιτεί μεγάλη ακρίβεια. Ο λόγος είναι ότι το κάθε input έχει το δικό του πλήκτρο οπότε η ακρίβεια στις κινήσεις είναι απαράμιλλη. Το πρόβλημα με τα παλιά πληκτρολόγια ήταν ότι μπλόκαραν αν πατούσες κάποια κουμπιά μαζί, λογικά τα σύγχρονα keyboards το έχουν επιλύσει. Μάλιστα τελευταία είναι πολύ δημοφιλή στην fighting game community τα fighting pads που ουσιαστικά είναι πληκτρολόγια:
Σεβαστες οι αποψεις, αν και καλυτερα αυτο να αναλυθει στο θεμα των χειριστηριων, οπου παρεπιπτωντος διαχωριζω τα controllers / gamepads απο τα joysticks, οπως τα παραπανω, οπου πραγματι υπηρξαν απο παλια και στους υπολογιστες.

Τα πληκτρολογια απλα και λαικα δημιουργηθηκαν για την δακτυλογραφηση, και ειναι βασισμενα στις γραφομηχανες. Δεν υπηρξε καμια βλεψη τοτε να ειναι και περιφερειακα για παιχνιδια, γιαυτο το σκοπο ηταν απαραιτητα και αντιστοιχως σχεδιαστηκαν τα χειριστηρια.
Το βασικο προβλημα ειναι η διαταξη των πληκτρων και η ανατομια του χεριου. Γιαυτο και εχουμε τα διαφορα πληκτρα κατευθυνσεων και τις ποσες επιλογες σε χειριστηρια.
Σκεψου επισης ποσο ελαχιστα εχουν αλλαξει τα πληκτρλογια τα τελευταια 40+ χρονια. Συγκρινε πχ το Model F της IBM με το 6 Professional της Das.
Ναι το τελευταιο ειναι βελτιωμενο στα παντα. Ο σχεδιασμος του ομως εχει συγκριτικα με τα ολα χρονια, πολυ μικρες διαφορες. Δες αντιστοιχως με το CX40 της Atari με το Steam controller καλη ωρα. Καμια σχεση σε κανενα επιπεδο. Και απο λειτουργιες, αλλα κυριως απο σχεδιασμο, οπου η ανατομια και ο σχεδιασμος τους υλοποιηθηκε καθαρα για τα παιχνιδια.
Δεν το λεω ειρωνικα σε εσενα ουτε σε κανεναν αλλον, αλλα πανω στο παιχνιδι με πληκτρολογια ειναι κατι που ειχα δει χρονια πριν με τους παιχνιδαδες στους υπολογιστες, αφου κυριως παιζανε με πληκτρολογια και δεν ειχανε τοτε χειριστηρια.
Σκεψου και το εξεις. Υπαρχουν ανθρωποι οπου ειναι αδιανοητοι καλλιτεχνες, και δεν εχουν ακρα. Δημιουργουν εργα τεχνης με τα ποδια και με το στομα τους, αφου υπερ-εξασκηθηκαν και εμαθαν ετσι. Αμφιβαλω αν θα εκαναν το ιδιο αν ηταν αρτιμελεις ομως. Το ιδιο αντιστοιχως πιστευω και για τα πληκτρολογια. Ελαχιστοι θα επελεγαν να ασχοληθουν πχ με παιχνιδια ξυλου στους υπολογιστες, αν ειχαν και ενα καλο και αξιοπιστο χειριστηριο παραλληλα. Οπου τοτε δεν υπηρχαν ουτε καλες, ουτε πολλες επιλογες, και το εζησα σε υπολογιστων ξαδελφων μου που παιζαμε ολοι μαζι.
Για την ποσοτητα/ποιοτητα των παιχνιδιων στους υπολογιστες παντως, θυμαμαι να αναφαιρεται στους αντιστοιχους κυκλους ως παραπονο. Οι μεταφορες ηταν πολυ λιγες, και συνηθως προβληματικες.
 

lucinos

Death Knight
Joined
Nov 16, 2015
Messages
2,701
αλλά εγώ μια ζωή θεωρούσα ότι το πληκτρολόγιο είναι η τέλεια συσκευή
μαζί σου, και δεν θα το περιόριζα καν στο είδος παιχνιδιού. Για μένα πιστεύω ότι έχει να κάνει ότι μικρός είχα πισί χωρίς ποντίκι. Δεν ξέρω αν για σένα ο Amstrad έπαιξε ρόλο (εικάζω θα έπαιζες και παιχνίδια με τα άθλια τότε τζόϋστικ).

 

lucinos

Death Knight
Joined
Nov 16, 2015
Messages
2,701
Τα πληκτρολογια απλα και λαικα δημιουργηθηκαν για την δακτυλογραφηση, και ειναι βασισμενα στις γραφομηχανες. Δεν υπηρξε καμια βλεψη τοτε να ειναι και περιφερειακα για παιχνιδια,
Αυτό είναι υπεραπλούστευση.

Σκεψου επισης ποσο ελαχιστα εχουν αλλαξει τα πληκτρλογια τα τελευταια 40+ χρονια.
Δεν υπάρχουν μεγάλα περιθώρια να βελτιώσεις την τελειότητα.
 

Admiral

Ancient Red Dragon
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
12,379
Δεν ξέρω αν για σένα ο Amstrad έπαιξε ρόλο (εικάζω θα έπαιζες και παιχνίδια με τα άθλια τότε τζόϋστικ).

Πολύ σπάνια, κατά βάση μόνο σε simulators τύπου Gunship, Elite, Carrier Command κλπ. Σε όλα τα υπόλοιπα έπαιζα με πληκτρολόγιο, ο πιο συνήθης συνδυασμός QAOP και Space έχει γίνει burned in στο μυαλό μου.
 

vtheofilis

Death Knight
Joined
Dec 11, 2012
Messages
4,433
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι πραγματικά καλύτερο ένα "χειριστήριο" ( έτσι τα λέγαμε μικροί ) σε σχέση με το δίδυμο πληκτρολόγιο/ποντίκι. Αν το παιχνίδι έχει φτιαχτεί αρχικά για arcade sticks, με "ψηφιακό" μοχλό και 6 κουμπάκια για "κινήσεις", θες arcade stick. Ειδάλλως, ένα six button όπως η δεύτερη γενιά του χειριστηρίου του Mega Drive, αποτελεί ένα τίμιο συμβιβασμό. Ένα χειριστήριο με την κλασσική διάταξη του SNES ή παράγωγο της, θέλει κάποια εξοικείωση. Όπως και ένα πληκτρολόγιο. Αν δε μπορείς να κάνεις αναδιάταξη στην αντιστοίχηση δράσεων και πλήκτρων, ακόμα καλύτερα.
Το πρόβλημα με τα λεγόμενα "κονσολάδικα" και arcade είδη παιχνιδιών στο PC, όσον αφορά τον χειρισμό, είναι ότι για πολύ καιρό είχαμε χειρiστήρια με λιγότερα κουμπιά σε PC και home micros, με αποτέλεσμα να έχουμε αλλοπρόσαλλους συνδυασμούς κινήσεων για να κατορθώσουμε κάτι που σε ένα arcade ή κονσόλα θα γινόταν ή με το πάτημα ενός κουμπιού ή ένα πολύ απλούστερο συνδυασμό πλήκτρων.
Και το ακόμα μεγαλύτερο πρόβλημα, είναι το ότι σε πολλές περιπτώσεις κακών μεταφορών, δεν μπορεί να αλλάξει η αντιστοίχηση δράσεων και πλήκτρων στο πληκτρολόγιο σύμφωνα με τις προτιμήσεις του παίκτη. Πρόβλημα που το βλέπουμε δυστυχώς και σήμερα πολλές φορές.
Τουλάχιστον παιχνίδια που παίζονται μέσω DOSbox, έχουν αποκτήσει την δυνατότητα αναδιάταξης της αντιστοίχησης μέσω του DOSBox.
Φυσικά, σήμερα είναι αδικαιολόγητο το να μην μπορεί να παραμετροποιηθεί πλήρως ο χειρισμός στο PC. Άλλωστε, έχει κοινά χειριστήρια σχεδόν εξ' όρισμου ( λόγω Windows/x86-64 ) με το ΧΒΟΧ.
 
Last edited:

Adhan

Horror addict
Staff member
Joined
Nov 27, 2012
Messages
14,797

Δε συμφωνώ με όλα τα points του, αλλά ενδιαφέρον βίντεο όπως και να 'χει.
 

Getta Robo

Gelatinous Cube
Approval of the Admiral
Joined
Nov 21, 2022
Messages
164
Περασαν οι μερες, καιρος λοιπον για το νεο μερος.

Θα μιλησουμε για τα 3D Action / Plaform/ Adventure. Στη πραγματικοτητα ειναι πολλα και διαφορα ειδη, για χαρην ευκολιας ομως θα μπουνε σε μια λιστα δεκα παιχνιδιων ως εξαιρεση.

Και σε αυτη την κατηγορια δεν συμπεριλαμβανονται τιτλοι οπου κυκλοφορουν και στους υπολογιστες, οπου ειναι εκει ανωτεροι. Οποτε ενω αγαπαμε κυκλοφοριες οπως τα Tomb Raider, Croc, Soul Reaver και δεκαδες ακομα, καλυτερα να τις δειτε πχ μεσω DOSBox.

Υπαρχει μια μικρη εξαιρεση για το Metal Gear Solid, οπου ενω τεχνικα οι εκδοσεις για Windows ειναι φυσικα ανωτερες, στου PS1 εχει καποια επιπλεον χαρακτηριστικα, οπως δονηση στο χειριστηριο και ο επιπλεον διαλογος με τον Mantis. Για το MGS δειτε επισης την εκδοση του Gamecube οπου θεωρειται η ανωτερη.

Ακομα, δεν αναφερομαι σε τιτλους οπως τα Crash Bandicoot και Syphon Filter, αν και ειναι ακομα δημοφιλη, υπαρχουν πολλα και καλυτερα παιχνιδια να δειτε αντι αυτων.

Για τελος επειδη δεν το τονισα καταλληλως προηγουμενως, φυσικα και μπορειτε να παιξετε με εξομοιωση με οποιο θελετε και σας ταιριαζει. Ωστοσο ο καταλληλος τροπος ειναι με ενα καλο χειριστηριο οπου εχει αναλογικους μοχλους καθως και δονηση, μιας και πολλοι τιτλοι ειναι δημιουργημενοι να τρεχουν ετσι, και ειναι κατα πολυ πλουσιοτερη εμπειρια.

MediEvil 1 & 2


Εχουν ξαναφερθει στο θεμα, οπως επισης και ειναι απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια ολων των εποχων, οποτε τιμητικα ειναι και πρωτα εδω.
Δραση, εξαιρευνηση, μυστηριο, γριφοι, σκοτεινη σατυρα, επος. Τα δυο πρωτα MediEvil τα εχουν ολα.

Akuji: The Heartless

Σε μια ευρυτερη περιοδο οπου τα 3D Action-Plaformer παιχνιδια μεσουρανουσαν, υπηρξε και το Akuji. Πολλες και πλουσιες περιοχες, μυστικα και δραση.
Οι φιλοι των Soul Reaver και Blood Omen πρεπει να το δειτε το συντομοτερο.

Legend

Απο τα παραπονα οπου ειχα για την τοτε γενια κονσολων και παιχνιδιων γενικοτερα, ηταν η ελειψη κλασικων Beat Em Up / Hack and Slash οπου μεγαλωσα και γαλουχηθηκα.
Ευτυχως υπηρξαν διαμαντια οπως το Legend. Epicουρα, υποστηριξη δυο παικτων, μεγαλο σε διαρκεια και προκλητικο.
Οι φιλοι των Knights of the Round, King of Dragons & Golden Axe βρηκατε επιτελους τον χαμενο τιτλοι που αναζητουσατε.

Tenchu 1 & 2
(PS1) Tenchu: Stealth Assassins 100% GRAND MASTER Longplay/Walkthrough NO COMMENTARY
(PS1) Tenchu 2: Birth Of Stealth Assassins 100% GRAND MASTER Longplay/Walkthrough NO COMMENTARY
Ειπαμε πως τα 3D Action-Platformer μεσουρανουσαν, και πολυ καλα εκαναν.
Να μην δουμε ομως και κατι διαφορετικο;
Ιαπωνικη φεουδαρχια με δολοπλοκιες αρχοντων και τους νιντζα-δολοφονους πρωταγωνιστες μας, πληθωρα επιπεδων και αποστολων, με το στοιχειο της αποκρυψης να το διακρινει.

T.R.A.G / Hard Edge
T.R.A.G./Hard Edge PS1 Longplay Walkthrough Gameplay No Commentary
Οπως και το Chaos Break, εχουμε μια κλασικη συνταγη Action-Adventure / Survival, αντι ομως το συναισθημα το τρομου υπαρχει πολυ δραση.

Gekido: Urban Fighters
PSX Longplay [265] Gekido: Urban Fighters
Οπως και με το Legend, εχουμε ενα κλασικο Beat Em Up με τα αγαπημενα μας στοιχεια.
Οι φιλοι των διαχρονικων Punisher, Streets of Rage, Final Fight εχετε σχεδον 2 ωρες απολαυσης μπροστα σας!

Ninja: Shadow of Darkness
PS1 Ninja: Shadow of Darkness 1998 - No Commentary
Οι νιντζα αρεσουν, οποτε εχουμε και εδω την δοκιμασμενη συνταγη εξερευνησης και δρασης με εντονο ομως το Arcade στοιχειο. Πολλες περιοχες, πολλα οπλα, τι αλλο να ζητησουμε;

Disruptor
Longplay of Disruptor
Η υπαρξη ενος Corridor Shooter ακουγεται απο αιρετικη μεχρι βλασφημη ιδεα σε μια κονσολα, και ομως το Disruptor καλοστεκεται ως σημερα, αφου εχει και πολυ καλες ιδεες στην υποθεση, καλοσχεδιασμενα επιπεδα και πολυ δραση.
Ειναι επισης ο πνευματικος προγονος των Resistance και αυτο λεει παρα πολλα.

Ghost in the Shell
Ghost In The Shell (PS1) |Longplay - Walkthrough - Gameplay| No Commentary
Φοβερη μεταφορα της θρυλικης ταινιας σε παιχνιδι, με το tachikoma και τους μηχανισμους αραχνης του, σε πολυ ομορφα επιπεδα με πλουσια δραση.

Omega Boost
PSX Longplay [641] Omega Boost (US)
Τι θα συνεβαινε αν η Polyphony αντεγραφε ξεδιαντροπα τα πολυ καλα Armored Core και ειχε απο τον καλυτερο ηχο και γραφικα στο Playstation 1;
Μα το Omega Boost φυσικα. Ρομποτ δραση υψηλη παραγωγη και παρουσιαση, μας τα εδωσαν ολα!


Τελευταιο μερος μαλλον θα κλεισουμε με διαφορα ειδη, απο οδηγησης μεχρι καμμενα παζλ.


Δε συμφωνώ με όλα τα points του, αλλά ενδιαφέρον βίντεο όπως και να 'χει.

Και πολυ καλα τα λεει. Divide ut regnes και με την βουλα απο τις μεγαλοεταιρειες, αφου κινουν τα νηματα και την αγορα μαζι.
 
Last edited:
Top Bottom